Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі, фрукти та горіхи (буряк, капуста, морква, цибуля, яблука, лимони)
Очікувана вартість
46 356,00 UAH
UA-2020-12-28-009773-c ● bd7731cf36bc420c890b5978b01612cc
Переговорна процедура (скорочена)
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ БАРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 41299207 |
Місцезнаходження: | 23000, Україна , Вінницька обл., місто Бар, ВУЛИЦЯ ГЕРОЇВ МАЙДАНУ, будинок 6 |
Контактна особа: |
Наталія Стрельчук +380434121070 osvita-bar@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Пункт закону
Виникнення особливих економічних обставин з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій
Обґрунтування
Відповідно до п.3 ч.1 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» до замовників які здійснюють закупівлі належать юридичні особи які є розпорядниками бюджетних коштів.
Відповідно до рішення 1 сесії 8 скликання від 04.12.2020 р. «Про визначення соціально-гуманітарного відділу Барської міської ради розпорядником коштів та відповідальним виконавцем бюджетних програм, затвердження Положення про відділ в новій редакції»
08.12.2020 року було оголошено процедуру закупівлі (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівлі, присвоєні електронною системою закупівель UA-2020-12-08-005203-с). В зв’язку із відсутністю учасників аукціону, процедура закупівлі не відбулась. 28.12.2020 року було оголошено процедуру закупівлі (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівлі, присвоєні електронною системою закупівель UA-2020-12-28-005990-с). Дата аукціону призначена на 14.01.2021р.
Виходячи з цього, на період проведення процедури закупівлі (з 01.01.2021р.) відсутній постачальник товару, а саме: буряк, капуста, морква, цибуля, яблука, лимони на навчальні заклади відділу освіти Барської міської ради.
З метою забезпечення безпечних умов навчання відповідно до п.1 ст.21 ЗУ «Про повну загальну середню освіту» Уповноваженою особою прийнято рішення застосувати переговорну процедуру згідно п.3 ч.2 ст.40, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Відповідно до рішення 1 сесії 8 скликання від 04.12.2020 р. «Про визначення соціально-гуманітарного відділу Барської міської ради розпорядником коштів та відповідальним виконавцем бюджетних програм, затвердження Положення про відділ в новій редакції»
08.12.2020 року було оголошено процедуру закупівлі (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівлі, присвоєні електронною системою закупівель UA-2020-12-08-005203-с). В зв’язку із відсутністю учасників аукціону, процедура закупівлі не відбулась. 28.12.2020 року було оголошено процедуру закупівлі (унікальні номери оголошень про проведення конкурентних процедур закупівлі, присвоєні електронною системою закупівель UA-2020-12-28-005990-с). Дата аукціону призначена на 14.01.2021р.
Виходячи з цього, на період проведення процедури закупівлі (з 01.01.2021р.) відсутній постачальник товару, а саме: буряк, капуста, морква, цибуля, яблука, лимони на навчальні заклади відділу освіти Барської міської ради.
З метою забезпечення безпечних умов навчання відповідно до п.1 ст.21 ЗУ «Про повну загальну середню освіту» Уповноваженою особою прийнято рішення застосувати переговорну процедуру згідно п.3 ч.2 ст.40, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі виникнення особливих економічних чи соціальних обставин, пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення тендеру.
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 15:01 |
Оскарження наміру укласти договір: | 03 січня 2021 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1150 кілограми
буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Заклади відділу освіти Барської міської ради, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 січня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1653 кілограми
капуста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Заклади відділу освіти Барської міської ради, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 січня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
965 кілограми
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Заклади відділу освіти Барської міської ради, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 січня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
1038 кілограми
цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Заклади відділу освіти Барської міської ради, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 січня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
260 кілограми
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Заклади відділу освіти Барської міської ради, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 січня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
50 кілограми
лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
23000, Україна, Вінницька область, Заклади відділу освіти Барської міської ради, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 січня 2021
ДК 021:2015: 03222210-8 — Лимони
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
28 грудня 2020 14:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 14:44 |
Технічні,якісні характеристики.docx |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
СУХІН ОЛЕГ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2449419154 |
Переможець |
46 356,00
UAH
|
28 грудня 2020 15:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2022 15:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 січня 2021 11:20
|
додаткова угода до договору № 10.pdf | зміни до договору |
21 січня 2021 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
12 січня 2021 12:04
|
Договір_овочі.pdf | укладений |
12 січня 2021 11:21
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Допущено механічну помилку в п 10.1 |
Номер договору про закупівлю: | 10 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |