Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 28 «гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володі Дубініна, 12»
Очікувана вартість
13 539 372,00 UAH
UA-2020-12-23-022009-c 2051ed4c068b49938bf88a5db979e2be
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олена Володимирівна Самець

+380677674083 samets@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Олена Володимирівна Самець
+380677674083
samets@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2020 18:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 січня 2021 00:00
Початок аукціону: 14 січня 2021 13:08
Очікувана вартість: 13 539 372,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 67 696,86 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 67696 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 28 «гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володі Дубініна, 12»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Володі Дубініна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку попередня оплата перераховується Замовником кожного календарного року у розмірі не більше ніж 30% від суми видатків на поточний календарний рік Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт перерахування коштів за виконані роботи на підставі акту (-ів) виконаних робіт та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати в межах бюджетних призначень, з урахуванням статті 23 Бюджетного кодексу України Пiсляоплата 120 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі) або фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Стаття 17, частина 1, пункт 5
Стаття 17, частина 1, пункт 6
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
Учасник юридична особа підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Форма підтвердження: заява
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 17, частина 1, пункт 4
Стаття 6, частина 2, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Форма підтвердження: заява
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Стаття 17, частина 1, пункт 2
Стаття 17, частина 1, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Форма підтвердження: заява
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 17, частина 1, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Форма підтвердження: заява
5. Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Стаття 17, частина 1, пункт 13
Учасник підтверджує, що
Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Учасник підтверджує, що
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
Він має заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)
Форма підтвердження: заява
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 17, частина 1, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Форма підтвердження: заява
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 17, частина 1, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі або участь у переговорній процедурі бере учасник, який є пов'язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Форма підтвердження: заява
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Стаття 17, частина 1, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Форма підтвердження: заява
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 17, частина 1, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Стаття 17, частина 1, пункт 10
Стаття 17, частина 1, пункт 11
Закон України "Про санкції"
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Форма підтвердження: заява

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-10-000024 ● 2fa4113176174b3e80a801a2467ab301
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2021 11:08
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ


НАКАЗ

10.08.2021 № 458
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 та на виконання доручення Держаудитслужби від 07.06.2021 № 003100-18/7042-2021,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО

Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 10.08.2021 № 458

Витяг із переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі

Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі

UA-2020-12-23-022009-c, 23.12.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-10 15:09:26

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 28 «гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володі Дубініна, 12 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-23-022009-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2) з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів не містить виду та умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в той час як в тендерній документації є вимога щодо його надання ?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих та/або вчинених дій чи бездіяльності.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-13 20:23:03

Про надання пояснення

1.У відповідності до ч. 4 постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11.10.2016 р. «Про ефективне використання бюджетних коштів» оприлюднення обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті для органів місцевого самоврядування є рекомендованим, тобто, не обов’язковим. Разом з тим, зазначаємо, що технічні та якісні характеристики предмету закупівлі визначені на підставі розробленої проєктно-кошторисної документації по об’єкту будівництва, на яку отримано експертний звіт (позитивний) ТОВ «Експертиза МВК» від 11.09.2020 р. № 30837 щодо розгляду проєктної документації на будівництво «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 28 «гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володі Дубініна, 12». Розмір бюджетного призначення та очікувана вартість закупівлі будівельних робіт по об’єкту визначена на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, який є в наявності в закупівлі (експертний звіт додається). 2.Під час оголошення закупівлі по даному об’єкту, 23.12.2020 р., prozorro.gov.ua не було забезпечено технічну можливість щодо оприлюднення умов надання забезпечення тендерних пропозицій, в електронній системі закупівель на час оголошення закупівель було відсутнє відповідне поле. Наразі така можливість існує і заповнення такого поля «Опис вимоги*» при виборі покажчика «Забезпечення тендерної пропозиції» в електронній тендерній документації є обов’язковим, тобто, інформація не може бути не вказаною, бо замовникам надана така технічна можливість. Під час оголошення даної закупівлі замовником було обрано покажчик «Забезпечення тендерної пропозиції», про що свідчить інформація в оголошенні про проведення відкритих торгів UA-2020-12-23-022009-c «Розмір надання забезпечення пропозиції: 67693 UAH» (вказане оголошення додається). Якщо була б технічна можливість замовником обов’язково було б оприлюднено і вимоги щодо надання такого забезпечення в електронній системі закупівель. Щодо оприлюднення виду забезпечення тендерної пропозиції взагалі не зрозуміла ситуація, бо на момент оприлюднення закупівлі в оголошенні автоматично (відповідне поле для заповнення такої інформації замовником також було відсутнє) відображалась інформація щодо такого виду «Електронна гарантія», але після включення інформації щодо надання забезпечення тендерної пропозиції в електронну тендерну документацію та надання технічної можливості щодо оприлюднення замовниками відповідної інформації щодо надання такого забезпечення через зміни в програмуванні роботи електронної системи prozorro.gov.ua з форми оголошення про проведення відкритих торгів інформація щодо виду забезпечення тендерної пропозиції зникла. В зв’язку з тим, що на момент оголошення процедури закупівлі відсутня була технічна можливість щодо заповнення замовником відповідних електронних полів, то інформація щодо виду та умов надання забезпечення тендерної пропозиції наразі в оголошенні даної закупівлі звісно відсутня. Замовникам в електронній системі закупівель можливість оприлюднювати відповідну інформацію щодо виду та умов надання забезпечення тендерної пропозиції було надано вже в 2021 році. Таким чином, замовник не мав можливості під час оголошення даної закупівлі на виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» оприлюднити відповідну інформацію. Бо чомусь вимоги затверджуються раніше, ніж державою забезпечується можливість щодо їх виконання замовниками. До речі, жодних роз’яснень, рекомендацій Уповноваженого органу з цього питання не було.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-20 15:30:18

запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013, «Капітальний ремонт їдальні та санвузлів Комунального закладу освіти «Навчально-виховне об’єднання № 28 «гімназія – школа І ступеня – дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) – центр позашкільної роботи» Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Володі Дубініна, 12» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-12-23-022009-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питань:
1) чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «Днепрогорстрой», оскільки:
- сума будівельних робіт у договірній ціні тендерної пропозиції учасника (10 456 476,25 грн) перевищує суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку (10 284 368,78 гр) за підсумком глав 1-12 (вимоги для платників ПДВ). (п.6 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації);
- в складі тендерної пропозиції учасника відсутні свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу на екскаватор-навантажувач JCB 3 CX, екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428 F2, кран ZOOMlion QY 16H (п.5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації - на транспортні засоби учасник надає копії свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу);
2) на вимогу п.5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«У випадку використання Учасником для виконання робіт спецтехніки, що зазначена у відомості (-ях) ресурсів, доданої (-их) в тендерній пропозиції до локального (-их) кошторису (- ів), Учасник в залежності від права користування такою технікою надає у складі тендерної пропозиції наступні документи (за договором оренди або за договором про надання послуг / користування / експлуатації, або наявність у власності».
Якими документами підтверджується наявність/оренда/надання послуг у ПП «Днепрогорстрой» техніки, що зазначена у п.10,11 Підсумкової відомості до локального кошторису № 2-1-1, а саме:
- агрегати фарбувальні з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивність 500м3/год;
- екскаватори одноковшеві дизельні на пневматичному ходу, місткість ковша 0,25 м3.
3) чому не відхилено тендерну пропозицію ПП «Днепрогорстрой», оскільки довідка від 26.01.2021 № 26 надана переможцем ПП «Днепрогорстрой» не містить унікальний номер процедури закупівлі (Додаток 2 до тендерної документції)?

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-27 21:42:05

Про надання пояснення

Надаємо пояснення на поставленні питання: 1) сума будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток 6 до тендерної документації) становить 10 285 043,93 грн. Дана сума за підсумком глав 1-12 за графою 4 не включає в себе суму кошторисного прибутку та суму коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, що включені в зведений кошторисний розрахунок вже після підсумку вартості за главами 1-12 (кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій взагалі не входять в графу 4, а включаються у зведеному кошторисному розрахунку до інших витрат у графі 6). Замовник при перевірці договірної ціни учасника порівнює вказану суму будівельних робіт 10 285 043,93 грн зі зведеного кошторисного розрахунку з сумою будівельних робіт в договірній ціні учасника за тими самими критеріями, тобто, без врахування прибутку та коштів на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, і така сума будівельних робіт в договірній ціні учасника становить 10 284 368,78 грн, тобто, є меншою за суму будівельних робіт відповідно до графи 4 зведеного кошторисного розрахунку за підсумком глав 1-12 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (Додаток 6 до тендерної документації). Тендерна пропозиція учасника ПП «Днепрогорстрой» відповідає вимогам замовника. Не зрозуміло чому орган Держаудитслужби при перевірці договірної ціни учасника на виконання вимоги п. 6 розділу ІІІ тендерної документації порівнює дві суми в договірній ціні учасника (звісно розташована нижче по вертикалі сума буде більшою за розташовану вище суму в одній колонці договірної ціни), а не порівнює суму будівельних робіт зі зведеного кошторисного розрахунку відповідно до графи 4 за підсумком глав 1-12 з відповідною за витратами сумою будівельних робіт в договірній ціні учасника.
- наданням інформації та документів на екскаватор-навантажувач JCB 3 CX, екскаватор-навантажувач CATERPILLAR 428 F2, кран ZOOMlion QY 16H учасник ПП «Днепрогорстрой» виконує вимоги щодо надання документів на спецтехніку у випадку її використання, що включена у відомість (- ті) ресурсів, доданої (- их) до локального (- их) кошторису (- ів), підтверджує можливість використання спецтехніки та виконання робіт, що може виконувати спецтехніка, включена у відомість ресурсів: екскаватор одноковшевий дизельний на пневмоколісному ходу, місткість ковша 0,25 м3; крану на автомобільному ходу, вантажністю 16 т; навантажувач одноковшевий, вантажопідйомністю 1 т (підрядні організації мають право використовувати при виконанні робіт спецтехніку, що мають в наявності). На виконання вимог п. 5 розділу ІІІ тендерної документації «У випадку використання Учасником для виконання робіт спецтехніки, що зазначена у відомості (-ях) ресурсів, доданої (-их) в тендерній пропозиції до локального (-их) кошторису (- ів), Учасник в залежності від права користування такою технікою надає у складі тендерної пропозиції наступні документи (за договором оренди або за договором про надання послуг / користування / експлуатації, або наявність у власності): - якщо договір оренди або договір про надання послуг / користування / експлуатації спецтехніки з водієм: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції медичної книжки / медичної довідки водія (- їв); - якщо договір оренди або договір про надання послуг / користування / експлуатації спецтехніки без водія: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою за договором оренди або за договором про надання послуг / користування / експлуатації; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою / медичною довідкою водія (- їв); - за наявності спецтехніки у власності: обов’язкова наявність у складі тендерної пропозиції сканованої (- их) копії (- ій) свідоцтва (- в) про реєстрацію транспортного (- их) засобу (- ів), інформації щодо прізвища, ім’я та по батькові водія (- їв), що керуватиме (- уть) спецтехнікою; інформація надається з документом (- ами), що підтверджує (- ють) можливість керування такою спецтехнікою (відповідна категорія), і медичною книжкою / медичною довідкою водія (- їв).» учасником у складі тендерної пропозиції надані договори про надання послуг на екскаватори-навантажувачі договір № ЄК01/04 від 01.042020 р. та на кран договір № 01/10-18 від 01.10.2018. Умовами цих договорів передбачено, що послуги спецтехнікою надаються водіями виконавця, тобто, за вимогою замовника до таких договорів щодо використання спецтехніки учасником додані медичні довідки на водіїв (Романюк О. В. та Бакулін Д. В. відповідно за договорами). Техпаспорти на спецтехніку у разі її залучення за договорами про надання послуг з водіями замовником не вимагались, тому учасником у складі такі техпаспорти і не надані. Тобто, тендерна пропозиція відповідає вимогам замовника.

2) На екскаватори одноковшеві дизельні на пневматичному ходу, місткість ковша 0,25 м3 учасником ПП «Днепрогорстрой» надана інформація та документи на екскаватор-навантажувач JCB 3CX (договір про надання послуг № ЄК01/04 від 01.04.2020 р. (з водієм) та медична довідка на водія Романюка О. В. Агрегат фарбувальний з пневматичним розпилюванням для фарбування фасадів будівель, продуктивністю 500м3/год не є одиницею спецтехніки в розумінні вимог тендерної документації замовника, бо не потребує залучення водія для використання, а відповідно до вимог загальною обов’язковою вимогою щодо надання документів на спецтехніку за будь-яким правом її використання є надання медичної книжки/медичної довідки на водія. Учасником не надано документів на агрегат фарбувальний, але це не є порушенням вимог замовника.
3) Вимога Додатку 2 до тендерної документації «Довідка (довідки) щодо відсутності в Учасника підстав, встановлених частинами 1 та 2 статті 17 Закону, повинні бути датовані не раніше дати оголошення процедури закупівлі, із зазначенням назви Учасника, унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель, у тому числі довідки стосовно субпідрядників/співвиконавців» стосується подання довідок у довільній формі усіма учасниками при поданні тендерних пропозицій. ПП «Днепрогорстрой» у складі тендерної пропозиції вже були надані довідки від 05.01.2021 р. №№ 12, 14, 15, 16, 17, 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 щодо відсутності підстав за частинами 1 та 2 статті 17 Закону датовані не раніше дати оголошення закупівлі, із зазначенням назви Учасника, унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель. Довідка № 26 від 26.01.2021 надана ПП «Днепрогорстрой» як учасником-переможцем, а тендерна документація не містить вимоги до учасника-переможця щодо надання будь-яких довідок по ст. 17 із зазначенням унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель. Це просто повтор інформації у довільній формі, що не впливає ні на зміст тендерної пропозиції, ні на підтвердження відсутності в учасника-переможця причин для відмови йому по ст. 17, бо по-перше, довідка МВС підтверджує відсутність правопорушення, пов’язане з використанням дитячої праці чи будь-яких форм торгівлі людьми (роз’яснення Мінекономіки України від 3304-04/3483506 від 03.06.2020 р.), по-друге, дійсно відсутні причини за ч. 2 ст. 17, бо в учасника-переможця відсутні факти розірвання договорів із замовником з накладанням штрафів. Тим більше, що навіть зазначення унікального номеру оголошення про проведення процедури закупівлі, що оприлюднене в електронній системі закупівель, в будь-якій інформації тендерної пропозиції або учасника-переможця з помилкою відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Переліку формальних помилок» є формальною помилкою. Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція ПП «Днепрогорстрой» не мала жодних підстав для відхилення на усіх етапах закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 30 серпня 2021
Кінцевий строк оскарження: 14 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 9 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів».)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Інформуємо про оскарження висновку в суді
Дата публікації: 28 вересня 2021

Документи:

28 вересня 2021 17:51
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 січня 2021 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Днепрогорстрой 13 478 944,26
UAH з ПДВ
13 478 944,26
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ РЕМС 13 539 372,00
UAH з ПДВ
13 539 372,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

26 січня 2021 17:54
Електронний підпис
26 січня 2021 17:48
Квитанція 26.01.2021.pdf
26 січня 2021 12:02
Електронний підпис
26 січня 2021 11:51
Квитанція 26.01.21.pdf
13 січня 2021 18:17
Електронний підпис
13 січня 2021 18:16
Уставні та інше.pdf
13 січня 2021 18:16
ПВР28.pdf
13 січня 2021 18:16
паспорт директор.pdf
13 січня 2021 18:16
довідки та інше.pdf
13 січня 2021 18:16
Кошторис 28 школа.pdf
13 січня 2021 18:16
Лист-відгук школа _15.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Днепрогорстрой

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

ПП "Днепрогорстрой" не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ РЕМС

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію (або уповноважена на підписання договору в разі переговорної процедури закупівлі), не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Вчинення економічних правопорушень

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Суб'єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Заборгованість зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Підтверджую

Він не має заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів)

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 січня 2021 14:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Днепрогорстрой
#34824605
13 478 944,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2024 18:46
дод.угода №11 від 12.01.2024 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
12 січня 2024 18:41
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 12:59
дод.угода №10 від 28.12.2023 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 12:55
Електронний підпис зміни до договору
18 січня 2023 14:02
дод.угода №9 від 18.01.2023 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
18 січня 2023 14:01
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 15:39
дод.угода №8 від 22.12.2022 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 15:33
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2022 14:24
дод.угода №7 від 28.04.2022 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 14:23
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 11:29
Дод.угода № 6 від 31.01.22 - дог. № 05ПД_21 від 05.02.21.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 11:29
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 16:12
дод.угода №5 від 30.12.2021 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 16:11
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2021 22:41
дод.угода №4 від 02.12.2021 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
02 грудня 2021 22:41
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2021 11:36
Дод.угода № 3 від 27.09.2021 - дог. № 05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
29 вересня 2021 11:35
Електронний підпис зміни до договору
12 березня 2021 15:23
Дод.угода № 2 від 11.03.2021 - дог. № 05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
12 березня 2021 15:22
Електронний підпис зміни до договору
05 лютого 2021 23:57
дод.угода №1 від 05.02.2021 договір №05ПД_21 від 05.02.2021.pdf зміни до договору
05 лютого 2021 23:56
Електронний підпис укладений
05 лютого 2021 22:32
Договір № 05ПД_21 від 05.02.2021.pdf укладений
05 лютого 2021 22:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
05 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни щодо умов перерахування попередньої плати
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): уточнення розміру фінансування видатків на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку виконання робіт за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): щодо кредиторської заборгованості
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): призупинення дії договору на період дії воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 січня 2023
Дата публікації змін до договору:
18 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 05ПД/21
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML