Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Diesel fuel
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна , Полтавська область обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Контактна особа: |
Гордієнко Владислав Володимирович +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Kremenchutske Troleybusne Upravlinnya |
National ID: | 03328528 |
Contact point: |
Alekseev Alexander Alexander +380930099140 s.yarik80@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 16:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 січня 2021 09:00 |
Початок аукціону: | 02 лютого 2021 13:28 |
Очікувана вартість: | 6 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 66 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 24 грудня 2020 16:08 |
Enquiries until: | 15 січня 2021 00:00 |
Complaints submission until: | до 21 січня 2021 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 25 січня 2021 09:00 |
Information
Estimated total value: | 6 600 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 66 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 грудня 2020 16:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 грудня 2020 16:14 |
Додаток 3 Проєкт договору.docx | |
24 грудня 2020 16:14 |
Додаток 2 Технічний опис предмету закупівлі.docx | |
24 грудня 2020 16:14 |
Додаток 1 Кваліфікаційні критерії.docx | |
24 грудня 2020 16:14 |
Тендерна документація.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Підкажіть будь ласка, згідно якого розділу чи статті Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» умови які викладені в нашій тендерній документації порушують умови ведення ліцензійної діяльності як боку Замовника, так і з боку Постачальника?
Дякуємо
Стаття 2 Закону України «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального» визначає термін роздрібної торгівлі пальним а саме, роздрібна торгівля пальним - діяльність із придбання або отримання та подальшого продажу або відпуску пального із зміною або без зміни його фізико-хімічних характеристик з автозаправної станції / автогазозаправної станції / газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки та/або реалізація скрапленого вуглеводневого газу в балонах для побутових потреб населення та інших споживачів.
Відповідно до пункту 1.2. «Інструкції щодо вимог пожежної безпеки під час проектування автозаправних станцій», затвердженої наказом Міністерства України з питань надзвичайних ситуацій та у справах захисту населення від наслідків Чорнобильської катастрофи від 06.05.2005 року № 376, пересувна автозаправна станція – автозаправна станція, технологічне обладнання якої встановлено на базі автомобільного шасі, причепі чи напівпричепі; виконана як цілісний заводський виріб.
Таким чином законодавством України передбачено можливість за допомогою пересувних автозаправних станцій здійснювати реалізацію пального.
Підпункт 14.1.212 пункту 14.1 статті 14 Податкового кодексу України визначає що, реалізація підакцизних товарів (продукції) - будь-які операції на митній території України, що передбачають відвантаження підакцизних товарів (продукції) згідно з договорами купівлі-продажу, міни, поставки та іншими господарськими, цивільно-правовими договорами з передачею прав власності або без такої, за плату (компенсацію) або без такої, незалежно від строків її надання, а також безоплатного відвантаження товарів, у тому числі з давальницької сировини, реалізація суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів.
Пальне відпускається замовником на власні потреби одразу з пересувної автозаправної станції, в такому випадку отримувати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним не потрібно. При цьому у учасників публічної закупівлі обов’язкова наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Щодо вищевикладеного, схожі правові позиції викладені в інформаційних листах податкових органів України, а саме, лист Державної фіскальної служби України № 12869/6/99-99-15-03-03-15 від 09.06.2016 року; лист Державної податкової служби України № 864/6/99-00-04-01-02-15 від 18.10.2019 року.
Слід звернути увагу що, Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я.Левітана» має в користуванні автобуси, які здійснюють перевезення пасажирів на території міста і саме для даних цілей здійснюється закупівля пального.
З огляду на вищевикладене, вважаємо що відсутні будь-які порушення чинного законодавства України та здійснення ліцензійної діяльності зі сторони замовника.
Основним нормативно-правовим актом, що регулює розрахунки за готівку, є Закон України «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг», який є спеціальним законом.
Стаття 2 вищезазначеного закону визначає, розрахункова операція – приймання від покупця готівкових коштів, платіжних карток, платіжних чеків, жетонів тощо за місцем реалізації товарів (послуг), видача готівкових коштів за повернутий покупцем товар (ненадану послугу), а у разі застосування банківської платіжної картки – оформлення відповідного розрахункового документа щодо оплати в безготівковій формі товару (послуги) банком покупця або, у разі повернення товару (відмови від послуги), оформлення розрахункових документів щодо перерахування коштів у банк покупця.
Згідно пункту 216.9 статті 216 Податкового кодексу України, датою виникнення податкових зобов'язань щодо реалізації суб'єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів є дата здійснення розрахункової операції відповідно до Закону № 265, для безготівкових розрахунків – дата оформлення розрахункового документа на суму проведеної операції, який підтверджує факт продажу, відвантаження, фізичного відпуску товару, а у разі реалізації товарів фізичними особами - підприємцями, які сплачують єдиний податок, - дата надходження оплати за проданий товар.
Підпункт 213.1.12 пункту 213.1 статті 213 Податкового кодексу України визначає об’єктом оподаткування реалізація з акцизного складу/акцизного складу пересувного будь-яких обсягів пального або спирту етилового понад обсяги, що:
отримані з інших акцизних складів/акцизних складів пересувних, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних;
ввезені (імпортовані) на митну територію України, що засвідчені належно оформленою митною декларацією;
вироблені в Україні, реалізація яких є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 213.1.1 цього пункту, або не підлягає оподаткуванню, або звільняється від оподаткування, або оподатковується на умовах, встановлених статтею 229 цього Кодексу, що підтверджені зареєстрованими акцизними накладними в Єдиному реєстрі акцизних накладних.
Такий облік отриманого та витраченого (реалізованого) пального ведеться з метою виявлення об’єкта оподаткування акцизним податком, а саме: обсягів перевищення витраченого (реалізованого) пального над отриманим.
У разі, якщо обсяги реалізованого пального не будуть перевищувати обсяги отриманого пального від інших платників акцизного податку, за які сплачено акцизний податок, то у замовника не виникає об’єкт оподаткування відповідно до п.п. 213.1.12 п.213.1 статті 213 Кодексу.
Крім того платником акцизного податку на реалізацію пального є один з учасників предмета закупівлі та під час заправки здійснюється фіксація витраченого пального, що унеможливлює перевищення обсягу передачі підакцизного товару, в такому випадку відсутня необхідність в отриманні ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним.
Слід звернути увагу що, пальне відпускається замовником на власні потреби одразу з пересувної автозаправної станції, в такому випадку отримувати ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним не потрібно.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-03-000022 ● b1bd5520364c42afa3ce13acbcfd20ba
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2021 16:59 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.08.2021 № 335
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 03.08.2021 № 335
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-12-24-007068-a інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Начальник Управління Північно –
східного офісу Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення щодо виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
2021-08-26 10:05:31
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 серпня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод до нього встановлено порушення пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, частин третьої та четвертої статті 180 і частини другої статті 189 Господарського кодексу.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КП Комунальне підприємство «Кременчуцьке тролейбусне управління імені Л.Я. Левітана» |
Код ЄДРПОУ: | 03328528 |
Місцезнаходження: | 39631, Україна, Полтавська область обл., місто Кременчук, вулиця Київська, 69 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 лютого 2021 13:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" |
6 534 000,00
UAH з ПДВ
|
6 228 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ" |
6 588 000,00
UAH з ПДВ
|
6 240 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Рішення скасоване |
6 228 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:38
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН" #42254701 |
Відхилено |
6 228 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 16:59
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНТЕРГАЛ" #33672442 |
Переможець |
6 240 000,00
UAH з ПДВ
|
26 лютого 2021 17:04
|
Укладений договір
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ТОВ "Інтергал" № 03-189 від 22.03.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 07/11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ТОВ "Інтергал" № 03-224 від 25.03.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 07/11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 20 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ТОВ ,,Інтергал,, № 04-79 від 12.04.2021 р. |
Номер договору про закупівлю: | 07/11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ТОВ "ТД "ІНТЕРГАЛ", № 10-214 від 22.10.2021 р., цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати № 362/04-22 від 22.10.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 07/11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист 07-11/896 від 20.12.2021р. |
Номер договору про закупівлю: | 07/11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Лист ТОВ ТД ІНТЕРГАЛ № 01-164 від 31.01.2022р., Цінова довідка Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати №26/04-22 від 31.01.2022 р. |
Номер договору про закупівлю: | 07/11-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |