Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Заправка та відновлення картриджів, код по ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
4 220,00 UAH
UA-2020-12-29-002828-c f0146464ff2e443cb8f6947ca1a917d9
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марковець Наталія Миколаївна

+380459748950 MARKOVETZ17091968@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУЧАНСЬКИЙ КОНСУЛЬТАТИВНО-ДІАГНОСТИЧНИЙ ЦЕНТР" БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42081679
Місцезнаходження: 08292, Україна , Київська обл., Буча, 08292, Київська обл., місто Буча, ВУЛИЦЯ ПОЛЬОВА, будинок 21/10
Контактна особа: Марковець Наталія Миколаївна
+380459748950
MARKOVETZ17091968@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
9 шт.
Відновлення картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Польова, 21/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
5 шт.
Заправка картриджів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08292, Україна, Київська область, Буча, Польова, 21/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється згідно з актом виконаних робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 13:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-приватний підприємець Мірошниченко Ігор Анатолійович
#2380004636
Переможець 4 220,00
UAH
29 грудня 2020 13:05

Документи

29 грудня 2020 13:05
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 12:47
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 13:07
4220.PDF укладений
29 грудня 2020 13:07

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 4 220,00
UAH