Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Овочі та фрукти
Очікувана вартість
691 800,00 UAH
UA-2020-12-23-023432-c ● ca3c71aeb8a0408e942b9d35efd7f3e3
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ ЧУДНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42870829 |
Місцезнаходження: | 13200, Україна , Житомирська обл., м. Чуднів, вул. Соборна, буд. 1 |
Контактна особа: |
Таїса Платкіна +380680198814 tasa.platkina@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 21:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 11 січня 2021 13:41 |
Очікувана вартість: | 691 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 918,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територальної громади. Вид закупівлі - відкриті торги. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У випадках, передбачених частиною 3 статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
11600 кілограми
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
1000 кілограми
Капуста молода
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221410-3 — Капуста качанна
6000 кілограми
Цибуля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221113-1 — Цибуля
7000 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221112-4 — Морква
9200 кілограми
Буряк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221111-7 — Буряк
1500 кілограми
Помідори городні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221240-0 — Помідори
1000 кілограми
Огірки свіжі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03221270-9 — Огірки
600 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222321-9 — Яблука
4000 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
200 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222111-4 — Банани
3000 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222220-1 — Апельсини
400 кілограми
Полуниця
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
13200, Україна, Житомирська область, Чуднівський район, за адресами навчальних закладів відділу освіти Чуднівської міської ради відповідно до Додатку 2 тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 03222313-0 — Полуниця
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунка на оплату товару (далі - рахунку) або накладних (видаткових, товарно-транспортних накладних) вартості фактично отриманого товару згідно з оформленими накладними, відповідно до умов даного договору по мірі надходження відповідних коштів, протягом 30 календарних днів з дня поставки з урахуванням вимог даного договору.Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Вид закупівлі - відкриті торги. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 грудня 2020 21:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 грудня 2020 21:28 |
ТД Овочі Фрукти- Відділ освіти.doc | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 1. Проект договору.doc | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 2. технiчне завдання.docx | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 3. цiнова пропозицiя.docx | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 4. лист-згода ОПД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-12-23-023432-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3116123694
Дата подання: 18 січня 2021 18:32
Безпідставне відхилення
Уповноваженій особі тендерного комітету
Відділу освіти Чуднівської міської ради
Платкіній Т.В.
Голові тендерного комітету
Відділу освіти Чуднівської міської ради
Фізична особа-підприємець Дочев Дмитро Васильович повідомляє, що 22.01.2019 році між нашим підприємством та Житомирським дошкільним навчальним закладом № 57, код ЄДРПОУ 22061841, було укладено договір № 34/19 ОВ на закупівлю овочів, фруктів та горіхів на суму 34512,00 грн без ПДВ. Даний договір було оприлюднено в системі прозорро (ел. адр prozorro.gov.ua) в той же день о 16 год 04 хв.
11.01.2021р відбувся аукціон на закупівлю овочів та фруктів для потреб Вашої організації (UA-2020-12-23-023432-c) і цінова пропозиція нашого підприємства виявилася найменшою.
14.01.2021 р надійшла вимога на наше підприємство від Вашої організації про усунення порушень по даній закупівлі, суть якої заключалася в тому, що неможливо ідентифікувати аналогічні договора і накладні до них. Але, якщо розглянути дане питання більш досконало, то можна побачити, що наше підприємство заключило із Житомирським дошкільним навчальним закладом № 57, код ЄДРПОУ 22061841 лише один договір на закупівлю овочів у 2019 році і це саме договір № 34/19 ОВ від 22.01.2019р. А отже, і накладна, яка підтверджує виконання даного договору, не може відноситися до якогось іншого договору апріорі, тому що таких просто не було.
Згідно вимог Вашої тендерної документації, достатньо надати 1 аналогічний договір і 1 накладну для підтвердження даної кваліфікаційної вимоги, а отже, ми виконали дану вимогу, навіть, якщо у інших наших договорах і дійсно щось є незрозумілим.
З огляду на це, просимо переглянути Вашу вимогу про усунення невідповідностей, тому що ми вважаємо її необгрунтованою.
ФОП Дочев Д.В.
б/п
Розгорнути
Згорнути
Відділу освіти Чуднівської міської ради
Платкіній Т.В.
Голові тендерного комітету
Відділу освіти Чуднівської міської ради
Фізична особа-підприємець Дочев Дмитро Васильович повідомляє, що 22.01.2019 році між нашим підприємством та Житомирським дошкільним навчальним закладом № 57, код ЄДРПОУ 22061841, було укладено договір № 34/19 ОВ на закупівлю овочів, фруктів та горіхів на суму 34512,00 грн без ПДВ. Даний договір було оприлюднено в системі прозорро (ел. адр prozorro.gov.ua) в той же день о 16 год 04 хв.
11.01.2021р відбувся аукціон на закупівлю овочів та фруктів для потреб Вашої організації (UA-2020-12-23-023432-c) і цінова пропозиція нашого підприємства виявилася найменшою.
14.01.2021 р надійшла вимога на наше підприємство від Вашої організації про усунення порушень по даній закупівлі, суть якої заключалася в тому, що неможливо ідентифікувати аналогічні договора і накладні до них. Але, якщо розглянути дане питання більш досконало, то можна побачити, що наше підприємство заключило із Житомирським дошкільним навчальним закладом № 57, код ЄДРПОУ 22061841 лише один договір на закупівлю овочів у 2019 році і це саме договір № 34/19 ОВ від 22.01.2019р. А отже, і накладна, яка підтверджує виконання даного договору, не може відноситися до якогось іншого договору апріорі, тому що таких просто не було.
Згідно вимог Вашої тендерної документації, достатньо надати 1 аналогічний договір і 1 накладну для підтвердження даної кваліфікаційної вимоги, а отже, ми виконали дану вимогу, навіть, якщо у інших наших договорах і дійсно щось є незрозумілим.
З огляду на це, просимо переглянути Вашу вимогу про усунення невідповідностей, тому що ми вважаємо її необгрунтованою.
ФОП Дочев Д.В.
б/п
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 січня 2021 13:06
На Вашу вимогу повідомляємо наступне.
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
При розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ Замовником виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
Учаснику необхідно подати:
- сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах);
- сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором (у кількості від одної до трьох одиниць).
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасником ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ подано у складі тендерної пропозиції:
- Договір №34/19 ОВ від 22.01.2019, Додаткову угоду №1 від 08.04.2019, Додаткову угоду № 2 від 06.05.2019, Видаткову накладну № 615 від 02.07.2019, Видаткову накладну № 583 від 10.06.2019;
- Договір №23/19 ФР від 14.01.2019, Додаткову угоду №1 від 036.06.2019, Видаткову накладну № 713 від 01.10.2019, Видаткову накладну № 819 від 25.11.2019;
- Договір №32 від 13.03.2019, Видаткову накладну № 552 від 22.05.2019;
- Договір №143-20 від 16.03.2020, Додаткову угоду № 1 від 25.03.2020, Видаткову накладну № 33 від 25.03.2020.
Однак, вказані Документи не відповідають умовам пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, та не підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки надані Видаткові накладні не містять посилання на Договори про закупівлю, отже їх неможливо ідентифікувати.
Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Учасник Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не усунув вказані невідповідності.
На Вваше зауваження, що «підприємство заключило із Житомирським дошкільним навчальним закладом № 57, код ЄДРПОУ 22061841 лише один договір на закупівлю овочів у 2019 році і це саме договір № 34/19 ОВ від 22.01.2019р. А отже, і накладна, яка підтверджує виконання даного договору, не може відноситися до якогось іншого договору апріорі, тому що таких просто не було», повідомляємо наступне.
Замовник не може знати які заговори були заключені між учасником та вказаним навчальним закладом, оскільки не може втручатись у фінансово-господарську роботу інших суб’єктів господарювання та/або юридичних осіб, та не має доступу до їх документів. Окрім того, при аналізі електронної системи закупівель, таку інформацію неможливо встановити, оскільки станом на 2019 рік замовники не мали обов’язку звітувати про всі закупівлі. Відповідно до Закону, Замовник розглядає виключно ті документи, які подані учасником у складі тендерної пропозиції, а не договори, які можуть бути заключені учасником.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Відділу освіти Чуднівської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію:
1) перелік виявлених невідповідностей;
2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності;
3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей.
Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
При розгляді тендерної пропозиції учасника закупівлі ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ Замовником виявлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією, а саме в документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону.
Відповідно до пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.3 цієї документації всі документи згідно переліку, вказаного нижче, а саме:
Учаснику необхідно подати:
- сканкопію аналогічного договору (під аналогічним договором в цій ТД розуміється виконання учасником договорів щодо поставок товару, що є предметом закупівлі по даних торгах);
- сканкопію (-ї) видаткових або податкових, або товаро-транспортних накладних, або інших документів, що підтверджують отримання покупцем (замовником) згідно з аналогічного договору товару за вказаним договором (у кількості від одної до трьох одиниць).
Для підтвердження кваліфікаційного критерію наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), учасником ФОП ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ подано у складі тендерної пропозиції:
- Договір №34/19 ОВ від 22.01.2019, Додаткову угоду №1 від 08.04.2019, Додаткову угоду № 2 від 06.05.2019, Видаткову накладну № 615 від 02.07.2019, Видаткову накладну № 583 від 10.06.2019;
- Договір №23/19 ФР від 14.01.2019, Додаткову угоду №1 від 036.06.2019, Видаткову накладну № 713 від 01.10.2019, Видаткову накладну № 819 від 25.11.2019;
- Договір №32 від 13.03.2019, Видаткову накладну № 552 від 22.05.2019;
- Договір №143-20 від 16.03.2020, Додаткову угоду № 1 від 25.03.2020, Видаткову накладну № 33 від 25.03.2020.
Однак, вказані Документи не відповідають умовам пункту 5.2 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, та не підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), оскільки надані Видаткові накладні не містять посилання на Договори про закупівлю, отже їх неможливо ідентифікувати.
Замовником, відповідно до частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» розмістив повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Однак, Учасник Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ протягом 24 годин з моменту розміщення повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей не усунув вказані невідповідності.
На Вваше зауваження, що «підприємство заключило із Житомирським дошкільним навчальним закладом № 57, код ЄДРПОУ 22061841 лише один договір на закупівлю овочів у 2019 році і це саме договір № 34/19 ОВ від 22.01.2019р. А отже, і накладна, яка підтверджує виконання даного договору, не може відноситися до якогось іншого договору апріорі, тому що таких просто не було», повідомляємо наступне.
Замовник не може знати які заговори були заключені між учасником та вказаним навчальним закладом, оскільки не може втручатись у фінансово-господарську роботу інших суб’єктів господарювання та/або юридичних осіб, та не має доступу до їх документів. Окрім того, при аналізі електронної системи закупівель, таку інформацію неможливо встановити, оскільки станом на 2019 рік замовники не мали обов’язку звітувати про всі закупівлі. Відповідно до Закону, Замовник розглядає виключно ті документи, які подані учасником у складі тендерної пропозиції, а не договори, які можуть бути заключені учасником.
Одночасно повідомляємо Вам, що при проведенні закупівель Уповноважена особа Відділу освіти Чуднівської міської ради дотримується вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та дотримується принципів публічних закупівель щодо добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі та запобігання корупційним діям і зловживанням. Учасники закупівлі, як суб’єкти оскарження, мають право звертатись до органу оскарження – Антимонопольного комітету України відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі».
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 січня 2021 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ |
588 500,00
UAH з ПДВ
|
588 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КОЛЕСНИК МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ" |
669 600,00
UAH з ПДВ
|
669 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець ДОЧЕВ ДМИТРО ВАСИЛЬОВИЧ #3116123694 |
Відхилено |
588 500,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 17:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 січня 2021 20:35
|
ФОП "КОЛЕСНИК МАКСИМ ЮРІЙОВИЧ" #3281514351 |
Відхилено |
669 600,00
UAH з ПДВ
|
18 січня 2021 18:08
|
Інформація про відміну
Дата відміни
18 січня 2021 18:08
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі