Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ручки кулькові, закладки пластикові, олівці, папки реєстратори
Очікувана вартість
49 938,84 UAH
UA-2020-12-23-021248-c 1c711818b96e4ce9b131b4864de15018
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Данчук

+380979985156 lawyer.law@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ)
Код ЄДРПОУ: 43315602
Місцезнаходження: 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д
Контактна особа: Віталій Данчук
+380979985156
lawyer.law@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39260000-2: Секційні лотки та канцелярське приладдя


Виконавець повинен поставити Замовникові товари, якість яких визначається з урахуванням вимог чинного законодавства виходячи із специфіки товара
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1800 штуки
Ручка кулькова BIC Round Stik
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, провулок Музейний, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1800 штуки
Ручка кулькова MaxOFFICE
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, провулок Музейний, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
582 штуки
Папка-реєстратор Buromax
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, провулок Музейний, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1650 штуки
Закладки пластикові NEON
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, провулок Музейний, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя
1428 штуки
Олівець графітний Axent 9007
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, м. Київ, Київ, провулок Музейний, 2-Д
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 39263000-3 — Канцелярське приладдя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

23 грудня 2020 17:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 49 938,84
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 17:51

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 11:41
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:54
Договір № 526-12 20-3.pdf укладений
23 грудня 2020 17:53

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 49 938,84
UAH (в тому числі ПДВ 8 323,14 UAH)