Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Лабораторні меблі
Очікувана вартість
471 477,05 UAH
UA-2020-12-28-000314-c 023cf6596e3c47e88f0946982b52ae41
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Христовая Александра Николаевн

0617205061 KHRISTOVAYAAN1@IVCHENKO-PROGRESS.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗАПОРІЗЬКЕ МАШИНОБУДІВНЕ КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО "ПРОГРЕС" ІМЕНІ АКАДЕМІКА О.Г.Івченко
Код ЄДРПОУ: 14312921
Вебсайт: http://ivchenko-progress.com/?lang=en
Місцезнаходження: 69068, Україна , Запорізька обл., ЗАПОРІЖЖЯ, Запоріжжя, вул. Іванова 2
Контактна особа: Христовая Александра Николаевн
0617205061
KHRISTOVAYAAN1@IVCHENKO-PROGRESS.COM
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 грудня 2020 08:29
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 січня 2021 18:00
Початок аукціону: 11 січня 2021 13:47
Очікувана вартість: 471 477,05 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 357,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Лабораторні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
38 од.
ЛАБОРАТОРНІ МЕБЛІ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69068, Україна, Запорізька область, ЗАПОРІЖЖЯ, Іванова, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 січня 2021  —  22 березня 2021
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення щодо вимог Додатку 3
Дата подання: 31 грудня 2020 11:15
Дата відповіді: 04 січня 2021 07:28
Шановний замовник, відповідно до п. 9 Вимог Додатку 3 до тендерної документації учасник торгів повинен надати авторизаційний лист від іноземного виробника на матеріал робочої поверхні шаф витяжної, що застосовуються при виготовленні лабораторних меблів (а саме полімерний композит на основі епоксидних смол DURCON). Дана вимога є дискримінаційною до учасників, які безпосередньо не є виробниками товару, по-перше, тому що такі поверхі можна придбати у дистриб'юторів, представників та партнерів компанії-виробника поверхонь на території України, по-друге, виробник, як іноземна компанія, може надавати або не надавати авторизаційні листи всім покупцям свого товару; по-третє, в Антимонопольний комітет України вже неодноразово подавалися скарги з приводу неправормірності вимог щодо автроризаційних листів і вже є Рішення що дана вимога є дискримінаційною, і , нарешті, даний матеіал необхідного розміру та у необхідній кількості є на складі заводу-виробника лабораторних меблів, що є гарантією своєчасної поставки товару відповідної якості та у визначений термін.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Учасник має надати документи, які гарантують якість матеріалів, що застосовуються при виготовленні лабораторних меблів, а також ті, що доводять оригінальність даних матеріалів. Тому, за наявності зазначених вище документів, відсутність авторизаційного листа від іноземного виробника на матеріал робочої поверхні шаф витяжної не буде підставою для відхилення пропозиції учасника

Дякуємо за запитання
уточнення щодо технічних характеристик товару
Дата подання: 31 грудня 2020 11:16
Дата відповіді: 04 січня 2021 07:50
Шановний замовник, відповідно до вимог Технічної специфікації Додатку 3 тендерної документації в п. 7, 8, 9 та 10 є вимога щодо матеріалу робочої поверхні - поверхня має бути виготовлена з високоякісної ламінованої деревно-стружкової плити товщиною 18мм світло-сірого кольору іноземного виробництва. Просимо прибрати вимогу щодо "іноземного виробництва" ДСП, як суб'єктивну та необгрунтовану, тому що ламінована ДСП не є хімічно-стійкою поверхнею і до неї не можуть висуватися вимоги стосовно хімічної стікості. Якість ламінату, що ставиться на іноземну плиту, така ж сама, як і якість ламінату, що ставиться на сертифіковану плиту вітчізняного виробництва. Єдиний параметр, який можна вимагати від ламінованої плити, це наявність Сертифікату відповідності ЛДСП класу емісії формальдегіду E-1. Наразі, використання плит класу емісії E1 є обов'язковим для сертифікованих виробників меблів для внутрішнніх приміщень.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В разі використання деревно-стружкової плити товщиною 18мм світло-сірого кольору вітчизняного виробництва за наявності Сертифікату відповідності ЛДСП класу емісії формальдегіду E-1, це не буде підставою для відхилення пропозиції учасника

Дякуємо за запитання
Питання щодо сертифікату відповідності
Дата подання: 03 січня 2021 15:19
Дата відповіді: 04 січня 2021 07:42
Шановний Замовнику, повідомляємо, що з 01.01.2018 р. втратив чинність Декрет Кабінету Міністрів України від 10.05.93 р. № 46-93 «Про стандартизацію і сертифікацію». Тому відсутні законні правові підстави провадження органами із сертифікації діяльності, як призначених органів із сертифікації в державній системі сертифікації УкрСЕПРО. За аналогією з європейськими країнами, в Україні створено Національне агентство з акредитації (НААУ), яке наділяє повноваженнями проводити роботи з сертифікації продукції ті органи сертифікації (вони можуть бути як державними, так і приватними), компетентність яких підтверджена акредитацією (Атестатом акредитації) та міститься у реєстру акредитованих ООВ на сайті НААУ (посилання для перевірки акредитації: https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) Виходячи з вищезазначеного надайте будь ласка відповідь, чи не буде відхилена пропозиція Учасника, який для підтвердження відповідності запропонованого товару, надасть у складі пропозиції сертифікат відповідності по ДСТУ ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 на всю продукцію власного виробництва, що пропонується до закупівлі, виданого іншим компетентним та атестованим в Україні органом сертифікації, а не лише УкрСЕПРО?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику. Наявність сертифікату відповідності по ДСТУ ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 на всю продукцію власного виробництва, що пропонується до закупівлі, виданого іншим компетентним та атестованим в Україні органом сертифікації не є підставою для відхилення пропозиції.

Дякуємо за запитання
Щодо ДСТУ
Дата подання: 03 січня 2021 15:20
Дата відповіді: 04 січня 2021 07:45
Шановний Замовнику, повідомляємо, що ДСТУ ГОСТ 22046:2004 підтверджує відповідність вимогам на шкільні меблі. Деякі виробники при отриманні сертифікатів відповідності об’єднують декілька ДСТУ в одну заявку та отримують один сертифікат відповідності на декілька ДСТУ одночасно, як і у випадку з ДСТУ ГОСТ 16371:2016 (Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT)); 19917:2016 (Меблі для сидіння для сидіння і лежання. Загальні технічні умови (ГОСТ 19917-2014, IDT)) та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (Меблі для навчальних закладів). Зважаючи на те, що предметом закупівлі є лабораторні меблі за кодом ДК 021:2015: 39180000-7 Лабораторні меблі, чи не буде підставою для відхилення, якщо Учасник надасть сертифікат відповідності на ДСТУ ГОСТ 16371:2016; 19917:2016, без підтвердження відповідності по ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (Меблі для навчальних закладів)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Оскільки дана лабораторія не буде використовуватися в навчальних цілях, надання сертифікату відповідності на ДСТУ ГОСТ 16371:2016; 19917:2016, без підтвердження відповідності по ДСТУ ГОСТ 22046:2004 (Меблі для навчальних закладів) не буде підставою для відхилення пропозиції.

Дякуємо за запитання
Щодо авторизаційного листа
Дата подання: 03 січня 2021 16:06
Дата відповіді: 04 січня 2021 09:11
Шановний Замовнику, згідно вимог п.9 Додатку № 3 до конкурсної документації, Учасник повинен у складі пропозиції надати авторизаційний лист від іноземного виробника на матеріал робочої поверхні шафи витяжної, що застосовуються при виготовленні лабораторних меблів. Надайте, будь ласка відповідь. Чи може Учасник надати у складі пропозиції авторизаційний лист від офіційного представника іноземного виробника в Україні і чи не буде це підставою для відхилення пропозиції?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Так, Учасник може надати у складі пропозиції авторизаційний лист від офіційного представника іноземного виробника в Україні.
Дякуэмо за питання.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-28-000314-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ", Код ЄДРПОУ:23522853
Дата подання: 26 січня 2021 15:57
Щодо неправомірного визнання переможцем ФОП Кутенкова О.О.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» повідомляє, що в учасника ФОП Кутенкова О.О., якого було визнано переможцем закупівлі " ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі" згідно оголошення № UA-2020-12-28-000314-c, в документах пропозиції наявний ряд невідповідностей, перелік яких наведено нижче:
1. Не надана довідка на фірмовому бланку згідно Вимог пункт 1.
2. В додатку до сертифікату відповідності відсутні позиції, котрі були представлені у тендерному завданні та присутні у ціновій пропозиції, а саме:
- тумба лабораторна мобільна.
3. Відсутня копія висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю запропоновану продукцію.
4. Відсутні паспорти на всю запропоновану продукцію.
5. Не надано гарантійних листів згідно Вимог пункти 6,7.
6. Не надано авторизаційних листів згідно Вимог пункт 9.

Виходячи з вищенаведеного, просимо Замовника відхилити пропозицію ФОП Кутенкова О.О., та розглянути пропозицію учасника ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ»
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
27 січня 2021 13:05
Також повідомляємо, єдиний критерій оцінки пропозицій є 100% ціна згідно п.7 Конкурсної Документації. Враховуючи
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 січня 2021 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О. 231 111,00
UAH з ПДВ
231 111,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ" 433 105,08
UAH з ПДВ
433 105,08
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 січня 2021 09:20
Електронний підпис
21 січня 2021 17:19
Електронний підпис
21 січня 2021 16:56
ДОВІДКА -ПОЯСНЕННЯ
21 січня 2021 16:56
СЕРТИФИКАТІ ВСЕ
21 січня 2021 16:05
паспорти товару
13 січня 2021 14:14
Електронний підпис
13 січня 2021 14:06
СЕРТИФІКАТ ПП
13 січня 2021 13:45
сервіс
12 січня 2021 03:25
Електронний підпис
12 січня 2021 02:58
Електронний підпис
12 січня 2021 02:57
накладна2
12 січня 2021 02:57
накладна1
12 січня 2021 02:05
цп
12 січня 2021 01:39
сес на складові сталь
12 січня 2021 01:39
сес складові
12 січня 2021 01:39
ПАСПОРТ ПРОДУКЦІІ
11 січня 2021 23:19
ДЕКЛАРАЦІЯ податкова
11 січня 2021 23:19
ДОГОВІР АНАЛОГ 2
11 січня 2021 23:19
ДОГОВІР АНАЛОГ 1
11 січня 2021 23:19
дов аналог договор
11 січня 2021 23:19
ліцензія
11 січня 2021 23:19
ДОВ СТАТУТУ ТА ІН
11 січня 2021 23:05
ЛИСТ АВТОРИЗАЦІІ
11 січня 2021 23:05
сертифікати
11 січня 2021 23:05
сертификат
08 січня 2021 12:57
Електронний підпис
08 січня 2021 12:55
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf
08 січня 2021 12:55
ИНН Кутенкова ОО.pdf
08 січня 2021 12:55
ИНН Кутенкова ОО.jpg
08 січня 2021 12:55
ДОВІДКА МВС.pdf
08 січня 2021 12:55
довідка корупціі.pdf
08 січня 2021 12:55
Витяг платника.pdf
08 січня 2021 12:55
Витяг платника.jpg

Публічні документи

05 січня 2021 11:12
Електронний підпис
05 січня 2021 11:11
3. Цінова пропозиція.pdf
05 січня 2021 11:11
2. Технічні вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кутенкова О.О.

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ХІМЛАБОРРЕАКТИВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
Переможець 231 111,00
UAH з ПДВ
22 січня 2021 13:39

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 січня 2021 13:39

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Кутенкова О.О.
#2974300628
231 111,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
договор.pdf укладений
01 березня 2021 15:46