Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного обслуговування та консультативного супроводу програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»
Очікувана вартість
1 479 600,00 UAH
UA-2020-12-24-006892-a 2663be1bf32e4b1da070912b798112c6
Переговорна процедура (скорочена)    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдайчук Світлана Олегівна

380979104325 sv_gaidaychuk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомирське трамвайне-тролейбусне управління" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03328310
Місцезнаходження: 10025, Україна , Житомирська обл., Житомир, вул. Вітрука, буд. 11
Контактна особа: Гайдайчук Світлана Олегівна
380979104325
sv_gaidaychuk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Комунальне підприємство «Житомиртранспорт» ЖМР, будучи організатором впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду
(надалі – АСООП) у міському комунальному пасажирському транспорті м. Житомир (рішення виконавчого комітету Житомирської міської ради від 24.11.2017 № 1108), придбало у Товариства з обмеженою відповідальністю "ГЕКСАГОН-УКРАЇНА" послуги технічного та консультативного супроводу програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду» на підставі договорів №1 від 28.02.2017 р., №264 від 01.11.2017 р., №2 від 12.01.2018 р., №457 від 28.10.2019 р., №1 від 03.01.2020 р.
В зв’язку з відсутністю у КП «ЖТТУ» ЖМР фахівців відповідної кваліфікації, для забезпечення підтримки належного функціонування системи АСОП, є необхідність закупівлі технічного обслуговування та консультативного супроводу програмного комплексу «Автоматична система організації оплати проїзду» постачальником, що включають:
- цілодобові консультації спеціалістів Замовника з технічних і експлуатаційних питань по телефону/e-mail (підтримка цілодобового колл-центру);
- віддалене адміністрування програмного комплексу (моніторинг працездатності системи, виконання регламентних процедур);
- налаштування програмного забезпечення, що не несуть зміни його програмному коду (зовнішні налаштування);
- дистанційна переустановка програмного забезпечення та заміни версій/комплектацій програмного забезпечення, в рамках технічної підтримки;
- оновлення програмного комплексу (комп’ютерних програм) шляхом створення нових версій (релізів) програмного забезпечення в рамках версії існуючого програмного забезпечення чи створення нового програмного забезпечення під потреби Замовника;
- контроль над виправленням помилок. Перевірка (тестування) працездатності зв’язаних функцій системи після виправлення (усунення) помилок;
- контроль за цілісністю даних, які зберігаються в комп’ютерних програмах;
- виявлення причин виникнення збоїв в роботі обладнання (терміналів) та їх усунення;
- діагностика обладнання, яке вийшло з ладу.
Відновлення дієздатності обладнання в частині програмних збоїв, що виникли внаслідок механічних пошкоджень. При цьому, переривання роботи
системи АСООП у комунальному транспорті м. Житомирі, через відсутність у замовника – КП «ЖТТУ» можливості користування комп’ютерними програмами у складі програмного комплексу «Автоматична система організації оплати проїзду», призведе до негативних наслідків, таких як: відсутність можливості здійснення оплати проїзду у громадському транспорті готівковими коштами, Карткою Житомирянина, Транспортною карткою, банківською безконтактною карткою та технологією NFC, що з свого боку зупинить роботу громадського транспорту. Закон України «Про публічні закупівлі» не містить заборон щодо проведення закупівель наприкінці поточного року на очікувану вартість за відповідним предметом закупівлі.
З метою забезпечення підтримки належного безперервного функціонування діючої автоматизованої системи оплати проїзду громадського транспорту в м. Житомирі у 2021 році, з урахуванням, що технічне обслуговування та консультативний супровід програмного комплексу «Автоматична система організації оплати проїзду» м. Житомир може бути надано за відсутністю конкуренції з технічних причин та за необхідності захисту прав інтелектуальної власності, тільки одним постачальником з ексклюзивними правами КП «Житомиртранспорт».
Відповідно до викладеного вище, є всі підстави для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 16:05
Оскарження наміру укласти договір: 30 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Джерело фінансування: кошти від господарської діяльності підприємства. Категорія підприємства: юридична особа, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 місяць
Послуги з технічного обслуговування та консультативного супроводу програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10025, Україна, Житомирська область, Житомир, вул.Вітрука, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування: кошти від господарської діяльності підприємства. Категорія підприємства: юридична особа, що здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 548 валідаторів, 12 місяців. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 16:00
Повідомлення про намір укласти договір.PDF
24 грудня 2020 15:59
Протокол №67.PDF
24 грудня 2020 15:57
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради
#34900680
Переможець 1 479 600,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 16:05

Документи

24 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:04
Протокол №67.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 16:05

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради
#34900680
1 479 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2020 16:05
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:04
Протокол №67.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 11:18
Кінець періоду оскарження: 10 січня 2021 00:00
Дата відміни: 10 січня 2021 00:04
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: На електронному майданчику, при визначенні типу процедури закупівлі, згідно предмету закупівлі: («Послуги з технічного обслуговування та консультативного супроводу програмного комплексу «Автоматизована інформаційна система оплати проїзду») - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – код ДК 021:2015 - 72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою, було помилково обрано переговорну процедуру (скорочену), а не переговорну процедуру. Тому, для усунення помилки, потрібно відмінити дану закупівлю згідно п.2 ч. 8 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства щодо закупівель.
Документи:
30 грудня 2020 11:18
Електронний підпис
30 грудня 2020 11:16
Протокол №68.PDF