Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСНОПІЛЬСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42063031 |
Місцезнаходження: | 23733, Україна , Вінницька обл., Гайсинський район, село Краснопілка, вул. Центральна, 10Е |
Контактна особа: |
Ірина Кузьменко +380979349360 krasnopilka.osvita@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 21:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 грудня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 12 січня 2021 12:36 |
Очікувана вартість: | 405 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 025,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:60130000-8: Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2020 21:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2020 21:50 |
додаток_1.docx | |
24 грудня 2020 21:50 |
додаток_3.docx | |
24 грудня 2020 21:50 |
додаток_4.docx | |
24 грудня 2020 21:50 |
тендерна документація.docx | |
24 грудня 2020 21:50 |
додаток_2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-19-000009 ● 2ba4a0808d574e679d200fddcf4b7f9a
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 січня 2021 15:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.01.2021 №13
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 19.01.2021 №13
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3.UA-2020-12-24-018426-с 24.12.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-01-26 14:50:59
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги з перевезення учнів та вчителів): місто Гайсин – село Гранів – місто Гайсин (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-12-24-018426-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. З яких підстав у тендерній документації зазначено, що переможець торгів у строк, що не перевищує 5 (п’яти) днів з дати оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен подати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої статті 17 Закону?
2. Яким чином учасник тендеру ПрАТ «Гайсинське автотранспортне підприємство 10506», якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації щодо надання:
- листа-згоди, що у разі не укладення договору про закупівлю з вини учасника у строк, визначений Законом, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув (підпункт 13 пункту 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»);
- листа-згоди, що у разі ненадання переможцем документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, або невиконання переможцем торгів вимог (умов) тендерної документації, передбачених для переможця процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув (підпункт 14 пункту 2 розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції»);
- листа-згоди, що у разі відмови переможця торгів від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника та визначає переможця серед тих учасників, строк дії тендерних пропозицій яких ще не минув (пункт 5 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-01-28 14:56:17
Надання пояснення
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Краснопільської сільської ради надає пояснення щодо проведення моніторингу на закупівлю Послуги спеціалізованих автомобільних перевезень пасажирів (послуги перевезення учнів та вчителів): місто Гайсин - село Гранів - місто Гайсин у вигляді сканованих документів
Відповіді ще немає
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2021-02-05 19:04:10
Звернення за роз'ясненням щодо Висновку
Відділ освіти, культури, молоді та спорту Краснопільської сільської ради просить надати Висновок про проведення моніторингу щодо закупівлі UA 2020-12-24-018426-с
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відділ освіти, культури, олоді та спорту Краснопільської сільської ради повідомляє, що порушення законодавства, встановлені при розгляді тендерної пропозиції учасника та визнання його переможцем закупівлі усунені шляхом розірвання Договору №1 від 25.01.2021 року (укладена Додаткова угода про розірвання договору).
2021-02-12 16:14:06
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 лютого 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 січня 2021 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПрАТ "Гайсинське автотранспортне підприємство 10506" |
400 000,00
UAH
|
397 950,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Черкес Василь Васильович |
405 000,00
UAH
|
405 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПрАТ "Гайсинське автотранспортне підприємство 10506" #05460976 |
Переможець |
397 950,00
UAH
|
14 січня 2021 08:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 08:41
|
Електронний підпис | укладений |
16 лютого 2021 14:32
|
Угода до договору АТП.pdf | укладений |
12 лютого 2021 16:15
|
Електронний підпис | укладений |
28 січня 2021 14:39
|
Договір Автобус.pdf | укладений |
28 січня 2021 14:21
|