Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Рецепції, стелажі, столи, лавки, дивани, крісла, стільці, подушки-мати, гардеробні стійки, крісла-мішки, тумби, шафи)
Очікувана вартість
2 448 277,00 UAH
UA-2020-12-29-005067-c ● cbbc361938124b3b925cf746438831db
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент культури і туризму Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37573471 |
Місцезнаходження: | 69035, Україна , Запорізька обл., Місто Запоріжжя, Вознесенівський р-н, вул.Незалежної України, буд. 68а |
Контактна особа: |
Коноваленко Ксенія Сергіївна +380617077001 uprkult_zptender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 16:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 лютого 2021 16:26 |
Початок аукціону: | 08 лютого 2021 14:32 |
Очікувана вартість: | 2 448 277,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 241,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2319 шт
ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Рецепції, стелажі, столи, лавки, дивани, крісла, стільці, подушки-мати, гардеробні стійки, крісла-мішки, тумби, шафи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69000, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Чарівна, буд.121, пр.Моторобудівників,буд.64
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2021 16:30 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2021 16:10 |
Перелік змін.pdf | |
28 січня 2021 16:10 |
Додаток 5 зі змінами.pdf | |
28 січня 2021 16:10 |
Додаток 3 зі змінами.pdf | |
28 січня 2021 16:10 |
Тендерна документація зі змінами.pdf | |
28 січня 2021 16:10 |
Оголошення зі змінами.pdf | |
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 6.pdf | |
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 4.pdf | |
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 2.pdf | |
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 1.pdf |
28 січня 2021 16:30 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2021 16:10 |
Перелік змін.pdf
|
|||
28 січня 2021 16:10 |
Додаток 5 зі змінами.pdf
|
|||
28 січня 2021 16:10 |
Додаток 3 зі змінами.pdf
|
|||
28 січня 2021 16:10 |
Тендерна документація зі змінами.pdf
|
|||
28 січня 2021 16:10 |
Оголошення зі змінами.pdf
|
|||
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 6.pdf
|
|||
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 4.pdf
|
|||
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 2.pdf
|
|||
29 грудня 2020 16:22 |
Додаток 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надання зразків
Дата подання: 29 грудня 2020 21:33
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:27
Доброго дня. Ви вимагаєте на стадіії прийому тендерної пропозиції надати зразки виробів для перевірки якості, кольору, розмірів. Ви маєте на увазі всі вироби по одному, всі 154 позиції. Чи не здається вам це дискримінаційною умовою? Навряд чи хто тримає на складі всі ці позиції. Зробіть , будь ласка уточнення.
Відповідь: Згідно ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання зразків виробів для перевірки якості, кольору, розмірів зазначена Замовником у зв’язку з виробничою необхідністю забезпечення поставки товарів у підвідомчі заклади витримані у розробленому концептуальному стилі , і є невід’ємною частиною тендерної документації.
Щодо тендерної документації
Дата подання: 30 грудня 2020 00:14
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:28
Шановний Замовник! завантажте будь ласка Тендерну документацію а також відповідні додатки в Word форматі, щоб Учасник мав змогу скопіювати текст. Так як по вимогам документації учасникам необхідно надання довідок за формами зазначеним в документації так само проект договору повинен бути заповнений з боку учасника та технічне завдання, які неможливо скопіювати у звя'зку з тим, що символи не розпізнаються.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовник торгів у сфері закупівель керується ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), статтею 10 якого визначений обов’язок оприлюднювати інформацію про закупівлю, в тому числі тендерну документацію. Законом не визначений формат файлів, які завантажуються до ITC «Prozorro». З метою дотримання відповідності завантаженої до ITC «Prozorro» тендерної документації та її оригіналу тендерним комітетом прийняте рішення оприлюднювати її в форматі Portable Document Format (pdf).
Робочі креслення / ескізи / візуалізації предмета закупівлі
Дата подання: 30 грудня 2020 09:18
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:29
Задля максимально точної відповідності товарів, що пропонуються Учасником предмету закупівлі, просимо Замовника надати більш детальний опис предметів закупівлі та/або схематичні зображення, технічні малюнки, креслення або ескізи меблевих виробів.
Відповідь: Всі необхідні технічні характеристики щодо предмета закупівлі (розміри, формат, метеріал, колір) наведені в Додатку 4 до тендерної документації «Технічне завдання».
Вимога надання сертифікатів
Дата подання: 30 грудня 2020 09:21
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:31
В Додатку 4 Тендерної документації Замовник вимагає від Учасника надати «сертифікати відповідності» на вироби.
З цього приводу зауважимо наступне.
Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування.
Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними, дискримінаційними та такими, що перешкоджають вільній конкуренції.
Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку 4 до тендерної документації п.2 зазначено:
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
Документи для підтвердження якості товару
Дата подання: 30 грудня 2020 09:21
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:32
Задля унеможливлення поставки продукції сумнівної якості пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та викласти вимоги для підтвердження Учасником якості товару, що пропонується наступним чином:
«Для підтвердження якості товару Учасник має надати в складі тендерної пропозиції:
1. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на меблі, що пропонуються Учасником згідно закупівлі.
2. Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи на основний матеріал для виготовлення меблів – ДСП.
3. Сертифікат системи управління якістю на підприємстві Учасника відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» та системи екологічного управління відповідно ДСТУ ISO 14001:2015 «Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування». Разом із сертифікатами ISO 14001:2015 та ISO 9001:2015 Учасник має надати коди перевірки валідності даних сертифікатів задля перевірки Замовником чинності наданих документів.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В Додатку 4 до тендерної документації п.2 зазначено:
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
«2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції документи, які підтверджують відповідність пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, в тому числі наступні документи:
Надати сертифікат відповідності на вироби або обгрунтування його відсутності (не підлягає обов’язковій сертифікації) разом з листом від уповноваженої на те організації.»
Незаконна вимога надання зразків товару
Дата подання: 30 грудня 2020 09:24
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:34
В тендерній документації Замовника міститься дискримінаційна та незаконна вимога, а саме:
Додаток 4 ТД:
3. Учасник торгів на стадії прийому тендерних пропозицій має надати зразки меблів Замовнику для перевірки якості моделей, розмірів, кольору та іншим технічним вимогам які встановлені Замовником.
З цього приводу зауважимо наступне.
Вказана вимога Замовника про надання зразків товарів є дискримінаційною та незаконною, так як:
- Чинне законодавство України у сфері публічних закупівель не містить норм, що запроваджують та регламентують дану вимогу;
- Наявність даної вимоги дискримінує учасників та обмежує їх коло тільки тими компаніями, котрі виробляють меблі серійно, мають ці меблі готовими на складі та здатні поставити Замовнику зразок у вказаний строк. Виробники, що виробляють меблі на замовлення згідно умов тендерної документації та технічного завдання – не мають можливості виконати цю дискримінаційну вимогу;
- Фактично Замовник вимагає поставки товара до моменту укладання між сторонами відповідного договору закупівлі / поставки / купівлі-продажу, що також є незаконним;
- Замовник в тендерній документації ніяк не описав регламент та оформлення надання такого зразка, строків повернення зразку тощо. На якій підставі товарно-матеріальні цінності мають бути передані від Учасника до Замовника? В який момент відбувається перехід права власності? Якими документами оформлюється факт прийому-передачі зразка, хто саме зі сторони Замовника уповноважений здійснити прийом товару, оцінку його цілісності та комплектації тощо?
- У тендерній документації відсутній опис процедури контролю факту надання зразка. Що має бути підтвердженням факту надання зразку Учасником або Переможцем? Хто контролює це? Хто і за якою методикою має проводити оцінку зразка, за якими критеріями? Чи буде оприлюднено протокол оцінки зразка членами тендерного комітету, так як кожен Учасник має законне право на оскарження любого рішення Замовника та тендерного комітета.
Звертаємо Вашу увагу, що вимога надання зразків порушує положення Закону України «Про публічні закупівлі», виходячи з наступного. Відповідно до ч. 8, 9 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» Подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що Електронна система закупівель автоматично формує та надсилає повідомлення учаснику про отримання його тендерної пропозиції із зазначенням дати та часу. Електронна система закупівель повинна забезпечити можливість подання тендерної пропозиції/пропозиції всім особам на рівних умовах.
Відповідно до ч.6 ст. 26 Закону Тендерні пропозиції/пропозиції після закінчення кінцевого строку їх подання або ціна яких перевищує очікувану вартість предмета закупівлі не приймаються електронною системою закупівель. Таким чином, тендерна пропозиція учасника може бути подана виключно в електронному вигляді та виключно до кінцевого строку прийняття пропозицій.
Також Замовник має можливість встановити всі необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмету закупівлі в Тендерній Документації, та перевірити їх в Тендерній Пропозиції Учасника тільки в електронному вигляді. Згідно рішень Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8941-р/пк-пз від 19.12.2017 року №11938-р/пк-пз від 28.08.2019 року № 16392- р/пк-пз від 11.11.2019 року зразки товару не є складовою тендерної пропозиції, а тому їх відсутність чи невідповідність умовам Документації не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Вважаємо, що вказана умова тендерної документації порушує принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, оскільки Замовник повинен здійснювати оцінку виключно тендерних пропозицій, а не будь-яких інших обставин. Зазначена умова тендерної документації порушує наше право на участь у закупівлі, порядок проведення якої відповідає Закону України «Про публічні закупівлі».
Додатково повідомляємо Вам, що відмова від поставки зразків товару не є відмовою від поставки товару. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та привести її у відповідність до чинного законодавства, а саме виключити вимогу надання учасником зразків товару. У разі невиконання ми змушені будемо звернутися зі скаргою на умови закупівлі до Антимонопольного Комітету України з метою відновити порушені права.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ст.22 ч.3 Закону України "Про публічні закупівлі" Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання зразків виробів для перевірки якості, кольору, розмірів зазначена Замовником у зв’язку з виробничою необхідністю забезпечення поставки товарів у підвідомчі заклади витримані у розробленому концептуальному стилі , і є невід’ємною частиною тендерної документації.
Формат надання тендерної документації
Дата подання: 30 грудня 2020 09:25
Дата відповіді: 04 січня 2021 16:35
Для можливості підготовки Учасником документів тендерної пропозиції просимо Замовника завантажити / продублювати тендерну документацію в форматі MS Word
Відповідь: Замовник торгів у сфері закупівель керується ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), статтею 10 якого визначений обов’язок оприлюднювати інформацію про закупівлю, в тому числі тендерну документацію. Законом не визначений формат файлів, які завантажуються до ITC «Prozorro». З метою дотримання відповідності завантаженої до ITC «Prozorro» тендерної документації та її оригіналу тендерним комітетом прийняте рішення оприлюднювати її в форматі Portable Document Format (pdf).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-29-005067-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 09 січня 2021 21:30
Дата подання: 09 січня 2021 21:30
СКАРГА що стосується тендерної документації замовника
СКАРГА
що стосується тендерної документації замовника, яка суперечить законодавству у сфері публічних закупівель через наявність в ній вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників і внаслідок чого порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Рецепції, стелажі, столи, лавки, дивани, крісла, стільці, подушки-мати, гардеробні стійки, крісла-мішки, тумби, шафи), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-005067-c
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 16:07
рішення від 12.01.2021 № 334 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 16:07
Інформація про резолютивну частину рішення від 20.01.2021 № 980.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 16:31
рішення від 20.01.2021 № 980.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 20:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідні зміни внесені до тендерної документації з метою усунення порушень
Дата виконання рішення замовником: 28 січня 2021 16:27
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 лютого 2021 15:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" |
1 983 180,00
UAH з ПДВ
|
1 848 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Телятник Микола Олександрович |
2 446 617,00
UAH з ПДВ
|
1 850 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП КУРАЯН АРМЕН ГЕНРІЙОВИЧ |
2 284 573,00
UAH з ПДВ
|
2 169 999,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ТК - РЕНЕССАНС" |
2 387 305,00
UAH з ПДВ
|
2 170 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
2 397 800,00
UAH з ПДВ
|
2 249 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець ЩЕРБАТЕНКО СЕРГІЙ ВЯЧЕСЛАВОВИЧ |
2 437 516,00
UAH з ПДВ
|
2 250 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНИЙ ДІМ "Н'Ю-ЛАЙН" #32140051 |
Очікує рішення |
1 848 990,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2021 15:17
|
Інформація про відміну
Скасовано
Дата оприлюднення: | 18 лютого 2021 12:50 |
Кінець періоду оскарження: | 01 березня 2021 00:00 |
Дата скасування відміни: | 05 квітня 2021 14:41 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів з попередньо зазначеними технічними характеристиками та у зв’язку з перерозподілом бюджетних асигнувань на дану закупівлю |
Документи:
05 квітня 2021 14:40
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 12:47
|
Протокол 39.pdf |
05 квітня 2021 14:40
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 12:49
|
Електронний підпис |
18 лютого 2021 12:47
|
Протокол 39.pdf |
Скарги:
Номер скарги: UA-2020-12-29-005067-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "ТК - РЕНЕССАНС", Код ЄДРПОУ:32819771
Дата подання: 26 лютого 2021 13:18
Дата подання: 26 лютого 2021 13:18
СКАРГА на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель
СКАРГА на прийняті рішення (дії) замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси приватного підприємства «ТК-Ренессанс» під час проведення процедури закупівлі «ДК 021:2015 (CPV) 39150000-8 Меблі та приспособи різні (Рецепції, стелажі, столи, лавки, дивани, крісла, стільці, подушки-мати, гардеробні стійки, крісла-мішки, тумби, шафи)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-005067-c
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 березня 2021 13:26
рішення від 02.03.2021 №3869 (+лист замовнику).pdf
Дата публікації: 03 березня 2021 13:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 12.03.2021 №4885.pdf
Дата публікації: 15 березня 2021 19:12
Рішення від 12.03.2021 № 4885.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 21:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: рішення АМКУ було виконано
Дата виконання рішення замовником: 29 квітня 2021 10:18
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 квітня 2021 10:23 |
Кінець періоду оскарження: | 10 травня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 10 травня 2021 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | згідно ч. 1 ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом порушень, які неможливо усунити: у зв’язку з неможливістю поставки товару у строк зазначений в оголошені про проведення відкритих торгів ( до 30.04.2021р.) |
Документи:
29 квітня 2021 10:23
|
Електронний підпис |
29 квітня 2021 10:19
|
Протокол 91.pdf |