Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Очікувана вартість
4 850 000,00 UAH
UA-2020-12-29-000836-c 44917c83b0a64accae20b9685f6dddce
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Олександр Анатолійович

+380385131614 gorodok3@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП "Городоцька центральна районна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 02004216
Місцезнаходження: 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40
Контактна особа: Хоменко Олександр Анатолійович
+380385131614
gorodok3@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33110000-4 — Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
НК 024:2019: 37645 — Система рентгенівська діагностична стаціонарна загального призначення, цифрова

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Апарат рентгенівський діагностичний стаціонарний Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

29 грудня 2020 09:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІПРАЙМ"
#41530346
Переможець 4 850 000,00
UAH з ПДВ
29 грудня 2020 10:08

Документи

29 грудня 2020 10:08
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 березня 2021 11:27
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:25
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:12
Договір.pdf укладений
29 грудня 2020 10:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з реорганізацією Замовника, Сторони дійшли згоди в преамбулі та тексті Договору найменування КНП "Городоцька ЦРЛ" Городоцької районної ради Хмельницької області, в усіх відмінках замінити на КНП "Городоцька міська багатопрофільна лікарня" Городоцької міської ради Хмельницької області. 2. У зв'язку з неможливістю прийняти товар у строк, визначений у Договорі з незалежних від Сторін обставин, а саме: тривалого оформлення ДІЯР України дозвільних документів у сфері провадження діяльності з використання джерел іонізуючого випромінювання,Сторони дійшли згоди продовжити строк поставки Товару до 28.06.2021 року, в зв'язку з чим внести наступні зміни до Договору. 3. У пункті 3.1 Договору слова "протягом 90 календарних днів" замінити словами: "протягом шести календарних місяців".
Номер договору про закупівлю: 673
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML