Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03364234 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, площа Молодіжна, 1 |
Контактна особа: |
Терещенко Ігор Валентинович +380564930920 ugkxtender2013@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 13:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 18 січня 2021 15:40 |
Очікувана вартість: | 26 151 898,80 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 130 759,49 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 13:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 13:54 |
Додаток 2.doc | |
30 грудня 2020 13:54 |
Додаток 1.docx | |
30 грудня 2020 13:54 |
ТД.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
1. Щодо зауваження Замовника стосовно не підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Безпідставним є твердження Замовника, що надана часником у складі тендерної пропозиції копія договору підряду № 5 від 01.03.2019 укладеного між КП «Петрівське» та ТОВ «АКВАПЛАСТ» на виконання робіт по здійсненню капітального ремонту каналізаційної насосної станції № 1 смт. Петрово, Петрівського району, Кіровоградської області (заміна вентиляційного обладнання), не є аналогічним договором за предметом закупівлі.
Договір підряду № 5 від 01.03.2019 р. було укладено між ТОВ «Аквапласт» та Комунальним підприємством «Петрівське» за результатами проведення процедури закупівлі, результати якої опубліковано в електронній системі закупівель за ідентифікатором - UA-2019-03-01-000050-c (посилання в мережі Інтернет - https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-01-000050-c).
Згідно інформації про предмет закупівлі, розміщеної на сторінці закупівлі UA-2019-03-01-000050-c вбачається, що роботи за договором по капітальному ремонту каналізаційної насосної станції № 1 смт. Петрово, Петрівського району, Кіровоградської області (заміна вентиляційного обладнання), договір про виконання яких надано ТОВ «Аквапласт» в його тендерній пропозиції у якості аналогічного договору, мають код Національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник: 45453000-7 – «Капітальний ремонт і реставрація», аналогічний до даної закупівлі UA-2020-12-30-001507-b замовником якої є Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради.
Зазначимо, що визначення того які саме об’єкти відносяться до соціальної інфраструктури, на сьогодні не закріплено у законодавстві. Це у свою чергу є серйозним недоліком та потребує нормативного врегулювання. Таким чином, розкривати сутність поняття «об’єкти соціальної інфраструктури» необхідно із системного аналізу чинного законодавства України.
Власне соціальна інфраструктура це комплекс галузей, які безпосередньо пов’язані зі створенням загальних умов для відтворення робочої сили і забезпечення нормальної життєдіяльності людей. Ця сфера охоплює освіту, охорону здоров’я, житлово-комунальне господарство, пасажирський транспорт і зв'язок, культуру, побутове обслуговування.
Каналізаційні насосні станції або (КНС) – це комплекс гідротехнологічних споруд та обладнання, які використовуються для перекачування господарсько-побутових, дощових, талих, грунтових і промислових стічних вод. КНС влаштовуються на каналізаційних колекторах (трубопроводах) в тих місцях, де стічні води не можуть відводитись самостійно.
У відповідності до додатку «Тимчасовий перелік об'єктів, які відносяться до соціальної сфери» до нині чинного та не відкликаного спільного листа Головної державної податкової інспекції України та Міністерства України у справах будівництва і архітектури № 34-100 від 09.04.1993 «Про пільги по податку на добавлену вартість» (посилання в мережі Інтернет - zakon.rada.gov.ua/rada/show/vg100225-93), до переліку об'єктів які відносяться до соціальної сфери, зокрема, належать:
- інженерне опоряджування території в межах мікрорайону (кварталу), включаючи прокладання мереж водопостачання та каналізації, тепло- і газопостачання, зливової каналізації, енергопостачання в обсягах, необхідних для підключення житлових будинків, які споруджуються, до вуличних або магістральних мереж; радіофікація та телефонізація житлових будинків, які споруджуються, в межах мікрорайону для підключення їх до найближчих підстанцій радіотрансляційної мережі та розподільчих шаф телефонної мережі.
- водопровід, каналізація, об'єкти газопостачання і теплопостачання (районні котельні та магістральні теплові мережі від них, крім тих, що використовуються більш ніж на 50% на виробничі потреби підприємства), готелі, кемпінги, мотелі, міські мости і набережні, шляхопроводи, берегоукріпні та гідротехнічні об'єкти, воднорятувальні станції, а також роботи по навколишньому благоустрою населених місць - намиву і підсипці території під забудову жилих мікрорайонів, озелененню, санітарному очищенню, будівництву міських шляхів, зливової каналізації, об'єктів метрополітену.
Так, наприклад, згідно пункту 7 розпорядження КМУ від 02 березня 1998 р. № 121-р «Про передачу об'єктів соціальної інфраструктури з балансу підприємств м. Шостки у комунальну власність» (посилання в мережі Інтернет - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/121-98-р) вбачається, що Сумській облдержадміністрації, Мінпромполітики разом з Фондом державного майна у I кварталі 1998 р. доручено вирішити питання про передачу комплексу очисних споруд з мережами та каналізаційно-насосними станціями з балансу ОП ВО "Свема" у комунальну власність.
Таким чином, каналізаційні насосні станції беззаперечно відносяться до об’єктів соціальної сфери (соціальної інфраструктури), а протилежне жодним чином не доведено та не обґрунтовано Замовником.
Отже, учасником ТОВ «АКВАПЛАСТ» повністю дотримано вимог тендерної документації, в т.ч. надано в складі його тендерної пропозиції документальне підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів: - довідку яка містить назву організації (замовника), з якою було укладено договір, предмет договору (закупівлі), номер та дата укладання договору, сума договору; - копію аналогічного договору, який зазначено в довідці, а також документи, які підтверджують факт виконання договору.
Згідно положень ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Відповідно до ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
У відповідності до п.п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі, зокрема, не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
В свою чергу, Замовник процедури закупівлі – Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради, під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «Аквапласт», встановивши, на його думку, факт невідповідності учасника кваліфікаційним критеріям процедури закупівлі, в порушення вимог ч. 16 ст. 29 та п.п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» відхилив тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Аквапласт» без надання учаснику 24 годинного терміну на усунення виявлених невідповідностей.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Аквапласт» Замовник порушив право даного учасника на об’єктивну та неупереджену оцінку його тендерної пропозиції, що є порушенням вимог статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Щодо зауваження Замовника стосовно невідповідності наданої ТОВ «Аквапласт» довідки (щодо підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі»).
У відповідності до положень п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі (крім випадків, зазначених у пунктах 2, 4, 5 частини другої статті 40 цього Закону) в разі, якщо службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Згідно ч.ч. 3, 5 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі через електронну систему закупівель.
Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель.
З 03 грудня 2020 р. система «Prozorro» електронізує першу групу критеріїв, що регламентується статтею 17 Закону «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». Видаляти чи додавати підстави в цьому розділі замовник не може (єдиним виключенням є вимога про наявність антикорупційної програми, що належить до інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі, вона обирається Замовником лише для закупівель, що перевищують 20 мільйонів гривень).
Усі критерії, які стосуються доброчесності постачальника (відсутність випадків вчинення правопорушень, заборгованостей тощо), виводяться на сторінці створення тендерного оголошення у вигляді електронних полів, які замовник публікує для учасника. У відповідь учасник надає необхідні документи та/або довідки (або система автоматично підвантажуватиме цю інформацію з відповідних реєстрів).
Передбачено три способи підтвердження, які може обрати замовник:
- прикріпити файл;
- заповнити текстове поле;
- прикріпити файл і заповнити текстове поле.
Якщо замовник не вказує спосіб підтвердження відсутності кожної конкретної підстави, то учасник просто ставить у чекбоксах відмітку про відповідність такому критерію допуску до участі у закупівлі.
Звертаємо увагу, що в електронній системі закупівель «Prozorro» у якості критерію для відмови в участі у закупівлі вказано саме «Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів».
При цьому, учасником ТОВ «Аквапласт» під час подання його тендерної пропозиції підтверджено відсутність підстав, зокрема, передбачених пунктом 6 частини першої та частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі шляхом заповнення відповідного текстового поля та проставлення відмітки про підтвердження відсутності такої підстави для відмови в участі у закупівлі. При цьому, Замовник не вправі встановлювати вимоги щодо документального підтвердження учасниками закупівлі згідно із законодавством щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Додатково, учасником ТОВ «Аквапласт», в складі тендерної пропозиції, надано довідку № 12 від 12.01.2021р.
Як зазначає в своєму протоколі Замовник, згідно з Розділом 5 пунктом 3 тендерної документації та ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (у новій редакції), Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо: учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону.
В свою чергу, наявність підстав передбачених п. 6 ч. 1 ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі» у відношенні учасника ТОВ «Аквапласт» Замовником не встановлено.
Невідомо, з якої інформації (відомостей) виходив Замовник відхиляючи тендерну пропозицію ТОВ «Аквапласт» у зв’язку з тим, що службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі ТОВ «Аквапласт» - директора Єфименка М.В., який підписав тендерну пропозицію, начебто було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
Додатково, надаємо копію останньої наявної в ТОВ «Аквапласт» довідки уповноваженого органу МВС щодо відсутності у директора ТОВ «Аквапласт» Єфименка М.В. (який підписував тендерну пропозицію) станом на 12.11.2020 р. фактів притягнення до кримінальної відповідальності, незнятої чи непогашеної судимості, перебування у розшуку. Більш нова за датою видачі довідка буде надана ТОВ «Аквапласт» у разі оголошення його переможцем закупівлі, дані з довідки що додається залишились незмінними.
Скарги до процедури
Дата подання: 04 лютого 2021 09:50
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-05-14-000001 ● 1ee96b31ecce44cabde615eb8a1b346d
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 13 травня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 травня 2021 13:43 |
НАКАЗ
13.05.2021 206
(дата)
Харків
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Заступник начальника Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 13.05.2021 № 206
Перелік процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-12-30-001507-b 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі Капітальний ремонт аварійних конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Івана Сірка, 31, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська обл., Україна (45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація) № UA-2020-12-30-001507-b, Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради не може погодитись з висновком моніторингу та надає аргументовані заперечення до нього. Відповідно до пункту 6 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо технічних якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, а саме: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначена в Додатку 1». Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі. На підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам до предмета закупівлі Учасник має надати:- довідку в довільній формі про те, що Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації (зазначити види та обсяги робіт, які Учасник пропонує виконати) з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації». Учасник ТОВ «БудІнвент» надав у склад пропозиції довідку від 11.01.2021 №8, файл «8. Довідка що Учасник зобов_язуєься дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації.pdf», відповідно до якої Учасник зобов’язується дотримуватись умов технічного завдання тендерної документації. Зазначена довідка містить також види та обсяги робіт з обов’язковим дотриманням вимог Замовника, викладених в Додатку 1 тендерної документації. Відповідно до пункту 5 розділу 3 тендерної документації Замовником встановлена вимога щодо кваліфікаційних критеріїв, зокрема: наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. На підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасники подають, як частину пропозиції: - довідку в довільній формі про наявність у Учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (обладнання, машини, механізми, устаткування, тощо), в тому числі, які будуть використовуватись учасником для виконання умов договору (вказати найменування, кількість, власне/залучене/орендоване). Звертаємо увагу, що відповідно до законодавства учасник надає лише ті документи, інформацію тощо, що вимагалась тендерною документацією. Зазначаємо, що вимога щодо обов’язкової наявності у учасника та відображення у довідці машин, механізмів, обладнання, устаткування, зазначених у відомості ресурсів до локальних кошторисів Замовником не була встановлена. Також Замовником не було встановлено вимог щодо наявності обов’язкового/конкретного переліку та кількості техніки, обладнання, механізмів. До того ж Замовник не визначав будь-якого обмеження, зокрема, яке обладнання повинно бути в наявності у Учасника для того, щоб він вважався таким, що відповідає кваліфікаційним критеріям. Учасник ТОВ «БудІнвент» надав у складі тендерної пропозиції довідку, вих. № 5 від 11.01.2021 р., яка повністю відповідає вимогам тендерної документації. Учасник підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій шляхом надання у складі пропозиції відповідної довідки. Таким чином у замовника відсутні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника за невідповідність вимогам, які не були встановлені тендерною документацією. Також, зазначаємо, що Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) (далі-Закону) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Згідно з частиною 4 Статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Водночас повідомляємо, що жодним нормативно-правовим документом не передбачено підтвердження наявності в повному обсязі матеріально-технічної бази та технологій у Учасника саме на етапі подання тендерної пропозиції. Крім того, вважаємо за необхідне зазначити, що згідно положень пункту 5 статті 3 Закону України «Про Антимонопольний комітет України» «Основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині - здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері публічних закупівель;». А згідно пунктів 16 та 22 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» «Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель.», « Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються». Так, за результатами розгляду скарги ТОВ «БудІнвент» від 04.02.2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято Рішення №2793-р/пк-пз від 16.02.2021 року, згідно якого рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БудІнвент» було скасовано і як наслідок - договір було укладено саме з ТОВ «БудІнвент». З огляду на зазначене вище вбачається, що Департамент розвитку інфраструктури міста виконкому Криворізької міської ради при укладені Договору з ТОВ «БудІнвент» діяв не з власної ініціативи, а на виконання вимог, обов’язкового до виконання, Рішення №2793-р/пк-пз від 16.02.2021 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України. Пропозиція ТОВ «БудІнвент» подана з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги» і має накладений кваліфікований підпис уповноваженої особи директора товариства Коржова Сергія Вікторовича відповідно до вимог тендерної документації. Згідно з вимогами абз. 2 ч. 2 ст. 17 Закону України "Про електронні довірчі послуги" органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб'єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов'язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратнопрограмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання. У пункті 23 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» чітко прописано, що кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використання засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. З огляду на тлумачення Закону удосконалений електронний підпис та кваліфікований електронний підпис мають тотожне значення. Відповідно до абз. 2 п. 1 Постанови КМУ "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" від 03.03.2020 р. №193, з 7 листопада 2020 року до 31 грудня 2021 року приватний бізнес має право використовувати удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів. Згідно з існуючим законодавством з 1 січня 2022 приватні суб'єкти господарювання зобов'язані будуть використовувати КЕП виключно на захищених носіях особистих ключів. Це означає, що учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленими електронними підписами. Міністерство цифрової трансформації України також зауважує, що згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів" забезпечено можливість використання удосконалених електронних підписів чи печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім випадків встановлених законодавством. Міністерством цифрової трансформації України у листі зазначено наступне: "Наголошуємо на можливості до 31.12.2021 використовувати удосконалені електронні підписи та печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 "Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів". ТОВ "БудІнвент", як суб’єкт приватного господарювання має право використовувати кваліфікований електронний підпис на незахищеному носії. Умовами тендерної документації не вимагалось, що КЕП в обов’язковому порядку повинен бути на захищеному носії. Тому, доводи щодо необхідності використання учасником кваліфікованого електронного підпису з виключно захищеним носієм особистого ключа не знаходять свого відображення у приписах чинного законодавства і недотримання вказаного не може стати підставою для відхилення тендерної пропозиції. Ураховуючи, що процедура закупівлі була проведена Замовником з дотримання вимог Закону, просимо переглянути рішення щодо наявності порушення законодавства у сфері закупівель.
2021-06-04 12:16:24
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 травня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 червня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Дніпропетровським окружним адміністративним судом відкрито провадження в адміністративній справі №160/9623/21 від 22 червня 2021 року. |
Дата публікації: | 25 червня 2021 |
Документи:
25 червня 2021 09:39
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 січня 2021 16:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" |
23 250 831,40
UAH з ПДВ
|
23 250 831,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АКВАПЛАСТ" |
25 104 170,40
UAH з ПДВ
|
25 104 170,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Рішення скасоване |
23 250 831,40
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 14:50
|
ТОВ "АКВАПЛАСТ" #32974593 |
Рішення скасоване |
25 104 170,40
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 14:50
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" #33452917 |
Переможець |
23 250 831,40
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 жовтня 2021 11:08
|
Електронний підпис | укладений |
30 вересня 2021 14:33
|
ДУ 4 до Д 29-Т від 30.09.2021.PDF | зміни до договору |
30 вересня 2021 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
03 вересня 2021 13:54
|
ДУ 2 до Д 29-Т від 12.03.2021.PDF | зміни до договору |
03 вересня 2021 13:50
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 14:14
|
ДУ 1 до 29-Т (ч.5).PDF | зміни до договору |
16 березня 2021 14:10
|
ДУ 1 до 29-Т (ч.4).PDF | зміни до договору |
16 березня 2021 14:10
|
ДУ 1 до 29-Т (ч.3).PDF | зміни до договору |
16 березня 2021 14:10
|
ДУ 1 до 29-Т ч.2.pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 14:10
|
ДУ 1 до 29-Т (ч.1).PDF | зміни до договору |
16 березня 2021 14:10
|
Електронний підпис | укладений |
15 березня 2021 19:15
|
29-Т (ч.6).PDF | укладений |
15 березня 2021 19:11
|
29-Т (ч.5).pdf | укладений |
15 березня 2021 19:11
|
29-Т (ч.4).PDF | укладений |
15 березня 2021 19:11
|
29-Т (ч.3).PDF | укладений |
15 березня 2021 19:11
|
29-Т (ч.2).PDF | укладений |
15 березня 2021 19:11
|
29-Т (ч.1).PDF | укладений |
15 березня 2021 19:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 29-Т |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |