Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Касова стрічка)
Очікувана вартість
80 000,00 UAH
UA-2020-12-28-011119-c 1dace8f40f394de6bc9c15a7bf2e0e43
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис не накладено

Контакти

Анастасія Ластавчук

+380372508611
+380372512497
kalinkamtk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП МТК "Калинівський ринок"
Код ЄДРПОУ: 22849693
Вебсайт: http://kalinkabazar.com
Місцезнаходження: 58020, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, м.Чернівці, вул.Калинівська, 13А
Контактна особа: Анастасія Ластавчук
+380372508611,+380372512497
kalinkamtk@gmail.com
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 15:23
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 00:00
Очікувана вартість: 80 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20000 рулон
Касова стрічка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58020, Україна, Чернівецька область, м.Чернівці, 58020 м.Чернівці, вул. Калинівська 13А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 29 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Платежі за даним Договором здійснюються по факту поставки, на підставі виставленого Постачальником рахунку-фактури, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника до кінця 1-го кварталу 2021 року, в залежності від наявності у Замовника коштів. Пiсляоплата 75 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 грудня 2020 15:24
ОГОЛОШЕННЯ.docx
28 грудня 2020 15:23
Пропозиція учасника_.xls
28 грудня 2020 15:23
проект договору.docx
28 грудня 2020 15:23
ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
28 грудня 2020 15:23
форма_відомості про учасника.docx
28 грудня 2020 15:23
Кваліфікація_.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій