Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з налагодження, ремонту та технічної підтримки (супроводу) програм та елементів Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) (Код ДК 021:2015:72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Очікувана вартість
820 000,00 UAH
UA-2020-12-24-006654-a 131d0552416f4065ad52287b3dc56613
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Манжос Ірина Єреміївна

0412430131 mail@transport.zt.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради
Код ЄДРПОУ: 34900680
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., Житомир, майдан С. П. Корольова, 4/2
Контактна особа: Манжос Ірина Єреміївна
0412430131
mail@transport.zt.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Необхідність захисту прав інтелектуальної власності
Обґрунтування
25 жовтня 2016 р. по за результатами проведення процедури відкритих торгів між Комунальним підприємством «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради та ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА» (код 36038437) було укладено Договір № 2 на Технічне переоснащення автоматизованою системою оплати за проїзд - АСОП (ДК 021:2015: 48813000-0 — Пасажирські інформаційні системи, ДК 016:2010: 26.20.1 — Машини обчислювальні, частини та приладдя до них) (ідентифікатор закупівлі в електронній системі закупівель UA-2016-08-23-000414-a).
Згідно умов даного договору Комунальному підприємству «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської ради було поставлено (згідно специфікації): серверне обладнання, валідатори мобільні та стаціонарні, карти, виносні зчитувачі карт та програма АСОП.
Відповідно до листа №12301/17 від 03.11.2017 р. Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ», виключне право (виключна ліцензія) на використання комп’ютерних програм «ПО обработки транспортных карт на устройствах самообслуживания (Activ X для УС)» та «ПО Модуль приема к оплате транспортных карт (МСТК)», що є складовою АСОП належить, відповідно до Ліцензійного договору № 4/ПЗ-01/2016 від 12.07.2016 р., ТОВ «Сімбол Системс» (код 36038437) (перейменована назва ТОВ «ГЕКСАГОН-УКРАЇНА») (код 36038437).
Також відповідно до листа №243/17 від 28.08.2017 р. Державного підприємства «УКРАЇНСЬКИЙ ІНСТИТУТ ІНТЕЛЕКТУАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ», виключне право (виключна ліцензія) на використання Комп’ютерної програми (ПО «Автоматизированое рабочее место персонализации бесконтактных транспортных карт», що є складовою АСОП (автоматизованої системи оплати проїзду), належить, відповідно до Ліцензійного договору № 4/ПЗ-01/2016 від 12.07.2016 р., ТОВ «Сімбол Системс» (код 36038437).
Відповідно до рішення Виконавчого комітету Житомирської міської ради від 24.11.2017 №1108 «Про передачу основних засобів» Валідатори мобільні, Програма АСОП та серверне обладнання передано з балансу Комунального підприємства «Житомирське трамвайне-тролейбусне управління» Житомирської міської на баланс Комунального підприємства "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради.
У зв’язку з відсутністю у КП «Житомиртранспорт» ЖМР фахівців відповідної кваліфікації для забезпечення послуг з налагодження, ремонту та технічної підтримки (супроводу) програм та елементів Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП), а виникає необхідність заключення договору на вказані послуги з ТОВ «Сімбол Системс» (код 36038437), що має виключне право (виключну ліцензію) на використання (в тому числі на обслуговування та технічну підтримку) програм для Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП).
Враховуючи вищевикладене, Комунальним підприємством "Житомиртранспорт" Житомирської міської ради застосовується як виняток переговорна процедура закупівлі, на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки існує необхідність захисту прав інтелектуальної власності ТОВ «Сімбол Системс» (код 36038437), що має виключне право (виключну ліцензію) на використання програм для Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП).

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 16:07
Оскарження наміру укласти договір: 04 січня 2021 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72250000-2: Послуги, пов’язані із системами та підтримкою


Послуги з налагодження, ремонту та технічної підтримки (супроводу) програм та елементів Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) (Код ДК 021:2015:72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з налагодження, ремонту та технічної підтримки (супроводу) програм та елементів Автоматизованої системи оплати проїзду (АСОП) (Код ДК 021:2015:72250000-2 - Послуги, пов’язані із системами та підтримкою)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 10014, Україна, Житомирська область, Житомир, майдан С. П. Корольова, 4/2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 72250000-2 — Послуги, пов’язані із системами та підтримкою

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата Послуг здійснюється Замовником щомісячно, на підставі підписаного сторонами Акта наданих послуг і виставленого Виконавцем рахунку в гривнях в безготівковому порядку за реквізитами, вказаним в цьому Договорі. Рахунок виставляється Виконавцем не пізніше 5 числа місяця, що йде за місяцем надання Послуг. Оплата послуг Замовником здійснюється впродовж 5 робочих днів від дати отримання Акта наданих послуг Виконавцем Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМБОЛ СИСТЕМС"
#36038437
Переможець 820 000,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 16:07

Документи

24 грудня 2020 16:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 грудня 2020 16:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІМБОЛ СИСТЕМС"
#36038437
820 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

24 грудня 2020 16:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 січня 2022 16:52
Електронний підпис укладений
27 січня 2021 18:02
Договір Сімбол_compressed.pdf укладений
27 січня 2021 17:52

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 326 978,19
UAH (в тому числі ПДВ 54 496,19 UAH)