Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 40506248 |
Вебсайт: | https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А |
Контактна особа: |
Олена Володимирівна Самець +380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 грудня 2020 21:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 січня 2021 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 січня 2021 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 січня 2021 00:00 |
Початок аукціону: | 15 січня 2021 12:04 |
Очікувана вартість: | 3 718 018,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 590,09 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 18590 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30% від суми видатків на поточний календарний рік | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень, з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України | Пiсляоплата | 120 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 січня 2021 07:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 січня 2021 07:20 |
Тендерна документація - СЗШ № 74 – нова редакція - 2.doc | |
06 січня 2021 07:20 |
Перелік змін - 06.01.2021 р..docx | |
04 січня 2021 13:20 |
Перелік змін - 04.01.2021 р..docx | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 7 - відомість обсягів робіт СЗШ № 74.doc | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 8 - відомість ресурсів СЗШ № 74.doc | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx | |
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок СЗШ № 74.doc |
06 січня 2021 07:24 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
06 січня 2021 07:20 |
Тендерна документація - СЗШ № 74 – нова редакція - 2.doc
|
||||||
06 січня 2021 07:20 |
Перелік змін - 06.01.2021 р..docx
|
||||||
04 січня 2021 13:20 |
Перелік змін - 04.01.2021 р..docx
|
||||||
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 7 - відомість обсягів робіт СЗШ № 74.doc
|
||||||
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 8 - відомість ресурсів СЗШ № 74.doc
|
||||||
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx
|
||||||
23 грудня 2020 21:28 |
Додаток 6 - зведений кошторисний розрахунок СЗШ № 74.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-06-07-000011 ● 156e0e46b2d34f4992afd7cb4f8c38ce
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 червня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 червня 2021 08:41 |
15.06.2021 № 313
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 15.06.2021 № 313
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
10 UA-2020-12-23-023426-c 23.12.2020 ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (код ЄДРПОУ 40506248) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-06-25 09:29:53
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
Відповідно до абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», із змінами (далі Закон), в межах здійснення Східним офісом Держаудитслужби моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 74» Дніпровської міської ради» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) за номером ID: UA-2020-12-23-023426-c , очікуваною вартістю 3 718 018,00 грн, яку проведено ДЕПАРТАМЕНТОМ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (далі Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень (інформації, документів).
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
2. Умовами пункту 4.3 розділу І тендерної документації передбачено, що Детальна інформація щодо видів, обсягів робіт, які є складовими предмету закупівлі, визначені в Додатках 6, 7, 8 до тендерної документації. У Додатку №7 «Відомість обсягів робіт» до тендерної документації ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 74» Дніпровської міської ради» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) входить Роздiл 5. Вогнезахист.
Відповідно до пункту 13 частини 1 статті 7 «Про ліцензування видів господарської діяльності» ліцензуванню підлягають види господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України. Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852 передбачено вогнезахист (вогнезахисне просочування глибоке чи поверхневе, вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнення) (п. 6 Переліку). Отже, для надання послуг або виконання робіт протипожежного призначення «вогнезахист» необхідна ліцензія.
Але, ПП «ЛАНА» копію ліцензії або документа дозвільного характеру на надання послуг або виконання робіт протипожежного призначення не надано. При цьому, аналізом інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель встановлено, що Локальний кошторис на будівельні роботи № 2-1-1 «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 74» Дніпровської міської ради» (ДК 021:2015 – 45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), який надано у складі тендерної пропозиції учасника торгів – переможця ПП «ЛАНА» (файл: 8 Кошторис.pdf 13 січня 2021 13:13) містить Роздiл 5. Вогнезахист.
Згідно із вимогами пункту 3 розділу 5 «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації, тендерна пропозиція відхиляється Замовником відповідно до ст. 31 Закону у разі якщо: переможець процедури закупівлі не надав копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 цього Закону.
3. Відповідно до умов пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації обов’язково до виконання учасниками: «Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням на електронні документи пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів). Замовник перевіряє КЕП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки КЕП повинні відображатися прізвище та ініціали та назва посади особи (назва посади для учасника - юридичної особи), уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (власника ключа). У випадку відсутності даної інформації учасник вважається таким, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та його пропозицію буде відхилено на підставі підпункту 2 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону».
Відповідно до пункта 23 частини 1 статті 1 Закону України від 5 жовтня 2017 року № 2155-VIII «Про електронні довірчі послуги», кваліфікований електронний підпис — кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа.
При цьому, Міністерство цифрової трансформації України у своєму листі від 16.02.2021 №1/06-3-1587 наголошує, якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим.
За результатами перевірки електронного підпису чи печатки учасника торгів – переможця ПП «ЛАНА» на сайті ЦЗО за посиланням https://czo.gov.ua/verify з’явилася інформація, що тип носія – незахищений, тип підпису – удосконалений, який не може вважатися кваліфікованим.
Підсумовуючи викладене та враховуючи те, що Замовником самостійно у Тендерній документації встановлено вимогу, що документи тендерної пропозиції можуть бути завантажені у формі електронних документів з накладенням на електронні документи пропозиції кваліфікованого електронного підпису (КЕП), яка відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації є обов’язково до виконання учасниками, у такому випадку тип підпису - удосконалений не може вважатись кваліфікованим, отже, пропозиція ПП «ЛАНА» не відповідала умовам пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації, що суперечить вимогам абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та підлягала відхиленню відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону та пункту 2 частини 1 статті 32 Закону.
З приводу вказаного просимо надати пояснення. Поряд з цим повідомляємо, що відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-07-01 18:48:06
Надання пояснення
1. У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний) Державного підприємства «ЖИЛКОМ» від 17.09.2019 р. № 1025-Е-19/В щодо розгляду проєктної документації на будівництво за робочим проєктом «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 74» Дніпровської міської ради». Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. 2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі». В тендерній документації «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт покрівлі Комунального закладу освіти «Середня загальноосвітня школа № 74» Дніпровської міської ради» відсутня вимога щодо надання у складі тендерної пропозиції копії ліцензії або документу дозвільного характеру на надання послуг або виконання робіт протипожежного призначення. В пункті 5 розділу ІІІ тендерної документації зазначено вимогу надати «копію ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, у разі якщо об’єкт будівництва відноситься до об’єктів із зазначеними наслідками СС2/СС3 (клас наслідків об’єкта будівництва закупівлі вказаний у Додатку 3 до Документації)». При цьому в Додатку 3 до тендерної документації вказано клас наслідків об’єкту СС1, що надає право учасникам не надавати копії жодних ліцензій у складі тендерної пропозиції. До того ж зазначаємо, що переможець (підрядник) може залучити для виконання робіт протипожежного призначення співвиконавця в ході виконання будівельних робіт в рамках укладеного договору підряду, що має відповідну ліцензію / дозвіл на виконання робіт протипожежного призначення, у разі відсутності такої ліцензії / дозволу в учасника-переможця. Учасник ПП «ЛАНА» не зобов’язаний був надавати інформацію та відповідні документи про такого ймовірного співвиконавця у складі тендерної пропозиції, бо обсяги робіт з вогнезахисту, склад яких вказаний в розділі 5 «Вогнезахист» локального кошторису на будівельні роботи 2-1-1 (файл «8 Кошторис pdf»), складає менше 20 відсотків від ціни тендерної пропозиції учасника (договірної ціни). Вимога в тендерній документації щодо надання учасником-переможцем ліцензії / дозволу на виконання робіт протипожежного призначення також відсутня. 3. Відповідно до ч. 3 ст. 12 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачається, що під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги". Відповідно до п. 23 та п. 44 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги» передбачається наступне: - кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа; - удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Згідно з вимогами абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, державні реєстратори, нотаріуси та інші суб’єкти, уповноважені державою на здійснення функцій державного реєстратора, для засвідчення чинності відкритого ключа використовують лише кваліфікований сертифікат відкритого ключа, а для реалізації повноважень, спрямованих на набуття, зміну чи припинення прав та/або обов’язків фізичної або юридичної особи відповідно до закону, застосовують виключно засоби кваліфікованого електронного підпису чи печатки, які мають вбудовані апаратно-програмні засоби, що забезпечують захист записаних на них даних від несанкціонованого доступу, від безпосереднього ознайомлення із значенням параметрів особистих ключів та їх копіювання (зберігаються на захищеному носії – токені чи у хмарі). Разом з тим, згідно з п.п. 1 п. 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проєкту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» (далі – постанова № 193), удосконалені електронні ключі чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим п. 2 постанови № 193 вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної ідентифікації, електронної взаємодії та автентифікації фізичних осіб, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікованих електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри. З 07 листопада 2020 року відповідно до абзацу 2 п. 1 постанови № 193 експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 31 грудня 2021 року, та у відповідності до змін, внесених постановою Кабінету Міністрів України від 17.03.2021 р. № 227 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. N 749 і від 3 березня 2020 р. N 193», не пізніше ніж до 05 березня 2022 року. Тобто, учасники публічних закупівель можуть наразі підписувати свої пропозиції удосконаленим електронним підписом і замовник не має права заборонити учасникам застосування норм, наданих їм актами чинного законодавства України. Виходячи з вищевикладеного, тендерна пропозиція ТОВ «ЛАНА» відповідає вимогам тендерної документації та технічним, якісним, кількісним вимогам щодо предмету закупівлі і не підлягає відхиленню.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2021 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Оскарження в суді
Опис: | подано позовну заяву щодо оскарження висновку |
Дата публікації: | 23 липня 2021 |
Документи:
23 липня 2021 16:47
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 січня 2021 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ" |
3 510 174,00
UAH з ПДВ
|
3 510 174,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА" |
3 616 639,07
UAH з ПДВ
|
3 616 639,07
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП БЕРЕЖНИЙ ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
3 707 331,11
UAH з ПДВ
|
3 707 331,11
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ГРУПА "МОНТАЖ-КОНСТРУКЦІЯ" #42764970 |
Відхилено |
3 510 174,00
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 17:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 січня 2021 17:39
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛАНА" #25005636 |
Переможець |
3 616 639,07
UAH з ПДВ
|
01 лютого 2021 18:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2023 12:40
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 жовтня 2021 09:01
|
Дод.угода № 3 від 22.10.2021 - дог. № 27ПД_21 від 16.02.2021.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2021 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 березня 2021 16:04
|
Дод.угода № 2 від 02.03.2021 - дог. № 27ПД_21 від 16.02.2021.pdf | зміни до договору |
03 березня 2021 16:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 лютого 2021 16:09
|
Дод.угода № 1 від 16.02.2021 - дог. № 27ПД_21 від 16.02.2021.pdf | зміни до договору |
17 лютого 2021 16:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 лютого 2021 15:38
|
Договір № 27ПД_21 від 16.02.2021.pdf | укладений |
17 лютого 2021 15:37
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення умов перерахування попередньої оплати |
Номер договору про закупівлю: | 27ПД/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | уточнення розміру фінансування видатків на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 27ПД/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та виконання зобов'язань |
Номер договору про закупівлю: | 27ПД/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |