Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ПЗ “IS-Pro”
Очікувана вартість
75 924,00 UAH
UA-2020-12-30-000897-c c0a86e223b3c4bdba3ca7790775adc6c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Снопик Інна Володимирівна

380612398335 ro@zsmu.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Запорізький державний медичний університет
Код ЄДРПОУ: 02010741
Вебсайт: http://www.zsmu.edu.ua
Місцезнаходження: 69035, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
Контактна особа: Снопик Інна Володимирівна
380612398335
ro@zsmu.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 10:36
Звернення за роз’ясненнями: до 06 січня 2021 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 січня 2021 09:00
Очікувана вартість: 75 924,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 379,62 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72260000-5: Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням


ОГОЛОШЕННЯ про проведення спрощеної закупівлі
1. Найменування замовника: Запорізький державний медичний університет.
2. Місцезнаходження замовника: 69035, Україна , Запорізька область обл., ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд. 26
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 02010741.
4. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
5. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням ПЗ “IS-Pro”
5.1. назва предмета закупівлі (товару) за номенклатурою: Послуги з постачання пакетів оновлень комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства “IS-Pro” (ПЗ “IS-Pro”) у складі модулів «Заробітна плата» та «Облік кадрів» на 15 робочих місць (код ДК 021:2015 – 72261000-2 Послуги з обслуговування програмного забезпечення), інформаційно-консультативні послуги по роботі ПЗ “IS-Pro” (код ДК 021:2015 – 72266000-7 Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення)
6. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): за кодом CPV ДК 021:2015 – 72260000-5 Послуги, пов’язані з програмним забезпеченням
7. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: згідно до Додатку 2 до Оголошення
8 Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 послуга, 54 години
9. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: пр.Маяковського, 26, м. Запоріжжя, Вознесенівський р-н, Запорізька область, 69035

10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 75924,00 грн. з ПДВ.
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2021 року.
12. Період уточнення інформації про закупівлю: до 06.01.2021 р. 09-00
13. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15.01.2021 р. 09-00
14. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки здійснюються на підставі Акту здачі-прийняття протягом 30 днів.

15. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Не вимагається.
16. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не передбачено, оскільки забезпечення тендерних пропозиції: не вимагається.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 0,5% від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Джерело фінансування закупівлі: кошти державного бюджету.
20. Вид закупівлі – Спрощені закупівлі.
21. Застосовані критерії оцінки – ціна 100%
22. Строк дії договору про закупівлю: Договір набуває чинності з дати його підписання Сторонами і скріплення печатками Сторін та діє до 31 грудня 2021р., але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами зобов’язань за цим Договором.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з постачання пакетів оновлень комп’ютерної програми «Комплексна система автоматизації підприємства “IS-Pro” (ПЗ “IS-Pro”) у складі модулів «Заробітна плата» та «Облік кадрів» на 15 робочих місць
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72261000-2 — Послуги з обслуговування програмного забезпечення
54 Год.
Інформаційно-консультативні послуги по роботі ПЗ “IS-Pro”
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, пр. Маяковського, буд.26, Вознесенівський р-н
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72266000-7 — Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2020 10:35
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 10:35
Оголошення.docx
30 грудня 2020 10:35
Додаток 3.doc
30 грудня 2020 10:35
Додаток 2.docx
30 грудня 2020 10:35
Додаток 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 січня 2021 09:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ 75 924,00
UAH з ПДВ
75 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 січня 2021 17:19
Електронний підпис
14 січня 2021 17:19
Електронний підпис
14 січня 2021 17:19
Довідка замовники.pdf
14 січня 2021 17:19
Реквізити.pdf
14 січня 2021 17:19
expert2018.PDF
14 січня 2021 17:19
НЕВИКЛЮЧНА ЛІЦЕНЗІЯ.pdf
14 січня 2021 17:19
АВТОРСЬКЕ ПРАВО.pdf
14 січня 2021 17:19
ВИТЯГ.pdf
14 січня 2021 17:19
паспорт код.pdf
14 січня 2021 17:19
Довідка МТБ.pdf
14 січня 2021 17:19
Довідка ст. 17.pdf
14 січня 2021 17:19
Цінова пропозиція.pdf
14 січня 2021 17:19
Заява Договір.pdf
14 січня 2021 17:19
Договір Замовника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ
#2727410297
Переможець 75 924,00
UAH з ПДВ
19 січня 2021 10:38

Документи

19 січня 2021 10:38
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 січня 2021 10:38

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГОРЄЛКО СЕРГІЙ ОПАНАСОВИЧ
#2727410297
75 924,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 січня 2021 10:38
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2022 09:41
Електронний підпис укладений
03 лютого 2021 14:56
ДОГ.№01-3.pdf укладений
03 лютого 2021 14:55

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
09 березня 2021 09:51
12 654,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
12 квітня 2021 10:09
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
06 травня 2021 10:51
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
08 червня 2021 10:49
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
02 липня 2021 10:01
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
04 серпня 2021 09:53
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
02 вересня 2021 09:36
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
08 жовтня 2021 11:45
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
05 листопада 2021 10:03
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
06 грудня 2021 09:49
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений
28 грудня 2021 10:06
6 327,00 UAH UA858201720343171002200003552
ЗДМУ
UA123808050000000026000645065
ФОП Горєлко С.О.
Оплачений

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 75 924,00
UAH