Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комплект навчального обладнання для кабінету математики для закладів освіти Сумської області (назва і код ДК 021:2015: товару номенклатурної позиції - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Set of educational equipment for the mathematics classroom for educational institutions of Sumy region (name and code DK 021: 2015: goods of nomenclature position - 39162000-5 Accessories for educational institutions)
Set of educational equipment for the mathematics classroom for educational institutions of Sumy region (name and code DK 021: 2015: goods of nomenclature position - 39162000-5 Accessories for educational institutions)
Очікувана вартість
2 106 500,00 UAH
UA-2020-12-30-002018-b ● d876decc6a0d48e88627c844a4b26f3d
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39399524 |
Місцезнаходження: | 40016, Україна , Сумська область обл., Суми, Прокоф’єва, 38 |
Контактна особа: |
Шаповал Марина Дмитрівна 380955832652 marina.shapoval26@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Department of education of Sumy region administration |
National ID: | 39399524 |
Contact point: |
Kryvenok Valeriya Viktorivna 380955832652 marina.shapoval26@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 15:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 березня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 березня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 27 травня 2021 13:44 |
Очікувана вартість: | 2 106 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 065,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 30 грудня 2020 15:03 |
Enquiries until: | 09 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 15 березня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 19 березня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 2 106 500 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 21 065 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11 комплект
Комплект навчального обладнання для кабінету математики для закладів освіти Сумської області (назва і код ДК 021:2015: товару номенклатурної позиції - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Set of educational equipment for the mathematics classroom for educational institutions of Sumy region (name and code DK 021: 2015: goods of nomenclature position - 39162000-5 Accessories for educational institutions)
CPV: 39160000-1
Період постачання:
по 31 березня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 березня 2021 16:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 березня 2021 16:42 |
ТД кабінет математики 2018.docx | |
11 березня 2021 16:42 |
Перелік змін математика.docx |
11 березня 2021 16:43 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
11 березня 2021 16:42 |
ТД кабінет математики 2018.docx
|
||||||||||||
11 березня 2021 16:42 |
Перелік змін математика.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання до тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2021 11:28
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:25
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати авторизаційний лист наданий виробником (або його представником/дилером/ дистриб’ютором/реселлером тощо) спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення (відповідний статус представника виробника /дилера/дистриб’ютора/реселлера тощо підтверджується сертифікатом або листом від виробника), для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника.
У зв’язку з тим, що тендерна документація не містить спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення просимо видалити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Під спеціалізованим програмним забезпечення навчального призначення в цій закупівлі мається електронна інформаційно-освітня система або платформа (Електронні освітні ресурси), що є складовою «Персонального комп’ютерера вчителя форм-фактора ноутбук». Таким чином, авторизаційний лист необхідний саме на інформаційно-освітню систему або платформу.
Ураховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині вимог відсутні.
Ураховуючи вищевикладене, підстави для внесення змін до тендерної документації в цій частині вимог відсутні.
Питання до тендерної документації
Дата подання: 21 січня 2021 11:29
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:39
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати лист в довільній формі - опис технології застосування заходів із захисту довкілля із наданням підтверджуючих документів, а саме діючого сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 щодо виробництва навчальних кабінетів фізики, мультимедійного комплексу (інтерактивний комплекс); підтверджується наданням документів, що є обовязковими для щорічного проходження, а саме звіту про остаточну перевірку, затвердженого в органах стандартизації, метрології та сертифікації.
Предметом закупівлі є кабінет математики. Просимо внести зміни у тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Питання до тенедерної документації
Дата подання: 21 січня 2021 11:29
Дата відповіді: 25 січня 2021 15:39
Шановний Замовнику! Згідно вимог тендерної документації Учасник у складі пропозиції повинен надати засвідчені підписом уповноваженої особи виробника, з зазначенням посади, П.І.Б, дати засвідчення копії чинних на дату розкриття пропозицій, належним чином зареєстрованих**** в органах стандартизації, метрології та сертифікації декларацій або сертифікатів відповідності Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та низьковольтного електричного обладнання стосовно запропонованого обладнання на:
- Кабінет математики
У зв’язку з тим, що обладнання для кабінету математики не містить електричне обладнання, Учасник не може надати дану декларацію. З огляду на вищезазначене просимо видалити дану вимогу з тендерної документації або вимагати декларацію лише на товар, що містить електричну складову, а не на весь кабінет в цілому.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Тендерним комітетом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації прийнято рішення про внесення змін до тендерної документації в цій частині.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-30-002018-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 14 січня 2021 21:00
приведення у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України
Шановний Замовнику!
Наше підприємство, бажає взяти участь у відповідній закупівлі. Проте, після вивчення вимог тендерної документації, вважаємо, що вимоги встановлені Вами як Замовником не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України (далі — МОН), з огляду на наступне.
Дана закупівля відбувається за рахунок залишків коштів за освітньою субвенцією, передбаченою додатком 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1109 “Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік” відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі - Розпорядження). Вказаним Розпорядженням встановлено, що використання зазначених бюджетних коштів здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки.
Відповідно до Розпорядження Міністерством освіти і науки був затверджений Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (затверджений наказом МОН України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693), а також внесені зміни до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (затверджений наказом МОН України від 02.11.2017 № 1440, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507), (далі – Типові переліки).
Проте, при розробці Технічного завдання тендерної документації вимоги до предмету закупівлі були деталізовані та встановлені таким чином, що з усього асортименту обладнання, відповідного вимогам нормативно-правових актів, за усіма характеристиками відповідними вимогам Технічного завдання є тільки певні моделі приладів певного виробника. Така надмірне та необґрунтована деталізація предмету закупівлі значно перевищую вимоги затверджені у Типових переліках та вказані у Листі МОН №1/9-441 від 14.08.2020.
Тендерні вимоги щодо такого обладнання Замовником необґрунтовано завищені, що призводить до того, що вказана закупівля значна дорожча в ціні, а також можливість участі щодо пропозиції предмету закупівлі інших учасників обмежує кількість останніх та робить вкрай несприятливі умови для добросовісної конкуренції і штучно обмежує можливості Замовника за державний кошт закупити предмет лоту за найкращу (більш нижчу) ціну.
Хоча Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право самостійно визначати необхідні критерії у тендерної документації, які саме властивості обладнання потрібні Замовнику для закупівлі, але ж саме вимоги Замовника викладені у такій формі, призводять до штучного обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі, що, у свою чергу, призводить до значного здороження закупівлі за державні кошти. Зазначене є порушенням принципів максимальної економії та ефективності та добросовісної конкуренції серед учасників і не відповідає ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід зазначити, що скарги щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», подані з тих самих підстав щодо встановлення дискримінаційних вимог Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, вже розглядались Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (скарга від 16 жовтня 2020 № UA-2020-09-21-012982-b.a1) та за результатами розгляду цих скарг Замовника було зобов’язано усунути порушення.
Вимоги встановлені Замовником у вказаних частинах тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України.
Розгорнути
Згорнути
Наше підприємство, бажає взяти участь у відповідній закупівлі. Проте, після вивчення вимог тендерної документації, вважаємо, що вимоги встановлені Вами як Замовником не відповідають Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України (далі — МОН), з огляду на наступне.
Дана закупівля відбувається за рахунок залишків коштів за освітньою субвенцією, передбаченою додатком 2 до розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 листопада 2019 р. № 1109 “Про перерозподіл деяких видатків державного бюджету, передбачених Міністерству освіти і науки на 2019 рік” відповідно до розпорядження Кабінету міністрів України від 12 лютого 2020 р. № 110-р «Деякі питання фінансування у 2020 році оснащення закладів загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, що забезпечують здобуття повної загальної середньої освіти» (далі - Розпорядження). Вказаним Розпорядженням встановлено, що використання зазначених бюджетних коштів здійснюється за погодженням з Міністерством освіти і науки.
Відповідно до Розпорядження Міністерством освіти і науки був затверджений Типовий перелік засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій (затверджений наказом МОН України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 р. за № 410/34693), а також внесені зміни до Типового переліку комп'ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти (затверджений наказом МОН України від 02.11.2017 № 1440, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 р. за № 55/31507), (далі – Типові переліки).
Проте, при розробці Технічного завдання тендерної документації вимоги до предмету закупівлі були деталізовані та встановлені таким чином, що з усього асортименту обладнання, відповідного вимогам нормативно-правових актів, за усіма характеристиками відповідними вимогам Технічного завдання є тільки певні моделі приладів певного виробника. Така надмірне та необґрунтована деталізація предмету закупівлі значно перевищую вимоги затверджені у Типових переліках та вказані у Листі МОН №1/9-441 від 14.08.2020.
Тендерні вимоги щодо такого обладнання Замовником необґрунтовано завищені, що призводить до того, що вказана закупівля значна дорожча в ціні, а також можливість участі щодо пропозиції предмету закупівлі інших учасників обмежує кількість останніх та робить вкрай несприятливі умови для добросовісної конкуренції і штучно обмежує можливості Замовника за державний кошт закупити предмет лоту за найкращу (більш нижчу) ціну.
Хоча Замовник відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» має право самостійно визначати необхідні критерії у тендерної документації, які саме властивості обладнання потрібні Замовнику для закупівлі, але ж саме вимоги Замовника викладені у такій формі, призводять до штучного обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі, що, у свою чергу, призводить до значного здороження закупівлі за державні кошти. Зазначене є порушенням принципів максимальної економії та ефективності та добросовісної конкуренції серед учасників і не відповідає ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окремо слід зазначити, що скарги щодо порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі», подані з тих самих підстав щодо встановлення дискримінаційних вимог Департаментом освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації, вже розглядались Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (скарга від 16 жовтня 2020 № UA-2020-09-21-012982-b.a1) та за результатами розгляду цих скарг Замовника було зобов’язано усунути порушення.
Вимоги встановлені Замовником у вказаних частинах тендерної документації, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, як такі, що не відповідають ст.-ст.: 5, ч. 4 ст. 22, ч. 4 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» та підлягають скасуванню з вищезазначених підстав як таких, що порушують Закон.
З огляду на вищевикладене, вимагаємо переглянути вимоги до предмету закупівлі та внести зміни до тендерної документації з метою приведення її у відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовим актам Міністерства освіти та науки України.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 січня 2021 13:56
Тендерним комітетом Департаменту освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації розглянуто Вашу вимогу щодо внесення змін до тендерної документації в частині технічних вимог до предмету закупівлі. За результатами розгляду в межах компетенції повідомляємо.
Вимоги до закупівлі засобів навчання та обладнання за кошти державного і місцевих бюджетів, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за № 410/34693 (далі – Наказ № 574).
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 30.09.2020 №1/9-551 «Щодо здійснення централізованих закупівель обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій», у випадку встановлених зазначеними Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад «не менше…», «не гірше…») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовані вищі значення технічних вимог до такого обладнання, що повинно задовольняти потреби освітнього процесу, зокрема виходячи з оптимальних вимог для програмного забезпечення, встановленого на персональних комп’ютерах, тощо.
Таким чином, ані вищезазначений наказ, ані будь-які інші акти чинного законодавства не забороняють замовникам встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, діючи в рамках пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Зазначене свідчить про те, що відповідними наказами не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання та засобів навчання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням положень чинного законодавства, власних потреб та вже наявного обладнання.
Отже, чинне законодавство не містить заборони встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик при закупівлі обладнання та засобів навчання.
Ураховуючи вищезазначене, Наказ № 574 не встановлює імперативних вимог до технічних характеристик предмета закупівлі та надає можливість діяти в межах дискреційних повноважень з урахуванням потреб освітнього процесу та здобувачів освіти.
Замовником здійснено моніторинг ринку виробництва та реалізації мультимедійного та цифрового обладнання, засобів навчання. За результатами моніторингу встановлено, що за визначеними у тендерній документації технічними характеристиками мультимедійне та цифрове обладнання та засоби навчання виробляються, щонайменше, двома виробниками.
Зазначені у тендерній документації технічні параметри є універсальними та уніфікованими. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам, встановленим у тендерній документації, або еквівалент товару, технічні характеристики якого будуть кращими.
Вимоги до закупівлі засобів навчання та обладнання за кошти державного і місцевих бюджетів, визначаються відповідно до Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 29 квітня 2020 року № 574, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07 травня 2020 року за № 410/34693 (далі – Наказ № 574).
Відповідно до листа Міністерства освіти і науки України від 30.09.2020 №1/9-551 «Щодо здійснення централізованих закупівель обладнання для навчальних кабінетів та STEM-лабораторій», у випадку встановлених зазначеними Типовими переліками мінімальних значень технічних вимог (наприклад «не менше…», «не гірше…») при проведенні закупівель відповідного обладнання можуть встановлюватися обґрунтовані вищі значення технічних вимог до такого обладнання, що повинно задовольняти потреби освітнього процесу, зокрема виходячи з оптимальних вимог для програмного забезпечення, встановленого на персональних комп’ютерах, тощо.
Таким чином, ані вищезазначений наказ, ані будь-які інші акти чинного законодавства не забороняють замовникам встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, діючи в рамках пункту 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Зазначене свідчить про те, що відповідними наказами не встановлюються вичерпні вимоги до обладнання та засобів навчання, а замовникам надаються дискреційні повноваження визначати вимоги до технічних та якісних характеристик предмета закупівлі з урахуванням положень чинного законодавства, власних потреб та вже наявного обладнання.
Отже, чинне законодавство не містить заборони встановлювати додаткові вимоги до технічних та якісних характеристик при закупівлі обладнання та засобів навчання.
Ураховуючи вищезазначене, Наказ № 574 не встановлює імперативних вимог до технічних характеристик предмета закупівлі та надає можливість діяти в межах дискреційних повноважень з урахуванням потреб освітнього процесу та здобувачів освіти.
Замовником здійснено моніторинг ринку виробництва та реалізації мультимедійного та цифрового обладнання, засобів навчання. За результатами моніторингу встановлено, що за визначеними у тендерній документації технічними характеристиками мультимедійне та цифрове обладнання та засоби навчання виробляються, щонайменше, двома виробниками.
Зазначені у тендерній документації технічні параметри є універсальними та уніфікованими. Учасники можуть запропонувати аналог товару, який буде повністю відповідати технічним вимогам, встановленим у тендерній документації, або еквівалент товару, технічні характеристики якого будуть кращими.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-30-002018-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 27 січня 2021 19:17
Дата подання: 27 січня 2021 19:17
Скарга щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Скарга
щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2021 13:33
рішення від 29.01.2021№1595+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 13:32
інформація про резолютивну частину рішення від 09.02.2021 №2287.pdf
Дата публікації: 10 лютого 2021 21:12
рішення від 09.02.2021№2287.pdf
Дата публікації: 12 лютого 2021 19:17
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, з урахуванням його мотивувальної частини, Замовником прийнято рішення о внесенні змін до тендерної документації за предметом закупівлі Комплект навчального обладнання для кабінету математики для закладів освіти Сумської області (назва і код ДК 021:2015: товару номенклатурної позиції - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2021 16:35
Номер скарги: UA-2020-12-30-002018-b.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "ЛАКІ СЕЙЛЗ", Код ЄДРПОУ:39812278
Дата подання: 28 січня 2021 17:49
Дата подання: 28 січня 2021 17:49
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 01 лютого 2021 21:13
рішення від 01.02.2021 №1671+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 01 лютого 2021 21:13
Інформація про резолютивну частину рішення від 10.02.2021 №2384.pdf
Дата публікації: 11 лютого 2021 12:31
рішення від 10.02.2021№2384.pdf
Дата публікації: 15 лютого 2021 18:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг, з урахуванням його мотивувальної частини, Замовником прийнято рішення о внесенні змін до тендерної документації за предметом закупівлі Комплект навчального обладнання для кабінету математики для закладів освіти Сумської області (назва і код ДК 021:2015: товару номенклатурної позиції - 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів)
Дата виконання рішення замовником: 05 березня 2021 16:34
Номер скарги: UA-2020-12-30-002018-b.a4
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 05 березня 2021 22:47
Дата подання: 05 березня 2021 22:47
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 11 березня 2021 20:32
рішення від 11.03.2021 №4662+лист замовнику+лист скаржнику.pdf
Дата публікації: 11 березня 2021 20:32
Інформація про резолютивну частину рішення від 19 03 2021 №5550.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 16:40
рішення від 19.03.2021 №5550.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 21:12
Номер скарги: UA-2020-12-30-002018-b.c6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Дата подання: 22 квітня 2021 11:16
Дата подання: 22 квітня 2021 11:16
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 квітня 2021 12:39
рішення від 26.04.2021 №9047+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 27 квітня 2021 12:38
інформація про перенесення розгляду скарги від 07.05.2021 № 7893.pdf
Дата публікації: 11 травня 2021 18:19
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.05.2021 № 11001.pdf
Дата публікації: 20 травня 2021 18:16
Рішення від 19.05.2021 № 11001.pdf
Дата публікації: 24 травня 2021 19:56
Номер скарги: UA-2020-12-30-002018-b.c5
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ БМС ТЕХНО, Код ЄДРПОУ:22945907
Причина: Період оскарження закінчився
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 17 квітня 2021
Найменування: | Департамент освіти і науки Сумської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 39399524 |
Місцезнаходження: | 40016, Україна, Сумська область обл., Суми, Прокоф’єва, 38 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВ БМС ТЕХНО | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 травня 2021 14:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" |
1 527 900,00
UAH з ПДВ
|
1 527 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "САЙНС ТРЕЙД" |
1 595 000,00
UAH з ПДВ
|
1 595 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМЕНС" #42647754 |
Переможець |
1 527 900,00
UAH з ПДВ
|
01 червня 2021 11:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 10:33
|
Дод.угода 1 2018.PDF | зміни до договору |
30 червня 2021 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 11:35
|
Договір 2018 Кабінет математики.pdf | укладений |
17 червня 2021 11:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2018 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |