Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
GBN G. 1-218-182:2011 Current repair of principal motor road P-65 checkpoint "Mykolaivka"-Semenivka-Novgorod-Siversky-Gluhiv-checkpoint "Katerynivka" ( individual sections ) ( 45230000-8 Construction work for pipelines, communication and power lines, for highways, roads, airfields and railways; flatwork)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна , Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Контактна особа: |
Овчаренко Сергій +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Roads Service in Sumy Oblast |
National ID: | 24014538 |
Contact point: |
Ovcharenko Sergiy +380542700285 Sad_invest@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 16:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 16 лютого 2021 12:19 |
Очікувана вартість: | 108 458 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 084 580,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 542290 UAH |
Publication date: | 29 грудня 2020 16:59 |
Enquiries until: | 19 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 29 січня 2021 00:00 |
Information
Estimated total value: | 108 458 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 1 084 580 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Documents of the tender proposition, which were prepared by the Participant of the fault, but stored in the Ukrainian language
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови КМУ від 04.12.19р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше трьох місяців відповідно до наданого головним розпорядником погодження та лише щодо робіт, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Попередня оплата (авансування) здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетний рахунок, відкритий на ім’я Підрядника в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф. КБ-3. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 січня 2021 11:12 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 січня 2021 11:10 |
+ПУБЛ ТД ПСР Р-65 19.01.doc | |
19 січня 2021 11:10 |
+Публ Перелік змін ТД ПСР Р-65 19.01.20.docx | |
29 грудня 2020 16:56 |
ПУБЛ ПРЕКТ ДОГ ПСР Р-65 29.12.doc | |
29 грудня 2020 16:56 |
ПУБЛ ТД ПСР Р-65 29.12.doc |
19 січня 2021 11:12 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
19 січня 2021 11:10 |
+ПУБЛ ТД ПСР Р-65 19.01.doc
|
|||
19 січня 2021 11:10 |
+Публ Перелік змін ТД ПСР Р-65 19.01.20.docx
|
|||
29 грудня 2020 16:56 |
ПУБЛ ПРЕКТ ДОГ ПСР Р-65 29.12.doc
|
|||
29 грудня 2020 16:56 |
ПУБЛ ТД ПСР Р-65 29.12.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно зарахування досвіду виконання робіт з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту доріг, вулиць та під'їздних доріг, Замовником зараховуватиметься досвід виконання робіт згідно вимог тендерної документації, встановлених відповідно до Методичних рекомендацій
щодо методології особливостей здійснення закупівель у сфері дорожнього господарства: на автомобільних дорогах загального користування державного значення будь-якої категорії або місцевого значення І,ІІ,ІІІ чи ІV категорії чи магістральних доріг і вулиць (в населених пунктах).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-10-03-000019 ● 402a4dad02c34c1e9985c68e4fbaa072
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 жовтня 2022 12:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.10.2022 № 234
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
39 UA-2020-12-29-002601-b 29.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-10-07 17:42:18
Запит на отримання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2020-12-29-002601-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Просимо надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог пункту 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в частині забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо об’єктивних обставин зміни строку дії договору підряду від 05.03.2021 № 4С-2021 (далі – Договір) та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт за даним договором.
5. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо укладання додаткових угод 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 до Договору та причини їх не оприлюднення а електронній системі закупівель.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-10-12 12:34:38
Про надання пояснень у процедурі закупівлі UA-2020-12-29-002601-b
Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 03.10.2022 року № 234 Департаментом моніторингу закупівель здійснюється моніторинг закупівлі
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2020-12-29-002601-b.
07.10.2022 року Державною аудиторською службою України сформовано запит про надання пояснень, відповідно до якого Службу автомобільних доріг у Сумській області зобов’язано надати пояснення, інформацію та документи через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
З порушених у запиті питань повідомляю наступне.
1.Технічні характеристики предмета закупівлі визначені кошторисною документацією по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) (затверджена наказом САД у Сумській області №85 від 26.11.2020 року).
Якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до ДБН В.2.3-4:2015, ДСТУ 3587-97, СОУ 42.1-37641918-117:2014.
Обґрунтування розміру витрат по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками), що є очікуваною вартістю предмета закупівлі, визначені відповідно до кошторисної документації по обʼєкту з урахуванням позитивної експертної оцінки щодо розгляду кошторисної документації та складають 108 458 000,00 грн.
Договір про надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" є довгостроковим та передбачає виконання робіт протягом 2021-2023 років (з урахуванням внесених змін). При цьому, розмір бюджетного призначення на 2021 рік при укладенні договору був визначений відповідно до постанови КМУ від 17.02.2021 року №122 в межах 35 000 тис. грн.
2. На виконання вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) САД у Сумській області у визначених законодавством строках на сторінці власного веб-сайту: https://su.ukravtodor.gov.ua/ було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь).
Разом з тим, повідомляю, що у лютому 2022 року хакерської атаки зазнав сайт Державного агентства автомобільних доріг України https://ukravtodor.gov.ua та, зокрема, сторінка Служби автомобільних доріг у Сумській області, де був розділ, в якому протягом 2020-2022 років заповнювалась інформація щодо публічних закупівель, в тому числі обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, а також інша суспільно важлива інформація.
Через хакерську атаку зазначена інформація уся була втрачена і швидкому відновленню не підлягає. Зберегти інформація вдалося лише частково завдяки резервним копіям 2019 року. Наразі сайт вже частково функціонує, але лише в межах робочих IP-адрес, та йде його подальше налаштування. Одразу після остаточного завершення усіх регламентних робіт інформація буде поступово заново заповнюватись.
Тож станом на дату подання цих пояснень зазначене унеможливлює надання конкретного посилання на сторінку власного веб-сайту, де Замовником було розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик, очікуваної вартості предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення закупівлі, яка є предметом моніторингу.
3. Відповідно до пункту 6 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю супровідним листом на адресу Замовника надає оригінал банківської гарантії у розмірі 0,5% вартості договору.
Так, переможцем ТОВ "Торговий дім "Дінастія" на адресу САД у Сумській області супровідним листом за вих.№58 від 02.03.2021 року надано оригінал банківської гарантії №290/2021/СмОД-МСБ-Г від 01.03.2021 року, що відповідає вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації.
4. Відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року обсяг фінансування обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) за договором 4С-2021 від 05.03.2021 року на 2022 рік складав 5 794 970,80 грн. На 2022 рік обсяг фінансування по обʼєкту доведено підряднику в межах цієї постанови КМУ з урахуванням фінансування об’єкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 контрольно-пропускний пункт «Миколаївка»-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-Контрольно-пропускний пункт «Катеринівка» (окремими ділянками) (додаткові послуги) за договором 47С-2021 від 22.12.2021р. Таким чином, у звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по даному обʼєкту, керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», Сторонами за договором № 4С-2021 від 05.03.2021 року продовжено дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року шляхом підписання додаткової угоди.
6. Протягом 2021 – 2022 років Замовником та Підрядником було укладено додаткові угоди №1-8, що не стосувались змін істотних умов договору (окрім №9, яка оприлюднена), а стосувались затвердження фінансування, доповнення банківських реквізитів, затвердження календарних графіків надання послуг, тощо. Копії додаткових угод №1-8 до договору № 4С-2021 від 05.03.2021 року додаються до пояснення.
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку від 25.10.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-29-002601-b Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 03.10.2022 року № 234 Департаментом моніторингу закупівель здійснювався моніторинг закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка" – Семенівка – Новгород-Сіверський – Глухів – контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), ідентифікатор доступу до закупівлі UA-2020-12-29-002601-b, за результатами проведення якого 25.10.2022 року складено та оприлюднено в електронній системі закупівель висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-29-002601-b (далі – Висновок) та зобов’язано САД у Сумській області здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення і здійснення процедури закупівлі у відповідності до вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. САД у Сумській області (далі – Замовник) детально опрацьовано та проаналізовано зазначений Висновок. Однак, Замовник вважає його незаконним та необґрунтованим, тому, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), до нього надаються аргументовані заперечення. Контролюючий орган вбачає порушення Замовником, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», як таку, що не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 Закону. У Висновку ДАСУ зазначається про порушення вимог частини шістнадцятої статті 29 Закону Замовником та оприлюднення ним учаснику ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» повідомлення з вимогою надання документів фактично відсутніх у складі тендерної пропозиції останнього. Так, Замовником у тендерній документації (далі – ТД) на закупівлю, що була предметом моніторингу, встановлено до учасників закупівлі вимогу на підтвердження відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідно до п. 5.1.2 розділу Інструкція з підготовки ТД для підтвердження відповідності учасників даному кваліфікаційному критерію учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, за переліком та в кількості не менше, визначеної Замовником в тендерній документації Ключовий персонал інженерно-технічних працівників, наявність якого мав підтвердити учасник, зокрема, інженер-кошторисник (не менше 1 особи). На виконання вищезазначеного учасником ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» у складі своєї тендерної пропозиції подано довідку №0127/1.2-Т/1 від 27.01.2021 року про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, за формою згідно Додатку 2 до тендерної документації шляхом завантаження файлу «1.2. Наявність працівників.pdf». Завантажений документ за формою відповідає встановленій Замовником вимозі до підтвердження кваліфікаційного критерію. При цьому під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Автомагістраль-Південь» Замовником встановлено відсутність у зазначеній довідці інформації на підтвердження наявності в учасника інженера-кошторисника. Відповідно до абз. 1 ч. 16 ст. 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Невідповідність в інформації та документах може розглядатися в площині невідповідності між собою або ж у площині невідповідності вимогам ТД. На переконання Замовника контролюючий орган плутає тлумачення ч. 16 ст.29 Закону, ототожнюючи усунення невідповідності в інформації та/або документах з поданням учасником відсутніх документів на підтвердження кваліфікаційного критерію. Зазначена норма Закону містить положення про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. У даному конкретному випадку, документ наданий, проте містить невідповідність, право на усунення якої передбачено Законом. У зв’язку з цим, учаснику було запропоновано усунути виявлену невідповідність в наданих у пропозиції документах шляхом надання інформації та підтверджуючих документів про наявність в учасника процедури закупівлі інженера-кошторисника, подання яких вимагалось тендерною документацією. Зазначений підхід Замовника відповідає позиції АМКУ: якщо учасник подав документи в частині підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям та/або права підпису, він має безумовне право виправити помилки в цій частині, зокрема шляхом завантаження документів, яких не вистачає. Якщо, згідно з рішенням АМКУ, у тендерній пропозиції учасника наявні невідповідності в документах, щодо яких передбачено право виправлення, Замовник зобов’язаний надати такому учаснику право їх виправити (рішення АМКУ у закупівлях UA-2020-04-30-000829-c, UA-2020-11-17-000919-c, UA-2020-11-20-002554-c, UA-2020-09-08-005121-c) (копії рішень додаються). Згідно з п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону спеціалізованим органом оскарження публічних закупівель є Антимонопольний комітет України, позицію якого у цьому випадку вважаємо вагомою. Окрім того, відповідно до консультаційної відповіді Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1562/2020 виходячи зі специфіки предмета закупівлі та вимог, встановлених в тендерній документації, керуючись принципами здійснення закупівель, визначеними у статті 5 Закону та переліком інформації та/або документів, передбачених частиною шістнадцятою статті 29 Закону, визначення невідповідностей в документах, поданих у складі тендерної пропозиції учасника, здійснюється замовником самостійно. Таким чином, встановивши певну невідповідність в інформації та документах (довідці №0127/1.2-Т/1 від 27.01.2021 року) тендерної пропозиції учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ», подання яких вимагалось тендерною документацією, Замовником 05.02.2021 року виконано обов’язок, передбачений ст. 26 Закону, щодо розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, які виправлено учасником завантаженими 06.02.2021 року відповідними файлами. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Тож 08.02.2021 року Замовником правомірно було прийнято рішення про допуск учасника ТОВ «АВТОМАГІСТРАЛЬ-ПІВДЕНЬ» до аукціону. Виходячи з вищевикладеного, висновок Держаудитслужби від 25.10.2022 року про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2020-12-29-002601-b містить необґрунтовані та передчасні висновки про порушення САД у Сумській області, яке полягає у не відхиленні тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню відповідно до Закону.
2022-10-31 14:24:41
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Висновок оскаржено в Сумському окружному адміністративному суді 07.11.2022 р. |
Дата публікації: | 08 листопада 2022 |
Номер відкриття провадження: | 2-а/480/7469/22 |
Дата відкриття провадження: | 08 листопада 2022 |
Документи:
09 листопада 2022 10:09
|
Електронний підпис |
09 листопада 2022 10:09
|
Електронний підпис |
08 листопада 2022 18:31
|
Електронний підпис |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Сумській області |
Код ЄДРПОУ: | 24014538 |
Місцезнаходження: | 40002, Україна, Сумська область обл., Суми, м. Суми, вул. Роменська, 79/2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:26
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 15:22
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 лютого 2021 12:40
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" |
106 099 144,80
UAH з ПДВ
|
105 014 564,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
107 297 500,00
UAH з ПДВ
|
106 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Торговий дім "Дінастія" #38118770 |
Переможець |
105 014 564,70
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 10:22
|
виконання Дінастія.pdf | укладений |
02 січня 2024 10:22
|
виконання Дінастія.pdf | укладений |
02 січня 2024 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2023 15:51
|
Scan ДУ 11 Дог 4С 2812.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2023 15:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2022 16:01
|
Scan 4C ДУ 9 0908.PDF | зміни до договору |
09 серпня 2022 16:00
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2021 11:13
|
Скан Дог 4С Р-65 Династія 05.03.pdf | укладений |
05 березня 2021 11:12
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з недостатністю бюджетного фінансування у 2022 році по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками), керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», продовжити дію Договору та строк надання послуг до 31.12.2023 року, виклавши абз. 1 п. 5.1 розділу V та п. 10.1 розділу Х Договору у наступних редакціях: - абз. 1 п. 5.1: «Строк (термін) надання послуг – згідно з календарним графіком надання послуг, в межах часу з дати укладення договору до 31 грудня 2023 року»; - п. 10.1: «Договір набуває чинності з моменту його підписання Сторонами, а в частині надання послуг – з моменту затвердження бюджетного фінансування на об’єкт, що є предметом закупівлі, та діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків - до повного виконання ними своїх зобов’язань за цим Договором». 2. Календарний графік надання послуг (Додаток 2) викласти в редакції, що додається. 3. У назві Додатку №1 до Договору цифри «2021-2022» замінити на «2021-2023». 4. У звʼязку з затвердженням обсягів бюджетного фінансування по обʼєкту Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-65 Контрольно-пропускний пункт "Миколаївка"-Семенівка-Новгород-Сіверський-Глухів-контрольно-пропускний пункт "Катеринівка" (окремими ділянками) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 19.01.2022 року № 65 (зі змінами) викласти підпункт 3.1-1 п. 3.1 розділу ІІІ Договору у наступній редакції: «Вартість Договору дорівнює ціні та складає 105 014 564, 70 грн., в тому числі за обсягами фінансування по роках: 2021 рік – 93 924 565,91 грн. (відповідно до постанов КМУ від 17.02.2021 року №122 (зі змінами) та №891 від 18.08.2021 року); 2022 рік – 5 794 970,80 грн. (відповідно до постанови КМУ №65 від 19.01.2022 року (зі змінами); 2023 рік – 5 295 027,99 грн.». |
Номер договору про закупівлю: | 4С-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У звʼязку з введенням військового стану в Україні та знаходженням об’єкта виконання робіт в 20 метровій прикордонній зоні, керуючись п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зменшити обсяг закупівлі за Договором, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видтків замовника, визначивши його у розмірі 99 719 536,71 грн. в тому числі ПДВ, що дорівнює загальній вартості робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 4С-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |