Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

33140000-3 — Медичні матеріали (рукавички хірургічні та оглядові
Очікувана вартість
252 450,00 UAH
UA-2020-12-29-010453-a e9f8513c31f24bb79942822b3d48ecc3
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Євчин

+380444683974 mar1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199074
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Контактна особа: Ганна Євчин
+380444683974
mar1986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


33140000-3 — Медичні матеріали (рукавички хірургічні та оглядові
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25500 пара
33140000-3 — Медичні матеріали (рукавички хірургічні та оглядові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Тендерна документація

29 грудня 2020 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 18:38
Договір постачання № Кр-10.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#05415852
Переможець 252 450,00
UAH
29 грудня 2020 18:40

Документи

29 грудня 2020 18:40
Електронний підпис
29 грудня 2020 18:40
Протокол № 55..pdf
29 грудня 2020 18:39
Витяг Фармація.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 березня 2021 11:36
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 11:35
Додаткова угода №2 до договору №Кр-10 від28.12.2020.pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 11:31
Додаткова угода №1 до договору №Кр-10 від28.12.2020.pdf зміни до договору
04 березня 2021 11:30
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:42
Договір постачання № Кр-10.pdf укладений
29 грудня 2020 18:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Поставка товару за договором здійснюється частинами, протягом 2-х (двох) місяців, відповідно до письмових заявок Покупця. У разі відсутності Товару заявленого Покупцем на складі Постачальника, Сторони додатково погоджують асортимент та кількість Товару, який буде поставлено Покупцю, шляхом внесення змін до Специфікації (Додатку №1 до Договору), за умови, що така заміна Товару не призведе до зміни суми цього Договору».
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кр 10 від 28.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №Кр-10 від28.12.2020.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Цією додатковою угодою №2 Сторони вирішили викласти Специфікацію (Додаток №1 доДоговору) в остаточній редакції)
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кр 10 від 28.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2 до договору №Кр-10 від28.12.2020
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 252 450,00
UAH