Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Монтаж тимчасової споруди на території полігону твердих побутових відходів (ТПВ) в м.Стрий Львівської області
Очікувана вартість
683 626,00 UAH
UA-2020-12-24-008607-a ● 42dff20104ae466c95ab9ef81c14b34a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Стрийський міський комбінат комунальних підприємств |
Код ЄДРПОУ: | 05759310 |
Вебсайт: | http://stryimkkp.ho.ua/ |
Місцезнаходження: | 82400, Україна , Львівська обл., місто Стрий, вул. Нижанківського, 50 |
Контактна особа: |
Кустова Лариса Адасівна +380324553113 mkkp@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 23:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 січня 2021 18:00 |
Початок аукціону: | 21 січня 2021 12:10 |
Очікувана вартість: | 683 626,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 836,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Монтаж тимчасової споруди на території полігону твердих побутових відходів (ТПВ) в м.Стрий Львівської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, -
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
12 січня 2021 10:18 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
12 січня 2021 10:13 |
Зміни(2).docx | |
12 січня 2021 10:13 |
ТД-Монтаж(3).doc | |
24 грудня 2020 23:03 |
Схема.pdf |
12 січня 2021 10:18 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
12 січня 2021 10:13 |
Зміни(2).docx
|
||||||
12 січня 2021 10:13 |
ТД-Монтаж(3).doc
|
||||||
24 грудня 2020 23:03 |
Схема.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Аналогічні договора
Дата подання: 26 грудня 2020 13:35
Дата відповіді: 29 грудня 2020 10:34
Доброго дня Замовнику. У нас таке запитання чи будуть розглядатись аналогічні договора не за предметом закупівлі
Відповідь: Доброго дня.
В порядку додатку №1 до тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір, предметом якого є монтаж споруд.
В порядку додатку №1 до тендерної документації, аналогічним буде вважатись договір, предметом якого є монтаж споруд.
Потенційний учасник.
Дата подання: 29 грудня 2020 11:22
Дата відповіді: 04 січня 2021 23:04
Шановний замовнику! Вами передбачено згідно розділу 3 пункту 3.5. Інша інформація наступна ситуація: «Замовником торгів в порядку застосування ст. 6, 511, 512, 528, 627, 636 ЦК України укладено договір про надання юридично-консультаційних послуг з Виконавцем, оплата яких може здійснюватися учасником-переможцем. Вартість послуг становить 8500.00». Проаналізувавши дану вимогу бачимо, що передбачається - оплата юридично-консультаційний послуг, а це обов’язок виключно клієнта. Тобто оплачувати юрпослуги зі свого бюджету повинен Замовник. Відтак, якщо замовник користується послугами юристів та сплачує за це кошти, ці витрати мають фіксуватись у річному плані закупівель. Адже пам’ятаємо: всі витрати замовника від однієї копійки вносяться у річний план, який потім оприлюднюються на Prozorro. Зокрема, рішенням Постійно діючої адмінколегії АМКУ з розгляду скарг про порушення у сфері закупівель встановлено, що вимога про оплату юридично-консультаційних послуг переможцем торгів не належить до предмета закупівлі. А положення щодо відшкодування таких витрат не можуть вноситись до тендерної документації. Зазначена вимога є незаконною, адже суперечить статті 3 та статті 22 Закону. Замовникам слід замовляти юридично-консультаційні послуги окремо від процедури закупівлі конкретного товару чи послуги. А учасники, в свою чергу, не зобов’язані оплачувати такі послуги. Тому маємо до вас наступні запитання: 1. Чому в даному випадку виступає платником таких послуг Учасник-переможець? 2. Чи внесено у річний план дані про юридично-консультаційні послуги? 3. Чи відмовитесь Ви від укладання договору з учасником-переможцем, якщо він відмовиться оплачувати такі послуги?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що зазначена вимога виставлена в умовах тендерної документації, відповідно із укладеною угодою між замовником та консультантом. Зазначена вимога не порушує права учасників та не ставить їх у не рівне положення. Додатково інформуємо, що з даного приводу є ряд судових рішень, які дотримуються позиції, що такі вимоги відповідають нормам чинного законодавства.
Технічні вимоги
Дата подання: 30 грудня 2020 13:06
Дата відповіді: 04 січня 2021 23:06
Просимо надати роз'яснення згідно яких нормативних документів п.4 Технічних вимог від Учасників вимагається подання дефектного акту та зведеного кошторисного розрахунку, якщо дані доументи повинні бути наявні у Замовника ще до початку процедури проведення торгів?
Відповідь: До початку процедури закупівлі Замовником проведені кошторисні розрахунки щодо монтажу споруди за допомогою ліцензійного програмного комплексу АВК, з дотриманням норм ДБН, відповідно до чого складений дефектний акт, з вказаними об’ємами робіт.
Від Учасника вимагається подання документів вказаних в.п.4 переліку вимог технічного завдання на підставі листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 09.04.2009 N 12/14-382 та вимог тендерної документації Замовника.
Разом з тим, Замовником внесено зміни в технічне завдання щодо даної закупівлі і п.4 технічного завдання викладено в новій редакції.
Від Учасника вимагається подання документів вказаних в.п.4 переліку вимог технічного завдання на підставі листа Міністерства регіонального розвитку та будівництва України від 09.04.2009 N 12/14-382 та вимог тендерної документації Замовника.
Разом з тим, Замовником внесено зміни в технічне завдання щодо даної закупівлі і п.4 технічного завдання викладено в новій редакції.
Невідповідність технічних вимог та технічної специфікації
Дата подання: 30 грудня 2020 13:20
Дата відповіді: 04 січня 2021 23:07
Згідно технічних вимог
п.11.5. Віконні блоки – 3 шт, з них 2 шт. розміром 2 х 1 м, 1 шт.- 2 х 0,5м виготовлені з металопластику, білого кольору, повинні відкриватись (загальна площа 5м2)
Згідно технічної специфікації
п.16 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею до 1 м2 з металопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель 1,44м2
п.17 Заповнення вiконних прорiзiв готовими блоками площею до 2 м2 з металопластику в кам'яних стiнах
житлових і громадських будівель 1,68м2
(загальна площа 3,12м2)
Розбіжність 5 - 3,12=1,88м2
Згідно технічних вимог:
11.6. Дверний блок – 1 шт, розміром 2,05 м х 0,80 м, виготовлений з металопластику з фурнітурою, білого кольору;ручка, замок по 1 шт.
(загальна площа 1,64 м2)
Згідно технічної спецмфікації :
п.18 Заповнення дверних прорiзiв готовими дверними блоками площею до 2 м2 з металопластику 3,78 м2
Розбіжність 1,64 - 3,78= 2,14 м2
Згідно технічних вимог:
п.11.10. Водостічна система - ринви по периметру споруди, з водовідвідними трубами, виготовлені з пластику
Згідно технічної специфікації : влаштування воостічної системи не передбачено
Просимо надати роз'яснення по даних зауваженнях.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником буде внесено зміни та уточнення до технічного завдання.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 січня 2021 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Мале приватне підприємство "Галікон" |
619 825,08
UAH з ПДВ
|
619 825,08
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "РІЧ БРАЗЕРС" |
658 774,80
UAH з ПДВ
|
651 938,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Мале приватне підприємство "Галікон" #30028533 |
Відхилено |
619 825,08
UAH з ПДВ
|
29 січня 2021 15:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 17:26
|
ТОВ "РІЧ БРАЗЕРС" #43107760 |
Переможець |
651 938,00
UAH з ПДВ
|
03 лютого 2021 15:41
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 лютого 2021 18:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 червня 2021 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
31 березня 2021 12:22
|
IMG_0001.pdf | зміни до договору |
31 березня 2021 12:19
|
Електронний підпис | укладений |
19 лютого 2021 10:38
|
2-2021.pdf | укладений |
19 лютого 2021 10:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження терміну виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 2-2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |