Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-02-07
Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/
на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217
Current average repair of the T-02-07 highway Dzhulinka-Gaivoron-Blagoveshchenske- / M-05 / in the areas of km 6 + 800 - km 16 + 100, 18 + 690 - km 49 + 217
Current average repair of the T-02-07 highway Dzhulinka-Gaivoron-Blagoveshchenske- / M-05 / in the areas of km 6 + 800 - km 16 + 100, 18 + 690 - km 49 + 217
Очікувана вартість
634 115 703,40 UAH
UA-2020-12-29-005687-c ● ce82aaeb321a45639f741b338773194f
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
ZAPOROZHETS VIKTORIIA ANATOLIIVNA 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2021 14:14 |
Очікувана вартість: | 634 115 703,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 170 578,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6341157 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 17:26 |
Enquiries until: | 13 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 лютого 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 634 115 703 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 170 579 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-02-07
Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/
на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217
Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/
на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217
Current average repair of the T-02-07 highway
Dzhulinka-Gaivoron-Blagoveshchenske- / M-05 /
in the areas of km 6 + 800 - km 16 + 100, 18 + 690 - km 49 + 217
Dzhulinka-Gaivoron-Blagoveshchenske- / M-05 /
in the areas of km 6 + 800 - km 16 + 100, 18 + 690 - km 49 + 217
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-02-07
Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/
на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217
Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/
на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the T-02-07 highway
Dzhulinka-Gaivoron-Blagoveshchenske- / M-05 /
in the areas of km 6 + 800 - km 16 + 100, 18 + 690 - km 49 + 217
Dzhulinka-Gaivoron-Blagoveshchenske- / M-05 /
in the areas of km 6 + 800 - km 16 + 100, 18 + 690 - km 49 + 217
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2021 14:51 |
Протокол змін 3 до ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18-49 (копія).docx | |
11 лютого 2021 14:51 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18+49 (Нова редакція 3).docx | |
11 лютого 2021 14:51 |
Додаток 7 до ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18+49 (Проект договору) (Нова редакція 3).docx | |
11 лютого 2021 14:50 |
Додаток 8 до ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18+49 (ТЗ) (Нова редакція 3).rar | |
11 лютого 2021 14:50 |
ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18+49 (Нова редакція 3).doc | |
11 лютого 2021 14:50 |
ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18+49 (Нова редакція 3).doc | |
08 лютого 2021 15:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 лютого 2021 15:29 |
Протокол змін 2 до ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18-49 (копія).docx | |
28 січня 2021 15:51 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР Т-02-07 6-16 та 18-49 (копія).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 15 січня 2021 09:05
Дата відповіді: 18 січня 2021 15:04
Відповідно до тендерної документації учасник повинен підтвердити досвід виконання аналогічних договорів та надати документально підтвердження в обсязі що передбачено тендерною документацією.
1. Аналогічним договором є договір або декілька договорів з будівництва, реконструкції чи ремонту доріг. Замовником визначено критерій для допуску учасника до аукціону (тендерною документацією передбачено проходження прекфаліфікації), для підтвердження досвіду виконання робіт, а саме: влаштування гідроізоляції 688 м2, обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами 257 м2, улаштування деформаційного шва 140 м. Дані роботи не є ключовими у даній закупівлі оскільки вартість таких робіт складають 0,004 відсотка від очікуваної вартості закупівлі, та просимо дані види робіт виключити із обов’язкових вимог.
В зв’язку з цим вважаємо дану вимогу дискримінаційною що призводить до зменшення кола потенційних учасників конкурсних торгів.
2. Також тендерною документацією передбачено виключно влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І на бітумах БМП (БМК).
В свою чергу зазначимо, що технологічний процес з влаштування верхнього шару покриття із щебенево-мастикової асфальтобетоної суміші є абсолютно ідентичний тому, що зазначений у тендерній документації.
Тому, просимо передбачити можливість учаснику підтвердити необхідний обсяг (325650 м2 ) також із влаштування щебенево-мастикової асфальтобетоної суміші.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017)
Технічне завдання
Дата подання: 15 січня 2021 11:29
Дата відповіді: 18 січня 2021 15:05
Згідно Додатку 8 до тендерної документації, локальний кошторис 7-2-1, п.1, зазначено одночасно монтаж та вартість зупинки автобусного транспорту (стандарт). Будь ласка, уточніть який саме стандарт зупинки автобусного транспорту передбачено проєктом вказавши розмір, вид матеріалу (залізобетонний чи металевий), на скільки осіб ?
Відповідь: По п.1 локального кошторису 7-2-1 Додатку №8 до тендерної документації проектом передбачено влаштування автобусних зупинок (стандарт) з монтажем відповідно до сайту виробника. Орієнтовні розміри автопавільйону 3750х1150мм (майданчик під автопавільйон 4500х2000мм), автопавільйон металевий, бетоні роботи передбачені в кошторисі (перед влаштуванням площадки встановити фундаменти під автопавільйон), автопавільйон на 5 осіб
Підтвердження досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 18 січня 2021 09:50
Дата відповіді: 20 січня 2021 08:01
Доброго дня, шановний Замовнику. Просимо Вас надати роз’яснення з наступного питання. Згідно вимог додатку 3 до Документації Учасник має надати документальне підтвердження виконання в рамках аналогічного договору такого виду робіт, як «влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші» в обсязі не менше 131665 м2. Просимо відповісти, чи учасники можуть підтверджувати у тому числі досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші обробленої цементом. Заздалегідь вдячні за оперативну відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Учасники можуть підтверджувати досвід виконання аналогічного договору досвідом виконання робіт (надання послуг) з влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші, обробленої цементом.
Щодо атестації АБЗ
Дата подання: 20 січня 2021 14:46
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:42
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, від учасника вимагається надання інформації про асфальтобетонний завод, який повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору). Проте, відповідно до технічного завдання, для виконання робіт (надання послуг), що закуповуються, не потрібно використовувати щебено-мастикові асфальтобетонні суміші, тобто вимога щодо атестації асфальтобетонного заводу на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей є зайвою. З метою виправлення невідповідностей, просимо внести необхідні зміни до тендерної документації. Також просимо внести аналогічні зміни до закупівлі UA-2020-12-29-004645-c (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 18 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що однією з основних функцій Уповноваженого органу є розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 №1572 затверджено «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», підпункт 2 пункту 5 розділу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» яких надає замовнику право передбачати у тендерній документації положення щодо атестації АБЗ на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Таким чином, учаснику у тендерній пропозиції необхідно підтвердити атестацію АБЗ стосовно асфальтобетонних сумішей, визначених Технічним завданням
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 №1572 затверджено «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», підпункт 2 пункту 5 розділу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» яких надає замовнику право передбачати у тендерній документації положення щодо атестації АБЗ на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Таким чином, учаснику у тендерній пропозиції необхідно підтвердити атестацію АБЗ стосовно асфальтобетонних сумішей, визначених Технічним завданням
Оформлення банківської гарантії
Дата подання: 22 січня 2021 16:24
Дата відповіді: 26 січня 2021 08:20
Підкажіть будь ласка, яким протоколом уповноваженої особи (номер, дата) затверджена тендерна документація ? Ця інформація необхідна для коректного оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Тендерну документацію затверджено протоколом уповноваженої особи від 29 грудня 2020 року без номера.
Щодо надання роз'яснень стосовно можливості надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 29 січня 2021 23:39
Дата відповіді: 03 лютого 2021 14:54
Прохання Замовнику надати розгорнуте роз’яснення, які аналогічні, схожі види робіт, що потребують той самої техніки та\або матеріалів можна надати на підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, вказаних Замовником у тендерній документації:
1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І та/або ЩМА 2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування
8. Улаштування/заливка деформаційного шва
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 5 Розділу ІІІ тендерної документації відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовником установлено наступні кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, ніж зазначено у таблиці Додатку №1.
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. Аналогічними будуть вважатись договори на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії, в ході виконання яких (одного договору або сумарно) проводились роботи, в обсягах, не менше зазначених у таблиці Додатку №3.
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи відповідно до Додатку №1 до тендерної документації, в тому числі підтвердити наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) в кількості не менше, ніж зазначено у таблиці Додатку №1.
На підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи відповідно до Додатку №3 до тендерної документації. Аналогічними будуть вважатись договори на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії, в ході виконання яких (одного договору або сумарно) проводились роботи, в обсягах, не менше зазначених у таблиці Додатку №3.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-29-005687-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42846767
Дата подання: 29 січня 2021 23:25
щодо усунення дискримінаційних вимог тендерної документації
Ми маємо намір прийняти участь у відповідній закупівлі, однак під час ознайомлення зі змістом Тендерної документації та змін до неї, було встановлено, що окремі вимоги Замовника суперечать Закону України “Про публічні закупівлі”, нормам чинного законодавства України, порушують законні права та інтереси потенційних учасників, які планують прийняти участь в процедурі Закупівлі:
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше:
1. Земляні роботи 50 111 м3
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші 131 665 м2
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші 78 156 т
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші , марки І та/або ЩМА 325 650 м2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком 119 км
Відновлення штучних споруд
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція 688 м2
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування 257 м2
8. Улаштування/заливка деформаційного шва 140 м
Вищезазначені вимоги тендерної документації щодо обсягів підтвердження виконання аналогічного договору призводять до дискримінації нашого підприємства, яке планує брати участь в даній процедурі закупівлі, і через що обмежене в своїх правах, передбачених в ст. 5 Закону.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання видів робіт за таким договором.
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договори в менших обсягах.
Навіть якщо припустити, що Замовник виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпеченя Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобовязаний забепечити.
Проте, з огляду на це, є не зрозумілим, чому Замовник так вибірково користується цим критерієм, оскільки в інших його тендерах на Закупівлю робіт, які за обсягом та предметом є співставними або більшими з даною Процедурою закупівлі, ним не встановлювались вимоги щодо певних обсягів робіт і цей факт не завадив ні Замовнику ні Учасникам перемогти у тендері та належним чином виконати роботи.
Необхідно зауважити, що наше підприємство цілком спроможне надати послуги у разі укладення договору за предметом цієї закупівлі, та має достатній досвід щодо надання передбачених Тендерною документацією видів послуг, але не в тих об’ємах, які встановлені Замовником, зокрема:
1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші 74 000 м2
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І та/або ЩМА 250 000 м2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком 71 км
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування
Крім того, додатково наголошуємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не вказують на неможливість виконання Скаржника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 2 та ч. З ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Також звертаємо увагу, що за умовами тендерної документації та Законодавства України Підрядник має право, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тому на виконання складних та специфічних видів робіт потребуючих великого досвіду наша компанія залучає найбільш професійних субпідрядників.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
1. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання певних об’ємів видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах.
2. Усунути вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором з Відновлення штучних споруд:
- Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
- Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування
- Улаштування/заливка деформаційного шва
3. Внести зміни, що надають змогу Учасникам для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надавати більш розширені та схожі за технологічним процесом види робіт, які потребують використання той самої техніки на такі роботи:
1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші , марки І та/або ЩМА
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком
4. Внести зміни в тендерну документацію, якими надати можливість підтвердження виконання вимог досвідом виконання аналогічного договору субпідрядником/співвиконавцем;
В іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги Замовника в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до Додатку 3 до тендерної документації, Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва та/або реконструкції, та/або капітального ремонту, та/або поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії.
Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше:
1. Земляні роботи 50 111 м3
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші 131 665 м2
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші 78 156 т
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші , марки І та/або ЩМА 325 650 м2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком 119 км
Відновлення штучних споруд
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція 688 м2
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування 257 м2
8. Улаштування/заливка деформаційного шва 140 м
Вищезазначені вимоги тендерної документації щодо обсягів підтвердження виконання аналогічного договору призводять до дискримінації нашого підприємства, яке планує брати участь в даній процедурі закупівлі, і через що обмежене в своїх правах, передбачених в ст. 5 Закону.
Згідно із положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» для підтвердження відповідності зазначеній кваліфікаційній вимозі достатньо підтвердити наявність досвіду виконання аналогічного договору, тобто досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, а не обсягів виконання видів робіт за таким договором.
Вказаною вимогою Замовник фактично створив перешкоду у доступі до процедури закупівлі тим учасникам, які виконували роботи за аналогічними договори в менших обсягах.
Навіть якщо припустити, що Замовник виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпеченя Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобовязаний забепечити.
Проте, з огляду на це, є не зрозумілим, чому Замовник так вибірково користується цим критерієм, оскільки в інших його тендерах на Закупівлю робіт, які за обсягом та предметом є співставними або більшими з даною Процедурою закупівлі, ним не встановлювались вимоги щодо певних обсягів робіт і цей факт не завадив ні Замовнику ні Учасникам перемогти у тендері та належним чином виконати роботи.
Необхідно зауважити, що наше підприємство цілком спроможне надати послуги у разі укладення договору за предметом цієї закупівлі, та має достатній досвід щодо надання передбачених Тендерною документацією видів послуг, але не в тих об’ємах, які встановлені Замовником, зокрема:
1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші 74 000 м2
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І та/або ЩМА 250 000 м2
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком 71 км
6. Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
7. Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування
Крім того, додатково наголошуємо, що вищезазначені вимоги жодним чином не вказують на неможливість виконання Скаржника своїх зобов'язань за договором закупівлі, а лише обмежує участь в даній закупівлі та призводить до дискримінації, всупереч ч. 2 та ч. З ст. 16 та ч. 4 ст. 22 Закону.
Також звертаємо увагу, що за умовами тендерної документації та Законодавства України Підрядник має право, залучити до виконання роботи інших осіб (субпідрядників), залишаючись відповідальним перед замовником за результат їхньої роботи.
Тому на виконання складних та специфічних видів робіт потребуючих великого досвіду наша компанія залучає найбільш професійних субпідрядників.
В зв’язку з вищевикладеним, просимо Замовника внести зміни до тендерної документації, з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, зокрема:
1. Усунути вимогу щодо підтвердження досвіду виконання певних об’ємів видів робіт, визначених в тендерній документації в натуральних величинах.
2. Усунути вимоги щодо виконання конкретних видів робіт за аналогічним договором з Відновлення штучних споруд:
- Влаштування гідроізоляції/обмазувальна гідроізоляція
- Обробка поверхні з/б конструкцій ремонтними розчинами/антикорозійний захист поверхонь прогонової будови/фарбування
- Улаштування/заливка деформаційного шва
3. Внести зміни, що надають змогу Учасникам для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору надавати більш розширені та схожі за технологічним процесом види робіт, які потребують використання той самої техніки на такі роботи:
1. Земляні роботи
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші
3. Влаштування вирівнюючого шару із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші , марки І та/або ЩМА
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки пластиком
4. Внести зміни в тендерну документацію, якими надати можливість підтвердження виконання вимог досвідом виконання аналогічного договору субпідрядником/співвиконавцем;
В іншому випадку ми будемо вимушені оскаржити такі вимоги Замовника в АМКУ.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 лютого 2021 15:00
Визнати вимогу такою, що не підлягає задоволеною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-29-005687-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Код ЄДРПОУ:3850058446
Дата подання: 03 березня 2021 20:11
Дата подання: 03 березня 2021 20:11
Скарга на рішення Замовника про допуск пропозицій інших учасників
Скарга на рішення Замовника про допуск пропозицій інших учасників
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 березня 2021 16:16
рішення від 05.03.2021№4252+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 16:16
інформація про резолютивну частину рішення від 17.03.2021 №5323.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 13:43
рішення від 17.03.2021№5323.pdf
Дата публікації: 22 березня 2021 18:32
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.03.2021 №5324-р/пк-пз, скасовано пункт 3 рішення уповноваженої особи Служби автомобільних доріг у Кіровоградській області від 26 лютого 2021 року про допущення тендерної пропозиції ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 до участі в аукціоні за процедурою закупівлі – Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-02-07 Джулинка-Гайворон-Благовіщенське-/М-05/ на ділянках км 6+800 - км 16+100, 18+690 - км 49+217 (UA-2020-12-29-005687-c).
Дата виконання рішення замовником: 26 березня 2021 10:36
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 березня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 лютого 2021 08:09
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
|
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2021 14:35
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
579 500 000,00
UAH з ПДВ
|
576 329 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
588 100 000,00
UAH з ПДВ
|
577 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
576 329 400,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 08:17
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 02 квітня 2021 08:17
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
576 329 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:38
|
Договір 364_21 (ДУ 12).pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:08
|
Договір №364-21(ДУ №10).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 14:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2022 08:40
|
Договір№364-21 (ДУ №9).pdf | зміни до договору |
02 серпня 2022 08:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:26
|
Д.У№7 договір №364-21.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2021 09:25
|
Електронний підпис | укладений |
16 квітня 2021 15:12
|
Договір 364_21 (Додатки).pdf | укладений |
16 квітня 2021 15:12
|
Договір 364_21.pdf | укладений |
16 квітня 2021 15:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4ч.5 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 364/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 3 частини 5 статті 41 |
Номер договору про закупівлю: | 364/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 364/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 364/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |