Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень
Очікувана вартість
320 000,00 UAH
UA-2020-12-24-003891-a ● 013413166d09455ba3e25d11e832d685
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області |
Код ЄДРПОУ: | 37836770 |
Місцезнаходження: | 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Театральна, 10 |
Контактна особа: |
Філіппович Олег Олексійович +380432674105 z.bd@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 12:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 січня 2021 17:00 |
Початок аукціону: | 20 січня 2021 14:10 |
Очікувана вартість: | 320 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21050, Україна, Вінницька область, Вінниця, м.Вінниця
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 90910000-9 — Послуги з прибирання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Послуги з прибирання приміщень | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 грудня 2020 11:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 грудня 2020 11:33 |
Оголошення про закупівлю | |
24 грудня 2020 12:55 |
Тендерна документація прибирання.docx |
30 грудня 2020 11:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 грудня 2020 11:33 |
Оголошення про закупівлю
|
|||
24 грудня 2020 12:55 |
Тендерна документація прибирання.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-24-003891-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Поляруш Кіріл Петрович, Код ЄДРПОУ:2937406713
Дата подання: 29 січня 2021 15:31
Незаконне рішення
Шановний Замовник! В наказі на працівників описка. Якщо вас це не влаштовувало Ви повинні були описати це в тій вимозі про усунення невідповідності що Ви надавали мені. Скасуйте рішення про відміну
Рішення замовника: Вимога відхилена
01 лютого 2021 13:55
Враховуючи статті 4 та 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закону), Положення про уповноважену особу, що затверджене Наказом УДМС України у Вінницькій області від 07.05.2020 №37/АГ, мною було розглянуто Вашу скаргу на протокол відхилення тендерної пропозицію учасника відкритих торгів фізичної особи – підприємця Поляруш К.П. за предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – ДК 021:2015 9091000-9 «Послуги з прибирання» з підстав, що пропозиція учасника не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі».
У Вашій скарзі зазначено, що Ваші пропозиції були відхилені УДМС України у Вінницькій області лише з тої причини, що нібито у наказах на прийом працівників було допущено помилку.
Натомість, я наголошую, що Вам у протоколі про відхилення пропозиції було зазначено, крім невірного запису про прийом на роботу працівників, й те, що Ви не підтвердили достатню кваліфікацію своїх працівників, оскільки дві прибиральниці, Рибкіна Т.Д. та Панасюк О.В. прийнятті прибиральницями лише з 05.01.2021 року.
Крім того, оскільки Ви є фізичною особою – підприємцем Ви мали б надати на підтвердження працевлаштування прибиральниць трудові договори, як то передбачено додаток 3 до тендерної документації, які мають бути зареєстровані належним чином, натомість трудових договорів Ви не надали на підтвердження працевлаштування Дяків Т.А. Фамулевич Н.А. Рибкіної Т.А. та Панасюк О.В.
Враховуючи недостовірні дані у Наказах про прийняття на посаду прибиральниць Дяків Т.А. Фамулевич Н.А., а також не надання на підтвердження трудових договорів з працевлаштування Дяків Т.А. Фамулевич Н.А. Рибкіної Т.А. та Панасюк О.В., Ви не підтвердили інформацію про належне працевлаштування прибиральниць.
Крім того, Ви не надали до своєї пропозиції копію аналогічних договорів по прибиранню, як то передбачено додатком 3 до тендерної документації.
У Вашій скарзі зазначено, що Ваші пропозиції були відхилені УДМС України у Вінницькій області лише з тої причини, що нібито у наказах на прийом працівників було допущено помилку.
Натомість, я наголошую, що Вам у протоколі про відхилення пропозиції було зазначено, крім невірного запису про прийом на роботу працівників, й те, що Ви не підтвердили достатню кваліфікацію своїх працівників, оскільки дві прибиральниці, Рибкіна Т.Д. та Панасюк О.В. прийнятті прибиральницями лише з 05.01.2021 року.
Крім того, оскільки Ви є фізичною особою – підприємцем Ви мали б надати на підтвердження працевлаштування прибиральниць трудові договори, як то передбачено додаток 3 до тендерної документації, які мають бути зареєстровані належним чином, натомість трудових договорів Ви не надали на підтвердження працевлаштування Дяків Т.А. Фамулевич Н.А. Рибкіної Т.А. та Панасюк О.В.
Враховуючи недостовірні дані у Наказах про прийняття на посаду прибиральниць Дяків Т.А. Фамулевич Н.А., а також не надання на підтвердження трудових договорів з працевлаштування Дяків Т.А. Фамулевич Н.А. Рибкіної Т.А. та Панасюк О.В., Ви не підтвердили інформацію про належне працевлаштування прибиральниць.
Крім того, Ви не надали до своєї пропозиції копію аналогічних договорів по прибиранню, як то передбачено додатком 3 до тендерної документації.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-12-24-003891-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Поляруш Кіріл Петрович, Код ЄДРПОУ:2937406713
Дата подання: 04 лютого 2021 16:22
Дата подання: 04 лютого 2021 16:22
Порушення вимог Закону України "Про публічні закупівлі"
Фізична особа – підприємець Поляруш Кіріл Петрович, (надалі Скаржник) взяв участь у відкритих торгах на закупівлю послуг прибирання, класифікатор: ДК 021:2015:90910000-9, № закупівлі: UA-2020-12-24-003891-a, яку оголосили Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області (надалі Замовник)
Найбільш економічно вигідною пропозицією виявилась пропозиція Скаржника. Після розгляду Замовником пропозиції Скаржника, Замовником була надана вимога Скаржнику на виправлення помилки допущеної при поданні пропозиції. Скаржник виправив всі помилки, які виявив Замовник і вимагав виправити вчасно. Надалі Змовник вирішив відхилити пропозицію Скаржника, відповідно протоколу №10 від 27 січня 2021р. Причина відхилення: Скаржником не надано підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Причина відхилення, яка зазначається в протоколі №10 від 27 січня 2021р. не зазначалася в вимозі виправлення помилок, яка надавалась Скаржнику Замовником і право виправлення усунення невідповідності разом з іншими невідповідностями, якщо такі є, не було надано. Тим самим Замовник свідомо порушив вимоги Закону України «Про публічні закупівлі».
Разам з тим Скаржник не погоджується, що порушив вимоги тендерної документації.
Відповідно протоколу відхилення, Замовник пояснює причину відхилення наступним:
дві прибиральниці, зі списку працівників (вих. №10 від 11 січня 2021р), на підтвердження наявності яких Скаржником в пропозиції надано накази прийняття на посаду прибиральниці, прийняті 05.01.21. Що на думку Замовника є порушення вимог тендерної документації.
на підтвердження, ще двох працівників, з довідки про працівників вих. №10 від 11 січня 2021р. Скаржником в пропозиції надано накази на прийняття на посаду прибиральниці, в яких допущена помилка, а саме при складанні наказів будо допущено помилку: замість року прийняття на роботу 2020 надруковано 2029. Про що скаржник повідомив замовнику в вимозі про усунення порушення.
В додатку 3 до тендерної документації на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід вимагається:
Інформаційна довідка, складена за формою згідно Додатка 7 до тендерної Документації про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід(зазначаються лише ті працівники, які безпосередньо залучатимуться до виконання послуг за предметом закупівлі). На підтвердження усієї інформації, яка зазначена в довідці щодо працевлаштування працівників у учасника необхідно надати або копії (оригінали) трудових книжок, або копії (оригінали) наказів, або копії (оригінали) трудових угод, або інших документів, які підтверджують факт працевлаштування, згідно із чинним законодавством України.
У разі, якщо учасники в складі пропозиції надають копії (оригінали) трудових книжок працівників, то додатково необхідно надати у складі пропозиції копії (оригінали) листів згоди щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних відповідних працівників (такі листи згоди повинні надаватись працівниками безпосередньо учаснику, як розпоряднику їх персональних даних).
На підтвердження вимог тендерної документації Скаржник надав:
Довідку вих. №10 від 11 січня 2021р. «Довідка працівників», згідно Додатку 7 про працівників, яких планується залучати до виконання умов договору.
На підтвердження інформації зазначеної в довідці, в тендерній документації вимагається надати один з підтверджуючих документів: копії трудових, або наказів, або трудових угод, або інший документ. Скаржник на підтвердження вимог надав копію наказів про прийняття на посаду прибиральниць.
Скаржник виконав умови тендерної документації. Ні кількість працівників, ні дата прийняття їх на роботу, ні інші критерії в тендерній документації не вимагалось. Замовник відхилив пропозицію Скаржника, без наявності підстав на те.
Враховуючи вище зазначене, вважаю що тендерна пропозиція Скаржника, відповідає умовам тендерної документації. Замовник порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», та відхилив пропозицію Скаржника без наявності підстав на те.
Виходячи з вище викладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України
Прошу
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення Скаржника.
4. В разі відміни закупівлі Замовником, прошу розглянути скаргу та зобов’язати Замовника усунути порушення, які допущені в процедурі відкритих торгів.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 лютого 2021 15:36
рішення від 08.02.2021 №2120+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 лютого 2021 15:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.02.2021 № 2801.pdf
Дата публікації: 17 лютого 2021 16:43
рішення від 16.02.2021 № 2801.pdf
Дата публікації: 19 лютого 2021 19:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 16.02.2021р. №2801-р/пк-пз Управлінням ДМС України у Вінницькій області буде виконано, оскаржуватися до суду не буде.
Дата виконання рішення замовником: 22 лютого 2021 16:20
Номер скарги: UA-2020-12-24-003891-a.c3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Обласне комунальне підприємство "Агроінформ", Код ЄДРПОУ:32537926
Дата подання: 03 березня 2021 12:32
Дата подання: 03 березня 2021 12:32
Скарга на рішення замовника
24.12.2020 р. Управлінням державної міграційної служби України у Вінницькій області (далі – «Замовник») було оприлюднено процедуру публічної закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-24-003891-a, про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: ДК 90910000-9 Послуги з прибирання .
Обласне комунальне підприємство “АГРОІНФОРМ” (далі — СКАРЖНИК) прийняло участь у даній процедурі закупівлі та подало свою пропозицію у повній відповідності з вимогами тендерної документації.
Крім Скаржника, в процедурі закупівлі прийняв участь Учасник ФОП Поляруш Кіріл Петрович
Під час розгляду тендерних пропозицій, Замовником було надано вимогу про усунення невідповідностей в поданих документах ФОП Поляруш Кіріл Петрович: “Вимоги про усунення невідповідностей. 1. Документи, які оформлюються Вами в довільній формі не містять ОБОВ'ЯЗКОВІ реквізити: "назва адресата", що не відповідає абз.6 п.10,ч.1 розділу III."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації. 2. У складі тендерної пропозиції Вами надано довідку 17 від 12.01.2021р., де інформація по п.5 ч.1 ст.17 надана без урахування змін до закону, внесених згідно із Законом №954-ІХ від 03.11.2020р. 3. У складі Вашої тендерної пропозиції відсутня довідка/довідки з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку(ах), що не відповідає вимогам абз.6 п.IV. 4. У Вашій довідці про захист довкілля не вказано, які саме заходи проводяться для захисту довкілля.
Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 26-01-21, 11:59:20”
Згідно п.16 статті 29 Закону України “Про публічні закупівлі” замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Отже, ЗАМОВНИК порушив норми Закону України “Про публічні закупівлі” і не мав права вимагати усунення вищезазначених невідповідностей та відхилити тендерну пропозицію ФОП Поляруш Кіріл Петрович.
Таким чином, на момент завершення подачі тендерних пропозицій учасник процедури закупівлі ФОП Поляруш Кіріл Петрович :
1. Не виконав вимог абз.6 п.10,ч.1 розділу III."Інструкція з підготовки тендерної пропозиції" тендерної документації, а саме не зазначив обов’язкові реквізити: назва адресата,
2. У складі тендерної пропозиції учасника надано довідку №17_від 12.01.2021 р., де інформація по п.5 ч.1 ст.17 надана без урахування змін до закону, внесених згідно із Зако-ном України № 954-IX від 03.11.2020.
3. У складі тендерної пропозиції не надав довідки/довідок з обслуговуючого банку/банків про залишок коштів на рахунку(ах), що не відповідає вимогам абз. 6 п.IV.Додатка 3 до тендерної документації “Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством”.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст.ст. 5, 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та Конституцією України,
ПРОШУ:
1. Прийняти Скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-24-003891-a за предметом закупівлі: ДК 90910000-9 Послуги з прибирання .
3. Зобов’язати Замовника – Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, скасувати свої рішення, що викладені в Протоколі щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 22 лютого 2021 року № 17
4. Зобов’язати Замовника – Управління державної міграційної служби України у Вінницькій області, визнати ОКП “АГРОІНФОРМ” переможцем процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2020-12-24-003891-a за предметом закупівлі: ДК 90910000-9 Послуги з прибирання .
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 09 березня 2021 14:10
Рішення від 05.03.2021 № 4256 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 09 березня 2021 14:10
інформація про перенесення розгляду скарги від 17.03.2021 №3874.pdf
Дата публікації: 18 березня 2021 09:24
Інформація про резолютивну частину рішення від 29.03.2021 № 6306.pdf
Дата публікації: 30 березня 2021 17:10
Рішення від 29.03.2021 № 6306.pdf
Дата публікації: 01 квітня 2021 22:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг від 29.03.2021р. №6306-р/пк-пз Управлінням ДМС України у Вінницькій області буде виконано, оскаржуватися до суду не буде.
Дата виконання рішення замовником: 02 квітня 2021 09:07
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 січня 2021 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Поляруш Кіріл Петрович |
293 832,00
UAH з ПДВ
|
282 300,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Обласне комунальне підприємство "Агроінформ" |
316 800,00
UAH з ПДВ
|
282 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Поляруш Кіріл Петрович #2937406713 |
Рішення скасоване |
282 300,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 січня 2021 11:59
|
Обласне комунальне підприємство "Агроінформ" #32537926 |
Рішення скасоване |
282 400,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2021 16:20
|
|
ФОП Поляруш Кіріл Петрович #2937406713 |
Рішення скасоване |
282 300,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 09:07
|
|
ФОП Поляруш Кіріл Петрович #2937406713 |
Відхилено |
282 300,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2021 09:44
|
|
Обласне комунальне підприємство "Агроінформ" #32537926 |
Переможець |
282 400,00
UAH з ПДВ
|
13 квітня 2021 09:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 13:24
|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2022 13:19
|
ДУ _3.pdf | зміни до договору |
21 січня 2022 13:14
|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2021 15:06
|
ДУ _2 від 29.12.2021 Агроінформ.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2021 15:03
|
Електронний підпис | укладений |
27 травня 2021 15:38
|
Додаткова угода про зменшення суми договору.PDF | зміни до договору |
27 травня 2021 15:33
|
Електронний підпис | укладений |
06 травня 2021 14:59
|
Договір | укладений |
06 травня 2021 14:45
|
Інформація про платежі за договором
Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата | Сума | Платник | Одержувач | Статус |
---|---|---|---|---|
31 травня 2021 10:17
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС України у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
25 червня 2021 13:51
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
22 липня 2021 15:57
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
26 серпня 2021 12:22
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
21 вересня 2021 10:50
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
26 жовтня 2021 11:19
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
26 листопада 2021 13:08
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
16 грудня 2021 12:17
|
25 672,73 UAH | UA318201720343180001000079736 УДМС у Вінницькій області |
UA893808050000000026007429411 ОКП"Агроiнформ" |
Оплачений |
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Підписання додаткової угоди про узгоджене зменшення ціни договору |
Номер договору про закупівлю: | 30-4-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 30-4-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 30-4-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору на 20% |
Номер договору про закупівлю: | 30-4-21 |
Договір: | не вказано |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |