Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 14:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 13:16 |
Очікувана вартість: | 18 791 362,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 93 956,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 93956 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30% від суми видатків на поточний календарний рік | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень, з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 07:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 07:31 |
Перелік змін - 06.01.2021 р..docx | |
06 січня 2021 07:31 |
Тендерна документація - методцентр - нова редакція.doc | |
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 7 - відомість обсягів робіт - методцентр.doc | |
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 8 - підсумкова відомість ресурсів - методцентр.doc | |
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок - методцентр.doc | |
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc |
06 січня 2021 07:32 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
06 січня 2021 07:31 |
Перелік змін - 06.01.2021 р..docx
|
|||
06 січня 2021 07:31 |
Тендерна документація - методцентр - нова редакція.doc
|
|||
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 7 - відомість обсягів робіт - методцентр.doc
|
|||
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 8 - підсумкова відомість ресурсів - методцентр.doc
|
|||
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок - методцентр.doc
|
|||
28 грудня 2020 14:28 |
Додаток 4 - Проєкт договору.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-18-000033 ● 1fc13d97b26044d6bd043dcb1e85132c
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 12:56 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
12 UA-2020-12-28-009255-c 28.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-23 10:56:16
запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Реконструкція приміщень міського методичного центру за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 37» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-28-009255-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів
Департаментом гуманітарної політики Дніпровської міської ради здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-06-29 16:39:17
Надання пояснення
У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний) ДП «ДПІ «КРИВБАСПРОЕКТ» від 17.12.2020 р. № 12-013-20-А щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція приміщень міського методичного центру за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 37». Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва та підсумкової відомості ресурсів по об’єкту.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-30 11:03:16
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Реконструкція приміщень міського методичного центру за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 37»
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-02 13:56:50
Надання пояснення
надання експертного звіту щодо розгляду проєктної документації на будівництво "Реконструкція приміщень міського методичного центру за адресою: м. Дніпро, проспект Олександра Поля, 37
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 липня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 13:37
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" |
18 786 367,25
UAH з ПДВ
|
18 786 367,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "СКРИПНИК ГЕННАДІЙ ВІКТОРОВИЧ" |
18 791 300,00
UAH з ПДВ
|
18 791 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНСНОУ БІЛДІНГ" #42785524 |
Переможець |
18 786 367,25
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 11:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 листопада 2021 11:30
|
Дод.угода № 4 від 23.11.2021 - дог. № 02РК_21 від 12.02.2021.pdf | укладений |
25 листопада 2021 11:29
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 листопада 2021 17:47
|
Дод.угода № 4 від 23.11.2021 - дог. № 02РК_21 від 12.02.2021.pdf | зміни до договору |
23 листопада 2021 17:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 лютого 2021 12:44
|
Дод.угода № 1 від 15.02.2021 - дог. № 02РК_21 від 12.02.2021.pdf | зміни до договору |
16 лютого 2021 12:40
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 12:27
|
Договір № 02РК_21 від 12.02.2021.pdf | укладений |
16 лютого 2021 12:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі та суми договору |
Номер договору про закупівлю: | 02РК/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 02РК/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 лютого 2021 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
14 327 880,96
UAH (в тому числі ПДВ 2 387 980,16 UAH)
|
Причини розірвання договору: | необхідність коригування проєктно-кошторисної документації |