Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини» (код НК 024:2019: 37645 «Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова») (Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний – 8 комплектів)
Очікувана вартість
37 160 000,00 UAH
UA-2020-12-29-005411-a 22dfbd3211954d1796342e851f2d452c
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ганна Чижмар

+380956452456 annacizmar5@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Закарпатської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012852
Вебсайт: http://uoz-zak.gov.ua/tp://
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, пл. Народна, 4
Контактна особа: Ганна Чижмар
+380956452456
annacizmar5@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


процедура закупівлі здійснюється згідно Порядку проведення закупівель товарів, робіт і послуг, необхідних для здійснення заходів, спрямованих на запобігання виникненню та поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, на території України, затвердженого постановою КМУ від 20 березня 2020 р. № 225 (із змінами).
Інформація про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника (контролера) її засновника: КУЛЯ ОЛЕКСІЙ ЛЕОНІДОВИЧ, Україна., Україна, 61064, Харківська обл., місто Харків, вул.Болбочана Петра, будинок 3, квартира 78.
Тип бенефіціарного володіння:
Прямий вирішальний вплив
Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі:
100
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, м. Ужгород, пл. Народна,4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020  —  05 лютого 2021
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Покупець впродовж 10 (десяти) днів з дня отримання рахунку здійснює проведення попередньої оплати, шляхом перерахування грошових коштів у національній валюті України на розрахунковий рахунок Постачальника, у розмірі 100 % (сто %) вартості Договору за товари, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, із врахуванням вимог Постанов Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та від 22.12.2020 року № 641 „Про встановлення карантину та запровадження посилених протиепідемічних заходів на території із значним поширенням гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2” на строк не більше 40 днів з дня укладання договору. Аванс 10 Календарні 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 13:56
Електронний підпис
29 грудня 2020 13:46
Запрошення_ренгтени 23.12.2020.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКВІПМЕД"
#39027894
Переможець 37 160 000,00
UAH
29 грудня 2020 14:01

Документи

29 грудня 2020 14:01
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 14:09
Договір_12_С 28.12.2020 з додатками.pdf укладений
29 грудня 2020 14:07
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 19:00
ПРОТОКОЛ № 9 про виправлення технічної помилки від 04.02.2021.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 18:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки, допущеної при оприлюдненні документу та внести зміни у інформацію щодо терміну дії договору по предмету закупівлі код 33110000-4 «Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини»(код НК 024:2019: 37645 «Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова») (Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний) (УКТ ЗЕД 9022) - 8 комплектів. Так як, при детальному вивченні документів виявлено технічну помилку, допущену при оприлюдненні інформації про договір, а саме: невірно вказано термін дії договору (вказано до 05.02.2021 в той час як термін дії договору до 31.12.2021 року (пункт 10.1. Договору)).
Номер договору про закупівлю: 12-С
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML