Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

24400000-8 - Добрива та сполуки азоту
Очікувана вартість
652 535,00 UAH
UA-2020-12-29-010304-a 169b085fe09f4ee4bf2420d560a173a8
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Євчин

+380444683974 mar1986@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №15 ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 26199074
Місцезнаходження: 04070, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Контактна особа: Ганна Євчин
+380444683974
mar1986@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24400000-8: Добрива та сполуки азоту


24400000-8 - Добрива та сполуки азоту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2800 упаковка
24400000-8 - Добрива та сполуки азоту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, Київ, вул. Г.Сковороди, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020  —  28 лютого 2021
ДК 021:2015: 24400000-8 — Добрива та сполуки азоту

Тендерна документація

29 грудня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 18:20
Договір постачання Кл -12 від 28.12.2020.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ФАРМАЦІЯ"
#05415852
Переможець 629 535,00
UAH
29 грудня 2020 18:28

Документи

29 грудня 2020 18:28
Електронний підпис
29 грудня 2020 18:27
Протокол № 54..pdf
29 грудня 2020 18:21
Витяг Фармація.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 березня 2021 11:09
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 13:48
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:48
Електронний підпис зміни до договору
12 лютого 2021 13:43
Додаткова угода № 1.pdf зміни до договору
12 лютого 2021 13:42
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 18:29
Договір постачання Кл -12 від 28.12.2020.pdf укладений
29 грудня 2020 18:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зобов'язання, взяті Сторонами по Договору є виконаними належним чином. Постачальник передав у власність Покупця, а Покупець прийняв та оплатив Код ДК 021-2015 (СРУ): 24400000-8 - Добрива та сполуки азоту Дезінфікуючий засіб для обробки поверхонь та Дезінфікуючий засіб для обробки рук і шкіри асортимент, кількість та ціни якої зазначені у Специфікації (Додаток №1 до Договору) та у видаткових накладних. Цією додатковою угодою №1 Сторони вирішили викласти Специфікацію (Додаток №1 до Договору) в остаточній редакції, що додається до цієї Додаткової угоди №1.
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кл-12 від 28.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
12 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 11.4. Договору, Сторони дійшли взаємної згоди викласти п. 3.1. Договору в наступній редакції: «3.1. Поставка товару за договором здійснюється частинами, протягом 2-х (двох) місяців, відповідно до письмових заявок Покупця. У разі відсутності Товару заявленого Покупцем на складі Постачальника, Сторони додатково погоджують асортимент та кількість Товару, який буде поставлено Покупцю, шляхом внесення змін до Специфікації (Додатку №1 до Договору), за умови, що така заміна Товару не призведе до зміни суми цього Договору».
Номер договору про закупівлю: Договір постачання № Кл-12 від 28.12.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 28 лютого 2021
Сума оплати за договором: 629 535,00
UAH