Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ.
Очікувана вартість
419 057,10 UAH
UA-2020-12-29-004171-a ● acf4fff653f443d9b286038b853e6b95
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ОБУХІВСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ "ОБУХІВСЬКИЙ РАЙОННИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" |
Код ЄДРПОУ: | 37910005 |
Місцезнаходження: | 08720, Україна , Київська обл., м. Українка, вул. Київська, 1 |
Контактна особа: |
Олександр Форманчук +380500347079 obuhiv_rcpmsd@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 12:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 13:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 15:30 |
Очікувана вартість: | 419 057,10 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 095,29 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
42329 метр кубічний
Природний газ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08720, Україна, Київська область, м.Українка, вул. Київська,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09123000-7 — Природний газ
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата газу здійснюється Споживачем шляхом перерахування грошових коштів на банківський рахунок Постачальника в наступному порядку: 100% місячної вартості запланованого обсягу газу сплачується до 25 числа місяця, що передує місяцю постачання. Споживач самостійно розраховує суму платежу, виходячи з ціни газу на наступний розрахунковий період та відповідної величини договірного обсягу газу, заявленого на наступний розрахунковий період. У разі відсутності інформації про ціну газу на наступний розрахунковий період до дати здійснення оплати Споживач розраховує суму платежу за ціною, що діяла у попередньому місяці. У разі збільшення в установленому порядку підтвердженого обсягу газу протягом розрахункового періоду Споживач здійснює оплату вартості додатково заявлених обсягів газу в п'ятиденний строк після збільшення цього обсягу. Остаточний розрахунок по оплаті місячної вартості газу здійснюється до 15 числа місяця, наступного за місяцем постачання газу. | Аванс | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 січня 2021 14:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 січня 2021 14:29 |
Перелік змін.pdf | |
04 січня 2021 14:28 |
Додаток №3.docx | |
04 січня 2021 14:28 |
Додаток №5.docx | |
31 грудня 2020 11:03 |
Тендерна документація..doc | |
31 грудня 2020 11:03 |
Перелік змін до тендерної документації..pdf | |
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №1.docx | |
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №2.docx | |
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №7.doc | |
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №6.docx | |
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №8.docx | |
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №4.docx |
04 січня 2021 14:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 січня 2021 14:29 |
Перелік змін.pdf
|
||||||
04 січня 2021 14:28 |
Додаток №3.docx
|
||||||
04 січня 2021 14:28 |
Додаток №5.docx
|
||||||
31 грудня 2020 11:03 |
Тендерна документація..doc
|
||||||
31 грудня 2020 11:03 |
Перелік змін до тендерної документації..pdf
|
||||||
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №1.docx
|
||||||
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №2.docx
|
||||||
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №7.doc
|
||||||
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №6.docx
|
||||||
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №8.docx
|
||||||
29 грудня 2020 12:29 |
Додаток №4.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-29-004171-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 01 січня 2021 23:32
вимога
Шановний Замовнику. Тендерною документацією передбачено, що При оцінці пропозицій Учасників, за результатами аукціону, Замовник (для уникнення необґрунтованого завищення або зменшення ціни Учасником) буде враховувати ціновий показник вартості природного газу згідно наданої Учасником довідки або експертного висновку середньоринкових цін на природний газ (виданої не раніше грудня місяця 2020 р). Замовник залишає за собою право відхилення пропозиції Учасника у разі п’яти відсоткового збільшення або зменшення цінової пропозиції Учасника за результатом аукціону, враховуючи співвідношення цінової пропозиції Учасника за результатами аукціону та ціновий показник середньоринкової вартості природного газу за умови в період або після поставки згідно довідки або експертного висновку наданих Учасником. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст тендерної пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів. В складі пропозиції учасник надає гарантійний лист щодо поставки товару без попередньої оплати. Відповідно до Закону, зокрема, ч. 11 ст.26, документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -
підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям.
В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції.
Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо.
За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції.
Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання.
Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке:
Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці.
Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний.
Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо.
Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Просимо внести відповідні зміни. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування, переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Крім того, Законом (стаття 22), встановлено перелік необхідно інформації, що вимагається для підтвердження відповідності Учасника, зокрема, Замовник має право встановити один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до ст.17 Закону, а також, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Вимога, висунута Замовником, жодним чином не підтверджує наявність відповідності вищезгаданим критеріям. Тобто, наявність довідки уповноваженого органу у складі Тендерної пропозиції Учасника жодним чином не відображає рівень його відповідності встановленим Законодавством критеріям.
В свою чергу, чинною редакцією Закону чітко встановлено поняття -"аномально низька ціна". Так, законодавцем встановлено механізм, завдяки якому Учасники не мають змоги встановити необгрунтовано занижену (демпінговану) ціну тендерної пропозиції.
Більше того, Замовник має можливість самостійно вивчити кон'юнктуру ринку, провівши аналіз ринку та встановити прийнятні ціни на ринку. Зокрема, інформація доступна у вільному доступі на ресурзі ТОВ ГПК "НАФТОГАЗ ТРЕЙДИНГ", Української енергетичної біржі, тощо.
За наявності такої умови, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають можливість звернутися до уповноваженого органу, сплатити плату за довідку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання. Кожен Учасник в праві вільно обирати принцип роботи та порядок формування цінової пропозиції.
Такою вимогою Замовник змушує потенційних Учасників здійснювати постачання товару, за цінами, що встановлені у довідці, не беручи до уваги принципи ведення господарської діяльності окремо взятого суб'єкта господарювання.
Замовник порушує принципи публічної закупівлі, з огляду на таке:
Аукціон - участь (змагання), за рахунок власних здобутків та можливостей, враховуючи правову природу якого, жоден з учасників не зможе передбачити результат аукціону та свою кінцеву пропозицію, відповідно, не зможе відкоригувати її до ціни, що зазначена у довідці.
Ринок природного газу мінливий, а порядок ціноутворення - вільний.
Порядок ціноутворення на ринку природного газу залежить від багатьох факторів, зокрема, від показників (індексів) на біржах з продажу газу, кон'юнктури на ринку, наявності або відсутності дефіциту товару в підземних сховищах газу, динаміки споживання, температурних режимів опалювального сезону, політичних факторів, коливання курсу валют, тощо.
Такий товар як газ природний є товаром, постачання якого відбувається в силу технологічних особливостей його видобування, зберігання, транспортування та наступного постачання. Просимо внести відповідні зміни. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2021 13:09
Шановний Учаснику. Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання, по суті якого повідомляємо наступне. Повідомляємо Вам, що ч.4 ст.4 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено: «Для планування закупівель та підготовки до проведення закупівель замовники можуть проводити попередні ринкові консультації з метою аналізу ринку, у тому числі запитувати й отримувати рекомендації та інформацію від суб’єктів господарювання.»
Лист Мінекономіки №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 містить рекомендації до застосування документа «Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель». Відповідно до даного документа для формування обґрунтованої очікуваної вартості закупівлі замовники можуть попередньо вивчати ринок і здійснювати моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників. Крім цього, настанови сприяють налагодженню якісної комунікації між замовниками і суб’єктами господарювання до початку процедури закупівлі за умови відсутності натяків на будь-які корупційні дії.
Відповідно до проведеного аналізу стосовно очікуваної вартості предмету закупівлі, а також пропозиції учасників ринку відповідно до вже проведених закупівель, стає зрозуміли, що деякі постачальники, за-для перемоги в закупівлях використовують демпінг ціни, що суттєво впливає на Замовника, оскільки подальше підняття ціни учасником призводить до зменшення обсягів закупівлі (п2. ч.5 ст.41), в подальшому дана ситуація вимушує замовника повторно здійснювати закупівлю.
Оскільки, на більшості web-сайтах постачальників природного газу відсутні дані щодо ціни, було прийнято рішення проводити моніторинг цін за показниками ТБ «Українська енергетична біржа», за якими: післяплата ресурс січня 2021 року становить – 7650,02; передплата ресурс січня 2021 – 8105,88.
Так-як, ціна «УЕБ-природний газ» формується шляхом ділення загальної вартості укладених на ТБ «Українська енергетична біржа» угод з урахуванням ПДВ щодо купівлі-продажу даного ресурсу на суму обсягів купівлі-продажу даного ресурсу за результатами укладених угод протягом усього періоду його продажу та більше відноситься до трейдерів природного газу ніж до постачальників, було взято до уваги приведену вартість природного газу на європейських хабах до кордону України, максимальна приведена вартість становить 9909,13 грн.
Відповідно до вищениведених даних і формувалась очікувана вартість закупівлі.
Одночасно повідомляємо Вам, що за результатами відкритих торгів, демпінгована ціна постачальників, усереднено, в період 28.12.2020-29.12.2020р., становила ≈ 6,40, що є значно нижчою середньоринкової.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) не забороняє вимагати будь-яку додаткову інформацію від учасника торгів, якщо такі вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників (ч. 3 ст. 22 Закону № 922).
Торгово-промислова палата України функціонує відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, ДП «Держзовнішінорм» здійснює моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках та досліджує динаміку цінових процесів на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 02.05.2018 року №608. Одне із основних завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею, про діяльність, зокрема, українських підприємців.
Довідки про ціну товару на внутрішньому ринку України учасники торгів отримують на загальних засадах, і це не обмежує конкуренцію й не ставить когось із них в привілейоване становище.
Лист Мінекономіки №3304-04/13647-06 від 01.04.2019 містить рекомендації до застосування документа «Настанови щодо етичної поведінки замовників під час здійснення публічних закупівель». Відповідно до даного документа для формування обґрунтованої очікуваної вартості закупівлі замовники можуть попередньо вивчати ринок і здійснювати моніторинг комерційних пропозицій потенційних постачальників. Крім цього, настанови сприяють налагодженню якісної комунікації між замовниками і суб’єктами господарювання до початку процедури закупівлі за умови відсутності натяків на будь-які корупційні дії.
Відповідно до проведеного аналізу стосовно очікуваної вартості предмету закупівлі, а також пропозиції учасників ринку відповідно до вже проведених закупівель, стає зрозуміли, що деякі постачальники, за-для перемоги в закупівлях використовують демпінг ціни, що суттєво впливає на Замовника, оскільки подальше підняття ціни учасником призводить до зменшення обсягів закупівлі (п2. ч.5 ст.41), в подальшому дана ситуація вимушує замовника повторно здійснювати закупівлю.
Оскільки, на більшості web-сайтах постачальників природного газу відсутні дані щодо ціни, було прийнято рішення проводити моніторинг цін за показниками ТБ «Українська енергетична біржа», за якими: післяплата ресурс січня 2021 року становить – 7650,02; передплата ресурс січня 2021 – 8105,88.
Так-як, ціна «УЕБ-природний газ» формується шляхом ділення загальної вартості укладених на ТБ «Українська енергетична біржа» угод з урахуванням ПДВ щодо купівлі-продажу даного ресурсу на суму обсягів купівлі-продажу даного ресурсу за результатами укладених угод протягом усього періоду його продажу та більше відноситься до трейдерів природного газу ніж до постачальників, було взято до уваги приведену вартість природного газу на європейських хабах до кордону України, максимальна приведена вартість становить 9909,13 грн.
Відповідно до вищениведених даних і формувалась очікувана вартість закупівлі.
Одночасно повідомляємо Вам, що за результатами відкритих торгів, демпінгована ціна постачальників, усереднено, в період 28.12.2020-29.12.2020р., становила ≈ 6,40, що є значно нижчою середньоринкової.
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VІІІ (далі — Закон № 922) не забороняє вимагати будь-яку додаткову інформацію від учасника торгів, якщо такі вимоги не обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації учасників (ч. 3 ст. 22 Закону № 922).
Торгово-промислова палата України функціонує відповідно до Закону України «Про торгово-промислові палати в Україні» від 02.12.1997 № 671/97-ВР, ДП «Держзовнішінорм» здійснює моніторинг цін на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках та досліджує динаміку цінових процесів на зовнішньому та внутрішньому товарних ринках відповідно до наказу Мінекономрозвитку від 02.05.2018 року №608. Одне із основних завдань — надавати довідково-інформаційні послуги, основні відомості, що не є комерційною таємницею, про діяльність, зокрема, українських підприємців.
Довідки про ціну товару на внутрішньому ринку України учасники торгів отримують на загальних засадах, і це не обмежує конкуренцію й не ставить когось із них в привілейоване становище.
Номер вимоги: UA-2020-12-29-004171-a.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 01 січня 2021 23:37
вимога
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.5. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «2.5. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі ± 3% від підтвердженого обсягу природного газу.»
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 січня 2021 12:34
Шановний Учаснику. Доброго дня! Дякуємо за Ваше питання, по суті якого повідомляємо наступне. Постанова НКРЕКП № 1611 від 26.08.2020 внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках виходу (за винятком віртуальної торгової точки) до
газотранспортної системи у відповідну газову добу. А у випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. Зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу (КНП ОРР "ОРЦПМСД" в даній закупівлі є споживачем природнього газу).
При цьому ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2496 затверджено ПРАВИЛА постачання природного газу (далі – Правила), які розроблені на виконання пункту 17 частини третьої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу" та регулюють відносини, які виникають між постачальниками та споживачами природного газу, з урахуванням їх взаємовідносин з операторами газорозподільної системи/газотранспортної системи (далі - Оператори ГРМ/ГТС). П. 5 розділу ІІ цих Правил передбачено, які істотні та обов'язкові для цього виду умови повинен містити Договір постачання природного газу, в т. ч. річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення. Як бачимо, Правила не встановлюють для Споживачів природного газу чіткого значення допустимого відхилення
Вважаємо, що п. 2.5 проекту Договору (Додаток 5) не суперечить вимогам чинного законодавству та не може вважатися дискримінаційним тому, що не порушує права учасників-постачальників.
Вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним.
газотранспортної системи у відповідну газову добу. А у випадку негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює 3 % від обсягів природного газу, поданих на точках входу (за винятком віртуальної торгової точки) до газотранспортної системи у відповідну газову добу. Зміни внесені Постановою НКРЕКП від 26.08.2020 №1611 до Кодексу газотранспортної системи України щодо розміру величини корегування небалансів, стосуються правовідносин Замовників послуг транспортування природного газу (постачальників природного газу) та Оператора газотранспортної системи і не мають відношення до Споживачів природного газу (КНП ОРР "ОРЦПМСД" в даній закупівлі є споживачем природнього газу).
При цьому ПОСТАНОВОЮ НАЦІОНАЛЬНОЇ КОМІСІЇ, ЩО ЗДІЙСНЮЄ ДЕРЖАВНЕ РЕГУЛЮВАННЯ У СФЕРАХ ЕНЕРГЕТИКИ ТА КОМУНАЛЬНИХ ПОСЛУГ від 30.09.2015 № 2496 затверджено ПРАВИЛА постачання природного газу (далі – Правила), які розроблені на виконання пункту 17 частини третьої статті 4 Закону України "Про ринок природного газу" та регулюють відносини, які виникають між постачальниками та споживачами природного газу, з урахуванням їх взаємовідносин з операторами газорозподільної системи/газотранспортної системи (далі - Оператори ГРМ/ГТС). П. 5 розділу ІІ цих Правил передбачено, які істотні та обов'язкові для цього виду умови повинен містити Договір постачання природного газу, в т. ч. річні, місячні та/або добові обсяги природного газу, у тому числі в розрізі точок комерційного обліку (за необхідності), та/або допустиме їх відхилення. Як бачимо, Правила не встановлюють для Споживачів природного газу чіткого значення допустимого відхилення
Вважаємо, що п. 2.5 проекту Договору (Додаток 5) не суперечить вимогам чинного законодавству та не може вважатися дискримінаційним тому, що не порушує права учасників-постачальників.
Вважаємо внесення змін до тендерної документації недоцільним.
Номер вимоги: UA-2020-12-29-004171-a.b3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 01 січня 2021 23:43
вимога
Шановний Замовнику. Проект договору, що Вами оприлюднений не містить посилання на ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Відповідно до ст.22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору. Дякуємо
Розгорнути
Згорнути
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
3) покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої цієї статті.
Відповідно до ст.22 Закону Тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначаються такі відомості: зокрема, проект договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Просимо внести відповідні зміни до проекту договору. Дякуємо
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2021 12:39
Шановний Учаснику. Доброго дня! Дякуємо за Вашу вимогу, по суті якої повідомляємо Вас, що КНП ОРР "ОРЦПМСД" внесе відповідні зміни до Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-12-29-004171-a.b4
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГОГАЗРЕЗЕРВ", Код ЄДРПОУ:36860996
Дата подання: 01 січня 2021 23:53
вимога
Шановний Замовнику. Додатком 3 до тендерної документації передбачено надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікат стосовно політики у сфері безпеки праці, що є основою для встановлення та аналізування цілей у сфері безпеки праці, тобто учасник у складі тендерної пропозиції має надати чинний сертифікат ISO 45001 : 2018 «система менеджменту промислової безпеки та охорони праці».
Даний сертифікат був розроблений та оприлюднений на заміну стандарту OHSAS 18001. Стандарт OHSAS 18001 ді
до 21.03.2021 року, а отже учасники можуть повноправно викоритовувати стандарт OHSAS 18001 до 21.03.2021 року, та не зобов'язані надавати сертифікат ISO 45001 : 2018 «система менеджменту промислової безпеки та охорони праці».
Жодним діючим нормативно-правовим актом не передбачається наявність опису елементів системи управління навколишнім середовищем, настанови з їх застосування, а також настанови щодо здійснення екологічного аудиту на самому сертефікаті. Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. Учасник не повинен замовляти окрему редакцію сертифікату, що буде ілюструвати вищевикладене. Його наявність - достатня підстава для визнання відповідності. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, що є дискримінаційним. Вважаємо, що умови Тендерної документації, порушують Принципи здійснення закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принципами відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель та не дискримінації учасників що в свою чергу призводить до неможливості участі, як Товариства, так і інших суб’єктів господарювання (потенційних учасників) в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі). Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну Закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Кореспондуючись з викладеним, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, зокрема, видалити положення щодо конкретного посилання у сертифікаті. Наголошуємо, що у разі ігнорування цієї вимоги, потенційний Учасник буде вимушений оскаржити дії тендерного комітету до АМК України, що потягне за собою блокування тендеру на невизначений строк. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
Даний сертифікат був розроблений та оприлюднений на заміну стандарту OHSAS 18001. Стандарт OHSAS 18001 ді
до 21.03.2021 року, а отже учасники можуть повноправно викоритовувати стандарт OHSAS 18001 до 21.03.2021 року, та не зобов'язані надавати сертифікат ISO 45001 : 2018 «система менеджменту промислової безпеки та охорони праці».
Жодним діючим нормативно-правовим актом не передбачається наявність опису елементів системи управління навколишнім середовищем, настанови з їх застосування, а також настанови щодо здійснення екологічного аудиту на самому сертефікаті. Висунута вимога обумовлює створення дискримінаційних вимог. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким може відповідати обмежена кількість учасників. Учасник не повинен замовляти окрему редакцію сертифікату, що буде ілюструвати вищевикладене. Його наявність - достатня підстава для визнання відповідності. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі не мають змоги всі суб’єкти господарювання, що є дискримінаційним. Вважаємо, що умови Тендерної документації, порушують Принципи здійснення закупівель встановлених Законом України «Про публічні закупівлі», а саме принципами відкритості і прозорості на всіх стадіях закупівель та не дискримінації учасників що в свою чергу призводить до неможливості участі, як Товариства, так і інших суб’єктів господарювання (потенційних учасників) в цій закупівлі (обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у вказаній закупівлі). Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Законом України «Про публічну Закупівлю» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Кореспондуючись з викладеним, просимо внести відповідні зміни до Тендерної документації, зокрема, видалити положення щодо конкретного посилання у сертифікаті. Наголошуємо, що у разі ігнорування цієї вимоги, потенційний Учасник буде вимушений оскаржити дії тендерного комітету до АМК України, що потягне за собою блокування тендеру на невизначений строк. Звертаємо увагу, що за порушення вимог, установлених Законом України «Про публічні закупівлі» – несуть члени тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2021 12:38
Шановний Учаснику. Доброго дня! Дякуємо за Вашу вимогу, по суті якої повідомляємо Вас, що КНП ОРР "ОРЦПМСД" внесе відповідні зміни до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 15:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" |
258 206,90
UAH з ПДВ
|
258 206,90
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕРВІС ГРУПП ЛТД" |
323 816,82
UAH з ПДВ
|
323 816,82
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Київоблгаз Збут" #39592941 |
Переможець |
258 206,90
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 15:46
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2021 09:46
|
Додаткова угода №12.pdf | укладений |
26 жовтня 2021 09:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:52
|
Додаткова угода №11.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:49
|
Додаткова угода №10.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 09:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 липня 2021 12:22
|
Додаткова угода № 9.pdf | зміни до договору |
02 липня 2021 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 червня 2021 12:13
|
Додаткова угода №8.pdf | зміни до договору |
15 червня 2021 12:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 травня 2021 13:33
|
Додаткова угода №7.pdf | зміни до договору |
19 травня 2021 13:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 10:18
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 10:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 травня 2021 10:14
|
Додаткова угода №5.pdf | зміни до договору |
18 травня 2021 10:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 лютого 2021 11:34
|
Додаткова угода №4.pdf | зміни до договору |
25 лютого 2021 11:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 11:16
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 11:15
|
Додаткова угода №2.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 11:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:20
|
Додаткова угода №1.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 14:19
|
Електронний підпис | укладений |
05 лютого 2021 15:40
|
Договір.pdf | укладений |
05 лютого 2021 15:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.2 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії. |
Номер договору про закупівлю: | 41СВ417-1134-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 05 лютого 2021 — 31 грудня 2021 |
Сума оплати за договором: |
243 118,40
UAH (в тому числі ПДВ 40 519,73 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони у зв'язку зі значним підвищенням ціни на природний газ дійшли до взаємної згоди розірвати договір. |