Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водопостачання (вул.Миколи Лаврухіна,6)
Очікувана вартість
518,60 UAH
UA-2020-12-23-017160-c d25d362a35994d7b8800bd39033e6891
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Медвідь Дар'я Артурівна

380445159170 yuristdaria@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги № 1" Деснянського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 02064116
Місцезнаходження: 02222, Україна , Київська обл., Київ, проспект Володимира Маяковського, 32-Б
Контактна особа: Медвідь Дар'я Артурівна
380445159170
yuristdaria@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Переговорна процедура закупівлі централізованого водопостачання ,код за ДК 021:2015: 65110000-7 згідно пункту 2 частини 2 статті 40 Закону—якщо роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання за наявності одного з таких випадків:
відсутність конкуренції з технічних причин.
Враховуючи об’єктивну відсутність конкуренції з технічних причин щодо постачання послуг з централізованого водопостачання (єдиний можливий постачальник-природній монополіст ПрАТ «АК «Київводоканал»), у даному випадку відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» може бути застосована замовником одна з процедур закупівлі, а саме: переговорна процедура закупівлі

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 грудня 2020 16:10
Оскарження наміру укласти договір: 29 грудня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:65110000-7: Розподіл води


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 метри кубічні
Послуги з централізованого водопостачання (вул.Миколи Лаврухіна,6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Миколи Лаврухіна, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 65110000-7 — Розподіл води

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

23 грудня 2020 16:00
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 грудня 2020 15:59
Протокол водопостачання Лаврухіна.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПрАТ "АК"Київводоканал"
#03327629
Переможець 518,60
UAH з ПДВ
23 грудня 2020 16:10

Документи

23 грудня 2020 16:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 грудня 2020 16:10

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АК"Київводоканал"
#03327629
518,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 грудня 2020 16:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2021 11:26
Додаткова угода 3 Лаврухіна, 6 ДВ.pdf зміни до договору
23 грудня 2021 11:25
Електронний підпис зміни до договору
14 січня 2021 10:41
Додаткова угода водопостачання Лаврухіна,6.pdf зміни до договору
14 січня 2021 10:39
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:26
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 16:05
Договір водопостачання вул. Лаврухіна, 6.pdf укладений
30 грудня 2020 16:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення тарифу з 01 січня 2021 року, постанова НКРЕКП № 2499 від 16.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 23350/1-5-03-ДВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі з урахуванням фактичного споживання
Номер договору про закупівлю: 23350/1-5-03-ДВ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 250,97
UAH (в тому числі ПДВ 41,83 UAH)