Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989, 380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 грудня 2020 10:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 січня 2021 15:00 |
Початок аукціону: | 19 січня 2021 11:54 |
Очікувана вартість: | 1 385 100,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 930,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється після надання реєстру накладних на кожну поставлену партію товару. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 січня 2021 14:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 січня 2021 14:27 |
ТД сметана кефір 2021 зі змінами.doc | |
08 січня 2021 14:27 |
Зміни.doc | |
30 грудня 2020 10:09 |
Проект договору 2021р..docx |
08 січня 2021 14:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 січня 2021 14:27 |
ТД сметана кефір 2021 зі змінами.doc
|
|||
08 січня 2021 14:27 |
Зміни.doc
|
|||
30 грудня 2020 10:09 |
Проект договору 2021р..docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-05-000003 ● 5bf8fca1b26d49c6b25a76ef937e90b3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2021 10:54 |
НАКАЗ
04.08.2021 №398
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 04.08.2021 № 398
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
2. UA-2020-12-30-000648-c, ДК 021:2015:15550000-8: Молочні продукти різні, яка проводиться Управлінням освіти і науки Білоцерківської міської ради.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-05 15:25:11
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-05
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-12-30-000648-c) УПРАВЛІННЯМ ОСВІТИ І НАУКИ БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зі змінами (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 №3, постала потреба в отриманні пояснень.
Під час моніторингу встановлено, що відповідно до п.п.3.3 проекту Договору ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.
В той час, як пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону встановлено, що збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
Таким чином, п.3.3 проекту договору в тендерній документації та укладений договір від 02.02.2021 №15 не відповідає вимогам пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону.
Крім того, на веб-порталі Уповноваженого органу у проекті договору та укладеному договорі про закупівлю не визначено обов’язкове зазначення порядку змін його умов, що не відповідає пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Провідний державний аудитор Іван НАУАШВІЛІ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-09 15:23:09
пояснення
Пояснення на запит
(ID моніторингу: UA-M-2021-08-05-000003)
Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради в реагування на запит про надання пояснення в рамках моніторингу процедури закупівлі ДК 021:2015— 15550000-8 Молочні продукти різні (сметана, кефір), ідентифікатор закупівлі UA-2020-12-30-000648-c повідомляє наступне:
Відповідно до п.8 ч. 2 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов має міститися у тендерній документації. Так відповідно до п. 4 Розділу 4 тендерної документації зазначені істотні умови до договору про закупівлю.
Відповідно до п. 3.3. Договору про закупівлю «Ціна за одиницю товару може бути змінена не більш як на 10 відсотків у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що зазначена зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - частіше ніж один раз на 90 днів.», Замовником було допущено формальну помилку пропущена приставка «не». Щодо правильності формування даного пункту, зобов’язуємося внести зміни до договору, а також доповнити договір пунктом «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» та більше не допускати даної помилки.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-08-27 15:26:48
підтвердження усунення порушень
Документи, що підтверджеють виконання висновку
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управління освіти і науки БМР на виконання висновку про моніторинг закупівлі було направлено постачальнику ТОВ "Переяслав-Молкродукт" лист про розірвання договору, чим виконано вимоги висновку.
2021-08-16 17:22:20
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 січня 2021 12:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" |
1 252 179,00
UAH з ПДВ
|
1 252 179,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Фірма "Фавор" |
1 370 916,00
UAH з ПДВ
|
1 370 916,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Переяслав-Молпродукт" #00445920 |
Переможець |
1 252 179,00
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 14:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
16 вересня 2021 15:45
|
розірвання сметана, кефір.pdf | укладений |
16 вересня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 14:15
|
15-2.FR12.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 14:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 березня 2021 10:55
|
15-1.pdf | зміни до договору |
30 березня 2021 10:55
|
Електронний підпис | укладений |
02 лютого 2021 17:26
|
договір сметана кефірн 2021.pdf | укладений |
02 лютого 2021 17:24
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» можливе зменшення закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 15 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
280 817,98
UAH (в тому числі ПДВ 46 803,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | відповідно до Висновку Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-30-000648-c від 10 серпня 2021 року, за взаємною згодою Сторони дійшли згоди розірвати договір про закупівлю від «02» лютого 2021 року № 15 |