Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСГАЗ" |
Код ЄДРПОУ: | 30019801 |
Вебсайт: | http://utg.ua/ |
Місцезнаходження: | 01021, Україна , Київська обл., Київ, КЛОВСЬКИЙ УЗВІЗ, будинок 9/1 |
Контактна особа: |
Янушевська Людмила Володимирівна 0444612320 yanushevskaya-lv@utg.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 10:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 лютого 2021 14:00 |
Початок аукціону: | 01 березня 2021 15:02 |
Очікувана вартість: | 100 507 591,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 005 075,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 502537 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Відповідно до умов проекту договору | Пiсляоплата | 45 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендерна документація закупівлі сформована у відповідності до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII. У Додатку І «Технічні вимоги та якісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація предмета закупівлі)» наведені обсяги робіт та обґрунтування кошторисних норм, які дозволяють правильно скласти локальні кошториси для розрахунку договірної ціни. Також тендерна документація закупівлі містить опитувальні листи на обладнання та довідкову інформацію – витяг з проєктної документації.
Таким чином, тендерна документація містить вичерпний та достатній обсяг інформації для створення усім Учасникам рівних можливостей для розрахунку вартості цінових пропозицій.
Скарги до процедури
Дата подання: 15 січня 2021 16:04
Дата подання: 09 квітня 2021 16:49
Дата подання: 09 квітня 2021 18:03
Дата подання: 22 червня 2021 17:54
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-21-000076 ● d98b62e95967406ba97eeda545e75da4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 вересня 2022 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-12-30-001167-a 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-23 11:53:05
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції загальностанційної системи керування головного щита управління-1 та систем автоматичного керування газоперекачувальними агрегатами № 2, 7 компресорного цеху №1 дотискувальної компресорної станції «Більче-Волиця» Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-001167-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 29.06.2022 № 2).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання TECHMADEX Spółka Akcyjna вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.06.2022 № 2 до договору про закупівлю від 31.08.2021 № 2108000192.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-28 18:22:10
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2022
На запит Державної аудиторської служби України, здійснений у межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції загальностанційної системи керування головного щита управління-1 та систем автоматичного керування газоперекачувальними агрегатами № 2, 7 компресорного цеху №1 дотискувальної компресорної станції «Більче-Волиця» Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу (номер ID оголошення на сайті Уповноваженого органу з питань закупівель UA-2020-12-30-001167-a), номер ID моніторингу на сайті Уповноваженого органу UA-M-2022-09-21-000076, надаємо наступну інформацію та документи за пунктами зазначеного запиту:
1) Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Щодо технічних та якісних характеристик повідомляємо наступне. Об’єкт будівництва «Реконструкція загальностанційної системи керування головного щита управління-1 та систем автоматичного керування газоперекачувальними агрегатами № 2,7 компресорного цеху №1 дотискувальної компресорної станції «Більче – Волиця» Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу» є складовою частиною об’єкта підвищеної небезпеки (ОПН) I класу «Більче-Волицько-Угерське підземне сховище газу, ДКС «Більче-Волиця», ГЗП №1..4, свердловини і шлейфи», на якому проведена ідентифікація згідно з вимогами Закону України «Про об’єкти підвищеної небезпеки», за результатами якої ОПН включений до відповідного Державного реєстру за реєстраційним номером (кодом) декларації безпеки 46.25560823.30.1-Д 13.11.2008. Відповідно до нормативних документів, зазначений об’єкт, реконструкція якого є предметом закупівлі, відноситься до класу наслідків СС3. На виконання вимог законодавства України (в т.ч. положень Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності»), для об’єкта «Реконструкція загальностанційної системи керування головного щита управління-1 та систем автоматичного керування газоперекачувальними агрегатами № 2,7 компресорного цеху №1 дотискувальної компресорної станції «Більче – Волиця» Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу» розроблена проектна документація (з урахуванням Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45, зі змінами). Проектна документація, яка пройшла державну експертизу, містить у своєму складі технічні параметри та вимоги щодо об’єкта, інформацію про якісні характеристики його складових, обсяги робіт тощо. Тендерна документація складена із дотриманням вимог статей 22,23 Закону України «Про публічні закупівлі» на підставі затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту та містить вичерпну інформацію для формування учасниками їхніх пропозицій.
Щодо розрахунку очікуваної вартості та обґрунтування розміру витрат.
Обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості закупівлі здійснено на підставі внутрішніх розпорядчих документів Товариства з питань закупівель та з урахуванням абз.3 пункту 4 розділу ІІІ Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275: «Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, … відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.». Очікувана вартість закупівлі «Реконструкція загальностанційної системи керування головного щита управління-1 та систем автоматичного керування газоперекачувальними агрегатами № 2,7 компресорного цеху №1 дотискувальної компресорної станції «Більче – Волиця» Стрийського виробничого управління підземного зберігання газу» визначена на підставі Зведеного кошторисного розрахунку, який входить до складу затвердженої в установленому порядку проектної документації по об’єкту, що не суперечить положенням підпункту 5.1.1. ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», чинного на дату формування документації закупівлі. Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ “Укртрансгаз” Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації. (кошторисна документація з проекту додається).
2) Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю: з моменту набрання чинності договору і до повного виконання переможцем своїх зобов’язань за договором (з урахуванням змін щодо терміну дії договору про закупівлю, внесених додатковою угодою від 29.06.2022 № 2).
Переможцем процедури закупівлі «TECHMADEX Spolka Akciyna» було виконано умови пункту 13 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю:
- з моменту набрання чинності договору №2108000192 від 31.08.2021 - надано банківську гарантію №350042-Г-2680 від 26.07.2021 та зміни №1 від 11.08.2021 до неї.
- при укладанні додаткової угоди №2 до договору №2108000192 від 31.08.2021 надано зміни №2 від 23.06.2022 до банківської гарантії.
Додатки :
1. Банківська гарантія №350042-Г-2680 від 26.07.2021;
2. Зміни №1 від 11.08.2021 до банківської гарантії №350042-Г-2680 від 26.07.2021;
3. Зміни №2 від 23.06.2022 до банківської гарантії №350042-Г-2680 від 26.07.2021.
3) Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання TECHMADEX Spółka Akcyjna вимог частини другої статті 41 Закону.
«2. Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
У разі якщо переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі є об’єднання учасників, копія ліцензії або дозволу надається одним з учасників такого об’єднання учасників.» (частина друга статті 41 Закону).»
Виконання під час проведення закупівлі вимог частини другої статті 41 Закону про публічні закупівлі забезпечується вимогами додатку ІІІ до тендерної документації «Вимоги до документів, що надаються переможцем* торгів, порядку і строків їх надання», який передбачає надання інформації про право підписання договору про закупівлю та ліцензії/дозвільного документа на провадження певного виду господарської діяльності (якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом) шляхом їх оприлюднення в електронній системі закупівель. На виконання вимог підпунктів 1.2, 1.3 додатку ІІІ до тендерної документації переможцем закупівлі – TECHMADEX SPÓŁKA AKCYJNA – оприлюднені документи переможця, зокрема: «1_3 Довідка повноваження на договир-26.06.2021-подпись.pdf»; «1_4 Рішення №1 про зміни до статуту.pdf»; «1_5 Рішення №9 про призначення голови правління.pdf»; «1_6 Виписка з державного судового реєстру.pdf»; «1_7 Постанова.pdf»; «1_8 Статут.pdf» (копії зазначених та інших документів див. розділ «Реєстр пропозицій» закупівлі за номером оголошення UA-2020-12-30-001167-a, графа «Документи»). На виконання підпунктів 3.1, 3.2 додатку ІІІ до тендерної документації переможцем закупівлі електронною поштою на адресу відповідальної особи, зазначеної у підпункті 3) пункту 1 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації направлений лист із додатками, серед яких - сканкопія ліцензії на провадження будівельних робіт та банківської гарантії забезпечення виконання договору від 26.07 2021 №350042-Г-2680 (копії додаються). Після перевірки документів переможця відповідальними підрозділами АТ «Укртрансгаз» в установленому внутрішніми документами товариства порядку до банківської гарантії від 26.07 2021 №350042-Г-2680 внесена Зміна №1 від 11.08.2021 (копія додається), що стосується уточнення вартості договору та суми гарантії (у гарантії від 26.07 2021 №350042-Г-2680 помилково зазначена погоджена сторонами вартість робіт за договором без ПДВ, відповідно, некоректно розрахована сума гарантії); вказана зміна внесена до укладання договору про закупівлю, що не суперечить вимогам тендерної документації та Закону про публічні закупівлі.
4. Також, надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин для укладання додаткової угоди від 29.06.2022 № 2 до договору про закупівлю від 31.08.2021 № 2108000192.
Відповідно до умов договору, строк дії договору – до 30.06.2022 року. Проте, термін виконання робіт за договором - 335 календарних днів з дати отримання від замовника письмового розпорядження (дозволу) на початок виконання робіт. Такий дозвіл було надано підряднику листом №1004ВИХ-21-238 від 21.09.2021. Враховуючи дату надання дозволу на початок виконання робіт, розрахункова кінцева дата завершення робіт мала наступити 22.08.2022.
Крім того, під час виконання робіт, а саме з 24.02.2022 мало місце настання форс-мажорних обставин (обставин непереборної сили). Вказані форс-мажорні обставини підтверджуються листом від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1 Торгово-промислової палати України (лист розміщений на офіційному веб-ресурсі https://ucci.org.ua/uploads/files/621cba543cda9382669631.pdf), відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні" та від 14.03.2022 №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні». На звернення підрядника, який підтвердив можливість продовження робіт в умовах воєнного стану, 22.04.2022 АТ «Укртрансгаз» надало погодження на допуск до виконання робіт за договором в умовах воєнного стану (№1001ВН-22-572 від 22.04.2022 та №1004ВИХ-22-359 від 26.04.2022). Тобто, роботи були призупинені (не виконувались) через настання форс-мажорних обставин з 24.02.2022 по 22.04.2022, що становить 57 календарних днів.
Враховуючи дані обставини, було укладено додаткову угоду №2 згідно якої було збільшено термін виконання робіт до 392 днів (335 + 57) та продовжено строк дії договору по 18.10.2022 (22.08.2022 + 57 днів).
Додатки:
1. Лист №1004ВИХ-21-238 від 21.09.2021
2. Лист №1004ВИХ-22-359 від 26.04.2022
3. Лист №1001ВН-22-572 від 22.04.2022
- Питанн 3 БГ 2707.rar
- Питання 1 ЗКР ГЩУ.pdf
- Питання 2 Банківська гарантія №350042-Г-2680 від 26.07.2021.pdf
- Питання 2 зміни №1 до банківської гарантії.pdf
- Питання 2 зміни№2 до банківської гарантії.pdf
- Питання 3 БГ договір_зміна №1.7z
- Питання 3 Ліцензії ориг 2707.pdf
- Питання 3 Ліцензії переклад 2707.pdf
- Питання 3 Ліцензія розяснення 2707.pdf
- Питання 3 Опитувальник_екологія_безпека_праці 2707.pdf
- Питання 4 лист 1004ВИХ-22-359 від 26.04.22_про дозвіл.pdf
- Питання 4 лист №1001ВН-22-572 від 22.04.2022.pdf
- Питання 4 лист №1004ВИХ-21-238 від 21.09.2021;.pdf
- Птання 3 Супровідна Пошта.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 жовтня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 березня 2021 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ МБС-Інжинірінг |
93 120 400,00
UAH
|
85 790 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
TECHMADEX Spółka Akcyjna |
95 000 000,00
UAH
|
85 800 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Газпромбудмонтаж" |
100 458 333,33
UAH
|
86 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ НАФТОГАЗМОНТАЖ |
95 000 000,00
UAH
|
91 480 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УА-СИСТЕМИ" |
99 999 999,90
UAH
|
91 490 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГАЗОЙЛТЕХНОПАЙП" |
100 050 000,00
UAH
|
91 500 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АВГЕЛІТ" |
100 250 000,00
UAH
|
96 000 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ УКРТЕХНОРЕСУРС |
100 457 591,00
UAH
|
99 452 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СИСТЕМИ АВТОМАТИЗАЦІЇ СЕРВІС |
100 128 000,00
UAH
|
100 128 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженною відповідальністю "ІТО" |
100 299 000,00
UAH
|
100 299 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "НАФТОГАЗХІМ СЕРВІС" |
100 450 000,00
UAH
|
100 450 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МБС-Інжинірінг #38591355 |
Рішення скасоване |
85 790 000,00
UAH
|
21 травня 2021 14:38
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 березня 2021 17:28
|
ТОВ МБС-Інжинірінг #38591355 |
Відхилено |
85 790 000,00
UAH
|
21 травня 2021 14:44
|
|
TECHMADEX Spółka Akcyjna #0000394861 |
Переможець |
85 800 000,00
UAH
|
17 червня 2021 16:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 червня 2021 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2022 08:41
|
ДУ_№_3_від_26.08.2022.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2022 08:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2022 10:35
|
ДУ_№_2_від_29.06.2022.pdf | зміни до договору |
30 червня 2022 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2021 12:05
|
Протокол_20_324_пр_д.pdf | укладений |
01 вересня 2021 12:04
|
Договір.pdf | укладений |
01 вересня 2021 12:04
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 червня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4) частини 5 статті 41 (продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;) ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2108000192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3) частини 4 статті 41 (покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю) та пункт 5) частини 4 статті 41 (погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку) |
Номер договору про закупівлю: | 2108000192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |