Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of public highway of local significance О041707 Privilne - Trituzne - Shiroke - Dniprovske (separate sections) of Solonyansky district of Dnipropetrovsk region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Контактна особа: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Official name: | Department of Housing and Construction Dnipropetrovsk Regional State Administration |
National ID: | 38598277 |
Contact point: |
Vsevolod Kuznetsov +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Additional contacts: |
Всеволод Кузнецов +380567428457 tender_jkh@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 15:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 лютого 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 03 березня 2021 11:30 |
Очікувана вартість: | 87 435 860,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 437 179,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Publication date: | 24 грудня 2020 15:27 |
Enquiries until: | 22 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 28 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 лютого 2021 18:00 |
Information
Estimated total value: | 87 435 860 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 437 179 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник при надходженні бюджетних коштів перераховує Генеральному підряднику попередню оплату на виконання послуг у розмірі не більше 30% ціни річного обсягу Послуг за Договором, згідно до Календарного графіку виконання Послуг з моменту надходження бюджетних коштів, для придбання Підрядником необхідних для виконання кожного виду послуг. | Аванс | 30 | Календарні | 30 |
Iнша подія | Здавання-приймання виконаних послуг оформлюється актами виконаних послуг за формою КБ-2в, які підписується трьома сторонами: Генеральним підрядником, представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, Замовником, та довідки за формою КБ-3. Замовник, протягом 5 (п’яти) днів з дня одержання акту виконаних послуг, підписаного уповноваженим представником спеціалізованої організації, що здійснює технічний нагляд за виконанням Послуг, повертає Генеральному підряднику підписаний акт виконаних послуг, або мотивовану відмову від приймання Послуг | Пiсляоплата | 5 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 січня 2021 15:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 січня 2021 15:33 |
ЗТД Привільне 22.01.doc | |
22 січня 2021 15:33 |
Перелік змін до ТД 22.01.docx |
22 січня 2021 15:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 січня 2021 15:33 |
ЗТД Привільне 22.01.doc
|
||||||
22 січня 2021 15:33 |
Перелік змін до ТД 22.01.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Проте ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" не погоджується з рішенням про відхилення своєї пропозиції з наступних підстав:
Щодо наявності податкового боргу:
Зазначена інформація не відповідає дійсності. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» повідомляє, що у підприємства з 01.01.2021р. і по теперішний час немає податкового боргу.
Імовірно, спотворення інформації виникло за нижче зазначених обставин:
З 1 січня 2021 року територіальні органи Державної податкової служби, утворені як її відокремлені підрозділи, розпочинають здійснення повноважень та функцій територіальних органів ДПС, що ліквідуються як юридичні особи.
Перерахування податків було здійснено своєчасно на рахунки Головного управління ДПС у Дніпропетровській області.
Однак у зв’язку з тим, що підприємство має податкові зобов’язання по сплаті податку на нерухоме майно з юридичних осіб у розрізі різних районів, а сплата здійснюється на єдиний рахунок Головного управління ДПС – стан розрахунків з бюджетом відображено не коректно.
Дані обставини виникли у зв’язку з регламентними роботами ІТС “Електронний кабінет платника податків”. Дана інформація була відображена на офіційному порталі ДФС у вигляді повідомлення «Тривають регламентні роботи щодо оновлення інформації реквізитів нових бюджетних рахунків, які почали діяти з 01.01.2021р, а також стану розрахунків з бюджетами та цільовими фондами в ІТС “Електронний кабінет платника податків”. Актуальна інформація в ІТС “Електронний кабінет платника податків” за 2021 рік буде наявна після закінчення відповідних регламентних робіт».
На даний час Учасником на адресу ДПС у Дніпропетровській області було надіслано листа для вірного відображення інформації, про те, що податки сплачені на єдиний рахунок та підлягають належному зарахуванню за відповідними районами.
На підтвердження вище викладеного Учасник надає копію листа №11/02-1 від 11.02.2021р., який надіслано способом електронного зв’язку через ІТС “Електронний кабінет платника податків, та має реєстраційний №17687/6/екпп від 12.02.2021р. та копії з особових рахунків по сплаті податків.
Щодо ненадання згоди-зобов’язання про те, що «замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції».
Зазначений абзац є прямою вимогою ч.13 статі 29 закону України «Про публічні закупівлі». Учасником в складі пропозиції надано документ «21. Лист-довідка про санкції» в якому зазначено: «ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «БК «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» підтверджує дотримання Учасником норм чинного законодавства України…». Зазначений абзац, а саме ч.13 статті 29 закону України «Про публічні закупівлі» є однією з таких норм, тож шляхом надання зазначеної довідки в складі пропозиції учасник виконав вказану вимогу документації шляхом надання інформації в довільній формі. Стосовно ненадання окремого документа з цього питання, тендерна документація Замовника у відповідності до норм закону України «Про публічні закупівлі» містить наступну інформацію: «Якщо вимога в тендерній документації встановлена декілька разів, учасник/переможець може подати необхідний документ або інформацію один раз.». З зазначеного вище випливає, що учасник не мав надавати в складі своєї пропозиції декілька разів підтвердження, що він дотримується чинного законодавства, тож дана вимога тендерної документації Учасником виконана.
Щодо ненадання довідки в довільній формі про наявність вимірювальної(-их) лабораторії(-й) ІЗ ПЕРЕЛІКОМ СПРОМОЖНОСТІ ВИКОНАННЯ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНИХ РОБІТ.
Учасником в складі пропозиції надано документ «26. Довідка про залучення лабораторії».
В зазначеній довідці вказано, що учасником буде залучено вимірювальну лабораторію ТОВ «ФІРМА «ТАРГЕТ» згідно договору про надання послуг №02/01-20ПЛ-Т від 02 січня 2020 року. Засвідчена відповідно до умов тендерної документації копія даного договору надана в складі пропозиції, документ «27. Копія дог.залуч. лабор.» Предметом зазначеного договору є: п.1.1. В порядку і на умовах цього Договору замовник доручає, а Виконавець приймає на себе виконання наступних: робіт: лабораторне випробування бетону, асфальтобетонних сумішей, будівельних матеріалів, виробів і конструкцій.
Виходячи з викладеного Учасником в складі тендерної пропозиції інформація, що вимагалась замовником надана в повному обсязі.
Окремо зазначаємо, що відповідно до вимог закону України «Про публічні закупівлі» Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Оскаржувана вимога тендерної документації відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 закону України «Про публічні закупівлі». Вимогу про усунення цієї «невідповідності» замовником розміщено не було, що свідчить про те, що Замовник в зазначеній ситуації не вбачав «невідповідності» пропозиції учасника вимогам тендерної документації.
Щодо неподання інформації з підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченою частиною другою статті 17 Закону.
Згідно з абзацом першим частини третьої статті 17 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) замовник у тендерній документації зазначає, що ІНФОРМАЦІЯ ПРО ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЧАСТИНАХ ПЕРШІЙ І ДРУГІЙ ЦІЄЇ СТАТТІ, НАДАЄТЬСЯ В ДОВІЛЬНІЙ ФОРМІ. При цьому Законом не передбачено необхідність подання вказаної інформації у вигляді окремого файла з документом, що містить таку інформацію. Так само Законом не передбачено можливості (права) замовника визначати спосіб та форму подання учасником вказаної інформації у складі пропозиції зокрема у вигляді довідок, листів, декларацій, тощо.
Відповідно до частини першої статті 25 Закону документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, ДЕ ЗАЗНАЧАЄТЬСЯ інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), ІНФОРМАЦІЯ ВІД УЧАСНИКА ПРО ЙОГО ВІДПОВІДНІСТЬ кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, ВИМОГАМ, ВИЗНАЧЕНИМ У СТАТТІ 17 цього Закону і в тендерній документації, та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації.
Під час подання тендерної пропозиції через будь-який авторизований електронний майданчик учасник обов’язково зазначає інформацію (підтвердження) про відсутність підстав для відмови в участі у торгах(стаття 17 Закону) шляхом внесення до відповідного поля (чекбокса) електронної форми інформації (позначки) про підтвердження такої відповідності. Внесення такої інформації автоматично перевіряється системою (майданчиком) і без заповнення вказаного поля (чекбокса) система не дозволяє подати тендерну пропозицію.
Такий алгоритм ґрунтується на Стандартних сценаріях ручного тестування електронних майданчиків та порядок підготовки адаптованих сценаріїв. Рівень акредитації: четвертий, затверджених 6-го червня 2016 р. рішенням Комісії, створеної відповідно до «Порядку функціонування електронної системи закупівель та проведення авторизації електронних майданчиків», затвердженого Постановою КМУ від 24 лютого 2016 року №166.
Таким чином, учасник, подаючи тендерну пропозицію, фактично надає інформацію про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, шляхом заповнення відповідного поля електронної форми в системі закупівель (на авторизованому електронному майданчику).
Тож інформація про неподання інформації з підтвердження відсутності підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбаченою частиною другою статті 17 Закону Учасником ТОВ «БК «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» не відповідає дійсності.
Враховуючи викладене просимо замовника скасувати помилково прийняте рішення про відхилення пропозиції ТОВ «БК «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ».
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-19-000001 ● 704a49c5f7ab49d6aa2e710c326fbb70
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 червня 2021 11:28 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.06.2021 № 374
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.06.2021 № 374
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2020-12-24-013256-c 24.12.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;
Надання інформації про усунення порушення замовником
Як вбачається з Висновку, за результатами проведення моніторингу встановлені порушення ч. 3 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон України), а саме у зв’язку з ненадання відповіді на вимогу ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» від 28.02.2021. Разом з тим, повідомляємо наступне. Відповідно до вимог Закону України, зокрема вказаною ч.3 ст. 31 Закону України регламентовано, що замовник зобов’язаний надати відповідь на вимогу не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель. Разом з тим, звертаємо увагу, що вимога ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ» надійшла 28.02.2021 о 22.41 (тобто у неділю, що є вихідним днем). Починаючи з 01.03.2021 та у подальшому у замовника не було можливості надати будь-яку відповідь через електронну систему закупівель, оскільки до 23.59 (28.02.2021) тривав період оскарження щодо прийнятого на етапі прекваліфікації рішення від 23.02.2021 (додатково, документальне підтвердження уповноваженого органу додаємо). З урахуванням наведеного, вважаємо, що в діях департаменту відсутні порушення вимог ст. 31 Закону України.
2021-07-01 15:23:15
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 червня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (ч. 3 ст. 31 Закону № 922-VIII.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38598277 |
Місцезнаходження: | 49004, Україна, Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 14:54
|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 14:51
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 лютого 2021 16:27
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 03 березня 2021 11:51
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" |
75 306 342,29
UAH з ПДВ
|
75 306 342,29
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
86 511 761,14
UAH з ПДВ
|
86 511 761,14
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ " БУДІНВЕСТ ІНЖИНІРИНГ" #40130383 |
Переможець |
75 306 342,29
UAH з ПДВ
|
04 березня 2021 15:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 червня 2021 17:21
|
д.у.3.pdf | укладений |
18 червня 2021 17:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 червня 2021 17:19
|
д.у.3.pdf | зміни до договору |
18 червня 2021 17:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2021 16:04
|
д.у.2.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2021 15:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:59
|
д.у.1 дог.2.pdf | зміни до договору |
16 квітня 2021 15:58
|
Електронний підпис | укладений |
16 березня 2021 10:23
|
дог.2.pdf | укладений |
16 березня 2021 10:22
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п.17.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | додаткова угода 1 до договору 2 від 16.03.2021 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.17.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до п.3.3, 11.1 Договору |
Номер договору про закупівлю: | 2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод.угода 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |