Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція приймального відділення КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області під відділення екстреної медичної допомоги, за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4. ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Очікувана вартість
14 983 112,00 UAH
UA-2020-12-28-005734-a 185fdf2269b444bda39dfff0883c2c62
Закупівля без використання електронної системи    COVID-19    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Яна Кушнерик

+380976057159 oz_chmr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 29 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я ЧОРНОМОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 43360571
Місцезнаходження: 68003, Україна , Одеська обл., м. Чорноморськ, просп. МИРУ, буд. 33
Контактна особа: Яна Кушнерик
+380976057159
oz_chmr@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Згідно дефектних актів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція приймального відділення КНП "Чорноморська лікарня" Чорноморської міської ради Одеської області під відділення екстреної медичної допомоги, за адресою: Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума, 4. ДК 021:2015: 45454000-4 – Реконструкція
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 68003, Україна, Одеська область, м. Чорноморськ, вул. Віталія Шума , 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020  —  21 грудня 2021
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник має право перерахувати Підряднику попередню оплату (аванс) для виконання робіт у розмірі, що не перевищує 54 (п´ятдесят чотири) відсотки вартості робіт за цим договором, але не більше ніж 8000000,00 гривень (Вісім мільйонів гривень, 00 копійок) з ПДВ. Для перерахування Підряднику попередньої оплати (авансу), останній надає для погодження Замовнику протягом 1 робочого дня з дати укладання Договору, рахунок на оплату в якому зазначає необхідну суму попередньої оплати (авансу) у розмірі, що не перевищує 54 % (п´ятдесят чотири відсотків) від загальної суми договору, наведеної у п. 3.1. Договору, з урахуванням обсягу та строку виконання робіт передбачених календарним графіком виконання робіт поточного року в межах терміну відпрацювання авансу згідно п.3.6. Договору. Підрядник зобов´язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів, тощо. У разі погодження Замовником сплати попередньої оплати (авансу), перерахування здійснюється протягом 3 робочих днів із дати виставлення рахунку Підрядником. Червінський Євгеній Євгенійович, Україна., Україна, 57401, Миколаївська обл., Березанський р-н, селище міського типу Березанка, вул.Суворова, будинок 77, квартира 2. Тип бенефіціарного володіння: Прямий вирішальний вплив Відсоток частки статутного капіталу в юридичній особі або відсоток права голосу в юридичній особі: 100 Аванс 3 Робочі 54
Виконання робіт Оплата робіт (крім суми авансу) здійснюється Замовником шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника за фактично виконані роботи на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту та на підставі підписаних Сторонами актів форми № КБ-2 в та довідок форми №КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 46

Тендерна документація

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-01-25-000004 • cecc4c6422eb421e9be9e52d1895e544
Автор звернення: Малярчук І.А.
Дата створення звернення: 2021-01-25 16:20
  • Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону
  • Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Прошу звернути увагу, що процедура закупівлі проведена з порушенням законодавства про публічні закупівлі, а саме з посиланням на усунення захворювання Covid 19 але назва предмету закупівлі відсутня в розпоряджені Кабінету Міністрів.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРАЙМ СІСТЕМС"
#39119120
Переможець 14 983 112,00
UAH з ПДВ
28 грудня 2020 21:36

Документи

28 грудня 2020 21:36
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2021 09:26
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 16:35
додаткова угода 4.PDF зміни до договору
09 серпня 2021 16:34
Електронний підпис зміни до договору
24 червня 2021 19:10
Додаткова угода №3.PDF зміни до договору
24 червня 2021 19:00
Електронний підпис зміни до договору
08 червня 2021 14:11
додаткова угода №2.PDF зміни до договору
08 червня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 15:33
Додаткова угода 1 до договору підряду 57.PDF зміни до договору
29 грудня 2020 15:27
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 00:32
Договір підряду 57 приймальне відділення.PDF укладений
29 грудня 2020 00:32
Договір підряду 57 28.12.2020.PDF укладений
28 грудня 2020 21:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ( Внесення змін в умови оплати по Договору №57 від 28.12.2020 р. та в додаток 3 до Договору Календарний графік виконання робіт)
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ( внесено зміни в назву об"єкту )
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю ( Внесення змін в Розліл ІІІ по Договору №57 від 28.12.2020 р.,а саме: додано КПКВК МБ 0717369 , КЕКВ 3142 та внесено зміни в розділ ХХІІ, а саме: змінено розрахунковий рахунок "Замовника").
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю( змін в п. 18.6 до Договору "Додаток № 3.Календарний графік виконання робіт" та "Додаток №4.План фінансування робіт")
Номер договору про закупівлю: 57
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 14 983 112,00
UAH (в тому числі ПДВ 2 497 185,33 UAH)