Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Картопля,горох сушений
Очікувана вартість
72 952,00 UAH
UA-2020-12-24-011511-c d463d78567e749a98e0180788e3100ab
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шишкіна Олена Миколаївна

+380552380931 yas38@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Херсонський ясла-садок №38 комбінованого типу з групами інтенсивної педагогічної корекції ХМР
Код ЄДРПОУ: 22762029
Місцезнаходження: 73020, Україна , Херсонська обл., місто Херсон, вул.Івана Богуна,76А
Контактна особа: Шишкіна Олена Миколаївна
+380552380931
yas38@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 14:43
Звернення за роз’ясненнями: до 31 грудня 2020 14:48
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 січня 2021 14:48
Початок аукціону: 12 січня 2021 12:36
Очікувана вартість: 72 952,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 364,76 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6000 кг
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73020, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Івана Богуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212100-1 — Картопля
68 кг
Горох сушений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 73020, Україна, Херсонська область, місто Херсон, вул. Івана Богуна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03212213-6 — Горох сушений

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

тендерна документація
Дата подання: 24 грудня 2020 17:40
Дата відповіді: 26 грудня 2020 14:54
Добрий день. Поясніть, чио повинен учасник не платник ПДВ в документі "пропозиція" заповнювати графи "ціни за одиницю з ПДВ" и "ПДВ"
Відповідь: Добрий день. Ні не потрібно.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-24-011511-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Томарова Олена Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2823616121
Дата подання: 12 січня 2021 20:06
Просимо переглянути рішення стосовно переможця
Шановний Замовнику.
Враховуючи швидке прийняття рішення, щодо визначення з Переможцем торгів ( ми розуміємо що Вам потрібно годувати малят).
Просимо Вас ще раз передивитися надані до пропозиції переможця документи. Ми поважаємо Ваше рішення, але харчування дітей у дошкільних закладах є дуже відповідальною справою та відсутність документів, підтверджуючих небезпечність та якість до предмету закупівлі погрожує наслідками.
Також просимо Вас звернути увагу на відсутність карти медогляду водія-експедитора у пропозиції переможця.
Саме допуск до роботи, який підтверджують лікарі відміткою на медичній карті - підтверджує чинність медичної книжки (МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ , Наказ №246 від 21.05.2007р Порядок проведення медичних оглядів працівників.)

З Повагою, Томарова Олена Анатоліївна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2021 10:05
Добрий день! В документації до спрощеної закупівлі а також в додатку № 1 від учасників вимагалось надання копій медичної книжки водія експедитора. Карти медогляду не вимагались. В документах учасників медична книжка надана. Питання отримання особистої медичної книжки регулюється наказом Міністерства охорони здоров'я від 21.02.2013р. № 150 .Замовником прийнято обгрунтоване рішення за результатами спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-12-24-011511-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП Томарова Олена Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2823616121
Дата подання: 12 січня 2021 20:09
Оскарження рішення про намір укласти договір
Просимо розглянути Зауваження до закупівлі.

з Повагою, Томарова Олена Анатолівна
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 січня 2021 10:07
Добрий день! В документації до спрощеної закупівлі а також в додатку № 1 від учасників вимагалось надання копій медичної книжки водія експедитора. Карти медогляду не вимагались. В документах учасників медична книжка надана. Питання отримання особистої медичної книжки регулюється наказом Міністерства охорони здоров'я від 21.02.2013р. № 150 .Замовником прийнято обгрунтоване рішення за результатами спрощеної закупівлі.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 січня 2021 12:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Сотнікова Лариса Іванівна 64 326,00
UAH з ПДВ
64 326,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Томарова Олена Анатоліївна 72 952,00
UAH з ПДВ
72 952,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 січня 2021 12:43
Електронний підпис

Публічні документи

06 січня 2021 13:36
Електронний підпис
06 січня 2021 13:34
Стор 21 Додаток 5.FR12.pdf
02 січня 2021 20:02
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Сотнікова Лариса Іванівна

ФОП Томарова Олена Анатоліївна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Сотнікова Лариса Іванівна
#2741501621
Переможець 64 326,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 16:05

Документи

12 січня 2021 16:05
Електронний підпис
12 січня 2021 15:57
Untitled.FR123.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Сотнікова Лариса Іванівна
#2741501621
64 326,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 січня 2021 16:05
Електронний підпис
12 січня 2021 15:57
Untitled.FR123.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Untitled.FR12. дод1 картошкаpdf.pdf зміни до договору
13 серпня 2021 11:40
Електронний підпис укладений
20 січня 2021 21:18
Untitled.FR12.pdf укладений
20 січня 2021 21:16

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
23 лютого 2021 10:11
3 462,60 UAH UA888201720344220003000029067
Херс.ясла-садок №38 комб.типу ХМР
UA693524570000026008500569925
ФОП Сотнiкова Л.I.
Оплачений
25 лютого 2021 11:57
4 561,20 UAH UA888201720344220003000029067
Херс.ясла-садок №38 комб.типу ХМР
UA693524570000026008500569925
ФОП Сотнiкова Л.I.
Оплачений
25 березня 2021 12:02
5 861,20 UAH UA888201720344220003000029067
Херс.ясла-садок №38 комб.типу ХМР
UA693524570000026008500569925
ФОП Сотнiкова Л.I.
Оплачений
29 квітня 2021 12:39
6 184,50 UAH UA888201720344220003000029067
Херс.ясла-садок №38 комб.типу ХМР
UA693524570000026008500569925
ФОП Сотнiкова Л.I.
Оплачений
15 червня 2021 14:32
8 131,72 UAH UA888201720344220003000029067
Херс.ясла-садок №38 комб.типу ХМР
UA693524570000026008500569925
ФОП Сотнiкова Л.I.
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML