Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари)
Очікувана вартість
1 360,00 UAH
UA-2020-12-24-003492-c 511c3276f7b247e78c84c7ef9007a149
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фоменко Владислав Олександрович

+380680638085 fomenkov1997@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління містобудування, архітектури, землевпорядкування, житлово –комунального господарства та комунальної власності Маяківської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41846800
Місцезнаходження: 67654, Україна , Одеська обл., Маяки, вул. Богачова
Контактна особа: Фоменко Владислав Олександрович
+380680638085
fomenkov1997@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 шт
Ціна за одиницю: 70UAH без ПДВ
Журнал реєстрації заяв, скарг і пропозицій громадян
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Ціна за одиницю: 75UAH без ПДВ
Папка реєстратор А4 70 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 шт
Ціна за одиницю: 38UAH без ПДВ
Папка з кліпом та швидкозшивачем, А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
6 шт
Ціна за одиницю: 65UAH без ПДВ
Папка реєстратор А4 50 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67654, Україна, Одеська область, с. Маяки, вул. Богачова, 99
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару ДК 021:2015: 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярські товари) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

24 грудня 2020 10:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Омельченко Ірина Володимирівна
#2500216945
Переможець 1 360,00
UAH
24 грудня 2020 10:36

Документи

24 грудня 2020 10:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:51
Електронний підпис укладений
24 грудня 2020 10:40

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Журнал реєстрації заяв, скарг і пропозицій громадян 2 шт 70,00
UAH
Папка реєстратор А4 70 мм 6 шт 75,00
UAH
Папка з кліпом та швидкозшивачем, А4 10 шт 38,00
UAH
Папка реєстратор А4 50 мм 6 шт 65,00
UAH

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 360,00
UAH