Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
М'ясо
Очікувана вартість
940 978,00 UAH
UA-2020-12-29-000904-b ● 99d52169fd294fe98fc76817dd282762
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 44060781 |
Місцезнаходження: | 09400, Україна , Київська обл., смт Ставище, вул. Цимбала Сергія, 44 |
Контактна особа: |
Ошийко Леся Михайлівна +380456451548 Stav_osvita@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 грудня 2020 11:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 січня 2021 11:30 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 14:09 |
Очікувана вартість: | 940 978,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 704,89 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15110000-2: М’ясо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6765 кг
М’ясо свинини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09401, Україна, Київська область, Ставище, Цимбала Сергія, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 15110000-2 — М’ясо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 грудня 2020 12:43 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 грудня 2020 11:27 |
ДК на м_ясо.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-29-000904-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДДЕН", Код ЄДРПОУ:43664833
Дата подання: 19 лютого 2021 11:06
Дата подання: 19 лютого 2021 11:06
Скарга
Скаржник вбачає за доцільне повідомити постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про спрямовані рішення Замовника на користь одного конкретного визначеного суб’єкта господарювання, яким є ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914), який є переможцем торгів.
З огляду на викладене, Замовник порушував принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій торгів та свідомо надав перевагу
ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) з грубими порушеннями тендерних умов.
Рішення про відповідність пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. вимогам закупівлі та про визнання ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) переможцем за процедурою закупівлі є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Такі дії Замовника є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі викладеного, а також у відповідності зі ст. 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
4. Визнати неправомірним рішення за Протоколом № 27 від 10.02.2021р. та скасувати його.
5. Зобов’язати Замовника переглянути результати процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України.
6. Повідомити про час та місце розгляду Скарги та запросити представника Скаржника для участі у розгляді Скарги.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 24 лютого 2021 12:11
рішення від 23.02.2021 №3268+лист замовнику.pdf
Дата публікації: 24 лютого 2021 12:11
Інформація про перенесення розгляду скарги від 03.03.2021 №2743.pdf
Дата публікації: 05 березня 2021 09:26
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.03.2021 №5178.pdf
Дата публікації: 17 березня 2021 16:51
рішення від 16.03.2021 №5178.pdf
Дата публікації: 19 березня 2021 20:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: 16.03.2021 Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення № 5178-р/пк-пз, згідно з яким, за результатами розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ВЛАДДЕН" від 19 лютого 2021 № UA-2020-1229-000904-b.c1, Колегія постановила зобов'язати Відділ освіти Ставищенської селищної ради Білоцерківського району Київської області скасувати рішення про визначення Фізичної особи-підприємця Бритвича Дмитра Леонтіиовича переможцем процедури закупівлі — «М'ясо», оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2020-12-29-000904-b.
Відповідно до п.11 ст.29 Закону, у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
На виконання вищевказаного рішення уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Скасувати рішення про визначення ФОП Бритвич Д.Л. (код ЄДРПОУ 2679309914) переможцем процедури закупівлі — «М'ясо», код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 - М’ясо, за № UA-2020-12-29-000904-b, прийнятого протоколом уповноваженої особи №27 від 10.02.2021 р.
2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (код ЄДРПОУ 2679309914) відповідно до аб.2 та аб.5 п.1 ч.1 ст.31 Закону.
3. Перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника, визначеного найбільш економічно вигідного, а саме: ТОВ «ВЛАДДЕН».
4. Оприлюднити відповідну інформацію на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель відповідно до ч.22 ст.18 та п.9 ч.1 ст.10 Закону.
Дата виконання рішення замовником: 23 березня 2021 10:58
Номер скарги: UA-2020-12-29-000904-b.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДДЕН", Код ЄДРПОУ:43664833
Скарга
Скаржник вбачає за доцільне повідомити постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про спрямовані рішення Замовника на користь одного конкретного визначеного суб’єкта господарювання, яким є ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914), який є переможцем торгів.
З огляду на викладене, Замовник порушував принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій торгів та свідомо надав перевагу
ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) з грубими порушеннями тендерних умов.
Рішення про відповідність пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. вимогам закупівлі та про визнання ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) переможцем за процедурою закупівлі є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Такі дії Замовника є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі викладеного, а також у відповідності зі ст. 18 Закону,
ПРОСИМО:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою.
3. Прийняти рішення про встановлення порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі.
4. Визнати неправомірним рішення за Протоколом № 27 від 10.02.2021р. та скасувати його.
5. Зобов’язати Замовника переглянути результати процедури закупівлі із врахуванням обставин, що викладені у скарзі та дотриманням чинного законодавства України.
6. Повідомити про час та місце розгляду Скарги та запросити представника Скаржника для участі у розгляді Скарги.
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2021-02-19-000007 • 62f5b740461148ccb5137b630c40cf49
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2021-02-19
•
13:37
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Відповідно до Протоколу розкриття тендерних пропозицій № UA-2020-12-29-000904-b від 15.01.2021р. тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) визначена найбільш економічно вигідною.
19.01.2021р. згідно з протоколом №8 на веб-порталі уповноваженого органу щодо пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) була опублікована вимога щодо усунення учасником невідповідностей тендерної пропозиції за предметом закупівлі - м’ясо, код національного класифікатора України ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 – М'ясо.
Виправлення виявлених Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах здійснюється протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей - до 20.01.2021р.
Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Ставищенської селищної ради Київської області №14 від 21.01.2021р. зазначено, що 21.01.2021р. уповноваженою особою було розглянуто додаткові документи підвантажені Учасником з метою усунення невідповідностей тендерної пропозиції та прийнято рішення продовжити строк розгляду тендерної пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) за предметом закупівлі - м’ясо, код національного класифікатора України ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 – М'ясо, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, до 20 робочих днів.
За проведеною уповноваженою особою перевіркою відповідності учасника всім вимогам законодавства та тендерної документації на закупівлю «М’ясо» за UA-2020-12-29-000904-b встановлено, що пропозиція учасника відповідає вимогам закупівлі.
Відповідно до Протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою відділу освіти Ставищенської селищної ради Київської області №27 від 10.02.2021р. Замовник ухвалив рішення визнати ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) переможцем за процедурою закупівлі - м’ясо, код національного класифікатора України ДК 021-2015 «Єдиний закупівельний словник» - 15110000-2 – М'ясо.
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможця процедури закупівлі (Протокол № 27 від 10.02.2021р.), виходячи з наступного.
Згідно з пп. 3.2.1. розділу ІІІ Документації цінова пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну та завантаження файлу у форматі “PDF” або “JPEG” з:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям. Документи подаються, відповідно до розділу 1 Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. Документи подаються, відповідно до розділу 2 Додатку №1 до тендерної документації;
- інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Документи подаються, відповідно до підпункту 3. Розділу 3 та Додатку 2 тендерної документації;
- документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції. Документи подаються, відповідно до розділу 3 Додатку №1 до тендерної документації;
- заповненою формою “ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ”. Форма заповнюється згідно з Додатком №4 до тендерної документації.
1. Розділом 3 Додатку 1 Документації (Інші документи) вимагається надання документів, зокрема:
- Відомості про учасника за встановленою формою;
- Копія свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (для платників, які зареєстровані до 01.01.2014р.), або витяг з реєстру платників податку на додану вартість (копія).
*Для не платників податку на додану вартість – оригінал листа учасника про відсутність реєстрації платника податку на додану вартість з зазначенням статусу платника податків. (копія відповідного документу, щодо статусу).
- Проект договору про закупівлю згідно Додатку 4 (під час укладання договору його умови можуть бути уточнені за взаємною згодою сторін)
Аналізуючи тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) виявлено, що учасником не було розміщено вищевказані документи у складі тендерної пропозиції.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовником у вимозі щодо усунення учасником невідповідностей тендерної пропозиції не вказано про таку невідповідність та не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
2. Додатком 2 Документації встановлені технічні вимоги до предмета закупівлі.
Аналізуючи тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) виявлено, що учасником не було розміщено у складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність встановленим технічним вимогам до предмета закупівлі відповідно до форми «Технічні вимоги до предмета закупівлі» наведеною у Додатку 2 Документації.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовником у вимозі щодо усунення учасником невідповідностей тендерної пропозиції не вказано про таку невідповідність та не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
19.01.2021р. згідно з протоколом №8 на веб-порталі уповноваженого органу щодо пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) була опублікована вимога щодо усунення учасником невідповідностей тендерної пропозиції.
19.01.2021р. та 10.02.2021р. ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) завантажено на веб-портал додаткові документи з метою усунення невідповідностей тендерної пропозиції.
Вважаємо, що ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не виправив виявлені Замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції з огляду на наступне.
3. Додатком 1 Документації вимагається, зокрема надання оригіналу або завіреної належним чином копії договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та холодильних приміщень Учасника з додаванням актів виконаних робіт
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено оригіналу або завіреної належним чином копії договору на проведення дезінфекції та дератизації складських та холодильних приміщень з додаванням актів виконаних робіт.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
4. ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) надав довідку про наявність транспортних засобів для транспортування харчових продуктів, що відповідають санітарним нормам, а саме: Ford transit та Citroen Jampi.
До довідки було надано свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу лише на Ford transit, загальний легковий пасажирський-В, реєстраційний номер АІ4573АК та довіреність від 21.05.2019р. щодо вказаного автомобіля.
Додатком 1 Документації вимагається, зокрема надання довідки про наявність транспортних засобів для постачання продуктів харчування.
До довідки додаються (для кожного зазначеного транспортного засобу):
- оригінал або завірена належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом (у разі відсутності власного спеціалізованого автотранспортного засобу копію договору оренди , надання транспортних послуг, інше… чинного на момент укладання договору про закупівлю) на якому буде здійснюватися постачання продукції;
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено оригінал або завірену належним чином копія документу, що підтверджує право власності/користування транспортним засобом Citroen Jampi ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914)
Разом з тим, Ford transit та Citroen Jampi є легковими пасажирськими транспортними засобами, не призначені для постачання продуктів харчування та не є спеціалізованими автотранспортними засобами для постачання продуктів харчування.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
5. Додатком 1 Документації вимагається, зокрема надання довідки про санітарну обробку автотранспортного засобу з додавання акту виконаних робіт, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі.
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено довідку про санітарну обробку автотранспортного засобу з додавання акту виконаних робіт, яким буде здійснюватись постачання предмету закупівлі.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
6. Додатком 1 Документації вимагається, зокрема надання довідки, що містить інформацію про наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено довідку, що містить інформацію про наявність в Учасника працівника(ів) відповідної кваліфікації, досвід та наявність необхідного рівня знань, які будуть задіяні в процесі виконання замовлення.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
7. Додатком 1 Документації вимагається надання довідки у довільній формі про виконання аналогічного договору. Аналогічним договором є договір (двосторонній або декілька сторонній) поставки товару, що є аналогічним за предметом закупівлі згідно коду національного класифікатора ДК 021:2015, подібний за змістом та своєю правовою природою.
Для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) надання в складі тендерної пропозиції:
- оригіналу або копії договору(ів) (не менше 1);
- копію чи оригіналу листа-відгуку про виконання договору(ів), копія якого надана згідно п.3.1 (не менше 1). Відгук повинен бути належно оформлений, містити вихідний номер та дату видачі такого документу.
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) надано Договір купівлі-продажу №7 від 20.01.2020р. укладеного з Відділом освіти Ставищенської райдержадміністрації (ідентифікаційний код 02143784).
Загальна сума договору становить 180 350,00 грн. без ПДВ.
Також ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) надано Відгук Відділу освіти Ставищенської селищної ради, в якому всупереч вимогам Документації щодо інформації, яка повинна міститись у даному відгуку ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було зазначено вихідний номер та дату видачі такого документу.
Відгук містить печатку Комунального закладу «Ставищенський районний центр соціальної підтримки дітей та сімей «Світанок» Ставищенської районної ради (ідентифікаційний код 25691531).
Таким чином, Відгук надано Комунальним закладом «Ставищенський районний центр соціальної підтримки дітей та сімей «Світанок» Ставищенської районної ради (ідентифікаційний код 25691531), який не був стороною договору купівлі-продажу №7 від 20.01.2020р.
Разом з тим, Відгук містить інформацію щодо укладення договору на постачання продуктів харчування (м'ясо) №8 від 20.01.2020р. на суму 37 678,00 грн., що не відповідає номеру та сумі договору наведеного у інформації про виконання договору та наданому аналогічному договору.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
8. 10.02.2021р. на виконання опублікованої вимоги Замовника щодо усунення учасником невідповідностей тендерної пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) завантажено на веб-портал довідку на підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля.
Згідно з п. 3.11 розділу ІІІ Документації Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) завантажено довідку на підтвердження дотримання заходів із захисту довкілля з порушенням строку на усунення невідповідностей.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
9. Додатком 2 Документації вимагається надання зокрема:
Копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (копії протоколів випробувань (досліджень) харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття), тощо(копії додаються в кольоровому вигляді в складі пропозиції, завірені підписом та печаткою (у разі використання)Учасника).
Гарантійний лист, що продукція буде постачатися належної якості, та буде своєчасно завозитися до кожного навчального закладу.
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) надано експертний висновок від 13.12.2020р. на свиню.
Предметом закупівлі відкритих торгів № UA-2020-12-29-000904-b - М'ясо (свинина, куряче філе, куряче бедро) - (код ДК 021-2015–15110000-2 – «М'ясо»).
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено копії документів, що засвідчують якість та безпеку запропонованої продукції, наявність яких передбачена чинним законодавством (копії протоколів випробувань (досліджень) харчової продукції та експертних висновків дійсних на дату розкриття) щодо курячого філе, курячого бедро.
Окрім того, термін дії експертного висновку від 13.12.2020р. на свиню сплив на дату розкриття.
Відповідно до Закону України «Про ветеринарну медицину» висновок державної ветеринарно-санітарної експертизи (експертний висновок) - документ, виданий державною або уповноваженою лабораторією ветеринарної медицини, який засвідчує безпечність продуктів тваринного походження, репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій. Термін дії експертного висновку - не більше одного місяця.
Також, у складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено гарантійний лист, що продукція буде постачатися належної якості, та буде своєчасно завозитися до кожного навчального закладу.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
10. Додатком 2 Документації вимагається надання гарантійного листа Учасника про відповідність якості товару.
Документи, які підтверджують відповідність господарської діяльності Учасника вимогам Закону України № 771/97-ВР «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» та наказу Міністерства аграрної політики та продовольства України від 01.10.2012 р. № 590 «Про затвердження Вимог щодо розробки, впровадження та застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР)».
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено гарантійний лист про відповідність якості товару.
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) надано декларацію виробника №3-532 534 772 ТОВ «Агро-Овен» та лист ТОВ ТД «Дніпро-торг» щодо запровадження на виробництві та використання процедури, яка базується на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР) від 19.01.2021р. №19/01/21.
Однак, аналізуючи тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не можливо встановити зв'язок та/або господарські взаємовідносини та/або придбання продукції, яка буде постачатись за предметом закупівлі, ФОП Бритвич Д.Л. з вказаними компаніями.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
11. Згідно з п. 3.7 розділу ІІІ Документації Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
1)наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
2) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
3) наявність фінансової спроможності.
У складі пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не було розміщено документ(и) про наявність фінансової спроможності, зокрема фінансову звітність підприємства за 2020 рік завірена згідно чинного законодавства.
Враховуючи наведене, тендерна пропозиція ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) не відповідала умовам Документації в цій частині.
Однак, Замовник не відхилив тендерну пропозицію ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914).
Відповідно до ч. 11 ст 28 Закону у разі відхилення тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію/пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки, починаючи з найкращої, у порядку та строки, визначені цією статтею.
Таким чином, прийняття Замовником незаконного рішення про відповідність пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. вимогам закупівлі та про визнання ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) переможцем (Протоколу № 27 від 10.02.2021р.) призвело до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Скаржник вбачає за доцільне повідомити постійно діючу адміністративну колегію Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель про спрямовані рішення Замовника на користь одного конкретного визначеного суб’єкта господарювання, яким є ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914), який є переможцем торгів.
З огляду на викладене, Замовник порушував принцип недискримінації учасників, об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій торгів та свідомо надав перевагу
ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) з грубими порушеннями тендерних умов.
Рішення про відповідність пропозиції ФОП Бритвич Д.Л. вимогам закупівлі та про визнання ФОП Бритвич Д.Л. (РНОКПП 2679309914) переможцем за процедурою закупівлі є незаконним та таким, що суперечить чинному законодавству України.
Такі дії Замовника є порушенням законодавства у сфері публічних закупівель.
На підставі викладеного, а також у відповідності зі ст. 18 Закону.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Бритвич Д.Л |
809 435,00
UAH з ПДВ
|
679 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДДЕН" |
917 785,00
UAH з ПДВ
|
680 230,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Бритвич Д.Л #2679309914 |
Рішення скасоване |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 10:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 січня 2021 18:21
|
ФОП Бритвич Д.Л #2679309914 |
Відхилено |
679 000,00
UAH з ПДВ
|
23 березня 2021 11:08
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЛАДДЕН" #43664833 |
Відхилено |
680 230,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2021 16:31
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 квітня 2021 18:25
|
Інформація про відміну
Дата відміни
09 квітня 2021 16:31
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі