Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень їдальні в школі-інтернату І-ІІ ступенів № 21 за адресою: місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11)
Очікувана вартість
1 380 300,00 UAH
UA-2020-12-28-015735-c ● 5560340d64ff433e987bfa29f27c2291
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 23:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2021 15:01 |
Очікувана вартість: | 1 380 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 803,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 6000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Кількість: 1 робота.
Місце поставки: м. Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11.
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 квітня 2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в додатку № 6 до оголошення
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки: м. Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11.
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 квітня 2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в додатку № 6 до оголошення
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень їдальні в школі-інтернату І-ІІ ступенів № 21 за адресою: місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через УДКСУ у Оболонському районі УДКСУ у м. Києві. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2020 23:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 23:32 |
оголошення.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-28-015735-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Воденергокомплекс", Код ЄДРПОУ:41734416
Дата подання: 16 січня 2021 15:48
Вимога про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі
Пропозиція учасника з найбільш економічно вигідною ціною ТОВ "Воденергокомплекс" відхилена через невідповідність - насправді довідки надані
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 11:08
Доброго дня, стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно п. 2.5 Додатку 3 Оголошення учасник повинен надати "Копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок".
Відповідно до наданої учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, не в повному обсязі надано скановані копії посвідчень наступних працівників:
1) Заставний Олексій Миколайович - не надано першої сторінки посвідчення, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколі № 1-3009-20 від 30.09.2020 р.
2) Сухов Віктор Вікторович - не надано першої сторінки посвідченнь, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколах № 1-1403-19 від 14.03.2019 р. та № 3-1803-19 від 18.03.2019 р.
3) Євтушенко Світлана Володимирівна, Сухов Віктор Вікторович, Вержанський Олександр Петрович - не надано першої сторінки посвідченнь, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколі № 5-2012-18 від 20.12.2018 р.
На працівників Паламарчук Людмила Анатоліївна, Артамонов Сергій Володимирович, Кордиш Віталій Михайлович, Євтушенко Микола Іванович, Лапко Олександр Володимирович посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок не надано учасником у складі пропозиції.
Відповідно до наданої учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, не в повному обсязі надано скановані копії посвідчень наступних працівників:
1) Заставний Олексій Миколайович - не надано першої сторінки посвідчення, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколі № 1-3009-20 від 30.09.2020 р.
2) Сухов Віктор Вікторович - не надано першої сторінки посвідченнь, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколах № 1-1403-19 від 14.03.2019 р. та № 3-1803-19 від 18.03.2019 р.
3) Євтушенко Світлана Володимирівна, Сухов Віктор Вікторович, Вержанський Олександр Петрович - не надано першої сторінки посвідченнь, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколі № 5-2012-18 від 20.12.2018 р.
На працівників Паламарчук Людмила Анатоліївна, Артамонов Сергій Володимирович, Кордиш Віталій Михайлович, Євтушенко Микола Іванович, Лапко Олександр Володимирович посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок не надано учасником у складі пропозиції.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Воденергокомплекс" #41734416 |
Відхилено |
1 320 924,00
UAH з ПДВ
|
15 січня 2021 19:11
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
1 380 206,40
UAH з ПДВ
|
15 січня 2021 19:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2022 14:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 квітня 2021 10:39
|
15-КР додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
27 квітня 2021 10:37
|
15-КР договір.pdf | укладений |
02 лютого 2021 16:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 15-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |