Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Очікувана вартість
730 000,00 UAH
UA-2020-12-29-002704-b 6974968afe0c4d18b1a87565ea002f55
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Трибрат Оксана Євгенівна

+380532573136 poltosvita@osvitapoltava.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ І НАУКИ ПОЛТАВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02145725
Місцезнаходження: 36000, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Соборності, 36
Контактна особа: Трибрат Оксана Євгенівна
+380532573136
poltosvita@osvitapoltava.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020 17:21
Звернення за роз’ясненнями: до 15 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 лютого 2021 17:26
Очікувана вартість: 730 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 найменувань
75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м. Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
1 послуга
Послуги пожежних і рятувальних служб (цілодобовий нагляд працездатності об’єктової пожежної сигналізації та технічне обслуговування системи автоматичної пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, м.Полтава, Навчальні заклади освіти комунальної форми власності м. Полтави
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75251110-4 — Послуги з протипожежного захисту

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за поставлену Послугу проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Учасником рахунка на оплату Послуги по факту Надання Послуги Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

17 лютого 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 15:56
Зміни.docx
17 лютого 2021 15:56
тд спостереження 2021.docx
09 лютого 2021 15:12
ДОДАТОК 3 проект договору змінений.doc
09 лютого 2021 15:12
Зміни пожежка.docx
04 лютого 2021 18:25
Зміни.doc
29 грудня 2020 17:21
Оголошення кошти місцевого бюджету.docx
17 лютого 2021 16:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 лютого 2021 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 лютого 2021 18:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 грудня 2020 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 лютого 2021 15:56
Зміни.docx
17 лютого 2021 15:56
тд спостереження 2021.docx
09 лютого 2021 15:12
тд спостереження 2021 змінена.docx
04 лютого 2021 18:25
тд спостереження 2021.docx
29 грудня 2020 17:21
тд спостереження 2021.docx
09 лютого 2021 15:12
ДОДАТОК 3 проект договору змінений.doc
29 грудня 2020 17:21
ДОДАТОК 3 проект договору.doc
09 лютого 2021 15:12
Зміни пожежка.docx
04 лютого 2021 18:25
Зміни.doc
29 грудня 2020 17:21
Оголошення кошти місцевого бюджету.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-29-002704-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС!, Код ЄДРПОУ:39138281
Дата подання: 05 січня 2021 16:04
На дискримінаційні та антиконкурентні діїї замовника
СКАРГА у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) та в порядку статті 18 Закону ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" має намір взяти участь у процедурі закупівлі «75250000-3 Послуги пожежних і рятувальних служб)» за оголошенням № UA-2020-12-29-002704-b (надалі – Процедура закупівлі), що здійснюється Замовником. При цьому, Замовником у тендерній документації встановлені вимоги, які порушують принципи здійснення закупівель, визначені статтею 5 Закону (зокрема, – недискримінація учасників,), положення частини четвертої статті 22 Закону (тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників), а також права та законні інтереси суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства. ТОВ "ЕЛЕКТРО ПЛЮС!" вважає, що дискримінаційними (по відношенню до суб'єкта оскарження) та такими, що обмежують конкуренцію, порушують законодавство та перешкоджають суб'єкту оскарження взяти участь у Процедурі закупівлі на рівні з іншими учасниками, є наступні умови тендерної документації (надалі – Документація). Законом визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Закоом передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників 1.У тендерній документації міститься вимога: Учасник в складі тендерної пропозиції надає інші документи: Довідка про можливість здійснення цілодобової диспетчерської служби (посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання мнс (ДСНС) України та іншу наявну документацію Скаржник повідомляє, що вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних 9 сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не зобов’язані реєструвати ПЦС. Для Скаржника, дана вимога є дискримінаційною, оскільки він не має посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України і не можемо його мати, оскільки отримали ліцензію і почали провадити діяльність в 2017 році і на нас не поширювалася вимога про реєстрацію ПЦС. Тому Скаржник просить зобов'язати Замовника виключити вимогу щодо надання посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України. Враховуючи наведене вище, взяти участь у Процедурі закупівлі можуть лише ті учасники, які мають посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних Центру спостерігання ДСНС України, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника та інших суб’єктів господарювання. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги Закону, так як згідно з частиною першою статті 5 Закону Закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та не дозволяють Скаржнику прийняти участь в процедурі закупівлі. ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника внести зміни до тендерної документації, а саме: виключити вимогу Замовника про надання «Довідка про можливість здійснення цілодобової диспетчерської служби (посвідчення про реєстрацію пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання мнс (ДСНС) України та іншу наявну документацію» 2. У тендерній документації міститься вимога: «3. Огляд об’єктів Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий, що підтверджується Актами огляду об’єктів Замовника підписаними відповідальними особами закладів освіти, копії яких Учасник має надати в складі тендерної пропозиції. Пропозиції учасників, які не були присутні на об’єктах не беруться до уваги та не розглядаються» Вважаємо, що вимога щодо надання акту огляду об’єктів Замовника підписаними відповідальними особами закладів освіти є дискримінаційною та додана з метою дискримінації небажаних учасників. Оскільки Замовник має можливість підписати відповідні листи лише обраними безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у процедурі закупівлі. На сьогодні в Україні запроваджено карантинні обмеження на загальнонаціональному рівні. Об’єкти Замовника які необхідно оглянути – це школи та дошкільні навчальні заклади в яких постійно перебувають діти, відвідування даних об’єктів може принести шкоду здоров’ю дітей. Звернувшись телефоном в декілька навчальних закладів щоб погодити час та дату відвідування Скаржник категоричну отримав відмову, з відповіддю що нас на об’єкт ніхто не допустить. Тобто ми не маємо можливості оглянути об’єкт та підписати акт огляду об’єктів. За таких умов, Скаржник позбавлений можливості отримати зазначений акт огляду з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції Скаржника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. 3. У тендерній документації міститься вимога: «Учасник надає в складі пропозиції копію ліцензії відповідно до наказу ДСНС України "Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення" згідно постанови КМУ України №852 від 23 листопада 2016 року, Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності від 02.03.2015р. № 222-VIII із змінами та доповненнями» Скаржник вважає, що вимога щодо надання копію ліцензії відповідно до наказу ДСНС України "Про видачу ліцензії на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення» є дикримінаційною, та такою, що не дозволяє Скаржнику прийняти участь в процедурі закупівлі з наступних причин: Відповідно до інформації, розміщеної на офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій за посиланням https://www.dsns.gov.ua/ua/Licenzuvannya.html «Відповідно до Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензія, це право суб’єкта господарювання на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню (пункт 5 частини першої статті 1). Видача ліцензії - надання суб’єкту господарювання права на провадження виду господарської діяльності або частини виду господарської діяльності, що підлягає ліцензуванню, шляхом прийняття органом ліцензування рішення про видачу ліцензії, про що робиться запис у ліцензійному реєстрі (пункт 11 частини першої статті 1). Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру, щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії (частина третя статті 2). На офіційному сайті Державної служби України з надзвичайних ситуацій наявний ліцензійний реєстр доступ до яких є вільним., в якому Замовник може пересвідчитися, що Скаржник має ліцензію. Починаючи з 2016 ліцензія в паперовій формі не видається, а лише вноситься відповідний запис в ліцензійний реєст. Скаржник отримав ліцензію в 2017 році тому не має її в паперовій формі і виходячи з цього, не може надати її копію у складі тендерної пропозиції. Відповідно до ЗУ «Про ліцезування видів господарської діяльності»: - ліцензійний реєстр – це автоматизована система збору, накопичення та обробки даних про суб’єктів господарювання, які в установленому законом порядку звернулися до органу ліцензування із заявою про отримання ліцензії, провадять діяльність на підставі ліцензії, дія ліцензії яких зупинена, ліцензія яких анульована. - Суб’єкт господарювання може здійснювати види господарської діяльності, що підлягають ліцензуванню, з дня внесення відомостей до ліцензійного реєстру щодо рішення органу ліцензування про видачу йому ліцензії. Відповідно до п. 4 ст. 22 Закону Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Скаржник не має ліцензії в паперовому вигляді, та не зобовязаний її мати в паперовому вигляді. За таких умов, Скаржник позбавлений можливості надати копію ліцензії з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції Скаржника, що є дискримінаційним по відношенню Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. 4. У тендерній документації міститься вимога: «Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи (у форматі .pdf та/або .jpg та/або .jpeg) шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: 8.2. документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (скан-копія з оригіналу) та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (скан-копія/-ій з оригіналу документу/-ів або скан-копія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них);» Скаржник повідомляє, що вимога щодо надання «документи, що підтверджують наявність в учасника антикорупційної програми (скан-копія з оригіналу) та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми (скан-копія/-ій з оригіналу документу/-ів або скан-копія з оригіналу витягу/-ів чи виписки/-ок з нього/них);» є дискримінаційною та такою, що не дозволить прийняти участь у процедурі закупівлі, так як, відповідно до п. 13 ст. 17 Закону дані документи передбачені для подання якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом); Скаржник не має антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та не зобов’язаний ії мати відповідно до Закону. Дана вимога Замовника є безпідставною, так як вартість закупівлі складає 730 000,00 грн що не перевищує 20 млн. грн. Дана вимога не дозволяє Скаржнику прийняти участь у процедурі закупівлі так як Скаржник не має антикорупційної програми та уповноваженого з реалізації антикорупційної програми та не зобов’язаний ії мати відповідно до Закону. За таких умов, Скаржник позбавлений можливості прийняти участь у процедурі закупівлі, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції Скаржника, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника. Згідно з частиною першою статті 5 Закону закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Враховуючи вище викладене, ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» просить зобов’язати Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації. Виходячи з вищенаведеного, керуючись нормами, зокрема, статті 18 Закону Скаржник просить: 1. прийняти скаргу до розгляду; 2. зобов'язати Замовника внести зміни до тендерної документації, усунувши наведені вище неправомірні, такі, що не відповідають нормам Закону, дискримінаційні та антиконкурентні умови, та привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства. Директор ТОВ «ЕЛЕКТРО ПЛЮС!» І.А. Каплунов
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 06 січня 2021 18:25
рішення від 06.01.2021 № 139 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 06 січня 2021 18:25
рішення від 19.01.2021 №900.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 18:08
Коментар замовника щодо усунення порушення: Протоколом № 83 засідання тендерного комітету управління освіти і науки Полтавської міської ради від 04.02.2021 р. прийняти рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за №900-р/пк-пз від 19.01.2021 р. до виконання, та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 05 лютого 2021 15:19

Документи подані скаржником

05 січня 2021 15:48
скарга

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 лютого 2021 17:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПФ ТОВ "Пожежне спостерігання" 710 000,00
UAH з ПДВ
710 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

24 лютого 2021 10:48
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:39
Електронний підпис
23 лютого 2021 14:36
Цифрові підписи 2.rar
23 лютого 2021 14:01
Договір 2021.rar
23 лютого 2021 14:01
Витяг 2021 р..pdf
17 лютого 2021 16:04
Електронний підпис
16 лютого 2021 10:27
Електронний підпис
16 лютого 2021 10:21
Право Підпису.pdf
12 лютого 2021 11:44
Електронний підпис
12 лютого 2021 11:42
Цифрові підписи.rar
11 лютого 2021 10:58
Договір 2021.rar
09 лютого 2021 11:44
Матеріально тех база.rar
09 лютого 2021 11:39
ТЕХ док Додаток 2.rar
09 лютого 2021 11:19
Довідка працівники.pdf
09 лютого 2021 09:12
Цінова пропозиція.rar
09 лютого 2021 09:00
Фін звітність - 0002.pdf
09 лютого 2021 09:00
Фін звітність - 0001.pdf
09 лютого 2021 09:00
Ліцензія.PDF
09 лютого 2021 09:00
ISO 9001 2015.pdf
09 лютого 2021 09:00
Право підпису.pdf
09 лютого 2021 09:00
Довідка правочин.pdf
09 лютого 2021 09:00
Протокол 2021 - 0002.pdf
09 лютого 2021 09:00
Протокол 2021 - 0001.pdf
09 лютого 2021 09:00
Доверенность - 0002.pdf
09 лютого 2021 09:00
Доверенность - 0001.pdf
09 лютого 2021 09:00
Витяг оновлений.pdf
09 лютого 2021 09:00
Положення філія.rar
09 лютого 2021 09:00
Статут (2).rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПФ ТОВ "Пожежне спостерігання"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Інформація про відміну

Дата відміни
25 лютого 2021 17:26
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій