Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Постачання теплової енергії
Очікувана вартість
1 390 964,16 UAH
UA-2020-12-29-005447-c 4cdd0842dc0f4c3aacccbd7c475f2d41
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Галина

+380974388595 NBD_MALYTKA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ СПЕЦІАЛІЗОВАНИЙ БУДИНОК ДИТИНИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 20561338
Місцезнаходження: 78405, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, Надвірнянський район, ВУЛ.РУДНЄВА, будинок 24
Контактна особа: Кузнецова Галина
+380974388595
NBD_MALYTKA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Закупівля зазначених послуг здійснюється за рахунок бюджетних коштів і може здійснюватися як передбачено ст. 13 ЗУ «Про публічні закупівлі» тільки при умові застосування однієї із процедур закупівлі. Відповідно до п.2 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі» в зв’язку з відсутністю конкуренції (в тому числі з технічних причин) на послуги, які можуть бути надані тільки певним постачальником, та за відсутності альтернативи необхідно застосувати переговорну процедуру закупівлі. КП «Теплокомуненерго» Надвірнянської районної ради має право доступу до мережі з технічних причин та є балансоутримувачем основних засобів на відповідній території розташування об’єктів КНП "ІФОСБД ІФОР". Так, на сьогоднішній день комунікації КНП "ІФОСБД ІФОР" підключені до котелень учасника переговорної процедури. Отже ми, як замовник торгів, через відсутність конкуренції з технічних причин не маємо можливості забезпечуватись тепловою енергією іншими організаціями теплопостачання. Дані послуги за нашим місцезнаходженням можуть бути надані лише певним постачальником, а саме КП «Теплокомуненерго» Надвірнянської районної ради. Інша альтернатива відсутня.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020 17:06
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09320000-8: Пара, гаряча вода та пов’язана продукція


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
608 Гкал
постачання теплової енергії
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, Руднєва, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09320000-8 — Пара, гаряча вода та пов’язана продукція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 16:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 16:57
Протокол.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП"Теплокомуненерго" Надвірнянської районної ради
#35815889
Переможець 1 390 964,16
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 17:06

Документи

29 грудня 2020 17:06
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 грудня 2020 17:06

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП"Теплокомуненерго" Надвірнянської районної ради
#35815889
1 390 964,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

29 грудня 2020 17:06
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2021 11:59
Договір №2.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 11:59
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
08 жовтня 2021 11:59
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2021 11:19
Додаткова угода №1.pdf зміни до договору
07 жовтня 2021 11:19
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 15:49
Договір.pdf укладений
04 січня 2021 15:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та беручи до уваги рішення Надвірнянської районної ради від 30.09.2021 року № 98-11/2021 «Про припинення діяльності комунального підприємства «Теплокомуненерго» Надвірнянської районної ради» Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 449 060,24грн. Кількість послуг: 373,74Гкал/рік.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України та беручи до уваги рішення Надвірнянської районної ради від 30.09.2021 року № 98-11/2021 «Про припинення діяльності комунального підприємства «Теплокомуненерго» Надвірнянської районної ради» Сторони дійшли згоди зменшити загальну ціну Договору на 449 060,24грн. Кількість послуг: 373,74Гкал/рік.
Номер договору про закупівлю: 5
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 941 903,92
UAH (в тому числі ПДВ 156 983,98 UAH)