Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За ДК 021-2015 (CPV) 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Проведення робіт з реконструкції системи киснепостачання у КНП "Міська клінічна лікарня №10" ОМР за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, будинок 61-А
Очікувана вартість
666 110,00 UAH
UA-2020-12-30-001684-b 72884f84101e4524a54a030882ec196d
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коваленко Ольга Вікторівна

+380487059139 knpmkl10omr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Міська клінічна лікарня №10» Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01999052
Місцезнаходження: 65074, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Маршала Малиновського,61-А
Контактна особа: Коваленко Ольга Вікторівна
+380487059139
knpmkl10omr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Придбання замовником товару, що є необхідними для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), згідно з правилами, визначеними Порядком №225 від 20.03.02020 зі змінами. Інформація відповідно до пункту 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб: Постачальником є приватний підприємець – відсутній кінцевий бенефіціарний власник. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Місцезнаходження замовника: вул. Маршала Малиновського, 61-А, Одеса, Одеська область, Україна, 65074. Код ЄДРПОУ 01999052
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
За ДК 021-2015 (CPV) 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи (Проведення робіт з реконструкції системи киснепостачання у КНП "Міська клінічна лікарня №10" ОМР за адресою: м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, будинок 61-А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65074, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Маршала Малиновського, 61-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

30 грудня 2020 14:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА"ІНЖМАШ СЕРВІС" (ПП"ІНЖМАШ СЕРВІС")
#32574931
Переможець 666 110,00
UAH
30 грудня 2020 14:45

Документи

30 грудня 2020 14:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 15:19
Протокол розірвання договору укладений
13 січня 2021 15:18
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:12
Дод. угода _1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:49
Підписаний контракт укладений
30 грудня 2020 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг
Номер договору про закупівлю: 158
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 січня 2021
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Через допущення технічної помилки – а саме: помилково складений та оприлюднений договір з додатковою угодою на подовження строку дії договору.