Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля та горох сушений
Очікувана вартість
119 550,00 UAH
UA-2020-12-28-013352-c 2a1022b5c4a04653be434c3444a1b502
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сидоренко Лариса Миколаївна

068 913 41 17 ECONHOSP1000@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01986397
Місцезнаходження: 50056, Україна , Дніпропетровська обл., Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2
Контактна особа: Сидоренко Лариса Миколаївна
068 913 41 17
ECONHOSP1000@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 16:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 13:00
Очікувана вартість: 119 550,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 597,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8330 кг.
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
223 кг.
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару проводиться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом 100% оплати Замовником вартості Товару, зазначеного в специфікації договору, після його отримання та згідно підписаної Сторонами видаткової накладної на поставку товару протягом 30 (тридцяти) днів з дати поставки Товару. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунки проводяться протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів з дати отримання Замовником на свій реєстраційний рахунок бюджетного призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямом. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2020 16:35
Оголош.-картопля,горох сушений.doc
28 грудня 2020 16:29
Оголош.-картопля,горох сушений.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2021 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ" 87 642,00
UAH з ПДВ
87 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 січня 2021 12:36
Електронний підпис
11 січня 2021 12:33
Картошка,горох.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2594506232
Переможець 87 642,00
UAH з ПДВ
13 січня 2021 11:50

Документи

13 січня 2021 11:50
Електронний підпис
13 січня 2021 11:48
Протокол.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 січня 2021 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МУСІЄНКО ГЕННАДІЙ МИКОЛАЙОВИЧ"
#2594506232
87 642,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 січня 2021 11:50
Електронний підпис
13 січня 2021 11:48
Протокол.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2021 16:51
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:50
Д.уг.№2-13.PDF зміни до договору
30 грудня 2021 16:50
Електронний підпис зміни до договору
19 березня 2021 14:25
Дод.уг.№1-№13 від 18.01.2021 р. (1).PDF зміни до договору
19 березня 2021 14:25
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 14:44
№13-картопля,горох.PDF укладений
18 січня 2021 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди №1
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно додаткової угоди
Номер договору про закупівлю: 13
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 83 629,10
UAH