Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-01
Городище-Шпола-Новоукраїнка-Бобринець-Устинівка
на ділянці км 56+078-км 63+739
Current average repair of the T-24-01 highway Horodyshche-Shpola-Novoukrainka-Bobrynets-Ustynivka on the section of km 56 + 078-km 63 + 739
Current average repair of the T-24-01 highway Horodyshche-Shpola-Novoukrainka-Bobrynets-Ustynivka on the section of km 56 + 078-km 63 + 739
Очікувана вартість
141 288 107,60 UAH
UA-2020-12-29-005140-c ● 75916e54a6bb41b69f79400949775c74
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна , Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Контактна особа: |
Нагула Олег Миколайович 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Kirovohrad Oblast of State Motor Road Service of Ukraine |
National ID: | 24718432 |
Contact point: |
ZAPOROZHETS VIKTORIIA ANATOLIIVNA 380522378939 sadko_tender_y@meta.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2021 10:00 |
Початок аукціону: | 06 травня 2021 13:25 |
Очікувана вартість: | 141 288 107,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 706 440,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 4238643 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 16:29 |
Enquiries until: | 26 березня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 01 квітня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 05 квітня 2021 10:00 |
Information
Estimated total value: | 141 288 108 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 706 441 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-01
Городище-Шпола-Новоукраїнка-Бобринець-Устинівка
на ділянці км 56+078-км 63+739
Городище-Шпола-Новоукраїнка-Бобринець-Устинівка
на ділянці км 56+078-км 63+739
Current average repair of the T-24-01 highway
Horodyshche-Shpola-Novoukrainka-Bobrynets-Ustynivka
on the section of km 56 + 078-km 63 + 739
Horodyshche-Shpola-Novoukrainka-Bobrynets-Ustynivka
on the section of km 56 + 078-km 63 + 739
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-01
Городище-Шпола-Новоукраїнка-Бобринець-Устинівка
на ділянці км 56+078-км 63+739
Городище-Шпола-Новоукраїнка-Бобринець-Устинівка
на ділянці км 56+078-км 63+739
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Current average repair of the T-24-01 highway
Horodyshche-Shpola-Novoukrainka-Bobrynets-Ustynivka
on the section of km 56 + 078-km 63 + 739
Horodyshche-Shpola-Novoukrainka-Bobrynets-Ustynivka
on the section of km 56 + 078-km 63 + 739
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за надані послуги з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (наданих послуг) (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (наданих послуг) (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Дата подання заявки | Авансування робіт (послуг) можливе за умови наявності дозволу на попередню оплату головного розпорядника коштів відповідно до вимог законодавства. За наявності відповідного дозволу від розпорядника бюджетних коштів, попередня оплата (авансування) може бути здійснена на строк не більше трьох місяців в межах поточного бюджетного періоду, у розмірі до 30 відсотків від їх річної вартості, виходячи з лімітів, встановлених планом використання бюджетних коштів на поточний рік. Попередня оплата (авансування) здійснюється Замовником шляхом спрямування протягом 5 робочих днів з дня звернення Підрядника бюджетних коштів Підряднику на банківський рахунок з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з такого рахунку для цілей, визначених цим Договором, з наданням підтвердних документів органам Державної казначейської служби України для здійснення відповідних платежів. | Аванс | 5 | Робочі | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2021 09:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2021 09:00 |
Протокол змін 5 до ТД ПСР Т-24-01 56-63.pdf | |
22 березня 2021 08:59 |
Додатки 1-6 до ТД ПСР Т-24-01 56-63 (Нова редакція 5).docx | |
22 березня 2021 08:59 |
Додаток 7 до ТД ПСР Т-24-01 56-63 (Проект договору)(Нова редакція 5).docx | |
22 березня 2021 08:58 |
Додаток 8 до ТД ПСР Т-24-01 56-63 (Нова редакція 5).rar | |
22 березня 2021 08:58 |
ТД ПСР Т-24-01 56-63 (Нова редакція 5).doc | |
11 березня 2021 10:42 |
Протокол змін 4 до ТД ПСР Т-24-01 56-63.pdf | |
11 лютого 2021 14:45 |
Протокол змін 3 до ТД ПСР Т-24-01 56-63 (копія).docx | |
08 лютого 2021 16:27 |
Протокол змін 2 до ТД ПСР Т-24-01 56-63 (копія).docx | |
29 січня 2021 14:10 |
Протокол змін 1 до ТД ПСР Т-24-01 56-63 (копія).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2021 11:15
Дата відповіді: 14 січня 2021 08:30
В Додатку № 1 до Тендерної документації в п. 1.6 зазначено: «Додатково Учасник надає у складі тендерної пропозиції: копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)», а в п 1.7 – «На підтвердження Учасник додатково повинен надати в складі пропозиції копію чинного на кінцеву дату подання тендерної пропозиції сертифікату на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 на будівництво та ремонт доріг і автострад (автомагістралей) (або інша сфера поширення сертифікату, що охоплює код 42.11 (ДКПП – ДК 016:2010 або КВЕД ДК 009:2010)». Слід зазначити, що ISO 9000 – це серія стандартів ISO, які застосовуються при створенні та удосконаленні систем менеджменту якості організації, а ISO 14000 – це серія стандартів ISO, що містять вимоги до системи екологічного управління. Дані стандарти не вважаються стандартом якості продукції, послуг тощо і не передбачені законодавством України як обов’язкові для впровадження, їх наявність не носить навіть рекомендаційний характер. Таким чином, зазначені вимоги Тендерної документації є дискримінаційними, незаконними та такими, що значно обмежують кількість потенційних учасників процедури закупівлі. Згідно ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Просимо Замовника врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017)
Уточнення кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2021 11:15
Дата відповіді: 14 січня 2021 08:31
Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції додатково на всіх інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, які необхідні для надання послуг, повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Також учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста. Для інженерно-технічних працівників обов'язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов'язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Слід зазначити, що кваліфікація «інженер-геодезист» не відноситься до кваліфікації «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов'язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів. Просимо Замовника надати роз’яснення, чи стосується остання вимога інженера-геодезиста.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 2.1 Додатку №2 до тендерної документації встановлено, що до переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників, які є необхідними для надання послуг відноситься, в числі інших, геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (не менше 1 особи).
Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у довідці, згідно вимог пункту 2.1. цього додатку копії наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, та/або діючих трудових договорів, та/або копії діючих цивільно-правових угод, або інших документів.
Додатково на всіх інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці згідно вимог пункту 2.1. цього додатку, Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста
Учасник надає у складі тендерної пропозиції наступне документальне підтвердження наявності всіх зазначених працівників у довідці, згідно вимог пункту 2.1. цього додатку копії наказів про призначення на посаду, та/або наказів про сумісництво, та/або діючих трудових договорів, та/або копії діючих цивільно-правових угод, або інших документів.
Додатково на всіх інженерно-технічних працівників, зазначених в довідці згідно вимог пункту 2.1. цього додатку, Учасник повинен надати копії дипломів про закінчення навчальних закладів. Також Учасник у складі пропозиції повинен надати сканкопію кваліфікаційного сертифікату інженера-геодезиста
Уточнення кваліфікаційних критеріїв Тендерної документації
Дата подання: 11 січня 2021 11:16
Дата відповіді: 14 січня 2021 08:29
Згідно Додатку № 3 до Тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше:
1. Земляні роботи – 35513,00 м3;
2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 54243,00 м2;
3. Влаштування нижнього шару товщиною 10 см із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 55605,00 м2;
4. Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І на бітумах БМП (БМК) асфальтоукладачем – 55195,00 м2;
5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та пластиком – 23 км;
Відновлення штучних споруд:
6. Влаштування тротуарів із монолітного залізобетону – 10,75 м3;
7. Влаштування монолітними плитами прогонової будови – 43,00 м3;
8. Влаштування поновленого захисного шару з/б конструкцій методом торкретування – 29,75 м2;
9. Монтаж плит прогонових будов – 4 шт.;
10. Укріплення укосів земляного полотна бетоном – 22,00 м2;
Освітлення:
11. Влаштування зовнішнього електроосвітлення – 6 опор.
Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%. Куруючись Методичними рекомендаціями щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджених Наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 № 1572, аналогічний договір містить виконання видів робіт, що подібні основним (ключовим) видам робіт, передбаченим предметом закупівлі. Слід враховувати, що ключовими роботами/послугами для поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення є роботи по розбиранню існуючого дорожнього одягу, обробці, підсиленню та влаштуванню шарів дорожнього одягу. Інші роботи, а саме – влаштування тротуарів із монолітного залізобетону, влаштування монолітними плитами прогонової будови, влаштування поновленого захисного шару з/б конструкцій методом торкретування, монтаж плит прогонових будов, укріплення укосів земляного полотна бетоном, влаштування зовнішнього електроосвітлення, не є основними (ключовими) видами робіт, а тому не повинні бути в переліку робіт, що підтверджують кваліфікацію учасника за предметом закупівлі. Більше того, роботи з ремонту штучних споруд, зокрема малих мостів, не є типовими для поточного середнього ремонту автомобільних доріг і значна їх частина виноситься в окремі об’єкти для проведення більш досконалого ремонту в рамках проведення капітального ремонту, оскільки класифікатор видів ремонтів та перелік робіт (ГБН Г.1-218-182:2011) суттєво обмежує можливі види робіт з ремонту штучних споруд, що можуть бути виконані в рамках поточного ремонту.
Крім того, вимога Замовника щодо «Влаштування нижнього шару товщиною 10 см із крупнозернистої щільної асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем обсягом 55605,00 м2» та «Влаштування верхнього шару покриття товщиною 5 см із щільної дрібнозернистої асфальтобетонної суміші, марки І на бітумах БМП (БМК) асфальтоукладачем обсягом 55195,00 м2» чітко обмежує кількість потенційних учасників процедури закупівлі, оскільки дискримінує учасників, які можуть підтвердити влаштування нижнього шару з асфальтобетонної суміші іншої марки, виду (типу), а також влаштування верхнього шару покриття з асфальтобетонної суміші іншої марки, виду (типу) або ЩМАС. Улаштування конструктивних шарів дорожнього одягу з асфальтобетонних сумішей іншої марки, виду (типу) та/або ЩМАС не обмежують можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Згідно ст. 22 ч. 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Просимо Замовника врахувати вище викладене та внести відповідні зміни до Тендерної документації, а саме викласти наступний абзац Додатку № 3 до Тендерної документації: «Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт на автомобільних дорогах загального користування державного значення І, ІІ, ІІІ чи ІV категорії одним договором або сумарно (за будь-який період у 2015-2020 роки) в обсязі не менше: 1. Земляні роботи – 35513,00 м3; 2. Влаштування основи дорожнього одягу із щебенево-піщаної суміші – 54243,00 м2; 3. Влаштування нижнього шару із крупнозернистої асфальтобетонної суміші асфальтоукладачем – 55605,00 м2; 4. Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші та/або ЩМАС асфальтоукладачем – 55195,00 м2; 5. Влаштування горизонтальної дорожньої розмітки фарбою та пластиком – 23 км. Аналогічний договір має бути завершений або виконаний не менш, ніж на 85%».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства, затверджені Наказом міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 №1572, носять рекомендаційний характер. Крім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону та з дотриманням законодавства в цілому (Роз’яснення Мінекономрозвитку України №3302-6/3812-06 від 07.02.2017).
Замовник також не обмежує підтвердження досвіду роботи з ремонту штучних споруд, зокрема мостів, роботами у складі поточного середнього ремонту автомобільних доріг
Замовник також не обмежує підтвердження досвіду роботи з ремонту штучних споруд, зокрема мостів, роботами у складі поточного середнього ремонту автомобільних доріг
Щодо атестації АБЗ
Дата подання: 20 січня 2021 14:43
Дата відповіді: 22 січня 2021 13:41
Згідно Додатку №1 до тендерної документації, від учасника вимагається надання інформації про асфальтобетонний завод, який повинен бути атестований на виготовлення асфальтобетонних сумішей та щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015, про що Учасником додатково надаються підтверджуючі документи (посвідчена копія атестату виробництва та посвідчена копія договору на проведення атестації з усіма додатками, які є невід'ємною частиною договору).
Проте, відповідно до технічного завдання, для виконання робіт (надання послуг), що закуповуються, не потрібно використовувати щебено-мастикові асфальтобетонні суміші, тобто вимога щодо атестації асфальтобетонного заводу на виготовлення щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей є зайвою.
З метою виправлення невідповідностей, просимо внести необхідні зміни до тендерної документації.
Також просимо внести аналогічні зміни до закупівлі UA-2020-12-29-004645-c (Поточний середній ремонт автомобільної дороги Т-24-15 Тальне-Кам’янече-Нерубайка-Голованівськ-Благовіщенське на ділянці км 46+210-км 68+000 (окремими ділянками)).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Пунктом 18 частини 1 статті 9 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що однією з основних функцій Уповноваженого органу є розроблення спільно з іншими органами методологій щодо особливостей здійснення закупівель у різних сферах.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 №1572 затверджено «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», підпункт 2 пункту 5 розділу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» яких надає замовнику право передбачати у тендерній документації положення щодо атестації АБЗ на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Таким чином, учаснику у тендерній пропозиції необхідно підтвердити атестацію АБЗ стосовно асфальтобетонних сумішей, визначених Технічним завданням
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 17.08.2020 №1572 затверджено «Методичні рекомендації щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства», підпункт 2 пункту 5 розділу «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» яких надає замовнику право передбачати у тендерній документації положення щодо атестації АБЗ на виготовлення асфальтобетонних сумішей та/або щебенево-мастикових асфальтобетонних сумішей відповідно до ДСТУ Б В.2.7-119 та ДСТУ Б В.2.7-127:2015.
Таким чином, учаснику у тендерній пропозиції необхідно підтвердити атестацію АБЗ стосовно асфальтобетонних сумішей, визначених Технічним завданням
Досвід
Дата подання: 12 лютого 2021 14:57
Дата відповіді: 16 лютого 2021 07:59
Просимо внести зміни до ТД та додати можливість підтвердження досвіду з влаштування вирівнюючого та/або нижнього шару асфальтобетонного покриття
Відповідь: Вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначено замовником на підставі проектної документації після отримання позитивного висновку експертної установи, виходячи зі специфіки предмета закупівлі та керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі.
Уточнення до подання пропозиції
Дата подання: 15 лютого 2021 14:44
Дата відповіді: 16 лютого 2021 07:59
Шановний Замовник!Чи подається у складі тендерної пропозиції договірну ціну та кошторисні розрахунки?
Відповідь: Відповідно до пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації, пакет документів щодо договірної ціни згідно технічного завдання протягом десяти днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір надється Замовнику для узгодження лише Учасником-переможецем процедури закупівлі.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-29-005140-c.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 20 січня 2021 12:59
Дата подання: 20 січня 2021 12:59
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 22 січня 2021 18:19
рішення від 22.01.2021 №1093 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 18:18
інформація про резолютивну частину рішення від 02.02.2021 №1826.pdf
Дата публікації: 03 лютого 2021 18:26
рішення від 02.02.2021 №1826.pdf
Дата публікації: 05 лютого 2021 21:18
Номер скарги: UA-2020-12-29-005140-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП", Код ЄДРПОУ:39810010
Дата подання: 19 лютого 2021 16:53
Дата подання: 19 лютого 2021 16:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 21:45
рішення від 24.02.2021 №3366+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 21:45
Інформація про резолютивну частину рішення від 04 03 2021 №4159.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 17:30
рішення від 04.03.2021 №4159.pdf
Дата публікації: 10 березня 2021 18:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: До тендерної документації внесено відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 11 березня 2021 10:48
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 26 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Кіровоградській області |
Код ЄДРПОУ: | 24718432 |
Місцезнаходження: | 25015, Україна, Кіровоградська область обл., Кропивницький, вул. Полтавська, 38 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 травня 2021 13:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» |
128 773 000,00
UAH з ПДВ
|
127 999 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
133 300 000,00
UAH з ПДВ
|
128 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
139 800 000,00
UAH з ПДВ
|
128 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПрАТ Хмельницьке ШБУ №56 |
136 701 500,00
UAH з ПДВ
|
136 701 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
Переможець |
127 999 995,00
UAH з ПДВ
|
11 травня 2021 08:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 11 травня 2021 08:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА» #40148165 |
127 999 995,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:58
|
Договір 397_21(ДУ 9 продовження).pdf | зміни до договору |
20 грудня 2024 14:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:14
|
Договір 397_21(ДУ 8) .pdf | зміни до договору |
11 грудня 2023 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2022 11:24
|
Договір № 397-21(ДУ №7).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2022 11:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:58
|
Договір 397_21 (ДУ 4).pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 13:57
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2021 11:58
|
Договір 397_21 (Додатки).pdf | укладений |
31 травня 2021 11:57
|
Договір 397_21.pdf | укладений |
31 травня 2021 11:57
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пункт 4 частини 5 статті 41 Закону |
Номер договору про закупівлю: | 397/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4, частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 397/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | пункт 4 частини 5 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 397/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 20 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань |
Номер договору про закупівлю: | 397/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |