Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації в закладах Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дніпровського району м. Києва
Очікувана вартість
49 900,00 UAH
UA-2020-12-28-005796-c ● b27a3dc8123c4d44bc9d8797a2641de9
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Центр первинної медико-санітраної допомоги №2 Дніпровського району м. Києва |
Код ЄДРПОУ: | 26189147 |
Місцезнаходження: | 02152, Україна , Київська обл., Київ, пр-т П. Тичини, 22 |
Контактна особа: |
Зотова Катерина Сергіївна 380442941985 p2buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 січня 2021 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 13 січня 2021 14:43 |
Очікувана вартість: | 49 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 249,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:75250000-3: Послуги пожежних і рятувальних служб
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги спостерігання за пожежною автоматикою та технічне обслуговування обладнання систем пожежної сигналізації в закладах Комунального некомерційного підприємства «Центр первинної медико-санітарної допомоги №2» Дніпровського району м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02152, Україна, м. Київ, м. Київ, пр-т П. Тичини, 22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 75250000-3 — Послуги пожежних і рятувальних служб
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2020 12:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 12:19 |
Оголошення ЦПМСД № 2 Дніпровського району.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Уточнення кваліфікаційних вимог
Дата подання: 03 січня 2021 00:30
Дата відповіді: 04 січня 2021 10:39
відповідно до п 12.7. оголошення, необхідно надати інформацію про засоби телефонного зв’язку з прямим міським номером (вказати модель та номер телефону). Просимо розяснити, яким чином модель телефону впливає на якість, своєчасність та повноту надання послуг?
Відповідь: Здійснення зв’язку за допомогою засобів телефонного зв’язку з прямим міським номером дає можливість з’єднання з будь – яким абонентом телекомунікаційної мережі загального користування та недопущення несанкціонованого доступу до телекомунікаційних мереж та інформації, що передається цими мережами. Модель телефону не є головною вимогою оголошення про проведення закупівлі через систему електронних закупівель, але якщо зв'язок здійснюється за допомогою засобів телефонного зв’язку, то вони відповідно мають модель, яку і необхідно зазначити
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-28-005796-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КОМСЕРВІС-БЕЗПЕКА", Код ЄДРПОУ:35900097
Дата подання: 03 січня 2021 00:38
щодо дискримінаційної вимоги
відповідно до оголошення, в складі пропозиції Учасника має надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку, який повинен бути виданий не раніше грудня поточного року. Дана вимога є дискримінаційною, оскільки витяг отримується одноразово, при реєстрації учасника в ДПС як платника податку. Яким чином витяг, отриманий в листопаді/рік тому/3 роки тому може впливати на якість, повноту та своєчасність надання послуг? окрім того, інформація про платників пдв є у відкритому доступі https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv, замовник може в будь-який момент перевірити наявність/відсутність реєстрації. Також, така симога є дискримінаційною у ввідношенні до платників єдиного податку, оскільки вони не зможуть надати такий витяг. Враховуючи вказане, вимагаємо вилучити вказану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 січня 2021 11:01
Вимога щодо надання Витягу з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку не є дискримінаційною, оскільки його можна отримати будь – коли надіславши запит. Запит про отримання витягу з реєстру платників ПДВ за формою № 1-ЗВР подається особисто платником ПДВ або уповноваженою особою або надсилається поштою до органу доходів і зборів за основним місцем обліку платника податків. Форма запиту затверджена наказом Міндоходів України від 16.01.2014 р. № 26 «Про затвердження Положення про реєстрацію платників податку на додану вартість». Витяг надається безоплатно протягом двох робочих днів від дати надходження запиту.
По відношенню до платників єдиного податку ця вимога не є дискримінаційною, оскільки вимагається надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку. Тобто, платники єдиного податку надають Витяг з реєстру платника єдиного податку.
По відношенню до платників єдиного податку ця вимога не є дискримінаційною, оскільки вимагається надати Витяг з реєстру платників податку на додану вартість або платника єдиного податку. Тобто, платники єдиного податку надають Витяг з реєстру платника єдиного податку.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОХОРОНА-СИСТЕМИ БЕЗПЕКИ" #43193268 |
Відхилено |
48 600,66
UAH з ПДВ
|
15 січня 2021 12:10
|
ТОВ "МОДУС-СПЕЦМОНТАЖ" #41723289 |
Переможець |
49 702,93
UAH з ПДВ
|
21 січня 2021 09:24
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Scan_20210126_144845.pdf | укладений |
26 січня 2021 14:51
|