Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) комбінованого типу "Намистинка" Вишневої міської ради Києво-Святошинського району Київської області |
Код ЄДРПОУ: | 35520611 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., Вишневе, Святошинська 50 |
Контактна особа: |
Севостьянова Ілона 380674005735 ilona04031988@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 20:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 лютого 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2021 12:05 |
Очікувана вартість: | 20 405 569,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,54% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
(ДК 021:2015 -45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація )
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Попередня оплата, Аванс | Аванс | 20 | Календарні | 20 |
Виконання робіт | Згідно Актів приймання виконаних будівельних робіт | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 80 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2021 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2021 17:29 |
Перелік змін фасад - 01.02.2021.docx | |
01 лютого 2021 17:29 |
Тендерна_документація_нова_редакція_01_02_2021.docx | |
30 січня 2021 13:22 |
Перелік змін фасад - 29.01.2021.docx | |
03 січня 2021 22:05 |
Перелік змін фасад - 03.01.2021.docx | |
30 грудня 2020 17:49 |
Перелік змін фасад.docx | |
30 грудня 2020 17:48 |
Додаток 3 Проект договору (нова редакція).docx | |
24 грудня 2020 20:26 |
Додаток 4 Банківська гарантія.docx | |
24 грудня 2020 20:26 |
Додаток 2 Технічне завдання.docx | |
24 грудня 2020 20:25 |
Додаток 1 Тендерна Пропозиція.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Наявність досвіду виконання аналогічного договору є кваліфікаційним критерієм, який дає можливість Замовнику переконатись у наявності функціональної можливості та спроможності учасника виконати договір за результатами процедури закупівлі. Вказаний кваліфікаційний критерій, як і інші, є опціональним, встановлюється за рішенням Замовника, однак, для Замовника важливо переконатись у тому, що учасник має досвід виконання аналогічних робіт, тобто має об'єктивну можливість виконати договір не залежно від того чи це будівництво/реконструкцїя/капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів, чи будівництво/реконструкцїя/капітальний ремонт житлових будинків, або інших будівель. Більше того, роботи що при будівництві/реконструкцїї/капітальному ремонті дошкільних навчальних закладів, чи при будівництві/реконструкцїї/капітальному ремонті житлових будинків, або інших будівель є ідентичними (аналогічними), а також технологія виконання робіт здійснюється за одними будівельними стандартами незалежно від призначення будівлі.
Вимогою про надання на підтвердження виконання аналогічного договору де аналогічним є договір на будівництво/реконструкцїю/капітальний ремонт дошкільних навчальних закладів, фактично, Замовник виключає можливість участі у процедурі закупівлі того суб’єкта господарювання, який має досвід виконання аналогічних договорів, але не у закладах освіти. Ця вимога є дискримінаційною та порушує один з основних принципів здійснення публічних закупівель, а саме недискримінація учасників.
Таким чином, Замовник порушив частину четверту статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановивши дискримінаційну вимогу до учасників.
Частиною першою статті 44 за порушення вимог, установлених Закону України «Про публічні закупівлі» та нормативно-правовими актами, прийнятими на виконання цього Закону, уповноважені особи, службові (посадові) особи замовників несуть відповідальність згідно із законами України.
У зв’язку з вищевикладеним, вимагаємо усунути дискримінаційну вимогу, яка міститься у тендерній документації щодо надання учасниками на підтвердження виконання аналогічного договору, договір з будівництва/реконструкцїї/капітального ремонту дошкільних навчальних закладів та внести відповідні зміни до тендерної документації.
Таким чином, даний кваліфікаційний критерій та спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановлено з урахуванням специфіки предмета даної закупівлі, оскільки чинні державні будівельні норми містять особливі вимоги до здійснення такого роду робіт.
Скарги до процедури
Дата подання: 06 січня 2021 15:57
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-16-000035 ● 28160c6a2a804fdd980ba6acffe1a9a6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 березня 2021 16:19 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
16.03.2021 № 78
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-12-24-017944-c 24.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2021-03-25 12:04:02
Додаткова інформація стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі
Додатково повідомляємо, що інформація стосовно обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі додатково розміщена на власному веб-сайті за посиланням: http://vyshneve-namistinka.edukit.kiev.ua/ogoloshennya/
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2021 12:32
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК "ЕКОРЕСТАВРАЦІЯ" " |
20 397 840,90
UAH з ПДВ
|
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" |
19 773 160,80
UAH з ПДВ
|
19 663 160,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" |
20 369 166,45
UAH з ПДВ
|
20 369 166,45
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БК "ЕКОРЕСТАВРАЦІЯ" " #42289818 |
Відхилено |
18 900 000,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2021 21:12
|
ТОВ "ВКФ Атлант-плюс" #36107594 |
Відхилено |
19 663 160,79
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 18:49
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕТРАСТРОЙ" #40856650 |
Переможець |
20 369 166,45
UAH з ПДВ
|
23 лютого 2021 18:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2022 17:15
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 17:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 березня 2021 17:11
|
3-КРФ.pdf | укладений |
10 березня 2021 17:08
|