Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Світлодіодні прикраси
Очікувана вартість
400 000,00 UAH
UA-2020-12-28-003848-c ● 5d50960c9d754c59be00358c7b884498
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Міська інфраструктура" Дніпровської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 39754779 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75 |
Контактна особа: |
Світлана Луциба +380567670336 infrastruktura_kp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 грудня 2020 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 січня 2021 10:57 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31520000-7: Світильники та освітлювальна арматура
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Світлодіодні прикраси
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, Сквер Івана Старова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 лютого 2021
ДК 021:2015: 31520000-7 — Світильники та освітлювальна арматура
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 грудня 2020 11:08 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 грудня 2020 11:07 |
Проект дог..doc | |
28 грудня 2020 11:07 |
ТД 3D Фонтан.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
СХема
Дата подання: 30 грудня 2020 09:48
Дата відповіді: 04 січня 2021 09:36
Доброго дня, надайте будь ласка схематичне зображення даного виробу
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до пункту 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» в разі потреби тендерна документація може містити плани, креслення, малюнки закупівлі, якщо опис закупівлі скласти неможливо. Виходячи, що тендерна документація містить всю інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію, тому учасники публічних закупівель здійснюють самостійно креслення таких виробів, у зв’язку з тим, що такі креслення є їх об’єктом авторського права чи об'єктом інтелектуальної власності.
Уточнення аналогічного досвіду
Дата подання: 30 грудня 2020 10:41
Дата відповіді: 04 січня 2021 10:49
Доброго дня. Задля уникнення можливих розбіжностей у тлумаченні вимоги та можливого оскарження результатів проведення закупівлі передбаченої документацією, а саме кваліфікаційного критерію: "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)", просимо уточнити, який саме договір буде вважатися аналогічним?
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до п. 22 ч. 1 ст. 1 ЗУ "Про публічні закупівлі": "предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку". Таким чином, аналогічним повинен вважатися договір в межах Класифікації за ДК 021:2015: 31520000-7 - Світильники та освітлювальна арматура. Надайте роз'яснення, адже тендерна документація трактує дану вимогу двояко.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до вимог ст.16 ч.2 п.3 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником передбачено надання Учасником наступних підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції: 1. Довідка (лист) довільної форми з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору (в Україні) із зазначенням предмету, номеру та дати договору, суми виконання договору та назви контрагента, з яким було укладено договір.
2. Сканований оригінал/ копія виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору з додатками до нього та скановані копії накладних, які підтверджують виконання цього договору.
3. Сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі.
Щодо визначення поняття аналогічності договору слід зазначити про таке. Законодавством України не визначено поняття «аналогічний договір», тож відповідно до Академічного тлумачного словника (http://sum.in.ua/p/1/42/1) «АНАЛОГІ́ЧНИЙ, а, е. Який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Із цього можна встановити, що аналогічний не є тотожним чи ідентичним.
Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
2. Сканований оригінал/ копія виконаного аналогічного договору за предметом закупівлі договору з додатками до нього та скановані копії накладних, які підтверджують виконання цього договору.
3. Сканований оригінал листа-відгука (листа-підтвердження) від Замовника, з яким співпрацював Учасник на договірній основі.
Щодо визначення поняття аналогічності договору слід зазначити про таке. Законодавством України не визначено поняття «аналогічний договір», тож відповідно до Академічного тлумачного словника (http://sum.in.ua/p/1/42/1) «АНАЛОГІ́ЧНИЙ, а, е. Який становить аналогію до чого-небудь; подібний, схожий». Із цього можна встановити, що аналогічний не є тотожним чи ідентичним.
Також вважаємо, що за загальним правилом аналогічним договором слід вважати такий договір, який відповідає запропонованому за видом та за предметом, не залежності від того, зазначено це замовником в тендерній документації, чи ні.
Підтвердження технічним вимогам.
Дата подання: 30 грудня 2020 10:46
Дата відповіді: 04 січня 2021 11:24
Доброго дня, просимо конкретизувати, які саме документи вимагаються на підтвердження вимоги:
Відповідно до ч. 5 Додатку 2 до ТД: "Учасником надаються скановані оригінали або належним чином завірені, копії документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару: вимогам ДСТУ (встановленим для даного виду товару); вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання та вимогам діючого санітарного законодавства, протокол випробувань. Технічні характеристики та параметри, запропонованого товару, підтверджуються технічною документацією: технічний паспорт або інший документ аналогічного змісту, засвідчений належним чином, креслення (схему) та фото запропонованого товару, для попереднього перегляду і візуальної оцінки відповідності його заявленим критеріям".
Які саме документи будуть вважатися підтвердженням відповідності запропонованого товару: вимогам ДСТУ (встановленим для даного виду товару); вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання та вимогам діючого санітарного законодавства, протокол випробувань???
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Стосовно Вашого питання повідомляємо, що відповідно до вимог п.4 ч. 2 ст.22 «Про публічні закупівлі» замовником передбачено надання Учасником наступних підтверджуючих документів у складі тендерної пропозиції:
5. Учасником надаються скановані оригінали або належним чином завірені, копії документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару: вимогам ДСТУ (встановленим для даного виду товару); вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання та вимогам діючого санітарного законодавства, протокол випробувань. Технічні характеристики та параметри, запропонованого товару, підтверджуються технічною документацією: технічний паспорт або інший документ аналогічного змісту, засвідчений належним чином, креслення (схему) та фото запропонованого товару, для попереднього перегляду і візуальної оцінки відповідності його заявленим критеріям.
Виходячи з вищевикладеного тендерною документацією встановлений перелік документів, які вимагаються для підтвердження.
5. Учасником надаються скановані оригінали або належним чином завірені, копії документів, що підтверджують відповідність запропонованого товару: вимогам ДСТУ (встановленим для даного виду товару); вимогам технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання та вимогам діючого санітарного законодавства, протокол випробувань. Технічні характеристики та параметри, запропонованого товару, підтверджуються технічною документацією: технічний паспорт або інший документ аналогічного змісту, засвідчений належним чином, креслення (схему) та фото запропонованого товару, для попереднього перегляду і візуальної оцінки відповідності його заявленим критеріям.
Виходячи з вищевикладеного тендерною документацією встановлений перелік документів, які вимагаються для підтвердження.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 січня 2021 10:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВІТАЛ СІТІ ГРУП" |
320 000,00
UAH з ПДВ
|
320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Дата відміни
13 січня 2021 10:57
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій