Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 18140000-2 - Аксесуари до робочого одягу (Шапочка-берет: 32297 - Шапочка хірургічна, одноразового використання, нестерильна)
Очікувана вартість
670,00 UAH
UA-2020-12-24-004121-c 84847639552f412e8b997ff3e3ddba6d
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Лисак

+380442851372 oksanal_27@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДИТЯЧА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 7 ПЕЧЕРСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993842
Місцезнаходження: 01103, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Контактна особа: Оксана Лисак
+380442851372
oksanal_27@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:18140000-2: Аксесуари до робочого одягу


Вид закупівлі - звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель.
Шапочка-берет- 50 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штуки
Шапочка-берет медична (в упаковці 100 шт.) «Славна®» (спанбонд - 13 г/м2) нестерильна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01103, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Професора Підвисоцького, буд. 4Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2020
ДК 021:2015: 18140000-2 — Аксесуари до робочого одягу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування - кошти від НСЗУ/власні кошти. Розрахунки за поставлений товар здійснюються у разі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі згідно наданих Постачальником видаткових накладних протягом 30-ти днів з моменту підписання видаткових накладних з обох Сторін. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 10:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФІРМА "ТЕХНОКОМПЛЕКС"
#19117325
Переможець 670,00
UAH
24 грудня 2020 10:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:54