Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень відділу лабораторної діагностики та профілактики СНІДу КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" за адресою: Дніпропетровська область ,м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Очікувана вартість
652 107,54 UAH
UA-2020-12-30-002056-a c454bdf8611b430784956d86b85830eb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Сегеда

+380663736553 natasha_segeda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові"
Код ЄДРПОУ: 01985434
Місцезнаходження: 49069, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, ПРОСПЕКТ БОГДАНА ХМЕЛЬНИЦЬКОГО, будинок 17
Контактна особа: Наталія Сегеда
+380663736553
natasha_segeda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 11:02
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 23:00
Початок аукціону: 18 січня 2021 12:55
Очікувана вартість: 652 107,54 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 260,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3200 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


м. Дніпро
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень відділу лабораторної діагностики та профілактики СНІДу КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" за адресою: Дніпропетровська область ,м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Богдана Хмельницького 17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 лютого 2021  —  31 березня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата проводиться не пізніше двадцяти робочих днів з дати отримання від Підрядника рахунку-фактури, оформленого належним чином. Аванс 20 Робочі 30
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи ( етапи роботи ) здійснюється після пред’явлення Виконавцем рахунку на оплату, акту виконаних підрядних робіт, складеного за формою КБ 2в і довідки про вартість виконаних підрядних робіт, складеної за формою КБ 3., але не пізніше ніж через 30 (тридцять) календарних днів з дня підписання даних документів. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 січня 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 12:28
001.jpg
30 грудня 2020 11:02
Графік виконання робіт.doc
30 грудня 2020 11:02
Оголошення.docx
05 січня 2021 12:29
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 11:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 січня 2021 12:28
001.jpg
30 грудня 2020 11:02
Графік виконання робіт.doc
30 грудня 2020 11:02
Оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Клас наслідків
Дата подання: 03 січня 2021 00:17
Дата відповіді: 04 січня 2021 07:41
який клас наслідків робіт
Відповідь: Доброго дня! Клас наслідків СС1.
Внесення змін до
Дата подання: 04 січня 2021 14:15
Дата відповіді: 05 січня 2021 09:15
Додатком 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі визначено, що «Аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання договору капітального ремонту на будівельні та електромонтажні роботи.» Вважаємо, що дане формулювання вимоги щодо аналогічності договору, є явно дискримінаційним, таким що обмежує конкуренцію серед учасників та грубо порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон). Згідно зі с.16 Закону Замовник може установити такий кваліфікаційний критерій, як «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Питання щодо аналогічності договорів висвітлено у відповіді Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 1126/2020 (посилання на відповідь: https://www.me.gov.ua/InfoRez/Details?id=269393bd-4ae4-4f85-8c55-25c3886d0c34&lang=uk-UA). Так, Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, у даній відповіді достовірно вказано, що аналогічним (аналогічними) є договір (договори) щодо того самого предмету закупівлі відповідно до коду Єдиного закупівельного словника та пункту 22 частини першої статті 1 Закону. Разом з тим, ні Законом, ні Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (у роз’ясненнях та відповідях) не встановлено, що Замовник має право вказувати які саме види робіт повинен містити в собі аналогічний договір. Таким чином, Замовник не має права зазначати у документації, обов’язкову вимогу щодо видів робіт, які повинен містити аналогічний договір. Але вами вказано, що аналогічний договір має містити обов’язково види робіт - будівельні та електромонтажні роботи, що є грубим порушенням Закону, та явно дискримінаційною вимогою документації. Враховуючи вищевказане, у відповідності до Закону та роз’яснень МІНЕКОНМРОЗВИТКУ, в даному випадку аналогічним відповідно до предмету документації будуть договори з виконання робіт або надання послуг з капітального (поточного) ремонту відповідно до коду Єдиного закупівельного словника за кодом: ДК 021:2015 – 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. Прошу Вас, привести документацію у відповідність до вимог Закону та внести до неї відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановний учасник, Згідно п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Отже, питання аналогічності договорів, викладене у листі щодо застосування положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, на який Ви посилаєтеся, застосовується для закупівель товарів та послуг.
У випадку конкретної процедури закупівлі робіт, предмет закупівлі класифіковано як ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи.
У відповідності до вимог ст. 5 Закону, одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Так, вимога Замовника щодо доведення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме договорів, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання договору капітального ремонту на будівельні та електромонтажні роботи, є обумовленою саме вимогами цієї норми Закону. Так, для Замовника критично важливою є наявність досвіду у учасника саме виконання будівельних та електромонтажних робіт, які формують істотні умови договору закупівлі. Дякую.
Запит по оголошеню
Дата подання: 04 січня 2021 14:21
Дата відповіді: 05 січня 2021 09:23
Доброго дня! В оголошенні про спрощену закупівлю немає вимоги до тендерного забезпечення (банківська гарантія), але у "Технічному описі предмету закупівлі" п.11. "Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати) є вимога щодо банківської гарантії у сумі 3200 грн. Надайде підтвердження в оголошенні, або скасуйте у " Технічному описі предмета закупівлі" Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Виправили. Дякуємо
Запит по оголошеню
Дата подання: 05 січня 2021 11:06
Дата відповіді: 05 січня 2021 12:32
Доброго дня! Ваша закупівля не містить КЕП !?
Відповідь: Доброго дня Шановний учасник, дякуємо за пильність. Підписали
обсягі робіт
Дата подання: 05 січня 2021 15:51
Дата відповіді: 06 січня 2021 07:54
Прошу уточнити технічні характеристики виробів і матеріалів, які передбачені проектом, а саме: радіатори, світильники, вимикачі, дроти
Відповідь: Доброго ранку! Біміталеві радіатори; світильники для люмінісцентних ламп , накладних, кількість ламп понад 2 до 4шт; світлильник світлодіодний СПО 60Х60 ,4-ламповий , квадратний 600ммх600мм зі ступенем захисту Ip20 накладний;провід силовий з мідними жилами ,ПВС 3х1,5мм2;перший провід перерізом понад 2,5мм2 до 6мм2 ; провід силовий ПВС-нг LS з мідними жилами , 3х2,5мм2.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-30-002056-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПМК-17", Код ЄДРПОУ:40392349
Дата подання: 05 січня 2021 17:16
Внесення змін у п. 3.1. Договору (підтвердження досвіду)
Згідно до ДБН А.2.2-3:2014 Склад та зміст проектної документації на будівництво передбачено, що реконструкція та нове будівництво є більш складними за своїм обсягом роботи, які навіть можуть передбачати зміну геометричних розмірів, а саме:
3.7 Капітальний ремонт сукупність робіт на об'єкті будівництва, введеному в експлуатацію в установленому порядку, без зміни його геометричних розмірів та функціонального призначення, що передбачають втручання у несучі та огороджувальні системи при заміні або відновленні конструкцій чи інженерних систем та обладнання у зв'язку з їх фізичною зношеністю та руйнуванням, поліпшення його експлуатаційних показників, а також благоустрій території;
3.11 Нове будівництво будівництво будинків, будівель, споруд, їх комплексів, що здійснюється з метою створення об'єктів виробничого і невиробничого призначення, а також лінійних об'єктів інженерно-транспортної інфраструктури, в тому числі добудова зупинених об'єктів незавершеного будівництва;
3.21 Реконструкція перебудова введеного в експлуатацію в установленому порядку об'єкта будівництва, що передбачає зміну його геометричних розмірів та/або функціонального призначення, внаслідок чого відбувається зміна основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність тощо), забезпечується удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та якості послуг.
Відтак прошу викласти абз. 4 п. 3.1. Договору у новый редакції: "Примітка: Аналогічними договорами відповідно до умов цієї документації є договори, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання договору капітального ремонту або реконструкції або нового будівництва на будівельні та електромонтажні роботи.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
06 січня 2021 07:56
Доброго дня! Шановний учасник, Згідно п. 3 ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон), Замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій, як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 22 ч. 1 ст. 1 Закону, предмет закупівлі визначається Замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. У відповідності до Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708, визначення предмета закупівлі робіт здійснюється Замовником згідно з пунктом 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293. Отже, питання аналогічності договорів, викладене у листі щодо застосування положень Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, на який Ви посилаєтеся, застосовується для закупівель товарів та послуг. У випадку конкретної процедури закупівлі робіт, предмет закупівлі класифіковано як ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи. У відповідності до вимог ст. 5 Закону, одним із принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Так, вимога Замовника щодо доведення наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме договорів, які підтверджують наявність в учасника досвіду щодо виконання договору капітального ремонту на будівельні та електромонтажні роботи, є обумовленою саме вимогами цієї норми Закону. Так, для Замовника критично важливою є наявність досвіду у учасника саме виконання будівельних та електромонтажних робіт, які формують істотні умови договору закупівлі. Дякую.
Номер вимоги: UA-2020-12-30-002056-a.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 27 січня 2021 15:05
щодо протоколу №3
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" приймає участь у закупівлі «Капітальний ремонт приміщень відділу лабораторної діагностики та профілактики СНІДу КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" за адресою: Дніпропетровська область ,м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-30-002056-a) (далі - Закупывля), що проводить Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" ( далі - Замовник).
Аукціон до Закупівлі відбувся 18.01.2021 року.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №3 від 26 січня 2021 р. (далі – Протокол) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у Закупівлі.
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погоджується з рішення Замовника, оскільки причини відхилення не відповідають дійсності та Закону України «Про публічні закупівлі». А саме:
1. Ненадання кольорових сканованих копій оригіналів посвідчень кваліфікованих працівників
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" надав вищезгадану інформацію у файлах: «Посвідчення - Сенкевич Д.Е..pdf», «посвідчення директор.pdf», «проток перевірки знань.pdf».
Згідно із Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці від 26.01.2005 №15 "Про затвердження Типового положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою" та інших діючих нормативних актів:
начальник дільниці (у цьому випадку - виконроб), якого учасник має намір залучити для керівництва будівельними роботам, періодично, один раз на три роки повинен проходити навчання і перевірку знань з питань охорони праці.
3.13. Результат перевірки знань з питань охорони праці оформлюється протоколом засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці (додаток 1).
Питання щодо необхідності видачі посвідчень про перевірку знань з питань охорони праці на підприємстві або необхідності працівникам мати їх при собі під час виконання трудових обов'язків вирішується роботодавцем.
Тобто, надані усі необхідні документи.
2. Надання аналогічних договорів на поточний ремонт, а не капітальний ремонт.
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" серед іншого надав аналогічний договір у файлі «Больница №1 Сан узлы - дог, смета, кб 2, кб 3, відгук.pdf» (закупівля - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2020-11-12-006074-c). «ДК 021:2015: 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи» – Предмет ідентичний у Закупівлі та аналогічниму договорі (див. п 3.3. рішення АМКУ від 15.04.2019 № 4537 - https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2018-11-20-000886-a/lot-a4ebe6bc690f5fe5a2ab5f02b0840f57/complaints/eafd886b4ac5487f831d07b2e11264ba, що аналогічність договору визначається на підставі класифікатора ДК 021:2015, а не назви предмету договору).

Виходячи з вищевикладеного, пропоную переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 28 січня 2021 13:58
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2020-12-30-002056-a.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 03 лютого 2021 15:03
щодо протоколу №4
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" приймає участь у закупівлі «Капітальний ремонт приміщень відділу лабораторної діагностики та профілактики СНІДу КП "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" за адресою: Дніпропетровська область ,м. Дніпро, пр. Богдана Хмельницького ,17» (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-12-30-002056-a) (далі - Закупывля), що проводить Комунальне підприємство "Дніпропетровська обласна станція переливання крові" ( далі - Замовник).
Аукціон до Закупівлі відбувся 18.01.2021 року.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №3 від 26 січня 2021 р. (далі – Протокол №1) було відхиллено тендерну пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" у Закупівлі.
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"не погодився з рішенням Замовника, оскільки причини відхилення не відповідають дійсності та Закону України «Про публічні закупівлі» та 27 січня 2021 р. подав Вимогу №1 (Ідентифікатор: UA-2020-12-30-002056-a.b2).
28 січня 2021 р. Замовник повернув пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" на етап «Кваліфікація», Вимога №1 автоматично отримала статус «скасована».
01 лютого 2021 р. Замовник повторно відхилив пропозицію ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", результати розгляду пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" відображені у Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника №4 від 01 лютого 2021 р. (далі – Протокол №2).
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" не погоджується з рішення Замовника (викладеним у Протоколі №2), оскільки причини відхилення не відповідають дійсності та Закону України «Про публічні закупівлі». А саме:
1. Предмет договору підряду у цивільно-правових договорах;
Відповідно до п. 2.3. додатку 3 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі необхідно надати документи для підтвердження трудових чи цивільно-правових відносин з особами, документи які підтверджують відносини – вищезгадані документи надані, про що вказано у Протоколі №2.
2. Докази згоди осіб на обробку персональних даних;
Не вимагалися Оголошенням про проведення закупівлі. Закон «Про інформацію» вказує, що до персональних даних особи належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження – така інформація не надавалась. У пункті 7 «ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ"» та файлі «перс данні.pdf» надана письмова згода на обробку персональних даних які повідомлялися.
3. Посвідчення з охорони праці;
Інформація висвітлена у Вимозі №1, яку Замовник проігнорував у Протоколі №2.
4. «Суперечливість вимогам Цивільного кодексу України» договору оренди приміщення.
У оголошенні взагалі не вимагається підтвердження оренди виробничого приміщення.
5. «Інші порушення»
Які саме не згадано.
Крім того:
1. підстави відхилення Протоколу №2 та Протоколу №1 не є тотожними, Протокол №1 та Вимога №1 не висвітлюються у Протоколі №2.
2. Причина дискваліфікації вказана як «Учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником» - забезпечення надане.

Виходячи з вищевикладеного, пропоную переглянути результати пропозиції ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", розглянути це звернення у встановлені законом строки, визнати ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" переможцем у Закупівлі. Спростувати наші підозри про упередженість Замовника стосовно учасників тендеру (наразі відхилені пропозиції ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" - 489 000 грн. з ПДВ, та ТОВ "БОГАРТ БУД" - 589 900 грн з ПДВ, тобто недосягнута економії у більше 100 тис. грн.).
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 09:34
Доброго дня, Шановний учасник, ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам замовника.
Номер вимоги: UA-2020-12-30-002056-a.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ", Код ЄДРПОУ:3400115134
Дата подання: 03 лютого 2021 19:56
щодо протоколу №4
стосовно пункту 4 протоколу №4 повідомляю, що інформація яка надана у "відомості" збігається з інформацією у "Витяг единий податок". У паспорті, ЕДРПОУ відображене місцезнаходження ("прописка" - ) фізичної особи.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2021 09:35
Доброго дня, Шановний учасник, ваша тендерна пропозиція не відповідає вимогам замовника.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 січня 2021 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД" 500 000,00
UAH з ПДВ
489 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛАНДШАФТ" 638 000,00
UAH з ПДВ
490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ" 560 089,00
UAH з ПДВ
560 089,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БОГАРТ БУД" 608 000,00
UAH з ПДВ
589 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Дніпрорембуд" 619 596,49
UAH з ПДВ
590 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП «Вектор-ЕСКо» 630 785,41
UAH з ПДВ
601 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 601 056,04
UAH з ПДВ
601 056,04
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ 615 094,41
UAH з ПДВ
607 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 січня 2021 22:43
Електронний підпис
15 січня 2021 22:41
протокол-1.jpg
15 січня 2021 22:41
1 005.jpg
15 січня 2021 22:41
2 005.jpg
15 січня 2021 22:41
2 004.jpg
15 січня 2021 22:41
2 003.jpg
15 січня 2021 22:41
2 002.jpg
15 січня 2021 22:41
2 001.jpg
15 січня 2021 22:41
Трудовая Чепаченко.pdf
15 січня 2021 22:41
Лагутина.pdf
15 січня 2021 22:41
Земяляний трудова.pdf
15 січня 2021 22:41
Ашомкін.pdf
15 січня 2021 22:41
протоколи-3.jpg
15 січня 2021 22:41
протоколи-2.jpg
15 січня 2021 22:41
Посвідчення 4.pdf
15 січня 2021 22:41
форма пропозиції.pdf
15 січня 2021 22:41
Технічне завданння.pdf
15 січня 2021 22:41
Рішення №2.pdf
15 січня 2021 22:41
Рішення 1.pdf
15 січня 2021 22:41
проект договору.pdf
15 січня 2021 22:41
працівникіі.pdf
15 січня 2021 22:41
Наказ №1-К.pdf
15 січня 2021 22:41
Ліцензія.pdf
15 січня 2021 22:41
Лист згода договір.pdf
15 січня 2021 22:41
2_1_2-5_ПД_КБ2в_2.pdf
15 січня 2021 22:41
2_1_2-4_ПД_КБ2в_2.pdf
15 січня 2021 22:41
2_1_2-3_ПД_КБ2в_2.pdf
15 січня 2021 22:41
2_1_2-2_ПД_КБ2в_2.pdf
15 січня 2021 22:41
2_1_2-1_ПД_КБ2в_2.pdf
15 січня 2021 22:41
Договор аренды офис-.pdf
15 січня 2021 22:41
Витяг.pdf
15 січня 2021 22:41
аналогічні договори.pdf
15 січня 2021 22:41
0117 Дог авто.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ИВР.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ДЦ_4.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ДЦ_2.pdf
15 січня 2021 22:41
8_ДЦ_ДФ_2-1-1.pdf
15 січня 2021 22:41
007 Статут.pdf
15 січня 2021 22:41
005 Приказ Калинин.jpg
15 січня 2021 22:41
Підписаний_ГАРАНТІЯ.zip
15 січня 2021 22:41
64317321297223.pdf
15 січня 2021 22:41
64317310583465.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 22:46
Електронний підпис
15 січня 2021 22:29
Електронний підпис
15 січня 2021 22:28
Довідка покриття.pdf
15 січня 2021 22:28
9.ebg landshaft ua 2020 12 30 002056 a.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
15 січня 2021 22:28
ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 січня 2021 22:28
44 Календарний графік.pdf
15 січня 2021 22:28
43 Згода 2.pdf
15 січня 2021 22:28
42 Згода на обробку.pdf
15 січня 2021 22:28
39 Довідка ст 17.pdf
15 січня 2021 22:28
38 Довідка Санкції.pdf
15 січня 2021 22:28
22 Форма пропозиція.pdf
15 січня 2021 22:28
15 Статут.pdf
15 січня 2021 22:28
12 Проект Договору.pdf
15 січня 2021 22:28
3 Відгуки.pdf
15 січня 2021 22:28
2 Витяг ПДВ.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 20:48
Електронний підпис
15 січня 2021 20:47
Цінова пропозиція.pdf
15 січня 2021 20:47
Транзит техпаспорт.pdf
15 січня 2021 20:47
ТЗ.pdf
15 січня 2021 20:47
субпідряд.pdf
15 січня 2021 20:47
санкції.pdf
15 січня 2021 20:47
Робота без печатки.pdf
15 січня 2021 20:47
проект договору.pdf
15 січня 2021 20:47
Працівники.pdf
15 січня 2021 20:47
правила безпеки.pdf
15 січня 2021 20:47
перс данні.pdf
15 січня 2021 20:47
МТБ 2021.pdf
15 січня 2021 20:47
Кошторис.pdf
15 січня 2021 20:47
дозвіл та ліцензія.pdf
15 січня 2021 20:47
дог. оренди Транзит.pdf
15 січня 2021 20:47
Дог приміщення.pdf
15 січня 2021 20:47
Довідка статут.pdf
15 січня 2021 20:47
довідка забруднення.pdf
15 січня 2021 20:47
Графік виконання.pdf
15 січня 2021 20:47
відомості.pdf
15 січня 2021 20:47
Витяг единий податок.pdf
15 січня 2021 20:47
видаткова на мтб.pdf
15 січня 2021 20:47
аналогічні договора.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 22:53
Електронний підпис
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ИВРЛС_2-1-4.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ИВРЛС_2-1-3.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ИВРЛС_2-1-2.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.pdf
15 січня 2021 21:38
235_ДЦ_ДЦ_3.pdf
15 січня 2021 21:38
63 Листи відгуки.pdf
15 січня 2021 21:38
62 Форма пропозиція.pdf
15 січня 2021 21:38
61 Проект Договору.pdf
15 січня 2021 21:38
57 Згода напідписання.pdf
15 січня 2021 21:38
56 Згода на обробку.pdf
15 січня 2021 21:38
54 Довідка ст 17.pdf
15 січня 2021 21:38
53 Довідка Санкції.pdf
15 січня 2021 21:38
51 Довідка працівники.pdf
15 січня 2021 21:38
25 Згоди на обробку.pdf
15 січня 2021 21:38
24 Охрана труда (1).PDF
15 січня 2021 21:38
23 ЦПХ Буянов.pdf
15 січня 2021 21:38
20 Общий курс ОП.PDF
15 січня 2021 21:38
11.Копія Дозвіл.pdf
15 січня 2021 21:38
7.Копія Статуту.pdf
15 січня 2021 21:38
3.Рішення власника.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 17:41
Електронний підпис
15 січня 2021 17:36
Сертифікат.PDF
15 січня 2021 17:36
Гарантiйний лист.pdf
15 січня 2021 17:36
Лист-гарантiя.pdf
15 січня 2021 17:36
ліцензія.PDF
15 січня 2021 17:36
Довiдка про лiцензiю.pdf
15 січня 2021 17:36
Вiдомость з ЄДРПОУ.pdf
15 січня 2021 17:36
СТАТУТ 1.PDF
15 січня 2021 17:36
Довiдка про досвiд.pdf
15 січня 2021 17:36
Протоколы ИТР.rar
15 січня 2021 17:36
Договір оренди 0501АР.PDF
15 січня 2021 17:36
Договір оренди 0401АР.PDF
15 січня 2021 17:36
Договір оренди 0301АР.PDF
15 січня 2021 17:36
Довiдка про МТБ.pdf
15 січня 2021 17:36
Технiчне завдання.pdf
15 січня 2021 17:36
Прямi витрати.pdf
15 січня 2021 17:36
ПВР 2-1-4.pdf
15 січня 2021 17:36
ПВР 2-1-3.pdf
15 січня 2021 17:36
ПВР 2-1-2.pdf
15 січня 2021 17:36
ПВР 2-1-1.pdf
15 січня 2021 17:36
ЗВТ 2-1-4.pdf
15 січня 2021 17:36
ЗВТ 2-1-3.pdf
15 січня 2021 17:36
ЗВТ 2-1-2.pdf
15 січня 2021 17:36
ЗВТ 2-1-1.pdf
15 січня 2021 17:36
Договiрна Цiна.pdf
15 січня 2021 17:36
Пропозицiя.pdf
15 січня 2021 17:36
Проект договору.pdf
15 січня 2021 17:36
Лист ст.17.pdf
15 січня 2021 17:36
Гарантiйний лист цiна.pdf
15 січня 2021 17:36
Банковская гарантия.rar

Публічні документи

15 січня 2021 14:55
Електронний підпис

Публічні документи

14 січня 2021 16:09
Електронний підпис
14 січня 2021 14:44
№ Інші.pdf

Публічні документи

15 січня 2021 22:54
Електронний підпис
15 січня 2021 22:54
Електронний підпис
15 січня 2021 22:54
Електронний підпис
15 січня 2021 22:52
Паспорт+код.pdf
15 січня 2021 22:52
Договір з відгуком 2.pdf
15 січня 2021 22:52
Гарантія 336-21.7z
15 січня 2021 22:52
Довідки 2-6.pdf
15 січня 2021 22:52
ФОП документи+.pdf
15 січня 2021 22:52
Наказ Фролова Ю.М.7z
15 січня 2021 22:52
Витяг із Статуту.7z
15 січня 2021 22:52
Статистика 15.01.21..pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 23-27.pdf
15 січня 2021 22:52
Аналогічний договір.pdf
15 січня 2021 22:52
Банківська ліцензія.7z
15 січня 2021 22:52
Договір з відгуком 1.pdf
15 січня 2021 22:52
Договір з відгуком 3.pdf
15 січня 2021 22:52
8. Проект договору_2_.pdf
15 січня 2021 22:52
Договір з відгуком 2.pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 30_32.pdf
15 січня 2021 22:52
1. Пропозиція_1_.pdf
15 січня 2021 22:52
31.Працівники.pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 14-16.pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 2-6.pdf
15 січня 2021 22:52
Банківська ліцензія.7z
15 січня 2021 22:52
Договір з відгуком 1.pdf
15 січня 2021 22:52
Кошториси_1_.pdf
15 січня 2021 22:52
Кошториси_1_.pdf
15 січня 2021 22:52
Лист для клієнтів.7z
15 січня 2021 22:52
Довідки 18-22.pdf
15 січня 2021 22:52
1. Пропозиція_1_.pdf
15 січня 2021 22:52
Договір з відгуком 3.pdf
15 січня 2021 22:52
Протокол НР.7z
15 січня 2021 22:52
Лист для клієнтів.7z
15 січня 2021 22:52
Довідки 30_32.pdf
15 січня 2021 22:52
Статистика 15.01.21..pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 7_10-13.pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 14-16.pdf
15 січня 2021 22:52
Паспорт+код.pdf
15 січня 2021 22:52
Гарантія 336-21.7z
15 січня 2021 22:52
Довідки 18-22.pdf
15 січня 2021 22:52
ФОП документи+.pdf
15 січня 2021 22:52
Наказ Фролова Ю.М.7z
15 січня 2021 22:52
8. Проект договору_2_.pdf
15 січня 2021 22:52
Аналогічний договір.pdf
15 січня 2021 22:52
Довідки 23-27.pdf
15 січня 2021 22:52
31.Працівники.pdf
15 січня 2021 22:52
Витяг із Статуту.7z
15 січня 2021 22:52
Довідки 7_10-13.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"

ТОВ "ЛАНДШАФТ"

ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"

ТОВ "БОГАРТ БУД"

ТОВ "Дніпрорембуд"

ПП «Вектор-ЕСКо»

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

ФОП ЗАБОЛОТНІЙ ОЛЕГ ОЛЕКСАНДРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ЄВРОПЛАСТ ЛТД"
#41045252
Відхилено 489 000,00
UAH з ПДВ
20 січня 2021 09:25
ТОВ "ЛАНДШАФТ"
#31497254
Відхилено 490 000,00
UAH з ПДВ
21 січня 2021 17:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
Рішення скасоване 560 089,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:58
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
Рішення скасоване 589 900,00
UAH з ПДВ
28 січня 2021 13:58
ФОП "ТКАЧЕНКО ІЛЛЯ ДМИТРОВИЧ"
#3400115134
Відхилено 560 089,00
UAH з ПДВ
01 лютого 2021 16:22
ТОВ "БОГАРТ БУД"
#35987296
Відхилено 589 900,00
UAH з ПДВ
03 лютого 2021 09:18
ТОВ "Дніпрорембуд"
#13431730
Відхилено 590 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2021 08:26
ПП «Вектор-ЕСКо»
#39544180
Переможець 601 000,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2021 11:25

Документи

20 січня 2021 09:25
Електронний підпис
20 січня 2021 09:24
протокол.PDF

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ЛАНДШАФТ" #31497254

№ рішення у справі

54-р/тк

Дата рішення у справі

27.10.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Документи

21 січня 2021 17:24
Електронний підпис
21 січня 2021 17:23
Протокол.PDF

Документи

26 січня 2021 13:05
Електронний підпис
26 січня 2021 13:02
Протокол.PDF

Документи

01 лютого 2021 16:22
Електронний підпис
01 лютого 2021 16:17
Поротокол.PDF

Документи

03 лютого 2021 09:18
Електронний підпис
03 лютого 2021 09:17
Протокол.PDF

Документи

10 лютого 2021 08:25
Електронний підпис
10 лютого 2021 08:25
Протокол.PDF

Документи

16 лютого 2021 11:25
Електронний підпис
16 лютого 2021 11:24
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2021 11:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП «Вектор-ЕСКо»
#39544180
601 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2021 11:25
Електронний підпис
16 лютого 2021 11:24
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 08:29
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 11:38
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 11:38
Договір.PDF укладений
01 березня 2021 11:38

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 березня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 601 000,00
UAH