Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір А4, папір А3, календар перек., конверт С5, степлер, підставка під календар, ножиці, ватман А4, ватман А3, папка швидкозшивач А4, файл А4, набір маркерів
Очікувана вартість
49 998,00 UAH
UA-2020-12-23-019952-c ea4e8d5d0fce48d49b40191be6ea7a1c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хацьола Микола

+380332778159 tender@voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 грудня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13366926
Вебсайт: http://www.voladm.gov.ua
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9
Контактна особа: Хацьола Микола
+380332778159
tender@voladm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Згідно умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 пункт
Папір А4 (404шт.), папір А3 (10шт.), календар перек. (60шт.), конверт С5 (3000шт.), степлер (2шт.), підставка під календар (1шт.), ножиці (1шт.), ватман А4 180/м2 (2шт.), ватман А3 200/м2 (1шт.), папка швидкозшивач А4 (100шт.), папка "Справа" (100шт.), файл А4 (100шт.), набір маркерів (4шт.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 грудня 2020  —  21 січня 2021
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

23 грудня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Підприємець Ковальчук Павло Григорович
#2674012071
Переможець 49 998,00
UAH
23 грудня 2020 17:01

Документи

23 грудня 2020 17:01
Електронний підпис
23 грудня 2020 17:00
Untitled(ДОГОВІР №134) FR11.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 17:02
Untitled(НАКЛАДНА №134) FR11.pdf укладений
23 грудня 2020 17:02
Untitled(ДОГОВІР №134) FR11.pdf укладений
23 грудня 2020 17:02