Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, Печерський район ВУЛИЦЯ МОСКОВСЬКА будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Череп'яна +30536760442 t.cherepiana@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 09:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 січня 2021 11:00 |
Початок аукціону: | 25 січня 2021 12:28 |
Очікувана вартість: | 19 919 557,19 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 99 597,79 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 99597.79 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 10 (десяти) календарних днів з дати отримання від уповноваженого органу документу (сертифікату), що засвідчує відповідність об'єкту будівництва проектній документації та підтверджує його готовність до експлуатації. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000027 ● e13a925323874805855238cd360f009c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 14:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
67 UA-2020-12-30-000829-a 30.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:50:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з будівництва оптоволоконної лінії зв`язку від КП ТМ 53 км до ВЗ ЛВДС «Глинсько-Розбишівська» МН «Глинсько-Розбишівська-Кременчук» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-000829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Крім того, надати інформацію та документи, які підтверджують належне укладання договору про закупівлю у розумінні Цивільного та Господарського кодексів України та відображають його дату та номер.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-18 15:24:37
пояснення на запит
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі розроблені відповідно до технічного завдання та змісту затвердженого робочого проекту «Будівництво оптоволоконної лінії зв`язку від КП ТМ 53 км до ВЗ ЛВДС «Глинсько-Розбишівська» МН «Глинсько-Розбишівська-Кременчук» Коригування», що пройшов державну експертизу та отримав позитивний експертний звіт.
Очікувана вартість визначена згідно з кошторисною документацією як складовою частиною вказаного робочого проекту. Вся підтверджуюча документація розміщена в складі тендерної документації.
Повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Згідно із приписами статті 207 Цивільного кодексу України правочин вважається таким, що вчинений у письмовій формі, якщо його зміст зафіксований в одному або кількох документах (у тому числі електронних), у листах, телеграмах, якими обмінялися сторони.
Частинами 1 та 2 ст. 639 Цивільного кодексу України визначено, що договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася. Якщо сторони домовилися укласти договір за допомогою інформаційно-телекомунікаційних систем, він вважається укладеним у письмовій формі.
Частиною 1 статті 181 Господарського кодексу України визначено, що господарський договір за загальним правилом викладається у формі єдиного документа, підписаного сторонами.
Відповідно до пункту 12 частини 1 статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис - електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис.
Частиною 6 статті 17 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» використання електронних довірчих послуг не змінює порядку вчинення правочинів, встановленого законом.
В свою чергу, частиною 4 статті 18 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» встановлено, що кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису.
Частиною 2 статті 6 ЗУ «Про електронні документи та електронний документообіг» визначено, що накладанням електронного підпису завершується створення електронного документа. Таким чином, датою договору є дата останнього електронного підпису. 11.02.2021 року договір підписано представником за довіреністю АТ «Укртранснафта» Теодоровичем А.Ю., 12.02.2021 року договір підписаний директором ТОВ «НПК «ХОУМ-НЕТ» РОМАНЧЕНКО ЗОЄЮ МИКОЛАЇВНОЮ.
Перевірити підписаний договір можливо на наступних ресурсах: https://czo.gov.ua/verify https://acskidd.gov.ua/verify тощо.
Номер договору вказаний в кінці першої сторінки договору.
Договір №1/0221 від 12.02.2021 додається.
Тендерною документацією процедури закупівлі передбачено перелік документів, зокрема таблицею 3 додатку 6 до тендерної документації на проведення процедури Відкритих торгів на закупівлю робіт "Будівництво оптоволоконної лінії зв`язку від КП ТМ 53 км до ВЗ ЛВДС "Глинсько-Розбишівська" МН "Глинсько-Розбишівська-Кременчук"" (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код 45230000-8 за ДК 021:2015, будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), які надаються переможцем процедури закупівлі. Так, 4 лютого 2021 року, переможцем процедури закупівлі ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" (код ЄДРПОУ 36410686) надані необхідні документи.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до Висновку про результати моніторингу проведення закупівлі UA-2020-12-30-000829-а від 04 березня 2021 року додаються
2021-03-12 12:16:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником (частина шістнадцята статті 29 Закону))
Оскарження в суді
Опис: | Інформація щодо оскарження висновку Державної аудиторської служби України від 04.03.2021 про результати моніторингу закупівель UA-2020-12-30-000829-a додається. |
Дата публікації: | 19 березня 2021 |
Документи:
29 березня 2021 14:19
|
Електронний підпис |
29 березня 2021 14:15
|
повідомлення Окружного адмінсуду м.Києва_провадження №640 7630 21.docx |
19 березня 2021 19:53
|
Позов ДАСУ_UA-2020-12-30-000829-а.pdf |
19 березня 2021 19:53
|
Опис.jpg |
29 березня 2021 14:19
|
Електронний підпис |
19 березня 2021 19:54
|
Електронний підпис |
29 березня 2021 14:15
|
повідомлення Окружного адмінсуду м.Києва_провадження №640 7630 21.docx |
19 березня 2021 19:53
|
Позов ДАСУ_UA-2020-12-30-000829-а.pdf |
19 березня 2021 19:53
|
Опис.jpg |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 січня 2021 13:01
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" |
19 179 780,00
UAH з ПДВ
|
18 600 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ Інфоком |
19 860 000,00
UAH з ПДВ
|
18 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОМТЕЛ" |
19 919 557,19
UAH з ПДВ
|
18 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "БЕРЛИН ПРЕСТИЖБУД" |
19 700 000,00
UAH з ПДВ
|
19 700 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НПК "ХОУМ-НЕТ" #36410686 |
Переможець |
18 600 000,00
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 08:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2023 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 вересня 2022 16:39
|
3_220919_19_09_2022.zip | зміни до договору |
19 вересня 2022 16:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 серпня 2022 17:03
|
ДУ №2 2_220808_08_08_2022.rar | зміни до договору |
08 серпня 2022 15:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 16:47
|
1_211123_23_11_2021 (1).zip | зміни до договору |
23 листопада 2021 16:46
|
Електронний підпис | укладений |
12 лютого 2021 14:12
|
1_0221_210212_12_02_2021.zip | укладений |
12 лютого 2021 14:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Розділ 20 договору викладено у новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1/0221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 08 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди внести зміни до Розділу 20 Договору та викласти його в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1/0221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 вересня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 1) ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням умов п. 1.6. та п. 17.5. Договору, Сторони погодили зменшити обсяг закупівлі за Договором з внесенням відповідних змін до ціни Договору. Викладено у новій редакції Додаток № 1 «Договірна ціна» до Договору, Пункт 2.1. Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 1/0221 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |