Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 50+483 – км 71+990, км 96+879 – км 134+821, км 136+589 – км 148+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Current average repair of the public road of state importance M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia) km 50 + 483 - km 71 + 990, km 96 + 879 - km 134 + 821, km 136 + 589 - km 148 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Current average repair of the public road of state importance M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia) km 50 + 483 - km 71 + 990, km 96 + 879 - km 134 + 821, km 136 + 589 - km 148 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Очікувана вартість
1 813 408 957,00 UAH
UA-2020-12-29-003280-c ● 03abac84783a484d94a611e7ef922754
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Контактна особа: |
Рудюк Вікторія Олексіївна 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Zhytomyr Oblast |
National ID: | 03451526 |
Contact point: |
Rudyuk Viktoriya Oleksiivna 380412470529 rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 лютого 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 лютого 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 26 квітня 2021 15:45 |
Очікувана вартість: | 1 813 408 957,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 067 044,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 9067044.78 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 14:11 |
Enquiries until: | 13 лютого 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 19 лютого 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 23 лютого 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 1 813 408 957 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 9 067 045 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Розгорнути
Згорнути
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням КЕП Гаранта (далі - Банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу.
Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити КЕП Банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана Учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником.
Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 р. № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах».
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія має набувати чинності з дня її надання.
Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі:
1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними;
2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру;
3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону;
4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт». Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 50+483 – км 71+990, км 96+879 – км 134+821, км 136+589 – км 148+000, Житомирська область (45230000-8. Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Індекс автомобільних доріг: M-21 — Виступовичі - Житомир - Могилів-Подільський (через м. Вінницю)
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works ". Current average repair of the public road of state importance M-21 Vystupovychi - Zhytomyr - Mohyliv-Podilskyi (via Vinnytsia) km 50 + 483 - km 71 + 990, km 96 + 879 - km 134 + 821, km 136 + 589 - km 148 + 000, Zhytomyr region (45230000-8. Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Розгорнути
Згорнути
CPV: 45230000-8
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів. Виконавець отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для надання послуг матеріальних ресурсів. Виконавець повинен надати Замовнику гарантійний лист щодо своєчасного погашення авансу у терміни визначені Замовником. | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Надання послуг | бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Виконавця. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 лютого 2021 15:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
12 лютого 2021 15:19 |
перелік змін до ТД 2.pdf | |
12 лютого 2021 15:09 |
ТД поточний середній М-21 окремими ділянками зі зміною 2.doc | |
12 лютого 2021 15:08 |
Додатки до ТД зі зміною 2.doc | |
12 лютого 2021 13:53 |
Підсумкова відомість ресурсів М-21 окремими ділянками.rtf | |
12 лютого 2021 13:53 |
Проект договору зі зміною 2.doc | |
26 січня 2021 10:24 |
Проект договору зі змінами.doc | |
26 січня 2021 10:24 |
ТД поточний середній М-21 окремими ділянками.doc | |
26 січня 2021 10:24 |
Додатки до ТД зі змінами.doc | |
26 січня 2021 10:24 |
перелік змін до ТД М-21.pdf | |
29 грудня 2020 14:53 |
ТД поточний середній М-21 окремими ділянками.doc | |
29 грудня 2020 14:33 |
Додатки до ТД.doc | |
29 грудня 2020 14:33 |
Проект договору.doc | |
29 грудня 2020 14:14 |
Підсумкова відомість ресурсів М-21 окремими ділянками.rtf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо дозвільних документів
Дата подання: 12 січня 2021 10:59
Дата відповіді: 14 січня 2021 16:45
Шановний замовник! Постановою Кабінету Міністрів України № 219 від 13.03.2020 р. «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» скасовано Постанову Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками». У зв’язку із скасування Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками» втратив чинність перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню. Відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, - з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності». Відповідно до ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Отже, з урахуванням вищевикладеного, можна дійти висновку, що у зв’язку із скасуванням Постанови КМУ від 30 березня 2016 р. № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою був затверджений перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, відсутня законодавча вимога щодо наявності ліцензії на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) у зв’язку з відсутністю переліку видів робіт підлягаючих ліцензуванню, що визначаються Кабінетом Міністрів України, відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та ч. 1 ст. 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Враховуючи вищевикладене, прошу надати відповідь, чи необхідна наявність/отримання ліцензії нерезиденту на здійснення господарської діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3) для участі у тендері на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 50+483 – км 71+990, км 96+879 – км 134+821, км 136+589 – км 148+000, Житомирська область та на подальше підписання договору і на виконання робіт з вказаного напрямку?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до пункту 9 частини 1 статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягає будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками, за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, – з урахуванням особливостей, визначених Законом України «Про регулювання містобудівної діяльності», а саме згідно із частиною 1 статті 37-1 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми (СС2) та значними наслідками (СС3), підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт, що визначається Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Тобто, законодавець ніяким чином не скасовував вимоги щодо наявності будівельної ліцензії і обов’язку суб’єктів господарювання (незалежно від того чи він є резидент чи нерезидент) щодо ліцензування вищезазначених видів господарської діяльності.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020):
– визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню;
– Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №609;
– внесені зміни до Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554, зокрема доповнено пунктом «6. Будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками».
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури (Мінрегіон).
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 №1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду» було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України №219 від 13.03.2020, якою утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України, яка відповідно до Положення про Державну інспекцію архітектури та містобудування України здійснює ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Також відповідно до пункту 11 Міністерству розвитку громад та територій протягом трьох місяців подати в установленому порядку пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
Відповідно до вимог частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації. Зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пункту 3 частини 1 статті 31, наявні підстави відхилення переможця у зв’язку із ненаданням копій ліцензій або документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду» (набрала чинності 18.03.2020):
– визнано такою, що втратила чинність, постанова Кабінету Міністрів України від 30 березня 2016 року №256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», якою затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, та Перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню;
– Державну архітектурно-будівельну інспекцію України виключено із Переліку органів ліцензування, затвердженому постановою Кабінету Міністрів України від 05.08.2015 №609;
– внесені зміни до Переліку видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, відповідальні виконавці яких проходять професійну атестацію, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.05.2011 №554, зокрема доповнено пунктом «6. Будівництво об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками».
Статтею 17 Закону України «Про архітектурну діяльність» встановлено, що професійна атестація виконавців робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, проводиться центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері архітектури (Мінрегіон).
Повідомляємо, що постановою Кабінету Міністрів України від 23.12.2020 №1340 «Деякі питання функціонування органів архітектурно-будівельного контролю та нагляду» було внесено зміни до постанови Кабінету Міністрів України №219 від 13.03.2020, якою утворено Державну інспекцію архітектури та містобудування України, яка відповідно до Положення про Державну інспекцію архітектури та містобудування України здійснює ліцензування видів господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками. Також відповідно до пункту 11 Міністерству розвитку громад та територій протягом трьох місяців подати в установленому порядку пропозиції щодо внесення змін до нормативно-правових актів Кабінету Міністрів України та привести власні нормативно-правові акти у відповідність із цією постановою.
Відповідно до вимог частини 2 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом, та у разі, якщо про це було зазначено у тендерній документації. Зважаючи на вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі пункту 3 частини 1 статті 31, наявні підстави відхилення переможця у зв’язку із ненаданням копій ліцензій або документів дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
жах
Дата подання: 18 січня 2021 15:27
Дата відповіді: 18 січня 2021 15:38
255 С401-3 Код А1.Самоскиди
КамАЗ-5511 маш-год 190673,
280165888
Відповідь: 255. С401-3 Код А1.Самоскиди КамАЗ-5511 маш-год 190673,280165888
Згідно підсумкової відомості рескрсів
Згідно підсумкової відомості рескрсів
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-29-003280-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Код ЄДРПОУ:3850058446
Дата подання: 21 березня 2021 13:57
Дата подання: 21 березня 2021 13:57
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 березня 2021 17:39
рішення від 24.03.2021 № 5900 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 24 березня 2021 17:39
інформація про перенесення від 02.04.2021 № 5219.pdf
Дата публікації: 02 квітня 2021 19:24
інформація про резолютивну частину рішення від 07.04.2021 № 7200.pdf
Дата публікації: 08 квітня 2021 19:55
рішення від 07.04.2021 № 7200.pdf
Дата публікації: 12 квітня 2021 21:13
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №7200-р/пк-пз від 07.04.2021 р. Замовником 14.04.2021 р. в електронній системі закупівель скасовано рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «Ростдорстрой» та ТОВ «ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ»
Дата виконання рішення замовником: 15 квітня 2021 16:31
Номер скарги: UA-2020-12-29-003280-c.c2
Статус:
Залишено без розгляду
Скаржник: FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI, Код ЄДРПОУ:3850058446
Дата подання: 20 квітня 2021 12:21
Дата подання: 20 квітня 2021 12:21
Рішення органу оскарження: Скарга не відповідає вимогам частин 2-5 та 9 статті 18 Закону про публічні закупівлі
рішення від 22.04.2021 №8721.pdf
Дата публікації: 23 квітня 2021 11:46
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 15 квітня 2021
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
Код ЄДРПОУ: | 03451526 |
Місцезнаходження: | 10029, Україна, Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2021 14:33
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 березня 2021 13:46
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Рішення скасоване
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 березня 2021 14:21
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2021 09:44
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 квітня 2021 09:40
|
FERMAK INSAAT TAAHHUT ANONIM SIRKETI | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 квітня 2021 16:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
1 798 812 000,00
UAH з ПДВ
|
1 730 100 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
1 810 111 975,00
UAH з ПДВ
|
1 734 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
1 730 100 000,00
UAH з ПДВ
|
29 квітня 2021 10:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:14
|
129_10_11 від 07.02.24.pdf | зміни до договору |
08 лютого 2024 14:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:41
|
Додаткова угода № 129_9_261 від 27.12.23.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2023 15:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 15:01
|
129_7_7 від 31.01.23 М-21.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 14:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 січня 2023 11:48
|
129_6_377 від 29.12.22 М-21.pdf | зміни до договору |
02 січня 2023 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 серпня 2022 09:29
|
129_5_142 М-21.pdf | зміни до договору |
04 серпня 2022 09:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 лютого 2022 09:35
|
129_4_57 від 23.02.22 М-21.pdf | зміни до договору |
24 лютого 2022 09:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:20
|
129_3_332 від 22.12.21 М-21 Онур.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 серпня 2021 08:37
|
дод.угода №129_2_193 від 16.08.21 М-21.pdf | зміни до договору |
18 серпня 2021 08:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 травня 2021 11:03
|
129_1_131 вцід 24.05.21.pdf | зміни до договору |
25 травня 2021 11:02
|
Електронний підпис | укладений |
20 травня 2021 13:44
|
договір №129 від 18.05.2021 Онур М-21.pdf | укладений |
20 травня 2021 13:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди про зменшення суми Договору. Сума цього Договору становить 1 594 946 289 грн. 60 коп. (Один мільярд п’ятсот дев’яносто чотири мільйони дев’ятсот сорок шість тисяч двісті вісімдесят дев’ять гривень 60 коп.), у тому числі ПДВ 265 824 381 грн. 60 коп. (двісті шістдесят п’ять мільйонів вісімсот двадцять чотири тисячі триста вісімдесят одна гривня 60 коп.). Бюджетні та фінансові зобов’язання за Договором дорівнюють договірній ціні за виключенням зворотних сум та становлять 1 594 646 755 грн. 20 коп. (Один мільярд п’ятсот дев’яносто чотири мільйони шістсот сорок шість тисяч сімсот п’ятдесят п’ять гривень 20 коп.), у тому числі ПДВ 265774459 грн. 20 коп. (двісті шістдесят п’ять мільйонів сімсот сімдесят чотири тисячі чотириста п’ятдесят дев’ять гривень 20 коп.). Внести зміни до Договірної ціни (Додаток № 1). Внести зміни до календарного графіка надання послуг (Додаток №2). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/1/131 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 20 000,00 грн. (двадцять тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 3 333,33 грн. (три тисячі триста тридцять три гривні 33 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 80 000,00 грн. (вісімдесят тисяч гривень 00 коп.), у тому числі ПДВ 13 333,33 грн. (тринадцять тисяч триста тридцять три гривні 33 коп.) згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (із змінами). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/2/193 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок коштів загального фонду Державного бюджету на 470 746 818,74 грн. (чотириста сімдесят мільйонів сімсот сорок шість тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 74 коп.), у тому числі ПДВ 78 457 803,12 грн. (сімдесят вісім мільйонів чотириста п’ятдесят сім тисяч вісімсот три гривні 12 коп.). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 470 826 818,74 грн. (чотириста сімдесят мільйонів вісімсот двадцять шість тисяч вісімсот вісімнадцять гривень 74 коп.), у тому числі ПДВ 78 471 136,46 грн. (сімдесят вісім мільйонів чотириста сімдесят одна тисяча сто тридцять шість гривень 46 коп.), з них: - 470 746 818,74 грн. (Загальний фонд); - 80 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами). Внести зміни до плану фінансування (Додаток №3). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/3/332 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 24 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування на 2022 рік у розмірі 290 983 500,00 грн. (двісті дев’яносто мільйонів дев’ятсот вісімдесят три тисячі п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 48 497 250,00 грн. (сорок вісім мільйонів чотириста дев’яносто сім тисяч двісті п’ятдесят гривень 00 копійок). Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/4/57 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803) Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2022 році на 60 416 500,00 грн. (шістдесят мільйонів чотириста шістнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 10 069 416,67 грн. (десять мільйонів шістдесят дев’ять тисяч чотириста шістнадцять гривень 67 копійок). Всього сума фінансування на 2022 рік становить 351 400 000,00 грн. (триста п’ятдесят один мільйон чотириста тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 58 566 666,67 грн. (п’ятдесят вісім мільйонів п’ятсот шістдесят шість тисяч шістсот шістдесят шість гривень 67 копійок). Пункт 5.1. розділу 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН доповнити абзацами другим та третім наступного змісту: «Оплата виконаних робіт (послуг) здійснюється з урахуванням вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX). При відтермінуванні оплат на умовах, визначених абзацом другим пункту 5.1. розділу 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН, в обсязі фінансування, що визначений згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 року № 65 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 15 липня 2022 року № 803), 3% річних та інфляційних втрат не нараховуються.». Розділ 5. ПОРЯДОК ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАХУНКІВ СТОРІН доповнити пунктом 5.13. такого змісту: «5.13. «Акти приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма №КБ-2в) підписані Сторонами Договору відповідно до вимог 39 статті Закону України «Про Державний бюджет України на 2022 рік» (зі змінами від 31 травня 2022 року № 2290-IX)» оплачуються Замовником відповідно до фактичних надходжень одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт/послуг згідно з примірними формами № КБ-2в та № КБ-3 та звільняють Замовника від будь-якої відповідальності за відтермінування фактичної оплати за такими актами.». Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/5/142 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії Договору по 31 грудня 2023 року. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/6/377 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2023 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2024 року. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/7/7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» та згідно пунктів 7.1, 15.5. та 15.6. Договору № 129 від 18 травня 2021 року Сторони дійшли згоди про продовження строку дії Договору та пункти 7.1, 15.1. Договору викласти в наступній редакції: «7.1.Строки надання послуг: Початок: дата підписання Договору. Закінчення: по 31 грудня 2024 року. Строки надання послуг можуть змінюватися за згодою Сторін шляхом підписання Додаткових угод, якщо чинним законодавством не передбачено інше. Замовник може приймати рішення про уповільнення темпів надання послуг, їх зупинення або прискорення з внесенням відповідних змін у Договір. 15.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та діє по 31 грудня 2024 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» Внести зміни до Календарного графіка надання послуг (Додаток №2) та викласти його у новій редакції. Внести зміни до Плану фінансування (Додаток №3) та викласти його у новій редакції. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/9/261 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з продовженням строку дії Договору по 31 грудня 2024 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк дії забезпечення виконання Договору по 31 січня 2025 року. Сума договору після внесення змін: 1 594 946 289,60 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 послуга. |
Номер договору про закупівлю: | 129 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 129/10/11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |