Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт приміщень їдальні в школі-інтернату І-ІІ ступенів № 21 за адресою: місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11)
Очікувана вартість
1 380 300,00 UAH
UA-2020-12-28-015735-c 5560340d64ff433e987bfa29f27c2291
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ОБОЛОНСЬКОЇ РАЙОННОЇ В МІСТІ КИЄВІ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 23:31
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 13 січня 2021 15:01
Очікувана вартість: 1 380 300,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 803,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість: 1 робота.
Місце поставки: м. Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11.
Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 30 квітня 2021 року.
Джерело фінансування – місцевий бюджет
Інформація про мову, якою повинні готуватись тендерні пропозиції: під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються учасником викладаються українською мовою.
Вид забезпечення тендерних пропозиції : банківська гарантія, більш детальна інформація зазначена в додатку № 6 до оголошення
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень їдальні в школі-інтернату І-ІІ ступенів № 21 за адресою: місто Київ, вул. Новікова-Прибоя, 11
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник проводить розрахунки з Підрядником у відповідності до вимог ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України через УДКСУ у Оболонському районі УДКСУ у м. Києві. Оплата послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника згідно актів виконаних робіт (наданих послуг) в межах отриманого бюджетного фінансування при наявності коштів на рахунку. Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2020 23:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2020 23:32
оголошення.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-28-015735-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Воденергокомплекс", Код ЄДРПОУ:41734416
Дата подання: 16 січня 2021 15:48
Вимога про скасування рішення визнання переможцем процедури закупівлі
Пропозиція учасника з найбільш економічно вигідною ціною ТОВ "Воденергокомплекс" відхилена через невідповідність - насправді довідки надані
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 січня 2021 11:08
Доброго дня, стосовно Вашої вимоги повідомляємо наступне. Згідно п. 2.5 Додатку 3 Оголошення учасник повинен надати "Копії посвідчень працівників про проходження перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок".
Відповідно до наданої учасником довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які планується до залучення для надання послуг відповідно до предмета закупівлі, не в повному обсязі надано скановані копії посвідчень наступних працівників:
1) Заставний Олексій Миколайович - не надано першої сторінки посвідчення, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколі № 1-3009-20 від 30.09.2020 р.
2) Сухов Віктор Вікторович - не надано першої сторінки посвідченнь, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколах № 1-1403-19 від 14.03.2019 р. та № 3-1803-19 від 18.03.2019 р.
3) Євтушенко Світлана Володимирівна, Сухов Віктор Вікторович, Вержанський Олександр Петрович - не надано першої сторінки посвідченнь, де зазначено посаду (професію) та прізвище, ім'я, по-батькові робітника, що має відповідати інформації, зазначеній у протоколі № 5-2012-18 від 20.12.2018 р.
На працівників Паламарчук Людмила Анатоліївна, Артамонов Сергій Володимирович, Кордиш Віталій Михайлович, Євтушенко Микола Іванович, Лапко Олександр Володимирович посвідчень про проходження перевірки знань з питань охорони праці та інших перевірок не надано учасником у складі пропозиції.

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 січня 2021 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Воденергокомплекс" 1 320 924,00
UAH з ПДВ
1 320 924,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 1 380 206,40
UAH з ПДВ
1 380 206,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 січня 2021 21:52
Електронний підпис
10 січня 2021 21:48
22. Фінзвітність.pdf
10 січня 2021 21:48
16.1. Декларація.PDF
10 січня 2021 21:48
5.4. Посвідчення ОП.rar
10 січня 2021 21:48
2. Довідка МТБ.pdf
10 січня 2021 21:48
25.2. Довідка юр.особа.zip
10 січня 2021 21:48
25.1. Довідка фіз.особа.zip
10 січня 2021 21:48
21 Кошторис їдальня.rar
10 січня 2021 21:47
13.1. Виписка з ЄДР.PDF
10 січня 2021 21:47
26. БГ з ецп їдальня.rar
10 січня 2021 21:47
28. Несуттєві помилки.pdf
10 січня 2021 21:47
24. Довідка МВС.pdf
10 січня 2021 21:47
7.1. Відгук огорожа.pdf
10 січня 2021 21:47
5.1. Паламарчук диплом.PDF
10 січня 2021 21:47
3. Наявні автомобілі.pdf
10 січня 2021 21:47
1. Форма пропозиції.pdf
10 січня 2021 21:47
24.1 Довідка МВС.zip
10 січня 2021 21:47
16. Довідка дозвіл.pdf
10 січня 2021 21:47
13.2. Витяг з ЄДР.pdf
10 січня 2021 21:47
11.1. Проект договору.pdf

Публічні документи

05 січня 2021 12:02
Електронний підпис
05 січня 2021 11:43
4.7 Витяг ПДВ.pdf
05 січня 2021 11:43
4.6.2 Опис.pdf
05 січня 2021 11:43
4.6 Статут.pdf
05 січня 2021 11:43
4.5 Проект договору.pdf
05 січня 2021 11:43
2.4 Штатний розпис.pdf
05 січня 2021 11:43
3.1.4 Лист-відгук ДНЗ 702.pdf
05 січня 2021 11:43
3.1.2 Лист-Відгук ДНЗ 184.pdf
05 січня 2021 11:43
Пропозиція школа 21.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Воденергокомплекс"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Воденергокомплекс"
#41734416
Відхилено 1 320 924,00
UAH з ПДВ
15 січня 2021 19:11
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Переможець 1 380 206,40
UAH з ПДВ
15 січня 2021 19:15

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Воденергокомплекс" #41734416

№ рішення у справі

60/154-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

15 січня 2021 18:49
Електронний підпис

Документи

15 січня 2021 19:14
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 січня 2021 19:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
1 380 206,40
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 січня 2021 19:14
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2022 14:20
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 10:39
15-КР додаткова угода 1.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 10:37
15-КР договір.pdf укладений
02 лютого 2021 16:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Номер договору про закупівлю: 15-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 374 205,20
UAH (в тому числі ПДВ 229 034,20 UAH)