Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33600000-6 Фармацевтична продукція
Очікувана вартість
5 919 461,68 UAH
UA-2020-12-29-010609-a 7b58f17088d94a20a54b07304d4b6f71
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Євчин

+380444683974 mar1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199074
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Контактна особа: Ганна Євчин
+380444683974
mar1986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


33600000-6 Фармацевтична продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
58735 штуки
33600000-6 Фармацевтична продукція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Azithromycin

Тендерна документація

30 грудня 2020 09:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 19:00
Договір постачання № Кл-10.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#05415852
Переможець 5 919 461,68
UAH
30 грудня 2020 09:50

Документи

30 грудня 2020 09:50
Електронний підпис
30 грудня 2020 09:49
Протокол № 52.pdf
30 грудня 2020 09:23
Витяг Фармація.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:15
Електронний підпис зміни до договору
15 березня 2021 11:14
Додаткова угода №3 від 12.02.2021.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 12:09
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 12:08
Додаткова угода №3 від 12.02.2021.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 11:57
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 10:54
Додаткова угода №2 від 12.02.2021.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
28 січня 2021 11:38
Додаткова угода №1 від 26.01.2021.pdf зміни до договору
28 січня 2021 11:37
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 09:52
Договір постачання № Кл-10.pdf укладений
30 грудня 2020 09:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 3.1. частини 3 Договору постачання №Кл-10 від 29.12.2020р., Сторони погодили внести зміни до Специфікації даного Договору щодо асортименту та кількості товару.
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кл-10 від 29.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 від 26.01.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 2.3. та п. 3.1. Договору Сторони погодили внести наступні зміни до Специфікації (Додаток №1 до Договору):додатково включити до Специфікації: Спирт етиловий 70% (Ethanol) розчин по ЮОмл у флаконах скляних в кількості 951 уп. Спирт етиловий 96% (Ethanol) розчин по ЮОмл у флаконах скляних в кількості 285 уп.
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кл-10 від 29.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 від 12.02.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.4. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Поставка товару за договором здійснюється частинами, протягом 2-х (двох) місяців, відповідно до письмових заявок Покупця. У разі відсутності Товару заявленого Покупцем на складі Постачальника, Сторони додатково погоджують асортимент та кількість Товару, який буде поставлено Покупцю. шляхом внесення змін до Специфікації (Додатку №1 до Договору), за умови, що така заміна Товару не призведе до зміни суми цього Договору».
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кл-10 від 29.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 12.02.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.4. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Поставка товару за договором здійснюється частинами, протягом 2-х (двох) місяців, відповідно до письмових заявок Покупця. У разі відсутності Товару заявленого Покупцем на складі Постачальника, Сторони додатково погоджують асортимент та кількість Товару, який буде поставлено Покупцю. шляхом внесення змін до Специфікації (Додатку №1 до Договору), за умови, що така заміна Товару не призведе до зміни суми цього Договору».
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кл-10 від 29.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3 від 12.02.2021
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 5 919 461,68
UAH