Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

закупівля дизельного топлива (скретч-карти)
purchase of diesel fuel (scratch card)
Очікувана вартість
5 875 000,00 UAH
UA-2020-12-24-003694-c 019aa91abc884686bb95620b2ab4e5ed
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хоменко Ірина Олексіївна

0522-35-64-07 ekstr_medic@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області КОР"
Код ЄДРПОУ: 38540447
Місцезнаходження: 25009, Україна , Кіровоградська область обл., КРОПИВНИЦЬКИЙ, м.Кропивницький, вул.Комарова, 56
Контактна особа: Хоменко Ірина Олексіївна
0522-35-64-07
ekstr_medic@i.ua
Додаткові контактні особи: Дзюра Вікторія Василівна
0522-35-64-07
ekstr_medic@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Territorial Medical "union" Center for emergency m
National ID: 38540447
Contact point: Khomenko Iryna Oleksiivna
0522-35-64-07
ekstr_medic@i.ua
Additional contacts: Dzyura Victoria Vasylivna
0522-35-64-07
ekstr_medic@i.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 12 лютого 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 лютого 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 лютого 2021 10:00
Очікувана вартість: 5 875 000,00 UAH з ПДВ
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Publication date: 24 грудня 2020 10:37
Enquiries until: 12 лютого 2021 00:00
Complaints submission until: до 18 лютого 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 22 лютого 2021 10:00

Information

Estimated total value: 5 875 000 UAH including VAT

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Scope of the procurement

Тендерна документація

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: документ
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: документ
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: документ
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: документ
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: документ
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: документ

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

12 лютого 2021 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 08:55
зміни до закупвлі по ДТ.docx
12 лютого 2021 08:55
тендерна документація на ДТ на 2021 рік зі змінами.docx
12 лютого 2021 08:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 грудня 2020 07:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2020 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 грудня 2020 10:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 лютого 2021 08:55
зміни до закупвлі по ДТ.docx
12 лютого 2021 08:55
тендерна документація на ДТ на 2021 рік зі змінами.docx
24 грудня 2020 10:37
тендерна документація на ДТ на 2021 рік повторно.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога - відгук
Дата подання: 16 січня 2021 12:59
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:26
Шановний Замовнику! У пункті 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації наявна вимога : «* У випадку співпраці Учасника із Замовником – Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області Кіровоградської обласної ради", Учасник надає лише оригінал зазначеного відгуку, в інших випадках, - лист, що договори з Замовником не укладалися.» Дана вимога очевидно є дискримінаційною та свідчить, що Замовник бажає завчасно знати про потенційних учасників тендеру та можливість корупційного зловживання з боку Замовника до учасників, які були контрагентами Замовника і звернуться щодо отримання листа відгука. Замовник може вирішувати надати/не надати відгук у необхідні терміни певному учаснику. Це вважається прямим зловживанням влади та порушення принципів статті 5 Закону : добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того, це суперечить меті Закону та принципам проведення закупівель, зокрема, що інформація про учасників відкритих торгів розкривається лише після аукціону. Наявність аналогічних договорів з іншими Замовниками та відгуки від них є достатнім для підтвердження кваліфікаційному критерію по аналогічним договорам. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо надання Листа-відгука від Замовника (у разі наявності договорів) , рішення від 30.10.2020 № 20263 у процедурі UA-2020-10-08-002704-b, вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині пункту 5 Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» до документації), де вказаний відгук від контрагента «Комунальним некомерційним підприємством "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області Кіровоградської обласної ради"». У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог тендерної документації Учасник повинен подати у складі тендерної пропозиції копію аналогічного договору та листа відгука. У випадку коли, аналогічний договір укладався з КНП "Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф у Кіровоградській області КОР" копія аналогічного договору не надається, а лише лист відгук, в іншому випадку лист, що договір не укладався. Учасник, який бажає взяти участь у торгах має право звертутися до іншої сторони, з якою укладеного договір про отримання такого відгуку. Також чинним законодавством не обмежено можливість укладення аналогічних договорів з різними Замовниками на закупівлю ПММ та отримання при налагодженій співпраці позитивний лист відгук. Крім того повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник самостійно встановлює вимоги до Учасника та розробляє тендерну документацію.
Відкриті реєстри - акредитація лабораторій
Дата подання: 16 січня 2021 13:15
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:26
Додаток 3 до документації містить вимогу щодо «надати копію документа, що підтверджує акредитацію лабораторії, що видала такий паспорт якості». Дана вимога не обгрунтована Замовником та суперечить частині 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а ТАКОЖ ВИМОГ ЩОДО ДОКУМЕНТАЛЬНОГО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/АБО МІСТИТЬСЯ У ВІДКРИТИХ ЄДИНИХ ДЕРЖАВНИХ РЕЄСТРАХ, ДОСТУП ДО ЯКИХ Є ВІЛЬНИМ.» Наявні відкриті єдині державні реєстри щодо акредитації лабораторій на сайті Національного агентства з акредитації за посиланням https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/. Тому просимо внести зміни в частині надання документу про акредитацію лабораторії для відповідності тендерної документацїі до Закону.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Перевірка інформації, що міститься у відкритих даних, доступ до яких є вільним поширюється тільки на підтвердження ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі", що підтверджується ч. 5 ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі". Вимога, щодо надання копії документів, що підтверджує акредитацію лабораторії, що видала сертифікат паспорту якості на пальне не відноситься до вимог ст. 17 Закону України "Про публічні закупівлі".
Дискримінаційні вимоги техінчні вимоги
Дата подання: 16 січня 2021 14:13
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:24
Шановний замовнику! Додаток 3 технічні вимоги містить разом усі вимоги в до всіх лотів. Однак є не обгрунтованим та обмеженням учасників вимагати для кожного лоту: 1)«Відпуск нафтопродуктів Замовнику здійснюється цілодобово на підставі дозвільних документів з всіх АЗС, що зазначені в додатку 5 до тендерної документації. Заправка автотранспорту здійснюється відповідно до потреб Замовника.»,; 2) АЗС учасника повинні знаходитися у населених пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5). так як кожний ОКРЕМИЙ Лот містить лише 1 (один район), проте в додатку 5 зазначаються інші райони, що не дає можливості виконати вимогу. Це очевидно обмежує коло учасників та дискримінує тих учасників, які мають АЗС в одному із районів, але не зможе виконати вимогу щодо відпуску палива відповідно до додатку 5, так як там зазначені інші райони. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині Технічних вимог Додатку 3 та розділити вимоги конкретно під кожний лот для зрозумілості вимог. У разі незадоволення нашої вимоги будемо змушені звернутися в Антимонопольний комітет України.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В додатку 5 тендерної документації заначено перелік пунктів базування бригад ЕМД із зазначенням адреси. В. п. 4.2, 4.3 та додатку 3 тендерної документації міститься перелік лотів, по яким оголошено закупівлю. Учаснику при підготовці своєї пропозиції необхідно обрати конкретний лот, по якому він бажає взяти участь у закупівлі та адресу місця розташування пункту базування ЕМД в додатку 5 тендерної документації. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників та не дискримінує такого учасника, оскільки закупівля розділена на лоти та кожен має можливість взяти участь як в цілому по всім лотам так і по окремим лотам. Тому пропонуємо при вивченні тендерної документації та підготовки пакету документів для участі у торгах більш детально вивчати тендерну документацію.
Дискримінаційні вимоги кількість АЗС та розташування в кожному обласному центрі
Дата подання: 16 січня 2021 14:26
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:18
Додаток 3 технічні вимоги містить дискримінаційні вимоги, а саме: «Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) у Кіровоградській області та по Україні, А САМЕ НЕ МЕНШЕ 3 АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ на території м. Кропивницький та НЕ МЕНШЕ ОДНІЄЇ АЗС В КОЖНОМУ ОБЛАСНОМУ ЦЕНТРІ УКРАЇНИ з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами, виданими учасником (додаткові вимоги для лоту № 5, 6). Дискримінаційними вважаються обмеження по кількості АЗС: 3 АЗС у м.Кропивницький, а також щодо розташування в кожному обласному центрі, що не обгрунтовано Замовником, враховуючи те, що всі відділи знаходяться лише у Кіровоградській області. Дані вимоги свідчать про орієнтацію Замовника на конкретного учасника. Приймаючи до уваги позицію Антимонопольного комітету України з аналогічних питань щодо кількості АЗС та місця розташування ( рішення від 07.05.2020 № 8888-р/пк-пз), вважаємо, що Замовник порушив вимоги Закону, застосувавши дискримінаційний підхід до складання вимог тендерної документації та порушив законні інтереси Скаржника. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині Технічних вимог Додатку 3 та усунути вимоги щодо кількості АЗС та розташування в кожному обласному центрі. Незадоволення вимоги призведе до звернення в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо наявності не менше 3 АЗС на території м. Кропивницького та не менше 1 АЗС в кожному обласному центрі з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені необхідна для того щоб АШМД, які транспортують хворих в інші лікувальні заклади України мали можливість здійснити заправку АШМД. Тому пропонуємо при вивченні тендерної документації та підготовки пакету документів для участі у торгах більш детально вивчати тендерну документацію. Крім того Учасник має право укладати договори з іншими Учасниками про можливість заправки АШМД. Оскільки більша частина АШМД знаходяться в м. Кропивницькому, тому вимога щодо наявності не менше 3 АЗС не є дискримінаційною, у випадку поломки однієї АЗС є можливість заправки на іншій АЗС, не чекаючи часу для відновлення роботи АЗС.
Суперечливі вимоги
Дата подання: 16 січня 2021 14:37
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:13
Додаток 3 технічні вимоги містить вимогу «Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) у Кіровоградській області та по Україні, А САМЕ НЕ МЕНШЕ 3 АВТОЗАПРАВНИХ СТАНЦІЙ на території м. Кропивницький та НЕ МЕНШЕ ОДНІЄЇ АЗС В КОЖНОМУ ОБЛАСНОМУ ЦЕНТРІ УКРАЇНИ з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами, виданими учасником (додаткові вимоги для лоту № 5, 6).» Проте дана вимога суперечить іншій вимозі даного додатку «Відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км.». Відстань від АЗС з інших обласних центрів до бригад ЕМД у Кіровоградській області очевидно будуть перевищувати 20 км. Бригами ЕМД Замовника відсутні в інших обласних центрах. Тому просимо внести зміни в частині технічних вимог щодо розташування АЗС та усунути невідповідності.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо наявності не менше 3 АЗС на території м. Кропивницького та не менше 1 АЗС в кожному обласному центрі з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені необхідна для того щоб АШМД, які транспортують хворих в інші лікувальні заклади України. Вимога щодо наявності не менше 3 АЗС на території м. Кропивницького та не менше 1 АЗС в кожному обласному центрі та вимога що відстань від АЗС до пункту розташування бригад ЕМД не повинна перевищувати 20 км не повязані між собою. Це дві окремі вимоги, які не повязані між собою .
Дискримінаційні вимоги технічні вимоги
Дата подання: 16 січня 2021 14:59
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:09
Шановний Замовнику! Враховуючи ваші попередні закупівлі дизельного палива, що не відбулися ( UA-2020-11-12-000913-c, UA-2020-01-06-000080-c, UA-2019-11-19-000644-c ), які мали аналогічні Технічні вимоги Додатку 3, мали б дати чітке усвідомлення для Замовника про те, що учасники не здатні виконати занадто обмежувальні та дискримінаційні технічні вимоги по кожному лоту, такі як : 1) Учасник повинен мати розгалужену систему автозаправних станцій (власних, орендованих, партнерських) у Кіровоградській області та по Україні, а саме не менше 3 автозаправних станцій на території м. Кропивницький та не менше однієї АЗС в кожному обласному центрі України з наявністю на них всіх видів пального зазначеного в оголошені, на яких можна здійснити розрахунок талонами, виданими учасником; 2) Талони мають бути єдиного зразка для всієї мережі АЗС; 3) У разі, якщо Учасник не є емітентом талонів на заправку автомобільним паливом, то такий Учасник зобов’язаний надати письмовий дозвіл емітента таких талонів, на використання їх учасником для виконання умов договору (на постачання палива між учасником та замовником). 4) АЗС учасника повинні знаходитися у населених пунктах, де розташовані пункти базування бригад екстреної медичної допомоги (додаток 5). 5) У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від кожного партнера, які здійснюють обслуговування зазначених талонів, про те що вони гарантують заправку паливом на протязі дії договору на поставку пального. Не звертання уваги Замовника щодо даної проблеми для відкритих торгів свідчить про зацікавленість замовника щоб закупівлі не відбувалися та проведення переговорних закупівель з необхідним учасником(який не брав участі), як приклад: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-03-12-000096-c. Враховуючи вищезазначене, керуючись статтями 5, 22, 29 Закону України «Про публічні закупівлі» звертаємось до Вас, з метою усунення дискримінаційних умов до учасників торгів, внести зміни до тендерної документації в частині Технічних вимог Додатку 3 задля доступу учасників до закупівлі та запобіганню корупційним діям. Також, зазначена інформація буде передана у Державну аудиторську службу України, так як переговорні процедури проведені з учасниками , які не могли виконати технічні та кваліфікаційні вимоги у відкритих закупівлях та за вищими цінами ніж середньоринкові на дату підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше звернення повідомляємо наступне, що по закупівлям, зазначеними Вами в вимозі не відповідають дійсності. По деяким лотам закупівель подавалися пропозиції та підписані договора на закупівлю ПММ, по деяким Учасники приймали участь, але їх пропозиції були відхилені через невідповідність вимогам тендерної документації. Від Учасників, які брали участь в даних торгах не надходили вимоги про виключення певних вимог як дискримінаційних з тендерної документації. А тому зазначені Вами вимоги не можна вважати дискримінаційними, оскільки вони виконуються Учасниками, які бажають взяти участь у торгах.
Обмежуючі, дискримінаційні вимоги
Дата подання: 16 січня 2021 15:22
Дата відповіді: 20 січня 2021 13:03
Наявні технічні вимоги Додатку 3 : 1) У разі, якщо Учасник не є емітентом талонів на заправку автомобільним паливом, то такий Учасник зобов’язаний надати письмовий дозвіл емітента таких талонів, на використання їх учасником для виконання умов договору (на постачання палива між учасником та замовником). 2) У випадку залучення партнерських АЗС до обслуговування талонів Учасника, останній повинен надати гарантійний лист від кожного партнера, які здійснюють обслуговування зазначених талонів, про те що вони гарантують заправку паливом на протязі дії договору на поставку пального. Відповідно до Проекту договору та Технічного завдання в такому випадку гарантом на відпуск палива по Талонам через мережу АЗС виступає саме УЧАСНИК закупівлі. Учасник, який має договори з емітентами талонів(партнерами АЗС) має прописані пункти щодо можливості передачі талонів інших суб’єктам господарювання, що вже вважається підтвердженням та не вимагає жодного письмового дозволу емітента чи гарантійного листа від кожного партнера. Крім того, відбувається купівля/продаж/поставка нафтопродуктів за ТАЛОНАМИ - у такому випадку післ операції купівлі ВЛАСНИКОМ талонів стає УЧАСНИК. Таким чином, будь-які підтвердження з боку АЗС не є гарантіями поставки, так як участь в ЗАКУПІВЛІ бере лише УЧАСНИК з ВЛАСНИМИ ТАЛОНАМИ, які придбані відповідно до договорів. Тому всі вимоги щодо підтвердження/гарантій ВІД емітента талоні або партнера АЗС (крім договору про співпрацю) не впливають на поставку товару, так як вся відповідальність на Учаснику. Вимоги щодо підтвердження від емітента талонів та партнера АЗС дають підстави вважати , що Замовник орієнтований на певного учасника ринку. Для поставки товару достатньо мати договір з емітентом талонів або з партнером з АЗС про співпрацю. Вимагати додаткові підтвердження( крім договору) ДО ПОДАЧІ ПРОПОЗИЦІЙ є необгрунтованим з боку Замовника. ТОМУ, достатньо мати договір співпраці учасника з АЗС та ГАРАНТІЇ від УЧАСНИКА. Крім того, під час кваліфікації учасників Замовник, згідно Закону, має право звернутися із запитом до різних установ та перевірити інформацію про співпрацю з учасником. Також, Враховуючи те, що на вказані лоти закупівлі не приходили учасники протягом останніх трьох закупівель, наступного разу можуть прийти емітент талонів(або партнер АЗС) разом з учасником, якому надані вищезазначені письмовий дозвіл та гарантійний лист. У такому випадку, вищезазначені вимоги можуть порушити пункт 7 частини 1 статтю 17, а саме: тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, ЯКИЙ Є ПОВ’ЯЗАНОЮ ОСОБОЮ З ІНШИМИ УЧАСНИКАМИ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника. Для уникнення даної ситуації вимагаємо внести зміни та усунути вищезазначені обмежуючі та дискримінаційні вимоги щодо письмових дозволів від емітентів талонів та гарантійних листів від кожного партнера. Незадоволення вимоги призведе до звернення в АМКУ.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Розглянувши Ваше звернення щодо встановлення дискримінаційних вимог повідомляємо наступне. Дана вимога щодо надання письмових дозволів емітента талонів та гарантійних листів від кожного партнера не являється жодним чином дискримінаційною, оскільки кожен Учасник, який бажає взяти участь у торгах має право заключити договір на закупівлю талонів з іншим власником талонів (емітентом) та звернутися до нього з проханням надати дозвіл та гарантійний лист. Вимагаючи дозвіл емітента талонів та гарантійних листів від кожного партнера дає можливість Замовнику оцінити Учасника та добросовістність виконання його зобов'язань. Крім того повідомляємо, що відповідно до вимог ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" Замовник при складанні тендерної документації самостійно встановлює вимоги до Учасника та розробляє тендерну документацію
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-12-24-003694-c.b4
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 28 лютого 2021 06:29
не відповідність пропозиції авто ойл
Шановний Замовнику. Вивчивши тендерну пропозицію Учасника торгів – ТОВ «ПАРТНЕР-2000», пропозицію якого допущено до аукціону, виявлено не відповідність умовам тендерної документації, а саме: 1) У довідці про перелік АЗС № 01/209 від 22.01.2021 учасник зазначив про наявність договору оренди АЗС із ТОВ «»ТРАНСКОМ-19» та договір надається у складі пропозиції. ОДНАК, у складі пропозиції учасника Відсутній договір оренди АЗС, що вимагається у технічних вимогах Додатку 3 , а саме : «У випадку, якщо АЗС знаходяться в оренді учасника закупівлі повинен надати належним чином завірені копії договорів оренди». Вищезазначена вимога не відноситься до документів, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям та на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю, тому не підлягає виправленню протягом 24 годин відповідно до статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»( далі – Закон). Вимагаємо відмінити рішення щодо допущення до аукціону пропозиції ТОВ «ПАРТНЕР-2000» за повної невідпорності пропозиції вимогам документації на підставі статті 31 Закону - не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. У разі не задоволення нашої Вимоги, будемо змушені звернутися до контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-12-24-003694-c.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРИСТОН", Код ЄДРПОУ:42254701
Дискримінаційні вимоги
пункти Технічних вимог Додатку 3 до Тендерної документації є необґрунтованими та такими, що жодним чином не підтверджують спроможність учасника виконувати умови договору поставки, а вимоги в цілому є дискримінаційними та дають підставу вважати, що Замовник орієнтований на певне коло учасників.
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-12-24-003694-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "НАФТОСФЕРА", Код ЄДРПОУ:41131435
Дата подання: 22 січня 2021 18:02
Дискримінаційні вимоги
Дискримінаційні вимоги документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 січня 2021 16:14
рішення від 26.01.2021 № 1272 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 27 січня 2021 16:13
рішення від 03.02.2021 № 1904 .pdf
Дата публікації: 08 лютого 2021 19:16
Коментар замовника щодо усунення порушення: Внесені зміни в тендерну документацію відповідно до рішення Антимонопольного комітету України від 02 лютого 2021 р. № 1904-р/пк-пз
Дата виконання рішення замовником: 12 лютого 2021 08:57

Документи подані скаржником

22 січня 2021 17:04
Скарга.PDF
22 січня 2021 17:04
НАфтосфера - ВОГ КАРд.PDF
22 січня 2021 17:04
РУР ГРУП.PDF

Документи подані скаржником

22 січня 2021 17:12
РУР ГРУП.PDF
22 січня 2021 17:12
Скарга.PDF
22 січня 2021 17:12
НАфтосфера - ВОГ КАРд.PDF

Документи подані замовником

29 січня 2021 08:22
амк пальне.docx
29 січня 2021 08:22
пояснення в амку.PDF

Лоти


Інформація про лот

Information about lots
Предмет закупівлі: Дизельне топливо для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги Бобринецького району
Статус: Торги відмінено
Очікувана вартість: 101 050,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 010,50 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3031.5 UAH


Title: Diesel fuel for refueling ambulances in Bobrynets district
Current status: Unsuccessful
Estimated total value: 101 050,00 UAH including VAT
Minimal lowering step: 1 010,50 UAH including VAT
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

4300 л
Дизельне топливо для заправки автомобілів швидкої медичної допомоги Бобринецького району
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 31 грудня 2021

Diesel fuel for refueling ambulances in Bobrynets district
CPV: 09130000-9

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Дата відміни
24 лютого 2021 00:00
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій